Jump to content

520D 2007 177CP - bloc motor fisurat sau _chiulasa_?


radu520

Recommended Posts

Salutare tuturor !

 

Am o problema cred ca destul de grava cu un BMW 520D an 2007 177CP si dupa ce am vizitat 3 service uri nu stiu ce sa mai cred.

Daca cineva a mai avut probleme similare si puteti sa imi dati ceva sfaturi m as bucura tare mult.

 

 

simtome:

Consuma foarte multa apa

Presiunea in vasu de apa este foarte mare si "borboriseste apa in borcan"

In masina intra un puternic miros de gaze

Am facut testul apei si rezultatul a fost: ulei in apa dar si gaze

 

 

Masina merge foarte bine, are 150.000 km , trage fara probleme nu are sunete ciudate la motor, nu bate, nu scoate fum deloc nici alb nici negru nici albastru .

 

Dupa ce m am, plimbat pe la cateva serviceuri si am facut si diagnoze am primit urmatoarele variante:

 

1. la primul service mi au spus - Garnitura de _chiulasa_

 

2 la al 2 lea mi au spus ca e _chiulasa_ fisurata si ca trebuie schimbata odata cu ea si distributia.

 

3 la al 3 lea service la care am fost chiar in aceatsa dimineata mi au zis ca e fisurat blocu motor

 

Nici nu stiu ce sa mai cred mai ales ca fiecare are alta varianta.

 

Cei care mi au spus ca e _chiulasa_ dusa m-au sfatuit ca inainte sa se apuce de dezmembrat motoru eu sa o am o _chiulasa_ cumparata ca sa nu tin un loc in service ocupat ca s ar putea sa dureze pana gasesc.

Intr un fel ii inteleg dar pe de ata parte n-as cumpara o _chiulasa_ ca dupaia sa mi spuna ca pot sa ma scap de ea ca de fapt am o fisura in blocu motor.

 

A mai avut cineva probleme asemanatoare?

 

Daca e cineva din Timisoara va rog sa mi recomandati si un service bun.

 

Multumesc mult

Edited by radu520
Link to comment
Share on other sites

Cand e racitorul de ulei (termoflotul), se vede si pe ulei. Se face gri.

Blocul e exclus. N-ai avea ulei in apa. Doar pierderi.

Din pacate nu cred ca poate spune cineva cu siguranta daca e chiulasa ori doar garnitura.

Tot ce poti sa faci e sa platesti un schimb de garnitura si sa speri ca ai rezolvat problema.

 

Nu ai precizat de cand ai masina si de cand ai problema.

Link to comment
Share on other sites

Deci am mai fost la o plimbare pe la service-uri si primesc in continuare acelasi raspunsuri:

Nimeni nu are set sedevistica si toti spun ca au mai intalnit problema aceasta si rezultatul a fost bloc motor fisurat.

Cine e din Timisoara - am fost deja la promotor, pitstop, ovarom, arabi pe eneas, serviceurile de pe Lugojului si rebreanu ....

 

 

Pt cei care au acest model a schimbat cineva -_chiulasa_- sau toti ati avut blocul motor fisurat ?

 

 

Multumesc pt raspunsuri

Edited by radu520
Link to comment
Share on other sites

Deci am mai fost la o plimbare pe la service-uri si primesc in continuare acelasi raspunsuri:

Nimeni nu are set sedevistica si toti spun ca au mai intalnit problema aceasta si rezultatul a fost bloc motor fisurat.

Cine e din Timisoara - am fost deja la promotor, pitstop, ovarom, arabi pe eneas, serviceurile de pe Lugojului si rebreanu ....

 

 

Pt cei care au acest model a schimbat cineva -_chiulasa_- sau toti ati avut blocul motor fisurat ?

 

 

Multumesc pt raspunsuri

 

parerea mea e sa schimbi garnitura de chiulasa si apoi sa trecem la constatari mai grave desi nu cred ca e cazul

nu trebuie sa te iei dupa toti ''mecanicii''care vin cu constatari de genu asta fara macar sa incerce sa rezolve problema prin cele mai usoare moduri intai si dupa aceea sa se deie cu verdictul

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

asa cum ti-am spus si mai sus trebuie sa faci un test de scurgere

 

 

se dau bujiile sau injectoarele jos, mai usor ar fi bujiile, si poti sa bagi aer cu presiune in cilindrii

 

daca bolboroseste in vasul de expansiune e clar ca e de la garnitura de _chiulasa_ sau de la _chiulasa_ sau de la bloc, trebuie demontat ca sa aflii exact

 

testul asta il mai poti folosi ca sa afli daca ai vreo supapa ciupita, daca se aude aerul ca scapa prin admisie sau prin evacuare

sau daca se aude ca scapa prin carter pe la busonul de ulei ai segmentii dusi

 

trebuie fiecare cilindru pus in punctul in care are ambele supape inchise, trebuie mecanicul sa-ti invarta vibrochenul

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi chiulasa fisurata ar intra antigel in cilindru si implicit s-ar bloca motorul .Nu?

Intr-adevar eu as schimba garnitura, si cand sunt la faza aia pot verifica cu grija blocul si chiulasa.

Mult succes.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

am identificat problema si anume _chiulasa_ este fisurata.

Problema grava e ca dupa ce am dat jos _chiulasa_ am descoperit ca in trecut blocul motorului a fost bucsat si binenteles a fost facuta o lucratura de "autobaza" ... eu sunt al 2 lea proprietar pe masina.

 

Din pacate va trebui sa schimb motorul masinii, e clar ca fara 2000 euro nu scap

Edited by radu520
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.