Jump to content

cum se poate (daca se poate) repara grup


Recommended Posts

salutare natiune,

 

intrebare la o problema veche dea mea: se poate repara (regla) un grup in asa fel incat sa nu mai croncane pe dantura ?? mai multi mecanici miau zis ca daca se umbla la unghiul de atac se duce dracului grupul in 2 timpi si 3 miscari. am tot avut promisiuni de oferte de la diferiti sa cumpar unul, da nimic serios. 2 tipi miau oferit niste gunoaie cu dintii ruginiti si intepeniti de mio venit sai iau la bataie ca mor pus pe dumuri. acum am mai primit unu, da si asta pare sa aibe joc mare pe dantura

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai decat o varianta si anume sa incerci reglajul! Daca croncane, inseamna ca pinionul de atac, nu este apropiat corespunzator de coroana.

Incearca sa-l reglezi folosind ca etalon hartie cerata, adica bagi o bucata de hartie cerata sau de ziar (e buna si aia in lipsa de cerata) intre pinion si coroana. Daca nu se taie la invartire si-ti iese doar ,,profilul danturii" pimiomului si coroanei, inseamna ca e reglat bine. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai decat o varianta si anume sa incerci reglajul! Daca croncane, inseamna ca pinionul de atac, nu este apropiat corespunzator de coroana.

Incearca sa-l reglezi folosind ca etalon hartie cerata, adica bagi o bucata de hartie cerata sau de ziar (e buna si aia in lipsa de cerata) intre pinion si coroana. Daca nu se taie la invartire si-ti iese doar ,,profilul danturii" pimiomului si coroanei, inseamna ca e reglat bine. :)

213533[/snapback]

....are tata un "imeseu" la care reglam grupul axact la fel ..(acuma-i praf)... :blink:

....se pare ca merge si la bmw :)

Link to comment
Share on other sites

Si tot praf ajunge..inseamna ca nu era bun reglajul..sau e praf ims-ul si diferentialul a ramas singurul lucru bun din el :) :)

213633[/snapback]

..aaaaa....e praf masina cu totul , doar motorul , cutia de viteze si diferentialul is ok :)

mestul e mincata de rugina :)

scuze de offtopic ...deci metoda de reglere a diferentialului e buna :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai cate diferentiale si cardane am reglat si centrat eu la autoturismele Lada, ma gandesc ca nu e mare filozofie nici la BMW! :blink:

In principiu eu gandesc ca asa e, dar numai cand desfaci vezi cum sta treaba!

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Pai cate diferentiale si cardane am reglat si centrat eu la autoturismele Lada, ma gandesc ca nu e mare filozofie nici la BMW! :blink:

In principiu eu gandesc ca asa e, dar numai cand desfaci vezi cum sta treaba!

213971[/snapback]

la masinile japoneze gasesti si manual de reglaj. da la astea europene eu stiu ca nu se prea poate regla. la masinile japoneze, de exemplu, poti schimba crucile cardanice, cas cu sigurante -la astea europene la putine modele; deci e un pic de diferenta.pe de alta parte sa asemeni un ims si o lada cu un bmw mi se pare cel putin comic (sper sa nu va superati net98adu si roka si apreciez sincer sfaturile voastre). mai multa lume mia spus (si mecanici si proprietari) ca ii riscant sa umbli fiindca daca il strangi prea tare risti sal blochezi, ceeace duce la chestii mult mai nasoale. eu is curios daca chiar a facut cineva dintre cei de pe forum asa ceva si ce a rezultat. eu am copil mic si nu prea imi vine sa ma risc sa fac ceva potential periculos; asa mai bine il schimb (daca gasesc unu bun) si gata. multumesc oricum de sfaturi

Edited by martincsekzoltan
Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai decat o varianta si anume sa incerci reglajul! Daca croncane, inseamna ca pinionul de atac, nu este apropiat corespunzator de coroana.

Incearca sa-l reglezi folosind ca etalon hartie cerata, adica bagi o bucata de hartie cerata sau de ziar (e buna si aia in lipsa de cerata) intre pinion si coroana. Daca nu se taie la invartire si-ti iese doar ,,profilul danturii" pimiomului si coroanei, inseamna ca e reglat bine. :blink:

213533[/snapback]

multumesc. mi se pare un raspuns foarte profesional. ai facut si la bmw sau numai la altele? daca ai facut si la bmw o sa incerc asa.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate, la BMW, nu m-am bagat caci nu a fost cazul. Daca vreodata voi avea probleme, intai imi cumpar unul bun, dupa care voi incerca sa-l repar pe cel dus.

Eu am reglat doar la Lada, Aro si Raba, Saviem.

216412[/snapback]

asa am facut si io. sper sa fie bun asta care lam luat (omu o zis cami da garantie); daca nu, nu imi ramane decat sa caut unu la nemti; problema e ca am intrebat la mai multe schroturi in germania da vor cel putin 200 euro pe el fara garantie sau macar posibilitatea de al returna. in final cre ca il repar pe al meu in germania ca am gasit o firma langa Koln care face asa ceva. pret minim 400 euro-dac is de schimbat numai simeringuri si rulmenti; daca trebe schimbate si pinioane (ccea ce probabil va fi cazul avand in vedere ca stiu cum lucreaza nemtii si schimba multe piese aiurea) sau altele, urca pretu vertiginos

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.