Jump to content

cloncanit motor n42b20


George Cosmin

Recommended Posts

Din cate imi dau seama, se comporta normal. Singura chestie care ar fi, ca bazaie (dardaie ) ceva in bord in jurul a 2000rpm ( se aude din masina cu usile inchise, sau din fata masinii cu capota deschisa) , dar nu stiu cat de mult ajuta chestia asta sau daca are vreo legatura.

Si in mers, mi se pare ca, fata de momentul in care am cumparat-o, cand pleci de la 700-800 rpm (prima si a doua treapta ), da impresia ca dardaie masina (adica atunci cand am luat-o nu imi dadea impresia asta, poate nu am sesizat eu )

Si inca ceva, in mers, chiar si la turatii mai mari, sa zicem ca accelerezi pana intr-un punct, apoi iei un pic piciorul dupa acceleratie si apoi accelerezi din nou,masina raspunde cu o intarziere.

Nu stiu cat de mult ajuta tot ce am spus, dar cam asta am observat eu in neregula.

P.S. Si in special dimineata,cat e motorul rece, se aude un sunet, parca ar fi metalic. Cine a mai auzit sunetul asta , mi-a spus ca ar fi de la cureaua auxiliara.

Edited by George Cosmin
Link to comment
Share on other sites

dupa ce se incalzeste se mai aude cloncanitul asta? Din film mie nu mi se pare a fi legata de motor(interne), mai degraba ceva auxiliar...

 

legata de dardaiala, cred e mai degraba un tremurat care se simte cu precadere cand mergi mai mult cu masina in trafic?! posibil ambreiaj, volanta sau flansa cardan, bucse diferential, depinde cat de tare se simte tremuratul asta. Si la mine se simtea la E46, dar cu precadere in mers de bara la bara ceva vreme, si asa a fost inca de cand am cumparat-o la 100k km si tot asa a ramas pana cand am dat-o la 175k km, nu era atat deranjant sau ma invatasem eu cu ea :).

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Category : Cars

Make : BMW

Model : 3-Series, E46 (1998 - 2006)

Type : 318i (2001 - 2004)

 

 

 

 

Expand all Collapse all

ENGINE N42

 

Capacity : Capacity 4,25 litre

 

Use : Normal

Intervals : Change 20000 km / 24 months

Products : 8100 X-CLEAN+ 5W-30 (year-round)

: 8100 X-CLEAN 5W-30 (year-round)

: 8100 X-CLEAN 5W-40 (year-round)

: 8100 X-CESS 5W-40 (year-round)

: 8100 X-MAX 0W-40 (year-round)

: SPECIFIC LL-04 5W-40 (year-round)

Link to comment
Share on other sites

uniq, nu incalzeste pe nimeni copy/paste pe care l-ai facut cu uleiul. Manualul spune clar 0W30, pe net poti sa gasesti tot felul de informatii eronate. Te-ai trezit si tu sa vii cu povesti cum ca daca are peste 100.000 trebuie 5W40. Foarte multa lume are motorul asta cu 200.000 km si merg foarte bine cu 0W30/40. Te rog fa orice altceva, dar nu mai posta aici.

 

Ce aude el nu are cum sa fie de la ulei. Se aude din partea de sus, unde e motorasul de la valvetronic.

 

@George:

 

Da jos capacul si scoate mufa de la senzorul axului excentric(cu motorul oprit). Asta va face sa nu iti functioneze valvetronicul si implicit motorasul de la valvetronic. Vezi daca mai face sunetul asta.

 

Tragi de mufa in sus, cu grija:

 

http://i.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg

Edited by Beriba
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inainte de clasificarea SAE cel mai important pt acest motor este sa se aleaga uleiul din carte: la mine scrie doar LL01 (deci NU LL04)

La LL01 uleiul OEM este 0W-40 si cum inca se vinde in paralel cu LL04, eu zic ca acesta mai nou nu acopera specificatiile primului.

Mai departe depinde de experienta fiecaruia cu anumiti producatori si bugetul alocat: toti cam au 0w-40 in gama premium pt LL01 , si 5W-30/40 in gama mai ieftina.

Link to comment
Share on other sites

Beriba dai informatii gresite.

 

http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/bmw/e46/318i__ci__ti/2001-2004/n42b20/1995/105/

uleiul nu se pune in functie de km ci de clima in care este folosita masina.sunt folosite mai multe tipuri de uleiuri la acelasi motor.daca tu folosesti 0w30 (este ok la ce climat avem in ro) eu folosesc 5w30 pentru ca nu am parte de temperaturi sub 0.

Link to comment
Share on other sites

auro, eu nu am spus ca uleiul se pune in functie de km. Te rog sa citesti mai atent postul meu.

 

Eu spun ca se pune 0W30/40 indiferent de numarul de km si ca sa pui un ulei mai gros la un motor uzat nu e o alternativa.

 

LE: vad ca toti puneti poze si link-uri de pe net, unde pot fi informatii gresite. Eu vin cu informatiile din manualul masinii.

 

LE2: nu inteleg de ce continuam cu uleiul pe topicul asta, nu asta e problema initiatorului. Problema uleiului pt N42 a fost dezbatuta in alt topic.

Edited by Beriba
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.