Jump to content

cocina


poope

Recommended Posts

Salut!

Ceva noutati sau cu racirea vremii ti-a mai pierit din cheful de mesterit???

salut,,, este chef haha... cand cred ca imi trece atunci ma apuca mai tare.

 

pai in weekend am descompus cu un prieten un e34 da peste cap.

 

Si mie mi-au revenit amortizoarele cu arcuri fata si spate in stare mega mega buna;

 

discurile pe spate aproape noi;

 

evacuarea de m50 fara catalizatoare si fara nici un pic de rugina (a mea era captusita de fostu);

 

protectiile de caldura pentru evacuare (ale mele erau praf de la fostu);

 

tot felu de traverse, suruburi si ce mai credeam eu ca imi trebe;

am pachet de lumini individual (cu lampa de citit)doar ca mai tre sa vad cum le pun;

 

am primit skisac ca ma dau cu placa;

instalatia electrica de la reglaju farurilor pe inaltime (mai tre sa vad cum o pun);

 

modulele alea de la dezaburirea de pe spate ca ale mele cred ca sunt praf;

 

perdeluta manuala pentru luneta;

 

toate carpetele din portbagaj cu tot felu de spatii de depozitare;

 

stopuri in stare super buna tot pe galben dar cu galben din ala mai nou... e diferit putin fata de ce aveam eu;

 

am pus oglinzile laterale cu incalzire si cu heliomare... dar inca nu merge incalzirea ca nu imi merge nici dezaburirea pe spate;

 

si am lucrat in fiecare zi la reconditionarea aerotermei care vreau sa o pun pe masina (e cu climatronic dar sau spart ceva plastice la livrare si am tot lipit si remodelat cu ceva lipici din ala de la bison care aparent isi face treaba super super bine);

 

am luat filtru la aeroterma si tot felu de cleme ca daca tot e jos sa o fac sa fie brici si acu urmeaza o sa ii fac o curatare finala de praf si mizerie cu benzina inainte sa imi fac curaj sa o pun sus.

 

am mai luat manete de la semnalizare si stergator orientate in sus (ale mele is in jos si dau cu picioarele in ele langa volan), plus un volan de e28, m tech 1 de 38.5 cm.

 

am luat acum niste jante cu buza de 8.5 j pe toate 4 plus et 13. deci is cat de cat iesite... dar mai ar trebui niste distantiere cam de 1.5 cm pe spate as spune si cam 1 pe fata.... dar in timp vin toate....

 

kit de mutat bateria in spate sub scaun ca ma dispera in fata la capota cum e... no cam astea....

 

ah... la motor am facut upgrade de injectoare cu cele de m50b20 cu 4 gauri de benzina si debit de 3 bari plus regulator de presiune de m20b25 de 3 bari... merge mai finut masina.... plus senzoru de temperatura a apei si cel de indicare a temperaturei la lichidu de racire noi...

 

mi s-a spart un furtun de benzina si a trebuit pus si ala nou...

 

in rest cam astea

 

sa mai pun poze mai incolo

Link to comment
Share on other sites

salut,,, este chef haha... cand cred ca imi trece atunci ma apuca mai tare.

 

pai in weekend am descompus cu un prieten un e34 da peste cap.

 

Si mie mi-au revenit amortizoarele cu arcuri fata si spate in stare mega mega buna;

 

discurile pe spate aproape noi;

 

evacuarea de m50 fara catalizatoare si fara nici un pic de rugina (a mea era captusita de fostu);

 

protectiile de caldura pentru evacuare (ale mele erau praf de la fostu);

 

tot felu de traverse, suruburi si ce mai credeam eu ca imi trebe;

am pachet de lumini individual (cu lampa de citit)doar ca mai tre sa vad cum le pun;

 

am primit skisac ca ma dau cu placa;

instalatia electrica de la reglaju farurilor pe inaltime (mai tre sa vad cum o pun);

 

modulele alea de la dezaburirea de pe spate ca ale mele cred ca sunt praf;

 

perdeluta manuala pentru luneta;

 

toate carpetele din portbagaj cu tot felu de spatii de depozitare;

 

stopuri in stare super buna tot pe galben dar cu galben din ala mai nou... e diferit putin fata de ce aveam eu;

 

am pus oglinzile laterale cu incalzire si cu heliomare... dar inca nu merge incalzirea ca nu imi merge nici dezaburirea pe spate;

 

si am lucrat in fiecare zi la reconditionarea aerotermei care vreau sa o pun pe masina (e cu climatronic dar sau spart ceva plastice la livrare si am tot lipit si remodelat cu ceva lipici din ala de la bison care aparent isi face treaba super super bine);

 

am luat filtru la aeroterma si tot felu de cleme ca daca tot e jos sa o fac sa fie brici si acu urmeaza o sa ii fac o curatare finala de praf si mizerie cu benzina inainte sa imi fac curaj sa o pun sus.

 

am mai luat manete de la semnalizare si stergator orientate in sus (ale mele is in jos si dau cu picioarele in ele langa volan), plus un volan de e28, m tech 1 de 38.5 cm.

 

am luat acum niste jante cu buza de 8.5 j pe toate 4 plus et 13. deci is cat de cat iesite... dar mai ar trebui niste distantiere cam de 1.5 cm pe spate as spune si cam 1 pe fata.... dar in timp vin toate....

 

kit de mutat bateria in spate sub scaun ca ma dispera in fata la capota cum e... no cam astea....

 

ah... la motor am facut upgrade de injectoare cu cele de m50b20 cu 4 gauri de benzina si debit de 3 bari plus regulator de presiune de m20b25 de 3 bari... merge mai finut masina.... plus senzoru de temperatura a apei si cel de indicare a temperaturei la lichidu de racire noi...

 

mi s-a spart un furtun de benzina si a trebuit pus si ala nou...

 

in rest cam astea

 

sa mai pun poze mai incolo

Salut!

Chiar lucrezi la ea si esti foarte dedicat .Asteptam pozele cu piesele puse cu tot tacamul ( jante , lumini interior , tot)...

Spor la treaba:)

Link to comment
Share on other sites

salut,,, este chef haha... cand cred ca imi trece atunci ma apuca mai tare.

 

pai in weekend am descompus cu un prieten un e34 da peste cap.

 

Si mie mi-au revenit amortizoarele cu arcuri fata si spate in stare mega mega buna;

 

discurile pe spate aproape noi;

 

evacuarea de m50 fara catalizatoare si fara nici un pic de rugina (a mea era captusita de fostu);

 

protectiile de caldura pentru evacuare (ale mele erau praf de la fostu);

 

tot felu de traverse, suruburi si ce mai credeam eu ca imi trebe;

am pachet de lumini individual (cu lampa de citit)doar ca mai tre sa vad cum le pun;

 

am primit skisac ca ma dau cu placa;

instalatia electrica de la reglaju farurilor pe inaltime (mai tre sa vad cum o pun);

 

modulele alea de la dezaburirea de pe spate ca ale mele cred ca sunt praf;

 

perdeluta manuala pentru luneta;

 

toate carpetele din portbagaj cu tot felu de spatii de depozitare;

 

stopuri in stare super buna tot pe galben dar cu galben din ala mai nou... e diferit putin fata de ce aveam eu;

 

am pus oglinzile laterale cu incalzire si cu heliomare... dar inca nu merge incalzirea ca nu imi merge nici dezaburirea pe spate;

 

si am lucrat in fiecare zi la reconditionarea aerotermei care vreau sa o pun pe masina (e cu climatronic dar sau spart ceva plastice la livrare si am tot lipit si remodelat cu ceva lipici din ala de la bison care aparent isi face treaba super super bine);

 

am luat filtru la aeroterma si tot felu de cleme ca daca tot e jos sa o fac sa fie brici si acu urmeaza o sa ii fac o curatare finala de praf si mizerie cu benzina inainte sa imi fac curaj sa o pun sus.

 

am mai luat manete de la semnalizare si stergator orientate in sus (ale mele is in jos si dau cu picioarele in ele langa volan), plus un volan de e28, m tech 1 de 38.5 cm.

 

am luat acum niste jante cu buza de 8.5 j pe toate 4 plus et 13. deci is cat de cat iesite... dar mai ar trebui niste distantiere cam de 1.5 cm pe spate as spune si cam 1 pe fata.... dar in timp vin toate....

 

kit de mutat bateria in spate sub scaun ca ma dispera in fata la capota cum e... no cam astea....

 

ah... la motor am facut upgrade de injectoare cu cele de m50b20 cu 4 gauri de benzina si debit de 3 bari plus regulator de presiune de m20b25 de 3 bari... merge mai finut masina.... plus senzoru de temperatura a apei si cel de indicare a temperaturei la lichidu de racire noi...

 

mi s-a spart un furtun de benzina si a trebuit pus si ala nou...

 

in rest cam astea

 

sa mai pun poze mai incolo

 

Pfoai cate ai facut la ea, te invidiez :D

Cand esti liber da-mi un semn sa ne mai vedem la o poveste.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

update....conversie climatronic plus lowered.... planu merge incet dar merge

 

next: roluire aripi, distantiere fata spate, vopsit jante si indreptat unde e cazul, inlocuit parbriz, furtune plus garnituri motor, uleiuri si lichid de frana, echilibrat cardan.... multe dar vor fipost-7563-0-03613200-1433314932_thumb.jpg

post-7563-0-46275400-1433314939_thumb.jpg

post-7563-0-26887000-1433314962_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

nu am mai fost de mult pe aici.

 

intre timp mi s-a lovit masina de catre un nene care a intrat prea tare pe strada unde parchez si a derapat dand peste a mea. daune se vede in poze.. dar este reparata... mai am capota de inlocuit dar doar la primavera deoarece nu vreau sa vopsesc una buna acum si sa se distruga de la pietre..

 

In rest mici upgradeuri la motor: injectoare de 2.0 non vanos cu 4 gauri, clapeta de acceleratie de 2.5, chip, filtru epurator luat de pe m52b28 si cu adaptare tub collector ulei condensat pe joja originala m20b20, si evacuare prin filtru de aer mic care acum are un tub collector ce dreneaza gazele sub masina. Am scos recircularea gazelor in admisie deoarece era o porcarie. De asemenea si incalzirea clapetei de acceleratie am anulat-o deoarece era prea multa furtunarie pe acolo. Am inlocuit si un support motor fisurat, am pus scaune electrice si am pastrat incalzirea si fetele de scaun de pe a mea deoarece cele primite erau distruse. A primit volan de m tech 1. Clima functioneaza si nu mai prelinge antigel pe la radiatorul de incalzitre. Am schimbat si valva de caldura deoarece facea probleme. Masina a primit incalzire si in oglinzi si acu merge si dezaburirea spate (vechiul proprietar este o parasuta....)

 

Articulatia fata am inlocuit-o toata de noua si suspensia in una sport. Dar cum a fost lovita a trebuit sa inlocuiesc iar suportu bratelor de sus, bratul de sus, bieleta de directive, s-a dus aparatoarea de noroi, aripa, semnalu, faru, bara, armature, amortizoru de la armatura, capota.

 

Masina merge bine. Fac singur la ea ce e de facut, este simpla, iar probleme mai sunt dar incet le rezolv pe toate. Cica scapa ulei pe la garnitura de chiulasa si am strans-o putin dar nu sufficient. Tot mai curge asa usor si o sa i mai dau o stransoare. Consumu e decent. Consuma mai mult deoarece am dus-o la un mecanic in primavara si ala a desfacut clapeta de acceleratie si cand a pus-o inapoi nu a mai pus furtunu de la vaporii de benzina... si tragea aer fals pe acolo si am descoperit problema asta din greseala. anyways

 

Tratez cu un coleg sa o vand. Daca da atunci voi lua un 540i e34 combi, iar daca nu atunci v8 sau v12 scrie pe ea... plus frane, plus suspensie plus multe. post-7563-0-41811300-1449761816_thumb.jpg

post-7563-0-78399900-1449761806_thumb.jpg

post-7563-0-46528600-1449761811_thumb.jpg

post-7563-0-28324900-1449761820_thumb.jpg

post-7563-0-08658200-1449761825_thumb.jpg

post-7563-0-21296200-1449761834_thumb.jpg

post-7563-0-19410200-1449761840_thumb.jpg

post-7563-0-73908500-1449761844_thumb.jpg

post-7563-0-40055900-1449761848_thumb.jpg

post-7563-0-59070600-1449761852_thumb.jpg

post-7563-0-35156800-1449761858_thumb.jpg

post-7563-0-99098700-1449761862_thumb.jpg

post-7563-0-64435500-1449761866_thumb.jpg

Edited by poope
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nu am mai fost de mult pe aici.

 

intre timp mi s-a lovit masina de catre un nene care a intrat prea tare pe strada unde parchez si a derapat dand peste a mea. daune se vede in poze.. dar este reparata... mai am capota de inlocuit dar doar la primavera deoarece nu vreau sa vopsesc una buna acum si sa se distruga de la pietre..

 

In rest mici upgradeuri la motor: injectoare de 2.0 non vanos cu 4 gauri, clapeta de acceleratie de 2.5, chip, filtru epurator luat de pe m52b28 si cu adaptare tub collector ulei condensat pe joja originala m20b20, si evacuare prin filtru de aer mic care acum are un tub collector ce dreneaza gazele sub masina. Am scos recircularea gazelor in admisie deoarece era o porcarie. De asemenea si incalzirea clapetei de acceleratie am anulat-o deoarece era prea multa furtunarie pe acolo. Am inlocuit si un support motor fisurat, am pus scaune electrice si am pastrat incalzirea si fetele de scaun de pe a mea deoarece cele primite erau distruse. A primit volan de m tech 1. Clima functioneaza si nu mai prelinge antigel pe la radiatorul de incalzitre. Am schimbat si valva de caldura deoarece facea probleme. Masina a primit incalzire si in oglinzi si acu merge si dezaburirea spate (vechiul proprietar este o parasuta....)

 

Articulatia fata am inlocuit-o toata de noua si suspensia in una sport. Dar cum a fost lovita a trebuit sa inlocuiesc iar suportu bratelor de sus, bratul de sus, bieleta de directive, s-a dus aparatoarea de noroi, aripa, semnalu, faru, bara, armature, amortizoru de la armatura, capota.

 

Masina merge bine. Fac singur la ea ce e de facut, este simpla, iar probleme mai sunt dar incet le rezolv pe toate. Cica scapa ulei pe la garnitura de chiulasa si am strans-o putin dar nu sufficient. Tot mai curge asa usor si o sa i mai dau o stransoare. Consumu e decent. Consuma mai mult deoarece am dus-o la un mecanic in primavara si ala a desfacut clapeta de acceleratie si cand a pus-o inapoi nu a mai pus furtunu de la vaporii de benzina... si tragea aer fals pe acolo si am descoperit problema asta din greseala. anyways

 

Tratez cu un coleg sa o vand. Daca da atunci voi lua un 540i e34 combi, iar daca nu atunci v8 sau v12 scrie pe ea... plus frane, plus suspensie plus multe. post-7563-0-41811300-1449761816_thumb.jpg

 

Pfff cate s-au mai intamplat de cand nu am dat pe aici....

Bine ca ai reparat-o, sunt curios ce se aude de v8...eu nu mai am ursul alb demult :))

Link to comment
Share on other sites

V8 -ul e rar si pretentios,daca vrei ceva rar si mai ok ia un 535 cu M30 pe el :).

da. cam ai dreptate si e mai realist un 3.5.

 

Urmaresc acum un 735 e32 si probabil o sa il iau pentru conversie. Am si frane de 750il e32 ventilate fata spate si probabil ca vor fi suficiente. Sper ca anul ce vine sa fie cel asteptat vis a vis de planu cu masina asta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Arata bine masina!schimbari in bine am vazut..am si eu una cheala la care ma chinui dar usor usor!poti sa mi spui te rog ce model sunt jantele?bafta in continuare!

jantele sunt melber sport cup..... is chiar potrivite pentru masina zic eu... bafta si cu a ta

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

nu stiu cat ai dat pe masina cand ai luat-o dar ai cumparat-o cu prea multe probleme tehnice! eu am dat vreo 1000 euro pe al meu 520i E34 din 1990 si functionau toate in interior in afara de priza pentru bricheta,pe care nici nu m-am deranjat sa o rezolv! si inca ceva ,un sfat dat ca unui prieten: nu mai tine masina pe strada,ziua sau mai ales noaptea! Mari sanse sa ti-o "rezolve" careva si sa plece in treaba lui tu ramanand cu masina facuta praf! Si ala nu e volan de "M-Tech",daca ai putina rabdare o sa pun eu poza cu volan de M imbracat in piele,care-i pe masina mea! Am fost in vizita la un amic si n-a suflat o vorba ca sunt toti raciti cu cea mai al dreaqului tulpina de virus,si nu ma simt deloc in apele mele... deci greu sa ies din casa acum rapid sa fac o poza...

Masina fiind intr-o curte inchisa bine,parcata la distanta considerabila de orice trafic auto!

Ca motor de "swap" si eu ma gandeam la un M30B35 ca la cat conduc eu masina,ce mai conteaza ca-mi consuma 10litri la suta de km mediu sau 13litri?!

dar macar e 3.5l 6 in linie...

si se poate sa-l fac de 4.2l :hyper: unii spun ca se poate si o supraalimentare,ehe, se pot face multe cu un asa motor!

chiar mai avantajos decat gunoiul ala de M60 sau M62 fie el si TU! cunosc destule cazuri de asemenea motoare ce ori sunt stricate iremediabil ori sunt pe cale sa se aleaga praful de ele... chiar am condus unul acum 2 zile ce a consumat 3 litri de apa distilata in aproape 22 km! am aerisit la masina aia de m-am plictisit week-end-ul asta... si sigur trebuie alt motor pentru ca pe cilindrul 5 n-are nici un fel de compresie,adica 0 bari! si eu suflu mai mult pe gura decat pistonul ala CU MOTORUL FUNCTIONAND! :w00t:

V12-ele M70-ul sau S70 deja inseamna sa-ti dai foc singur in magazia de lemne si cu rezervorul de propan-butan langa tine...

n-as spune ca sunt fiabile motoarele V8 sau V12 de BMW... ba din contra!

BMW a facut motoare fiabile prin anii 1970-1980! Ce a urmat dupa,e foarte discutabil! si nici macar nu-s vreun "expert" in tehnologia BMW,dar unele lucruri sunt evidente,prea multi proprietari FRIPTI si jecmaniti pe fata!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

cam scump kit-ul dar macar exista ca optiune :rolleyes:

https://www.pureperformancemotorsport.com/index.php/bmw-e12-e24-e28-e32-e34-m30-4-0l-stroker-kit.html

 

unii chiar sunt "ambitiosi" si au scos 302 cai prin supraalimentare dintr-un M30B35:

http://www.mye28.com/viewtopic.php?f=6&t=111148&start=50

Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, eu am o slabiciune pentru modelul asta si pentru w124 din curtea vecinilor( cu un plus pentru Mercedes deoarece au si varianta coupe :D ).

Daca tot vrei sa schimbi motorul nu mai bine te orientezi spre un motor de generatie mai noua?

 

te adresezi initiatorului topicului poope sau mie?

:rolleyes:

Eu l-as schimba doar daca se distruge de la sine iremediabil sau remediabil contra unei sume prea mari de bani,ce nu prea-mi convine!

Ar mai fi motoare "bune de pus" pe un E34 tot cu 6 cilindri in linie dar depinde ce vrei de la masina!

Imi place si motorul AMC 242 cubic inch,4.0 litri(mult mai usor de gasit), si motorul AMC 258 cubic inch ,de 4.2 litri super simplu fara electronica dar cam "impotent" pentru ce ditamai capacitate cilindrica are! Ar mai fi si FORD 300, 4.9 litri si 150 cai putere(greu de gasit pe la noi...),dar motorul asta are distributia pe PINIOANE nu lant sau curea,deci n-are ce sa faca "poc" si sa te trezesti cu pistoanele in supape,dar motoarele astea nu sunt de turatie,n-au distributie SOHC sau DOHC, ci folosesc OHV si tije ce imping si deschid/inchid supapele! Eu p-astea le-as prefera ca nu am nevoie de motor usor turabil gen 4.8 L 1LR-GUE la care se taie alimentarea "de-abia" la 9500 rpm... si se tureaza de la relanti pana la 9500 rpm in cam 1 secunda...

Bineinteles,la un motor OHV precum AMC 242 ,258 sau cel de FORD 300 4,9litri ce au o turatie maxima din proiectare de 3400 rpm deja ai nevoie de o cutie de viteze ori automata cu o treapta a-4a cu un raport over-drive/sub unitar mult scazut ca sa poti rula lejer la o viteza de autostrada dar turatie scazuta gen 2000-2500rpm pentru un consum decent dar si sa te folosesti de cuplul generos al unui 6 in linie de aproape 5.0 litri ,sau o cutie de viteze manuala cu 6 trepte si o a-6a foarte lunga,ca are cuplu mare si o poate "duce"/impinge un motor de FORD 4.9 litri...

Eu prefer simplitate tehnologica in defavoarea cailor putere!

Ford 300 six build- first run

 

dar asa cum vad eu situatia "la prima vedere", acel E34 n-o sa "moara" la Poope dupa cum spunea el pe la inceputul topicului! E ceva trecator pentru el masina asta, o sa-i sara ochii cat de curand la alte masini mai "sexoase" si potente,eventual mai noi!

Link to comment
Share on other sites

Ma adresm lui poope, adica daca tot e sa schimbi motorul de ce nu ai pune unjul de generatie mai noua? Te poti orienta catre un M62 daca vrei V8.

Si nu inteleg de ce as pune pe un BMW un motor de Ford sau de de la alt producator pe cand BMW nu duce lipsa de motorizari.

 

motoarele de generatie noua sunt facute sa reziste mult mai putin timp si km! Iar vizitele la service vor fi SIGUR mai dese si mai scumpe! M60 si M62 V8 sunt motoare problematice, ca sa ma exprim diplomatic! Daca nu stiam si nu vedeam cu ochii mei,sau sa conduc eu asa ceva vreo cateva mii de km, sa stii ca mi-ar fi placut si mie V8-urile BMW! dar realitatea e alta!

Pentru ca FORD facea motoare fiabile acum ceva ani,ca si BMW ,cu seriile M20, M30, M50! fiecare individ e liber sa faca ce vrea cu banii lui si viata lui atat timp cat nu ma afecteaza pe mine sau alte persoane!

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Si daca facea motoare fiabile hai sa punem motoare Ford pe toate masinile, motoarele erau fiabile pentru ca din 5000 cmc scoteau probabil 200 de cai pe cand europenii scoteau 300 si ceva de cai din motoare de 3500-3800cmc. Cu o masina de genul asta cati km crezi ca faci pe an 6000, 10000? Cam cat de fiabil ar trebui sa fie un motor sa il poti folosi 10000 km pe an?

Hai sa lasam discutia asa ca stricam topicul omului. Ai tu dreptate cu motoarele.

Edited by Cosmin S
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.