Jump to content

320D e46 facelift nu porneste cateodata


Recommended Posts

Salutari,

 

Am o noua problema dupa aproximativ un an fara probleme. Acum o saptamana am urcat in masina si am vrut sa o pornesc, surpriza invarte de rupe dar nu porneste, din a 3-a incercare a pornit, fiind aproape pe rezerva am crezut ca se pacaleste masina si eu nu mai am motorina, am fugit repede la OMV am alimentat si totul a fost ok 2 zile, cand iarasi mi-a facut figura asta, din nou eram aproape de rezerva, foarte convins ca masina a luat-o razna cu indicatul motorinei am fugit iarasi si am alimentat, totul ok pana ieri, rezervorul 3 sferturi, dau la automat, degeaba, de 5-6 ori, a 7-a a luat-o. Daca o las jumatate de ora iarasi ma chinui pana porneste, ce am constatat:

 

- Bazaitul de alimentare a motorinei nu exista cand nu porneste masina (cred ca l-ati auzit si voi cand puneti contactul), asa ca am fost cu ea pe rampa, am deshis locul unde este pompa si filtrul de motorina si am pus contactul, bazaitul nu apare, am lasat contactul pus i-am dat cateva lovituri zdravene si degeaba, pompa nu porneste. Cand se aude bazaitul porneste si masina, doar ca trebuie luat si pus de cateva ori contactul.

 

Masina invarte calumea, bateria are 10 luni si este de 110 Amperi, motorina are garantat, filtrele sunt schimbate de ~3800 KM (toate MAN), bujii ok.

 

Intrebare, suspectez 90 % pompa de la prag sub sofer, ce ar mai putea fi inafara de pompa aceasta ?

Stiu ca mai am si alte pompe, una in rezervor si una de inalta presiune. Daca cea de inalta presiune nu ar fi mers, ar fi facut figuri in mers, nu la alimentarea pentru pornire, iar daca ar fi fost cea din rezervor, pompa intermediara tot ar fi facut zgomot doar ca nu avea cu ce sa alimenteze.

Cei 10 % se indreapta catre senzorul din rampa, care dupa logica mea ii spune pompei intermediare cand sa se opreasca din alimentare si cand sa alimenteze (daca pui contactul si nu pornesti masina ai sa observi ca bazaitul se opreste dupa 7 secunde deoarece ai motorina chiar si pe retur), ma gandesc ca acest senzor se insala si crede ca am destula motorina si ii spune pompei sa nu alimenteze ca exista deja motorina.

 

A mai patit cineva chestia asta ? Nu vreau sa ma duc sa dau 700 lei pe o pompa si sa constat ca e senzorul de vina.

Astept cateva pareri,

 

Masina este un E46 320d din 2003 110 Kw.

Multumesc.

Edited by czsniper
Link to comment
Share on other sites

Ai pus un tester pe ea sa vezi daca iti da ceva acolo ?! recomandarea mea e sa nu mai mergi mult pe rezerva sau cum ii zici,adica dupa ce se aprinde becul ...daca nu vrei sa ramai intradevar fara pompa de motorina....bafta !

 

Acum plec catre un tester, mi se intampla cateodata sa se aprinda becul, o data la luna deoarece fac drumuri lungi si pur si simplu uit de motorina. Merci de interventie.

Link to comment
Share on other sites

Pe tester nu se vede defectul la pompa de sub scaun sau rezervor ci numai releul care comanda pompele. daca este defect.

Cand pui contactul sa pornesti, vezi acul de temperatura apa se duce pe rosu?

Cand nu porneste ,verifica daca ai tensiune la pompa de sub scaun. Daca ai tensiune inlocuiesti pompa iar daca nu, inlocuiesti releul pompei.

Daca acul de temperatura se duce pe rosu ai un releu in copartimentul motor in cutia cu dde de inlocuit.

Link to comment
Share on other sites

Pe tester nu se vede defectul la pompa de sub scaun sau rezervor ci numai releul care comanda pompele. daca este defect.

Cand pui contactul sa pornesti, vezi acul de temperatura apa se duce pe rosu?

Cand nu porneste ,verifica daca ai tensiune la pompa de sub scaun. Daca ai tensiune inlocuiesti pompa iar daca nu, inlocuiesti releul pompei.

Daca acul de temperatura se duce pe rosu ai un releu in copartimentul motor in cutia cu dde de inlocuit.

 

salut. Am pus-o pe tester, intradevar pe tester imi ds senzorul de presiune in rampa. Am sters erorile, dupa care am pus contactul, pompa nu a pornit dar nu s-a inregistrat nici o eroare, am dat la automat si abea atunci a inregistrat eroare. Acul ramane la locul lui nu se duce pe rosu. Treaba e ca s-a agravat rau de tot, iar problema se pare ca se manifesta grav cand masina e rece. Astazi am pus contactul dr 100 de ori pana a pornit pompa. Acum ma duc sa o schimb. Va tin la curent. Merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.