Jump to content

anulare DFP BMW E60 520D


slefbb

Recommended Posts

salut,

 

ieri intrebam daca stie cineva unde pot scoate fizic catalizatorul

 

am pus la DIY, desi nu l-am facut eu acasa din lipsa de timp si rabdare, dar se poate face fara probleme

 

atasez cateva poze ca sa vedeti unde trebuie taiat si ce trebuie scos

 

cum stai cu fata la motor, in partea stanga se afla galeria, care are imediat dupa turbo catalizatorul si in aceeasi incinta filtru de particule.

 

respectiv, catalizatorul este in partea cu firele si ocupa cam 30% din incinta, iar restul, unde si trebuie taiat, adica in partea de jos, este catalizatorul

 

s-a taiat cu flexul direct pe langa sudura si s-a scos continutul (usor ca sa nu spargeti catalizatorul).

 

catalizatorul a fost suflat cu compresorul.

 

s-a sudat la loc si s-a pus pe masina

 

ulterior trebuie scos si din soft

 

toata "operatia" a costat 400 ron si a durat aprox 2 ore

 

daca mai aveti nevoie de alte info, sunt aici

 

spor!

post-24297-0-04698000-1415089807_thumb.jpg

post-24297-0-66544600-1415089811_thumb.jpg

post-24297-0-87433100-1415089815_thumb.jpg

post-24297-0-37378400-1415089821_thumb.jpg

post-24297-0-79619300-1415089825_thumb.jpg

post-24297-0-73752200-1415089847_thumb.jpg

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa se face si la Dacie daca se sparge toba o sudeaza, asa sunt multi romani isi cumpara masini premium dar nu au bani sa le intretina.

 

Sa zicem ca sunt cativa pe aici care isi permit sa il cumpere si nou, dar prefera sa il dea jos. Eu dupa ce am cumparat masina desi era in stare perfecta DPF-ul l-am dat jos imediat la doar cateva zile odata cu anularea EGR. Daca nu cunosti persoanele in cauza ar fi bine sa eviti sa le pui eticheta, din respect. Colegul a facut ce a crezut mai bine pentru el, pe masina pe care a cumparat-o tot el din banii lui. A incercat sa ajute aici pe forum cu aceste poze si pe altii care sunt interesati.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

DPF-ul este in partea cu firele si ocupa cam 30% din incinta, iar restul, unde si trebuie taiat, adica in partea de jos, este catalizatorul

 

s-a taiat cu flexul direct pe langa sudura si s-a scos continutul (usor ca sa nu spargeti catalizatorul).

:)

Si eu faceam acelasi lucru. Spre dezamagirea colegului raul din rio.

Dupa cum il vad ca se misca, presimt ca e cam colmatat. Va trebui sa-l verific in INPA.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Niciodata nu am putut intelege oamenii care isi dau jos DPF. E mai interesant sa stai cu fumul la fund? Noroc lor ca itp-ul este o gluma, de unde si poluarea care se simte in orasele mari, alaturi de restul de rable de pe strazi.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O sa intelegi cand trebuie sa dai 2000 euro pe filtru dpf.

Dar cand ai luat masina nu stiai de costul asta, sau cum? Gasesti dpf-uri din dezmembrari pe ebay la 5 600 euro, dar presupun ca e mult si atat pt cineva care nu-si permite masina pe care o conduce.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.