Jump to content

Manuala vs Automata


Cristi HML

Ce preferati si de ce?  

1914 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

FIA Regulations.

 

Daca ar pune totzi in Drive shi iar da talpa, care ar mai fi sportul? :blink:

 

Imi aduc aminte de celebrul exemplu cu CVT-ul pus pe un monopost de F1. La testul oficialilor, cand ashtia au vazut cum accelereaza, au zis BAN, BAH! din prima. Nu a prins cutia aia nici macar un antrenament, calificare, nimic....

 

A fost shi pe Discovery povestea asta.

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

FIA Regulations.

Daca ar pune totzi in Drive shi iar da talpa, care ar mai fi sportul? :)

81527[/snapback]

Pai nu e chiar asa, cutia aia de fapt e ceva de genul cutiilor care exista la masinile de strada , atentie am zis ca e de "genul" nu ca ar fi identica , dar ca rezultat final este acelasi lucru doar ca schimba muuult mai repede , ma explic de ce Schumi merge cu ea pe manual si nu in "DRIVE" :blink:....pai in functie de circuit , viraj , economie de pneuri , mod de abordare a virajelor cutia nu stie sub nici o forma ce vrea pilotul , ce este in mintea lui , pe cand in cazul unui coducator auto , fie el si mai sportiv lucrurile nu stau chiar asa , daca pierzi o milisecunda pe sosea nu-i bai pe cand acolo pe pista e naspa rau sa pierzi la fiecare viraj cate putin ..... este adevarat ceea ce spuneai cu CVT , e o chestie fantastica , as putea spune ca cele cu 2 ambreiaje cum e cea DSG de la VW se comporta aproape ca o CVT , transferul dintre cele 2 ambreiaje se face progresiv si pe nesimtite :)...pentru conducatorii auto mai sportivi este un mare avantaj sa aiba o cutie de genul TIPTRONIC care sa fie pusa in "D" sau "S" (sport) , poti sa te concentrezi mai bine pe ceea ce urmeaza si plus de asta forta de tractiune la roata ramane constanta chiar si daca cutia schimba pe un vioraj de exemplu , la una manuala se stie ca nu prea poti sa schimbi viteza pe viraj pentru simplul fapt ca pierzi tractiune etc. , e mult de vorbit pe tema asta , cum spuneam consider ca aceste cutii sunt viitorul in ceea ce priveste transmisiile si nu trebuie sa ramanem cantonati in ideea ca daca nu mesteci in mamaliga cu schimbatorul a disparut placerea de a pilota , nu mai spun ca ai avantajul la una automata ca poti sa folosesti piciorul stang pentru franare ca vorba aia daca eram piloti de cariera ne descurcam noi si cu ambreiajul si franam si cu stangul :) , sunt sigur ca pe viitor cutiile se vor perfectiona si nu vor fura cu nimic placerea de a conduce....

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e chiar asa, cutia aia de fapt e ceva de genul cutiilor care exista la masinile de strada , atentie am zis ca e de "genul" nu ca ar fi identica , dar ca rezultat final este acelasi lucru doar ca schimba muuult mai repede , ma explic de ce Schumi merge cu ea pe manual si nu in "DRIVE" :blink:....pai in functie de circuit , viraj , economie de pneuri , mod de abordare a virajelor cutia nu stie sub nici o forma ce vrea pilotul , ce este in mintea lui , pe cand in cazul unui coducator auto , fie el si mai sportiv lucrurile nu stau chiar asa , daca pierzi o milisecunda pe sosea nu-i bai pe cand acolo pe pista e naspa rau sa pierzi la fiecare viraj cate putin ..... este adevarat ceea ce spuneai cu CVT , e o chestie fantastica , as putea spune ca cele cu 2 ambreiaje cum e cea DSG de la VW se comporta aproape ca o CVT , transferul dintre cele 2 ambreiaje se face progresiv si pe nesimtite :)...pentru conducatorii auto mai sportivi este un mare avantaj sa aiba o cutie de genul TIPTRONIC care sa fie pusa in "D" sau "S" (sport) , poti sa te concentrezi mai bine pe ceea ce urmeaza si plus de asta forta de tractiune la roata ramane constanta chiar si daca cutia schimba pe un vioraj de exemplu , la una manuala se stie ca nu prea poti sa schimbi viteza pe viraj pentru simplul fapt ca pierzi tractiune etc. , e mult de vorbit pe tema asta , cum spuneam consider ca aceste cutii sunt viitorul in ceea ce priveste transmisiile si nu trebuie sa ramanem cantonati in ideea ca daca nu mesteci in mamaliga cu schimbatorul a disparut placerea de a pilota , nu mai spun ca ai avantajul la una automata ca poti sa folosesti piciorul stang pentru franare ca vorba aia daca eram piloti de cariera ne descurcam noi si cu ambreiajul si franam si cu stangul :) , sunt sigur ca pe viitor cutiile se vor perfectiona si nu vor fura cu nimic placerea de a conduce....

81539[/snapback]

Perfect spus. E FFFF MULT DE VORBIT. Prea mult.

Avantjele sunt certe in favoarea cutiilor automate (cu convertor de cuplu) sau a cutiilor secventiale, decat a celor manuale.

Link to comment
Share on other sites

Perfect spus. E FFFF MULT DE VORBIT. Prea mult.

Avantjele sunt certe in favoarea cutiilor automate (cu convertor de cuplu) sau a cutiilor secventiale, decat a celor manuale.

81573[/snapback]

or fi zarurile aruncate in favoarea automatelor de acu dar bine ca macar mai exista,mai multi dupa statistici,care prefera stilul clasic.fara ei peste cativa ani vom conduce buburuze spatiale fara roti, fara volan, fara frana de mana si dumnezeu mai stie ce o sa mai dispara peste cativa ani de la masinile cu care neam mandrit atat amar de vreme. :) :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

frana de mana deja sa dus,ram restul :blink:

81798[/snapback]

de ce masinile nu trebuie sa ramana asa cum sunt acum?unde ar mai fi placerea de a fi la volan si de a simti masina daca toate acestea nu ar mai exista?daca vreti confort exagerat indreptativa atentia catre masinile gen limuzina, cele care au si pilot automat, bar, piscina si ce-o mai fi avand.pe mine nu ma intereseaza asa ceva, prefer masinile cum au fost pana acum.nu vad rostul unor asemenea lucru.vrei confort?iati mercedes. :)

Link to comment
Share on other sites

de ce masinile nu trebuie sa ramana asa cum sunt acum?...

82082[/snapback]

 

Shi totushi nu e corekt sa ne opunem progresului... Poate se inventeaza shi stimulatoare pt. placerea condusului... E mai mult fun cu un BMW din 2000 decat din '50.

 

Io abia ashtept sa ne ridicam de pe pamant... nu tu gropi, schimbat caucioace, articulatii, etc. Iar la placere... looping-uri, tonno-uri, depashiri pe stanga, pe dreapta, pe sus, pe jos... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Shi totushi nu e corekt sa ne opunem progresului... Poate se inventeaza shi stimulatoare pt. placerea condusului... E mai mult fun cu un BMW din 2000 decat din '50.

 

Io abia ashtept sa ne ridicam de pe pamant... nu tu gropi, schimbat caucioace, articulatii, etc. Iar la placere... looping-uri, tonno-uri, depashiri pe stanga, pe dreapta, pe sus, pe jos... :blink:

82098[/snapback]

eu raman la condusul pe sosea.nimic nu se compara cu evitatul gropilor prin centru orasului, cu o liniuta, sau cu niste cerculete fara fum de cauciuc.ma refeream la masinile dintre anii 70-maxim 2000.daca vrei asa ceva dute frate si-ti cumpara avion personal nu BMW.c'est la vie toujours parchive! :) :) :) :D :D :bounce:

nu luati in seama asta.EROARE DE SISTEM SI TIPAR! :w00t:

Edited by kobra
Link to comment
Share on other sites

Shi totushi nu e corekt sa ne opunem progresului... Poate se inventeaza shi stimulatoare pt. placerea condusului... E mai mult fun cu un BMW din 2000 decat din '50.

 

Io abia ashtept sa ne ridicam de pe pamant... nu tu gropi, schimbat caucioace, articulatii, etc. Iar la placere... looping-uri, tonno-uri, depashiri pe stanga, pe dreapta, pe sus, pe jos...  :blink:

82098[/snapback]

eu raman la condusul pe sosea.nimic nu se compara cu evitatul gropilor pe centrul orasului, cu niste liniute si cu cerculete fara fum de cauciuc.daca vrei ce ai zis mai sus du-te frate si-ti cumpara avion personal nu BMW.c'est la vie toujours parchive! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

eu raman la condusul pe sosea.nimic nu se compara cu evitatul gropilor pe centrul orasului, cu niste liniute si cu cerculete fara fum de cauciuc.daca vrei ce ai zis mai sus du-te frate si-ti cumpara avion personal nu BMW.c'est la vie toujours parchive! :)  :)  :D

82103[/snapback]

 

Pai eu abia astept sa evolueze BMW-uri in directia aia, nu vreau sa imi iau avion...

 

Am mai zis shi in alt topic, vreau atunci sa imi iau un un E623. Mishto model, plafon de zbor 6.000 metri, mai mult de 2l H nu consuma la 100 km... Are ceva belele la sistemul AFDS, dar o sa ma descurc...

 

Anti Flying Duck System.

 

:)

 

Sorry pt. :blink:

Edited by MuadDib
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Prefer cutia manuala, asa parca simti mai mult placere de a conduce. Am mers cu un DSG de la VW, este intr-adevar o cutie bine facuta si de preferat pentru oras, dar te priveaza de placerea de schimba vitezele manual.
Link to comment
Share on other sites

Prefer cutia manuala, asa parca simti mai mult placere de a conduce. Am mers cu un DSG de la VW, este intr-adevar o cutie bine facuta si de preferat pentru oras, dar te priveaza de placerea de schimba vitezele manual.

84835[/snapback]

poti sa ai o automata si sa-ti iei cu tine o oala cu mamaliga in care sa invarti de cate ori simti nevoia sa aplici "placerea de a conduce" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Prefer cutia manuala, asa parca simti mai mult placere de a conduce. Am mers cu un DSG de la VW, este intr-adevar o cutie bine facuta si de preferat pentru oras, dar te priveaza de placerea de schimba vitezele manual.

84835[/snapback]

 

Pai si masina te priveaza de placerea de a merge pe jos. Si de placerea de a nu face burta... :blink: Nu se compenseaza? :)

Link to comment
Share on other sites

Prefer cutia manuala, asa parca simti mai mult placere de a conduce. Am mers cu un DSG de la VW, este intr-adevar o cutie bine facuta si de preferat pentru oras, dar te priveaza de placerea de schimba vitezele manual.

84835[/snapback]

Fiecare cu placerile proprii :blink:

Link to comment
Share on other sites

Per total insa, rezultatele poll-ului inclina clar in favoarea cutiilor manuale ca preferinte ale utilizatorilor acestui forum  :blink:

84881[/snapback]

asta pentru ca majoritatea au cutie manuala si pentru ca o mare parte dintre acestia nu au condus niciodata o cutie steptronic. eu zic ca rezultatul poll-ului este clar subiectiv

Link to comment
Share on other sites

asta pentru ca majoritatea au cutie manuala si pentru ca o mare parte dintre acestia nu au condus niciodata o cutie steptronic. eu zic ca rezultatul poll-ului este clar subiectiv

84891[/snapback]

sau poate ca pe acest forum persoane care inca nu au uitat ce a facut BMW renumit si inca prefera stilul clasic.rezultatul poll-ului este poate adevarul despre aceasta lupta intre manuala si automata.

Link to comment
Share on other sites

asta pentru ca majoritatea au cutie manuala si pentru ca o mare parte dintre acestia nu au condus niciodata o cutie steptronic. eu zic ca rezultatul poll-ului este clar subiectiv

84891[/snapback]

 

 

Rezultatul este informativ.Si daca era 99 contra 1,in favoarea cutiei manuale ,tot automata as conduce. :)

 

Cine vrea manuala va conduce manuala,cine isi va da seama ca tehnologia a evoluat,va incerca o automata :)

 

Noi sa fim sanatosi,sunt masini pentru toti si pentru toate gusturile. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rezultatul este informativ.Si daca era 99 contra 1,in favoarea cutiei manuale ,tot automata as conduce.  :)

 

Cine vrea manuala va conduce manuala,cine isi va da seama ca tehnologia a evoluat,va incerca o automata  :)

 

Noi sa fim sanatosi,sunt masini pentru toti si pentru toate gusturile. :blink:

85231[/snapback]

 

mah ficiori treaba e in felul urmator....eu conduc automata si imi place la nebunie dar....daca faci forja si vrei sa faci frana de motor iti cam iei tzeapa pt ca daca esti in manual si e super turat motorul nu ramane in acea viteza ci sare in superioara deci aici ....e cam nasolie dar daca nu ai nevoie de super forje si concursuri pe soseaua adica prin trafic e ok dar daca vrei sportivitate si raliuri o iei in trompeta original.....nu ma credeti pe cuvant nu aveti decat sa va incordati muschii in practica

salve

Link to comment
Share on other sites

daca vrei sportivitate si raliuri o iei in trompeta original

85242[/snapback]

 

Daca as dori asa ceva, as incepe prin a cumpara o masina cu motor pe benzina ,de peste 300CP.

 

Diesel-ul si motoarele pe benzina < 200CP ,pot sa aiba si 2 cutii manuale,una dupa alta,tot pierdere de timp se numeste. :blink:

 

Asta este parerea mea,poate unii fac raliu si cu Dacia 1310, sau cu o masina de 100CP,daca este manuala :) .

Link to comment
Share on other sites

Daca as dori asa ceva, as incepe prin a cumpara o masina cu motor pe benzina ,de peste 300CP.

 

Diesel-ul si motoarele pe benzina < 200CP ,pot sa aiba si 2 cutii manuale,una dupa alta,tot pierdere de timp se numeste. :blink:

 

Asta este parerea mea,poate unii fac raliu si cu Dacia 1310, sau cu o masina de 100CP,daca este manuala :) .

85246[/snapback]

 

ca bine zici ...stii ceva M5 E39 la bani buni??? :)

Link to comment
Share on other sites

true ,true si eu faceam cu dacia :blink: tot timpul se strica si vreau sa multumesc pe aceasta cale celor care ma lasau sai depasesc desii sunt perfect constient ca si atunci ca nu le trebuia decat sa apese pe pedala :) Edited by paco_wonderboy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.