Jump to content

Manuala vs Automata


Cristi HML

Ce preferati si de ce?  

1914 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

am posibilitatea sa aleg un bmw 330 ci cu cutie steptronica...zicetimi si mie cum e cu cutia asta?sa mai astept sa imi gasesc un 325ci cu cutie manuala?te baga la fel de rau in scaun cutia asta steptronica sau e mai lenta?:)

174416[/snapback]

 

 

Cutia este ok.

Te baga mai rau in scaun,este o mica diferenta intre 330i si 325i :blink:

Link to comment
Share on other sites

nush ce sa zic am gasit un 330 ci frumos de tot da sunt cam dejamagit ca are cutie steptronica...si nush daca sa`l iau...parca vroiam si io un burnout ceva ...nu poti sa faci cu cutia steptronica ce faci cu aia manuala:(

174437[/snapback]

il cumperi si ii pui dupa aia cutie manuala :blink:

Link to comment
Share on other sites

E foarte tare!

Hai sa va zic eu o istorie!

 

Inainte sa-mi iau M3-ul actual, ma duc la AB ca voiam neaparat un 330 Xd E 90, asta nou. Au o reprezentanta pe langa ambasada Chinei. In fine, aveau unul chiar acolo, era cam scumput ca era extra-full, ma gandisem la un leasing  etc..

 

Cand ma uit, cutie steptronic. Zic eu la dealer: Pai eu vreau cu manuala , nu steptronic, la care el : pai nu se fabrica cu manuala, ca au incercat cu manuala si cica posesorii , din cauza cuplului prea mare, sticau imediat ambreiajele...

 

Pai atunci zic eu, vreau una cu manuala, o comandam etc. Aa, pai dureaza, sa vedem, poate o luati p-asta etc., la care m-am enervat, am plecat de acolo si mi-am luat un M3 cu cutie manuala, chiar daca era SH....

 

NU am regretat niciodata!!!

172656[/snapback]

 

 

Trebuia sa faci un drive test cu 330 xd...atunci ai fi stiut despre ce e vorba.

 

Oricum comparatia ta nu sta in picioare...m3 e m3 iar 330 xd e cu totul alta masina.

Atentie, nu am spus ca una e mai buna ca cealalta, doar ca sunt masini care ofera lucruri diferite.

Din punctul meu de vede nu prea poti compara masinile M cu restul...

 

 

Cred ca pana la urma e vorba de comoditate.....manuala vs automata.

Eu sunt un tip mai comod din fire si sunt foarte multumit de steptronic.

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

treaba cu manuala nu poate fi discutata decat de cine a folosit intr-o masura cel putin apropiata ambele sisteme.

idea principala este ca la asa puteri se pune problema de cum scoti puterea de pe roti ! egal de ce sisteme ai.

cu manuala cand apesi ambreaj-ul...instant descarci puntea.

eu afirm ca in situatii cum e cea in care IZY descrie accidentul, http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=11156, cu manuala exista sanse sa "scoti camasa".

e ca si cum compari quattro cu x-drive! cum inchizi ceva mecanic...

Link to comment
Share on other sites

idea principala este ca la asa puteri se pune problema de cum scoti puterea de pe roti ! egal de ce sisteme ai.

cu manuala cand apesi ambreaj-ul...instant descarci puntea.

eu afirm ca in situatii cum e cea in care IZY descrie accidentul, http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=11156, cu manuala exista sanse sa "scoti camasa".

e ca si cum compari quattro cu x-drive! cum inchizi ceva mecanic...

180529[/snapback]

 

 

Stai ca nu inteleg. De unde ai auzit ca e bine sa "descarci puntea" mai ales la tractiune spate? Pai dragul meu, daca ai pierdut aderenta si "descarci puntea"..... las la aprecierea ta sa spui ce crezi ca se intampla, si ce sanse ai tu cand intra "in vrie" sa o scoti din a 6-a, sa bagi a 2-a ( sau a 3-a depinde de situatie - si sa tretrogradezi in a 2-a in secunda urmatoare) sa contrabrachezi pt redresare ( sau sa o brachezi) si toate astea cu o mana pe schimbator, una pe volan si cam in -sa spunem cu indulgentza- o secunda? A, si ce-i cu x-drive si quattro? Ca nu ma prind.... comparam un sistem 4x4 cu un 4x4 :blink:

 

Pot totusi sa spun ca SMG-ul sau Steptronic-ul te ajuta sa tii masina pe sosea( daca stii bineinteles) intr-o situatie limita. E mai complicat cu manuala. ( Si intre noi fie vorba, pt cei care se cred piloti: Shumi nu avea ambreiaj la masina)

Link to comment
Share on other sites

la un raspuns ce include :blink:

nu pot decat:

4, stai jos!

in "A, si ce-i cu x-drive si quattro ?" faceam referire la a compara doua sisteme total diferite dar care pentru utilizatotul normal fac exact acelasi lucru. mai precis ca e o diferenta de nuanta nu de substanta, subliniez, pentru utilizatotul normal!

in plus spuneam ca problema se pune cu adevarat la puteri mai mari...initial am facut of topic aici http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=12736 dupa care mi-am amintit ca pot sa fac on topic in acest loc. pornind de acolo, cine are un dayli car, nu un season car, de minim 200PS si se da cu el egal de vreme stie ce spun.

in plus la treaba cu din a 6-a in a 3-a si bracari peste contrabracari...in afara ca e OF TOPIC...nu pe strada, nu unde vine SCANIA pe banda ta, nu unde dai in groapa acoperita de apa si...unde de multe ori nici nu apuci sa iei piciorul drept de pe acceleratie pana cand "ciobanul" stang face capat de cursa. stangul e educat doar cu ALB/NEGRU!

in pus eu nu aud de: "Stai ca nu inteleg. De unde ai auzit ca e bine sa "descarci puntea" mai ales la tractiune spate?".

Edited by GTR
Link to comment
Share on other sites

la un raspuns ce include  :blink:

nu pot decat:

4, stai jos!

in "A, si ce-i cu x-drive si quattro ?" faceam referire la a compara doua sisteme total diferite dar care pentru utilizatotul normal fac exact acelasi lucru. mai precis ca e o diferenta de nuanta nu de substanta, subliniez, pentru utilizatotul normal!

in plus spuneam ca problema se pune cu adevarat la puteri mai mari...initial am facut of topic aici  http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=12736 dupa care mi-am amintit ca pot sa fac on topic in acest loc. pornind de acolo, cine are un dayli car, nu un season car, de minim 200PS si se da cu el egal de vreme stie ce spun.

in plus la treaba cu din a 6-a in a 3-a si bracari peste contrabracari...in afara ca e OF TOPIC...nu pe strada, nu unde vine SCANIA pe banda ta, nu unde dai in groapa acoperita de apa si...unde de multe ori nici nu apuci sa iei piciorul drept de pe acceleratie pana cand "ciobanul" stang face capat de cursa. stangul e educat doar cu ALB/NEGRU!

in pus eu nu aud de: "Stai ca nu inteleg. De unde ai auzit ca e bine sa "descarci puntea" mai ales la tractiune spate?".

180625[/snapback]

 

 

Stii ce? Incearca sa fii coerent in ceea ce scrii. Foloseste subiectul si predicatul in propozitii corect, sa pot sa inteleg ce spui. No offence man, dar te contrazici singur...

Link to comment
Share on other sites

Stii ce? Incearca sa fii coerent in ceea ce scrii. Foloseste subiectul si predicatul in propozitii corect, sa pot sa inteleg ce spui. No offence man, dar te contrazici singur...

180703[/snapback]

In primul rand, ca sa intelegi, trebuie sa citesti.

Sau preferi:

In primul rand trebuie sa citesti ca sa intelegi.

Si cam pe unde ma contrazic singur?

Sigur M3 E30 nu avea automata. Totodata seria 7 avea automata inca de atunci.

Sper ca se intelege ce vreau sa spun egal cine si unde e prin propozitie.

:blink:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, ca sa intelegi, trebuie sa citesti.

Sau preferi:

In primul rand trebuie sa citesti  ca sa intelegi.

Si cam pe unde ma contrazic singur?

Sigur M3 E30 nu avea automata. Totodata seria 7 avea automata inca de atunci.

Sper ca se intelege ce vreau sa spun egal cine si unde e prin propozitie.

:blink:

180899[/snapback]

 

 

Incepi sa-ti revii.... in ceea ce priveste exprimarea..

Si daca nu ma insel, topicul era Manuala vs Automata, ce legatura are M3 E30? Hai mai, lasa fosilele la muzeu; E30 nu-i din '83? Din ce zic eu ca daca ai o autmata ai un atu la iesirea din necaz, ( nu vreau sa fie nevoie sa probam niciunul dintre noi - ca sa nu ma intelegi gresit) ce nu-i bine. La manuala ai o treaba in plus cred...

Link to comment
Share on other sites

Parca controlul stabilitatii te ajuta sa tii masina pe sosea.

Poate ma insel :blink:

180828[/snapback]

 

Si asta e adevarat. Dar ma gandeam la situatiile limita, cand spatele "a plecat" de la locul lui...Senzorul de viteza deja simte modificarea, si cupleaza treapta care trebuie, iar cu un bracaj scurt si o acceleratie corespunzatoare poti sa redresezi. Cu manuala ai mai multa treaba...

Link to comment
Share on other sites

Incepi sa-ti revii.... in ceea ce priveste exprimarea..

 

 

Hai mai, lasa fosilele la muzeu; E30 nu-i din '83?

180931[/snapback]

 

el si-a revenit dar beleaua e ca ai intrat tu in derapaj :blink:

 

E30 nu-i fosila, fosila e Dacia aia veche a lu' nu stiu cine... vorbesc la modul cel mai serios... Un M din 83 este o super masina in fata careia ar trebui sa ne scoatem palaria, poate vrei sa faci un versus cu Logan care nu e fosila... ce zici? care ar fi mai avansata tehnologic...

Link to comment
Share on other sites

personal imi place idea de a avea sute de cai pe spate si de ai controla cu manuala!

de condus conduc ce vine la mana pentru ca de cele mai multe ori actiunea asta intra in categoria TREBUIE.

prefer TWINGO sau SMART egal cu ce cutie pentru a ma deplasa in trafic urban.

de cele mai multe ori ne deranjeaza ceea la ce avem timp sa ne gandim.

cu adevarat problema cred ca se pune:

pe langa ca fac in 40min un traseu de 5km in oras mai trebuie sa si mestec in chestia asta....

subliniez afirmatia ca diferenta poate sa o faca cineva ce foloseste in masura apropiata ambele sisteme. afirmatie nu este egal cu certitudine!

Link to comment
Share on other sites

Pt tine am facut-o, sa nu ramai flamand...

 

P.S. Valabil si pt tine, invata sa te exprimi corect... cum adica <<.. cat 18 ani ai... !?>>

180923[/snapback]

 

partea cu "mucii"... asa se zice in ardeal...

 

tot ce ai scris tu cu "contrabracatu si retrogradatu" sunt explicatii F asemanatoare cu ce primesti pe 4tuning.ro... adica prostii spuse frumos... sa para interesant...

 

GTR are perfecta dreptate... manuala e mult mai controlabila... partea cu "descarcatul puntii" e perfect adevarata... dar oricum nu ai de unde sa stii daca nu ai o masina cu care sa experimentezi... daca vrei sa asculti de la altii care pot sa-ti confirme (eu, GTR), daca nu asteapta zapada, ia o masina cu ambreiaj si tractine spate si convingete singur... dar nu mai sustine tot felul de chestii cu argumente din auzite...

 

teorie stim toti... PRACTICA NE OMOARA !!!

Link to comment
Share on other sites

tot ce ai scris tu cu "contrabracatu si retrogradatu" sunt explicatii F asemanatoare cu ce primesti pe 4tuning.ro... adica prostii spuse frumos... sa para interesant...

 

GTR are perfecta dreptate... manuala e mult mai controlabila... partea cu "descarcatul puntii" e perfect adevarata... dar oricum nu ai de unde sa stii daca nu ai o masina cu care sa experimentezi... daca vrei sa asculti de la altii care pot sa-ti confirme (eu, GTR), daca nu asteapta zapada, ia o masina cu ambreiaj si tractine spate si convingete singur... dar nu mai sustine tot felul de chestii cu argumente din auzite...

 

teorie stim toti... PRACTICA NE OMOARA !!!

181056[/snapback]

 

 

Din 2004 conduc un WRX STI daca stii ce e aia. Asa ca ai putea sa-mi dai niste "lectii de condus". ( Apropos de experimentat; :) :blink: :) :) ) Si inca ceva, nu vorbeam de hidromatic transmission, ma refeream la SMG cand am zis - si sustin in continuare - ca te scoate....

Link to comment
Share on other sites

el si-a revenit dar beleaua e ca ai intrat tu in derapaj :blink:

 

E30 nu-i fosila, fosila e Dacia aia veche a lu' nu stiu cine... vorbesc la modul cel mai serios... Un M din 83 este o super masina in fata careia ar trebui sa ne scoatem palaria, poate vrei sa faci un versus cu Logan care nu e fosila... ce zici? care ar fi mai avansata tehnologic...

180966[/snapback]

 

Hai fii serios si nu comara BMW cu Dacia. Deci chiar nu se pot compara; ce diferenta ai vrea sa vezi? Intre um motor de 1,6 16v 70CP ( sau cat ma-sa are) si .... cat are cel mai mic motor de pe E30? 110CP? Esti rautacios, Loganu' e o super masina pt. 8000Euro valoare de nou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.