Jump to content

Manuala vs Automata


Cristi HML

Ce preferati si de ce?  

1914 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ce ziceti voi cu schimbare din 4 in 2 am facut eu cu un 525 de la Valcea pana la Cluj,forja maxima,si cand am ajuns am descoperit ca mi s-a spart rulmentul de presiune din cutie.Asa ca mai bine lasa.

5584[/snapback]

 

Si ce te faci sa crezi ca nu s-a spart de la uzura???

 

Crezi ca masinele astea sunt facute sa dai de 10 ori din 4 in 2 si gata???

Link to comment
Share on other sites

Pai cu siguranta ca uzura a fost de vina,ca desi era din 95,avea 360 de mii la bord.Dar zic asa ca tot faci din astea si te mai miri apoi ca ti se strica aia si ailalta.Daca ti la masina ta,atunci pe cat posibil menajeaz-o.Eu spun deja din experienta,ca de fiecare data cand mi-am batut joc de masina,si ea si-a batut joc de banii mei.Nu e nevoie sa fortezi cutia cu schimbari din 4 in 2 si apoi depasire,ca pana la urma ceva se strica.De la o vreme,merg cu 100 la ora pe pilot automat si numai daca cineva ma enerveaza tare mai bag piciorul in ea doar asa,sa isi aduca si ea aminte ca are 210 cai.
Link to comment
Share on other sites

Pai cu siguranta ca uzura a fost de vina,ca desi era din 95,avea 360 de mii la bord.Dar zic asa ca tot faci din astea si te mai miri apoi ca ti se strica aia si ailalta.Daca ti la masina ta,atunci pe cat posibil menajeaz-o.Eu spun deja din experienta,ca de fiecare data cand mi-am batut joc de masina,si ea si-a batut joc de banii mei.Nu e nevoie sa fortezi cutia cu schimbari din 4 in 2 si apoi depasire,ca pana la urma ceva se strica.De la o vreme,merg cu 100 la ora pe pilot automat si numai daca cineva ma enerveaza tare mai bag piciorul in ea doar asa,sa isi aduca si ea aminte ca are 210 cai.

5587[/snapback]

 

Nu pot sa spun decat ca este adevarat ce spui tu acolo dar se intampla asa ca sunt masinile vechi in cazul nostru dar la masinile noi nu vad nici o problema in chestia asta.

Link to comment
Share on other sites

oameni buni, vorbim de schimbat din a 4-a in a 2-a, cand nu mai duce motorul a 4-a si poate nici a 3-a. nu vorbim de bagat in a 2-a cand e de bagat in a 5-a. cel putin eu la asta ma refer.

5590[/snapback]

 

 

Asta e cu totul altceva.Cineva zise-se de depasire,ca baga din 4 in 2.

Link to comment
Share on other sites

nici pe N. numai pe P se poate scoate cheia. consider ca-i un avantaj, nu poti sa scoti cheia din contact pana nu parchezi cum trebuie.

exista situatie in care tre' sa lasi masina pe N, in service pe elevator, atunci ramane cheia in contact, dar oricum va trebui sa o lasi acolo, pt. a evita blocarea volanulul.

Edited by cyborg
Link to comment
Share on other sites

Apropo, foloseste cineva frana de mana (ma refer cand masina e parcata) la automate? Sau obiceiul este de a se lasa pe P?

5682[/snapback]

Se lasa de obicei pe P....La a mea pot sa scot cheia din contact daca nu este pe P.

La pornire trebuie sa fie neaparat pe P , altfel nu porneste.

@cyborg Ce rost mai are sa mai tragi frana de mana?

Link to comment
Share on other sites

Si alta intrebare, la semafor are ceva daca stai pe D si cu piciorul pe frana? In afara ca iti amorteste probabil.

Intreb pentru ca in D e un fel de 1 patinat la manuala. Deci pe langa faptul ca ar consuma mai mult decat o manuala (nu conteaza cu cat, doar asa ca idee), ar mai fi si efect asupra franelor. Sau poate am interpretat eu fenomenul gresit.

Link to comment
Share on other sites

Si alta intrebare, la semafor are ceva daca stai pe D si cu piciorul pe frana? In afara ca iti amorteste probabil.

5789[/snapback]

 

mai tare iti amorteste piciorul daca-l tii pe ambreiaj, crede-ma :blink: daca-i un semafor mai lung poti sa schimbi pe N. daca-i scurt n-are rost, cand se face verde pana baga ceilalti 1-a, deja esti departe :)

Link to comment
Share on other sites

Si alta intrebare, la semafor are ceva daca stai pe D si cu piciorul pe frana? In afara ca iti amorteste probabil.

Intreb pentru ca in D e un fel de 1 patinat la manuala. Deci pe langa faptul ca ar consuma mai mult decat o manuala (nu conteaza cu cat, doar asa ca idee), ar mai fi si efect asupra franelor. Sau poate am interpretat eu fenomenul gresit.

5789[/snapback]

Chestia nasoala e ca se uzeaza foarte repede placutele de frana :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.