Jump to content

Manuala vs Automata


Cristi HML

Ce preferati si de ce?  

1914 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am si eu o intrebare aici. Mereu in specificatiile tehnice, consumul pentru automate e mai mare decat cel al unei manuale.

 

Acuma vorbind strict de aglomeratia din orase si aici ma refer in special la Bucuresti, nu ar fi mai avantajoasa din pct de vedere al consumului o automata? Ma gandesc totusi ca atatea plecari de pe loc si franari si iar accelerari cu 1-a sunt exact cauzele care duc la un consum ridicat urban.

 

Pe de alta parte, la o automata pur si simplu ridici piciorul de pe frana si masina curge incet cei 1-2 metri cat te misti in coloana. Motorul nu este turat ca la plecarea cu o manuala, unde oricat de sofer ai fi, tot o mai duci in ture pentru o deplasare de doar 3 metri.

 

Ce ziceti?

 

PS: eu oricum sunt fan manuala si n-o sa ma schimb, dar intreb asa de curiozitate!

Link to comment
Share on other sites

Daca stii sa conduci o masina cu steptronic poti avea un consum comparabil cu cel al unei masini cu cutie manuala condusa mai energic...

 

Oricum la cat de aglomerat e in Bucuresti, avand in vedere ca mai mult stai pe loc, consumul e foarte mare indiferent de cutie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am alta intrebare.... cum se mai fac cerculetele sau burnouturile cu o cutie automata ? din cate am inteles.. burnoutul ar fi imposibil, si cerculetele numai cu multa indemanare si inventivitate....

Ciupanezu nu mi le da exemplu pe ale tale... ca altceva inseamna cerculete si burnouturi :blink:..

Link to comment
Share on other sites

Am alta intrebare.... cum se mai fac cerculetele sau burnouturile cu o cutie automata ? din cate am inteles.. burnoutul ar fi imposibil, si cerculetele numai cu multa indemanare si inventivitate....

Ciupanezu nu mi le da exemplu pe ale tale... ca altceva inseamna cerculete si burnouturi :blink:..

 

 

Am alta intrebare.... cum se mai fac cerculetele sau burnouturile cu o cutie automata ? din cate am inteles.. burnoutul ar fi imposibil, si cerculetele numai cu multa indemanare si inventivitate....

Ciupanezu nu mi le da exemplu pe ale tale... ca altceva inseamna cerculete si burnouturi :)..

Pai nu faci :)

 

Am alta intrebare.... cum se mai fac cerculetele sau burnouturile cu o cutie automata ? din cate am inteles.. burnoutul ar fi imposibil, si cerculetele numai cu multa indemanare si inventivitate....

Ciupanezu nu mi le da exemplu pe ale tale... ca altceva inseamna cerculete si burnouturi :)..

Pai nu faci :)

Link to comment
Share on other sites

"zica toti ce vor sa zica", dar automata e foarte comoda, ce, te urci la volan doar ca sa faci cerculete? am facut eu pe zapada cu roti de vara, si chiar de curand cand m-a prins zapada la Busteni, si nu mi-a placut deloc cum mi-a fugit spatele.

Cand toti imi ziceau: ia-ti automata, ca asta iti trebuie ca ai copil in spate, mi se parea culmea jignirii: cum adica sa decad in ochii lor intr-atat incat sa nu mai fiu pe masura unei "manuale"! Asta pana am condus o "automata"! Nu se compara! Parerea mea este ca e mai importanta siguranta la volan (imbunatatita prin eliminarea unor "preocupari" datorate "manuelei") decat demonstratii 95% inutile de "pricepere". Desigur conteaza si de ce "automata" ai parte.

Link to comment
Share on other sites

Am alta intrebare.... cum se mai fac cerculetele sau burnouturile cu o cutie automata ? din cate am inteles.. burnoutul ar fi imposibil, si cerculetele numai cu multa indemanare si inventivitate....

Ciupanezu nu mi le da exemplu pe ale tale... ca altceva inseamna cerculete si burnouturi :)..

Din cate ai inteles ai inteles foarte prost...

 

Burnout se face foarte usor, scoti DSC-ul pui pe sport sau pe M1 si cu frana apasata apesi acceleratia.

 

Iar cercuri, se pot face...Ce nu intelegi tu e ca E39 nu e masina de cercuri fiind grea, nu are legatura cu cutia faptul ca nu te poti invarti ca si cu un E30 de ex...

 

In orice caz, nu cred ca de asta aleg unii manuala si altii automata..

 

Pe de alta parte, daca tot te-ai legat de cercurile mele :) , am incercat sa fac cu un 525d E39 si nu merge deloc. Probabil din cauza diferentialului...

kretzu_sla iti poate confirma ca nu se pot face cercuri, desi masina e manuala.

 

http://www.youtube.com/watch?v=GtGZbZKV60k

 

Pai nu faci :)

Esti tu sigur? :blink:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ahhaha ma ciupanezu nu era vorba de tine cu e39... eram pregatit sa imi dai linku in care imi arati steptronicu la cerculete.. si alea nu sunt.. in teorie cum am zis e mai usor.. dar mult mai usor e cu manuala....

 

Ciupanezu nu de aia aleg manuala sau automata... la noi din cumparatorii de bmw pentru prea putini cutia de viteze manuala/automata e un criteriu foarte important :blink:.

 

Pana la urma cand vb de bmw.... is 2 treburi clare "Nu intrebi de consum ca distractia se plateste" si face cerculete si burnouturi ok :).

 

Motivele ptr care unu si altu isi ia BMW le-as putea enumera in alt topic poate...

 

Automata vs manuala ziceti :) hai sa iau si eu argumentele voastre contra diesel... automata e mai costisitor de intretinut :)) trebuie schimbat uleiul.. si se strica mai des... ca manuala :)

Link to comment
Share on other sites

ahhaha ma ciupanezu nu era vorba de tine cu e39... eram pregatit sa imi dai linku in care imi arati steptronicu la cerculete.. si alea nu sunt.. in teorie cum am zis e mai usor.. dar mult mai usor e cu manuala....

 

:blink: Lasa...

 

Ciupanezu nu de aia aleg manuala sau automata... la noi din cumparatorii de bmw pentru prea putini cutia de viteze manuala/automata e un criteriu foarte important :).

 

Pana la urma cand vb de bmw.... is 2 treburi clare "Nu intrebi de consum ca distractia se plateste" si face cerculete si burnouturi ok :).

 

Iti garantez eu ca masina ta nu face cerculete nici macar ca a mea. Lipsa unui diferential autoblocant isi spune cuvantul, si lipsa de putere pe o caroserie atat de mare si grea.

 

 

Automata vs manuala ziceti :) hai sa iau si eu argumentele voastre contra diesel... automata e mai costisitor de intretinut :)) trebuie schimbat uleiul.. si se strica mai des... ca manuala :)

 

Trebuie schimbat uleiul la 160 000 km. Dar ia zi-mi tu mie in 160 000 km cate kituri de ambreiaj schimbi daca ai manuala, mai ales daca esti pasionat de burnout-uri si cercuri?

Link to comment
Share on other sites

Dude.. tocmai cheltuiesti cu 2 milioane in plus fata de unu cu o cutie manuala.. cum eu cu dieselul cheltuiesc miile in plus pe turbo si injectoare :blink: ... ma ciupanezu discutiile astea is aiurea de tot ... automata vs manuala.. numa nu oi spune acuma ca vreau automata pe bmw-eu....fiecare isi lauda ce are..am si o masina cu automata in curte.... e vis.. mai ales cum am venit in regim de avarie 2000 km.. m-am putut juca nintendo in timp ce conduceam.... dar si asta manuala pot sa zic ca e super ok... pentru masina astalalta... Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

ciupanezu odata facem maraton sa vedem cate zile ne putem vorbi in contradictoriu despre un subiect

Dupa 10 kituri de ambreaj schimbate ti-ai pune de ceramica si la revedere... Nu mai fa burnouturi si cerculete .

 

ciupanezu odata facem maraton sa vedem cate zile ne putem vorbi in contradictoriu despre un subiect

Dupa 10 kituri de ambreaj schimbate ti-ai pune de ceramica si la revedere... Nu mai fa burnouturi si cerculete .

Link to comment
Share on other sites

Asta e foarte adevarat...

 

Pai ai vazut multe picate pt ca la inceput se recomanda sa nu se schimbe uleiul nu?

 

Eu nu le-as compara pt ca la o masina cu cutie manuala ambreiajul este o consumabila, iar la steptronic nu.

 

 

E insa clar ca fiabilitatea unei manuale este peste cea a unei cutii automate.

La service-ul unde imi fac eu masina sunt vreo 10 cutii steptronic stricate in curte...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ciupanezu: nu iti fa tu probleme de turometru si turbina mea.... are cine sa le poarte de grija , in alta ordine de idei... nu esti obiectiv deloc.

La cutie ti se pare atu.. ca cea automata nu e la fel de fiabila ca cea manuala, si ca necesita cel putin investii in plus in ceea ce priveste schimbul de ulei.... si pe de alta parte... daca vine vorba de unele tipuri de motorizari... acelas lucru.. sa zicem "fiabilitatea" si costurile suplimentare sunt vazute de catre tine ca dezavantaje... te-as ruga sa formulezi parerea ta oficiala.. referitor la ce reprezinta avantaj si ce reprezinta dezavantaj.. ca sa te pot urmari ca la tine "zapada poate fi alba sau neagra , in functie de ce argument ai nevoie in discutie".

"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.