Jump to content

Manuala vs Automata


Cristi HML

Ce preferati si de ce?  

1914 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pai nu sunt fan automata dar asta am gasit :blink:

 

Daca as putea alege intre a avea manuala si a avea automata pe masina, as alege clar manuala pt placerea de a conduce.

 

Insa ca functionalitate, steptronicul este la fel de buna ca o manuala, avantajul principal pe langa confort fiind faptul ca protejeaza motorul.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai eu n-am facut gargara. :blink: Chiar am spus ce cred.

 

Steptronicul are urmatoarele dezavantaje: consum mai mare decat la manuala (asta se aplica pt E39 cel putin), performante cu jumatate de secunda mai slabe decat cu o cutie manuala, are un timp de reactie la accelerari mai prost decat o cutie manuala, faptul ca nu poti folosi frana de motor.

 

Ca avantaje: confort, protejeaza motorul.

 

Daca nici acum nu sunt obiectiv...

Link to comment
Share on other sites

Nu folosesc frana de motor oricum nici la o cutia manuala. :blink:

 

Mai bine sa uzezi franele decat sa uzezi transmisia.

 

Iar cutia steptronic nu e gandita pt a folosi des frana de motor, d-aia sunt franele mai mari la aceasi motorizare cu steptronic decat cu cutie manuala, nu?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Iar cutia steptronic nu e gandita pt a folosi des frana de motor, d-aia sunt franele mai mari la aceasi motorizare cu steptronic decat cu cutie manuala, nu?

 

 

O sa propun o noua sectiune, care sa se intituleze: "cele mai penale posturi".

Link to comment
Share on other sites

Am mai citit de mai multe ori pe forum ca la steptronic franele sunt supra dimensionate.

 

 

Pai bun, si atunci hai sa urmarim logica ta: Cutiile steptronic nu au fost gandite pentru a folosi frana de motor, de aceea franele sunt mai mari ca la cutiile manuale.

 

 

Toate masinile cu cutie automate au franele mai mari. Stai un pic si gandeste-te, ce s-ar intampla daca ar avea frane exact la fel ca la manuala, gandindu-te ca franele la automata sunt mult mai folosite ca la manuala.

Link to comment
Share on other sites

Pai si atunci de ce e penal postul meu? Prin ceea ce ai scris ai demonstrat exact ce am spus eu si anume:

 

- franele masinilor cu cutii automate sunt mai mari decat la cele cu cutie manuala

- daca la automata franele se folosesc mai des decat la manuala, oare de ce se folosesc mai des??? Nu pt ca nu folosesti frana de motor? Nu pt ca in general cutia e folosita pe automat, deci frana de motor iese din discutie?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai logica ta infailibila, a tras mega concluzia ca cei de la BMW cand au conceput cutia steptronic au zis: da-o in pana mea de cutie, ca si asa Ciupanezu nu o sa foloseasca frana de motor, ii dam niste frane mai mari si o sa fie multumit.

 

Eu stiu ca iti place sa citesti mult si esti pasionat, dar daca faci o fraza compusa din 3-4 adevaruri, nu inseamna ca automat fraza respectiva are si vreo logica.

Link to comment
Share on other sites

Are logica postul meu, iar logica posturilor tale e ca-ti place sa te contrazici...

 

Da, are logica unuia care citeste dar nu intelege ce citeste.

 

Orice cutie automata poate face frana de motor, trebuie sa fi foarte inteligent sa sustii ca in conceptia cutiilor automate a fost exclusa frana de motor.

 

Tu la cutia ta, nu ai PRND432, deci probabil de aici lipsa de cunostinte.

Link to comment
Share on other sites

Continui in prostia ta. Nu a fost exlus nimic. Daca vrei, faci numai frane de motor pana te plictisesti. Ca apesi ambreiajul si bagi in treapta inferioara la manuala, sau apesi siguranta si pui in 2 la automata, e acelasi lucru, tot frana de motor o sa faci.

 

Daca ai avea frane la automata la fel ca la manuala, ai schimba vreo 3 seturi de placute in acelasi timp in care schimbi un set la manuala.

Link to comment
Share on other sites

Am rugamintea sa va opriti aici. Parerile voastre difera si nu cred ca mai adauga nimic comunitatii in public. Duceti disputa in privat.

 

Nu e nevoie sa intervi. Aici nu este vorba de pareri. Eu nu imi dau cu parerea, spun un simplu adevar automobilistic.

 

Orice cutie automata e conceputa sa faca frana de motor, la fel ca si o cutie manuala, iar franele sunt mai mari pentru a compensa gradul de uzura mai ridicat. Un drum in coborare facut cu frana de motor, iti poate prelungi viata franelor cu destul de multe luni in functie de cat de des treci pe acolo.

 

Ciupanezu isi da cu parerea, din lipsa de cunostinte si din lipsa de logica, si ar face mai bine ori sa se documenteze corect, ori sa taca din gura.

Link to comment
Share on other sites

Am rugamintea sa va opriti aici. Parerile voastre difera si nu cred ca mai adauga nimic comunitatii in public. Duceti disputa in privat.

 

Nu e nevoie sa intervi. Aici nu este vorba de pareri. Eu nu imi dau cu parerea, spun un simplu adevar automobilistic. [...]

 

E nevoie sa intervin pentru ca discutia a degenerat si nu cred ca intereseaza pe nimeni, indiferent cat de adevaruri sau neadevaruri automobilistice sunt ceea ce spunti voi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.