Jump to content

copiere butuc usa dupa cheie


billy1

Recommended Posts

  • 8 years later...

Eu am alta curiozitate: daca cumpar cilindrul original, oare trebuie adaptat pentru cheia mea ? Cei ce vand piesa OE nu sunt capabili sa ili raspunda daca e plug&play, sau trebuie potrivita combinatia pentru cheia mea....si nu am gasit nimic online despre acest subiect. Momentan umblu cu doua chei, am pus un cilindru aftermarket, insa nu imi inspira calitate, si as vrea sa pun piesa originala.

Link to comment
Share on other sites

Este chiar o enigma, deoarece vanzatorii de piese "consacrati" mi-au raspuns ca nu comercializeaza piese ce tin de siguranta autovehiculului, asa ca va trebui sa intreb la o reprezentanta; mi se pare un pic hilar ca pentru un model atat de comun, sa nu gasesc piesa originala adaptata cheii masinii.

Link to comment
Share on other sites

On 1/26/2023 at 12:22 AM, Eugen B said:

Eu am alta curiozitate: daca cumpar cilindrul original, oare trebuie adaptat pentru cheia mea ? Cei ce vand piesa OE nu sunt capabili sa ili raspunda daca e plug&play, sau trebuie potrivita combinatia pentru cheia mea....si nu am gasit nimic online despre acest subiect. Momentan umblu cu doua chei, am pus un cilindru aftermarket, insa nu imi inspira calitate, si as vrea sa pun piesa originala.

As zice ca se poate face, adica la mine am avut de adaptat la cheie un butuc usa spate la o Vitara, am gasit pe net un baiat care facea asta a venit acasa i-am dat butucul si a facut in asa fel incat sa deschid cu cheia masinii, parca la reprezentanta iti dau butuc "blank" si ti-l faci tu dupa cheie.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

On 1/27/2023 at 2:18 PM, alex230ro said:

As zice ca se poate face, adica la mine am avut de adaptat la cheie un butuc usa spate la o Vitara, am gasit pe net un baiat care facea asta a venit acasa i-am dat butucul si a facut in asa fel incat sa deschid cu cheia masinii, parca la reprezentanta iti dau butuc "blank" si ti-l faci tu dupa cheie.

Probabil ca asta voi face, ideea e ca am cumparat un butuc de pe ebay, se poate adapta, insa nu este identic cu originalul, in sensul ca se anuleaza ceva pini ce in mod normal sunt uzinati la cel original, ceea ce face butucul compatibil cu mai multe chei; in fine, am eu piticii mei cu anumite piese originale, o sa sun la reprezentanta sa vad ce spun si ei.

Link to comment
Share on other sites

Piesa noua OE vine gata configurata dupa cheia originala, costa 690 ron; partea mai putin interesanta este ca trebuie mers cu masina, platita o diagnoza si verificat actele proprietarului/talon, pentru a fi comandata, deoarece este o piesa de siguranta, si nu poate fi comandata altfel (mi se pare un pic exagerat, adica odata ce detin talon pe numele meu, de ce mai trebuie facuta si diagnoza....dar asta e viata).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu un update: am fost la reprezentanta, am comandat butucul original, si pentru ca aveam o cheie clasica, iar cea cu butoane decedase demult, si copia chinezeasca facuta anul trecut la cineva se tot facea figuri, am comandat si o cheie noua, total 1860 ron; piesele vor veni in 10 zile, se comanda numai dupa inspectia vehicul, talon+carte de identitate. Bonus am aflat ca mi se vor schimba ambele airbag-uri, este o campanie tehnica. A fost funny sa duc asa vechitura in reprezentanta, unde erau masini de maxim 10 ani in service.....dar nu aveam alta optiune si eram satul de improvizatii.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, WIN60 said:

Wow… 1860 lei factura pe o mașina care costa aproape tot atât.. chiar nu ai gasit alta soluție?

Pai butuc original nu poti cumpara decat de la reprezentanta; exista niste chinezarii care pot fi adaptate dupa cheie, insa nu mi-au inspirat incredere; idem legat de cheie, am platit anul trecut vreo 350 ron pe o cheie chinezeasca, care merge/nu merge, plus timpul pierdut/cheltuit bani pe chestii fara garantie/nefiscalizate.

Stiu ca nu sunt cheltuieli rationale, anul trecut am cheltuit peste 6000 ron sa se elimine toata rugina de sub masina, anul acesta ma pregatesc pentru schimbat conducte de frana, as mai vrea sa o vopsesc, insa ar trebui sa schimb bara fata, o aripa ce e indoita/ruginita, carenajele rotilor fata, timoneria cutiei de viteze..........nu e usor de tinut pe linia de plutire o masina veche, care mai mult sta; anual sunt revizii, ITP ( cred ca ma paste schimbarea sondelor lambda, care nu mai functioneaza in parametrii la rece).....bine ca imi permit sa o intretin.

  • Fara comentarii 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.