Jump to content

problema motor 316 ti e46


Recommended Posts

Am cumparat de curand un bmw 316 ti din 2004 din germania cu probleme la motor mai exact se aude o bataie in motor ca un diesel, motorul tragea foarte bine iar bataia inceapea dupa 20 sec de la pornire si la turatii peste 30000 nu parea sa se mai auda ,nu avea niciun martor aprins in bord,sa desfacut matorul in ideea ca este ceva legat de distributie, patina avea un joc dar nu a fost rupta, am gasit axul cu came era spart in spate la pompa vacum.Am inlocuit axul, pompa vacum, intinzatorul de la lant ,uleiul din motor,garnitura capac,2 role intinzatore de la curea, crezand ca am rezolvat problema .La pornire acum motorul merge parca in 3, la relantiu nu prea sta,nu mai trage si sunetul acela de diesel nu a disparut plus s-a aprins martor de motor care l-a inceput nu era,pe test arata ca ar fi o problema la cilindrul 3,am verificat toate bobine sunt bune,buji Credeti ca nu a fost pus lantul la semn cum trebuie pentru ca mecanicul zice acum ca ar fi problema din vanos-uri si nu ca a gresit la reglarea lantului? Nu as vrea sa mai schimb si cele 2 vanos si problema sa fie din reglajul distributiei
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat de curand un bmw 316 ti din 2004 din germania cu probleme la motor mai exact se aude o bataie in motor ca un diesel, motorul tragea foarte bine iar bataia inceapea dupa 20 sec de la pornire si la turatii peste 30000 nu parea sa se mai auda ,nu avea niciun martor aprins in bord,sa desfacut matorul in ideea ca este ceva legat de distributie, patina avea un joc dar nu a fost rupta, am gasit axul cu came era spart in spate la pompa vacum.Am inlocuit axul, pompa vacum, intinzatorul de la lant ,uleiul din motor,garnitura capac,2 role intinzatore de la curea, crezand ca am rezolvat problema .La pornire acum motorul merge parca in 3, la relantiu nu prea sta,nu mai trage si sunetul acela de diesel nu a disparut plus s-a aprins martor de motor care l-a inceput nu era,pe test arata ca ar fi o problema la cilindrul 3,am verificat toate bobine sunt bune,buji Credeti ca nu a fost pus lantul la semn cum trebuie pentru ca mecanicul zice acum ca ar fi problema din vanos-uri si nu ca a gresit la reglarea lantului? Nu as vrea sa mai schimb si cele 2 vanos si problema sa fie din reglajul distributiei

cu ce a pus la punct distributia?

daca s-a aprins martor motor ce da pe tester?

PS distributia se pune la punct folosind un set de cale care blocheaza vibrochenul si axele cu came si nu ,,se pune lantul la semn !!!CARE SEMN???

Link to comment
Share on other sites

cu ce a pus la punct distributia?

daca s-a aprins martor motor ce da pe tester?

PS distributia se pune la punct folosind un set de cale care blocheaza vibrochenul si axele cu came si nu ,,se pune lantul la semn !!!CARE SEMN???

A folosit un blocator special,m-am exprimat eu gresit , eroarea ce o da acum este la cilindrul 3 ,s-a testatt cu bobine noi,cu alte buji degeaba motorul la fel merge si toate sunt bune,bataia aceea de diesel tot se aude de asta ma gandesc ca nu s-a facut reglajul corect din moment ce inainte de desfacea motorului statea la relanti,tragea bine si nu avea martor aprins

Link to comment
Share on other sites

A folosit un blocator special,m-am exprimat eu gresit , eroarea ce o da acum este la cilindrul 3 ,s-a testatt cu bobine noi,cu alte buji degeaba motorul la fel merge si toate sunt bune,bataia aceea de diesel tot se aude de asta ma gandesc ca nu s-a facut reglajul corect din moment ce inainte de desfacea motorului statea la relanti,tragea bine si nu avea martor aprins

este foarte probabil daca inainte nu facea asa,dar este importanta si eroarea:ce este misfire cil.3 ?ai luat compresia pe cilindrul respectiv?

Link to comment
Share on other sites

este foarte probabil daca inainte nu facea asa,dar este importanta si eroarea:ce este misfire cil.3 ?ai luat compresia pe cilindrul respectiv?

Mecanicul care a facut diagnoza stiu ca urmarea compresia pt fiecare cilindru dar mai multe nu stiu,el a ajuns la concluzia ca trebuie vanos-urile,asta dupa ce a tot intrebat daca a fost facut reglajul lantului cum trebuie, de asta ma tot gandesc ca nu este reglat corect ,probabil ar fi dat ceva eroare pe vanos de la inceput,

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul care a facut diagnoza stiu ca urmarea compresia pt fiecare cilindru dar mai multe nu stiu,el a ajuns la concluzia ca trebuie vanos-urile,asta dupa ce a tot intrebat daca a fost facut reglajul lantului cum trebuie, de asta ma tot gandesc ca nu este reglat corect ,probabil ar fi dat ceva eroare pe vanos de la inceput,

un lucru este clar :daca motorul mergea ok si fara martor motor aprins iar dupa interventie au aparut probleme cu mersul neregulat si check engine aprins ceva nu s-a facut bine.vanos-urile nu se stricau asa peste noapte(si mai ales amindoua).

insista pe verficarea compresiei pe toti cilindrii,mai ales cil 3(+ diferente intre ei)si detalii despre eroarea data de tester(apropo ce tester au?)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.