Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Harta stock se va adapta in cazul asta? De unde va "sti" ca nu are Cat?

se pare ca cel putin la modelele mai noi "stie" , bine daca scoti Cat o sa ai check engine aprins .Pe de alta parte la M54 la mine de ex castigul din resoftare e minim ceva de genul 7-10 cai mai mult nu prea se poate ceva legat de avans,senzori de detonatie daca mai tin eu bine.In cazul 335-ului de fata softul cred ca e mai evoluat dar sunt de parere ca eroarea de boost nu e intamplatoare e foarte posibil ca remapul sa umble la ceva parametri din cauza carora sa apara apoi eroarea.Sunt curios cum se va comporta dupa ce schimba piesele.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Harta stock se va adapta in cazul asta? De unde va "sti" ca nu are Cat?

Nu exista o singura harta stock.Depinde ce se vrea prin eliminarea catalozatorului,o harta de putere si atunci se vor modifica si restul de harti,sau se doreste doar eliminarea catalizatorului.In acest caz doar se anuleaza sondele lambda,softul de management al motorului nemaitainand seama de semnalul venit de la sondele lambda.

Link to comment
Share on other sites

se pare ca cel putin la modelele mai noi "stie" , bine daca scoti Cat o sa ai check engine aprins .

 

Tocmai de aceea la modelele noi becul de check engine nu se mai poate stinge prin simpla codare(optiunea $199 lead fuel non euro sau $168 euro2 unde lucreaza doar sondele de dinaintea catalizarorului) ci trebue extrasa toata fila,sterse codurile de eroare generate de lipsa catalizarorului si rescrisa fila inapoi fara aceste coduri de eroare.deobicei se trece valoarea ff in locul valorii generate de codurile de eroare si corectat checsumm-ul. Astfel se poate stinge check engine-ul.

Link to comment
Share on other sites

Explica daca poti ce ai scris. Mi se pare o tampenie maxima.

Am sa-ti explic printr-un

exemplu.

Daca te pune pe tine cineva sa fugi cu masca pe figura vei respira la fel de usor ca fara masca?

Asa e si cu motorul.Cu cat acel motor are evacuarea infundata de catalizatoare cu atat mai greu va urca in ture cand o accelerezi deoarece elimina mai greu aerul din cauza catalizatorului.De aceea se pun serpisori la evacuare tocmai pt.a elimina mai eficient aerul si a intra in turatii mai rapid.

 

Dar care dintre ei trag?

Trag toti la viteza mare.

Edited by Severus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate Service, caii de fabrica sunt mai vanjosi, am mai zis-o si pe alt topic.

Am facut eu o paralela intr-o seara cu un e90 nfl m47 softat cica si l-am devansat de fiecare data. Intr-adevar avea jante mari, eu la al meu am standard adica pe 16, e90 fl effdyn, adica 163hp, 380 nm.

 

Ce spui tu nu are nici o legatura cu realitatea.

 

Poti sa ai soft foarte bun la masina facut custom sa stii exact unde duce si cat dar sa ai o problema la masina si sa nu iti traga cum trebuie sau poti sa ai un soft prost si sa il bati cu softul de fabrica fara nici cea mai mica problema, una din astea s-a intamplat.

 

In nici un caz nu ai batut tu cu 163cp (daca o fii si asa, sunt multe masini care n-au scos pe dyno caii dati de fabrica sau poti sa ai si tu o problema minora care iti ia din putere fara sa iti dai tu seama, mai ales daca ai masina de putin timp sau diferenta este mica) o masina cu un soft bun care nu avea nici probleme, sau poate masina era manual si soferu prea prost.

 

Dar niciodata un soft de fabrica nu o sa fie mai bun ca un soft custom facut pe dyno cu masuratori si cu linia de cuplu mai sus decat de fabrica, este imposibil.

 

De curiozitate, ce jante avea baiatul pe e90 nfl?

Edited by ckh
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Habar n-am ce jante avea, 17 18 sigur. Eu zic ce scrie in talon, 163 de cai frumosi si 380nm declarati. Pot fi mai putini sau pot fi mai multi. E irelevant ca are 3 cai in plus sau in minus, atata timp cat masina este in parametri sanatosi. Nici nu ma intereseaza sincer pt ca prefer fiabilitatea.

"Dar niciodata un soft de fabrica nu o sa fie mai bun ca un soft custom facut pe dyno cu masuratori si cu linia de cuplu mai sus decat de fabrica, este imposibil." Tu crezi ca softul de fabrica il pun aia asa dupa ce masoara de 2 ori cum fac tunerii? Ala e testat si rastestat pana decid sa puna in vanzare modelul.

In fine nu vreau sa intru in polemica. Dar iti propun daca vrei evident, sa comparam real masinile. Vad ca si tu ai e90 cu m47 pe el si softat, corect? ne intalnim intr-o zi si vedem diferentele.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cu cea mai mare placere dar deja stiu rezultatu dar nu ma incurca cu nimic sa incercam iar. Nu ai fii primul cu care testez asta.

 

Da, niciodata nu o sa compari un soft de fabrica care e gandit sa consume ok masina si sa traga pentru puterea declarata fata de un soft care e facut sa traga mai agresiv si se mareste si puterea automat de la cuplu la cai.

 

Imi dai PM cand doresti.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oricand este loc de mai bine dpdv al CP.

In Romania te saturi relativ repede de herghelia de sub capota pt ca in mare parte se circula ca in DE dar fara autostrĂŁziile lor.Subliniez ca nu vreau sa generalizez.

Recunosc ca si eu am avut un stil de condus mai alert cand am fost cu masina in tara comparativ cu UK.Ok cel mai alert ritm l-am avut in DE totusi :D

P.S.Va invit sa conduceti cateva saptamani la periferia Londrei, iar dupa acea va garantez ca si cei 200 cp vor fi de vis si arhisuficienti (pt o perioada :) ).

 

 

On.De vis masina.Sa te poarte sanatos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doar ce am montat cele doua convertoare de presiune,despre care v-am vorbit cu doua zile in urma si pot spune "I'm back on track" :) eroarea nu mai apare indiferent de harta instalata, iar motorul isi face treaba mult mai bine.Cu ocazia asta am mai curatat si senzorul TMAP...de fapt sunt doi..unul pe galeria de admisie iar celalalt pe charge air duct(nu-i stiu denumirea).Aveau ceva depuneri,iar ptr curatarea lor am folosit un spray dedicat ptr curatarea contactelor electrice.In urmatoarea perioada ii voi schimba pe amandoi,asta ptr linistea mea.

Se mai intampla(aleatoriu) ca relantiul sa aiba unele mici oscilatii,dar acum este cum ar trebui sa fie,adica sta fix la 600rpm, fara sa mai oscileze.

Am iesit cu ea in probe si trage super bine..daca ajung la Bucuresti o voi pune pe dyno sa vad exact cati cai sunt la roata.

Am mai schimbat placute frana spate(Textar) +bucse bara de torsiune fata.

 

Ptr MuciX :4000-4500 rpm,treapta a 4-a, viteza e de 140-160km..asta ptr linistea lui :)

 

post-51658-0-74730900-1443711136_thumb.jpg

 

post-51658-0-45398800-1443711190_thumb.jpg

 

post-51658-0-71971600-1443711220_thumb.jpg

 

post-51658-0-47662900-1443711251_thumb.jpg

 

post-51658-0-24627400-1443711264_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Doar ce am montat cele doua convertoare de presiune,despre care v-am vorbit cu doua zile in urma si pot spune "I'm back on track" :) eroarea nu mai apare indiferent de harta instalata, iar motorul isi face treaba mult mai bine.Cu ocazia asta am mai curatat si senzorul TMAP...de fapt sunt doi..unul pe galeria de admisie iar celalalt pe charge air duct(nu-i stiu denumirea).Aveau ceva depuneri,iar ptr curatarea lor am folosit un spray dedicat ptr curatarea contactelor electrice.In urmatoarea perioada ii voi schimba pe amandoi,asta ptr linistea mea.

Se mai intampla(aleatoriu) ca relantiul sa aiba unele mici oscilatii,dar acum este cum ar trebui sa fie,adica sta fix la 600rpm, fara sa mai oscileze.

Am iesit cu ea in probe si trage super bine..daca ajung la Bucuresti o voi pune pe dyno sa vad exact cati cai sunt la roata.

Am mai schimbat placute frana spate(Textar) +bucse bara de torsiune fata.

 

Ptr MuciX :4000-4500 rpm,treapta a 4-a, viteza e de 140-160km..asta ptr linistea lui :)

 

post-51658-0-74730900-1443711136_thumb.jpg

 

post-51658-0-45398800-1443711190_thumb.jpg

 

post-51658-0-71971600-1443711220_thumb.jpg

 

post-51658-0-47662900-1443711251_thumb.jpg

 

post-51658-0-24627400-1443711264_thumb.jpg

Banuiesc ca te-ai mai linistit acum ca ai rezolvat ” problema ” :thumbsup: Pe ce stand dyno te-ai gandit sa o pui ? Stii ca si aici e discutabil,mai pe scurt alegi SuperFlow sau Mustang :popcorn: ; in functie de alegere,o sa ai valori diferite.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc baieti :)

FRE: Cum adica valori diferite? Pai nu ar trebui sa am aceleasi valori pe oricare stand dyno?wtf..Cu ce ma ajuta asta,daca aceste rezultate sunt diferite?Intreb, ptr ca nu prea am cunostinte despre asa ceva..O sa mai "googalesc"ceva si ptr asta..

 

MuscleMike: Sigur voi face un video la testul dyno,ptr ca daca as face asa ceva pe o sosea...nici nu vreau sa ma gandesc ce commenturi vor fi pe aici :)

Sa inteleg ca ai JB4 ?

Link to comment
Share on other sites

De asta ziceam sa faci acceleratii 100-200/250 pt ca dyno-urile de pe aici ori arata prea putin ori prea mult (Exelixis) si asa nu mai poti avea incredere in ele chiar daca ai da de unul bun sa zic, .dar daca compari timpul,de acceleratii al tau scos dupa remap cu o alta masina stock puternica, iti poti da seama cam ce putere ai...degeaba zice dyno 700cai si masina scoate timpi ca un Golf R...

 

Off: nu am JB, nu-s adeptul powerboxurilor...is de parere ca un remap facut ca la carte e tot ce trebuie...nu tot sa mosmondesc la butoane si sa ametesc de cap masina...

Edited by MuscleMike
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate, daca ar fi un motor de 2.0 diesel unde de la 100cai ajungi la 140...acolo daca simti ca se misca bine sa zicem ca ar fi ok...dar Nu o sa fi niciodata multumit cum se misca masina odata ce ai ajuns pe panta asta...si cand ajungi sa dai bani multi (admisie, evacuare, ecu etc) sa obtii putere iti trebuie si ceva care sa te "linisteasca" ca ai facut "investitia" buna... nu ajunge doar sa simti ca se misca bine masina...asta cu senzatia ca se misca bine masina chiar nu e relevanta, am mers cu un 335i cu pedalbox DTE, a fost chiar senzatie interesanta...si masina era complet stock...cai aceeasi, cuplul acelasi...

 

 

 

Daca e drum drept si nu ud...e cat se poate de relevanta accelerarea dupa 100km/h... :thumbsup:

Edited by MuscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

FRE: Cum adica valori diferite? Pai nu ar trebui sa am aceleasi valori pe oricare stand dyno?wtf..Cu ce ma ajuta asta,daca aceste rezultate sunt diferite?Intreb, ptr ca nu prea am cunostinte despre asa ceva..O sa mai "googalesc"ceva si ptr asta..

 

Mda...unii tuneri "ajusteaza" valorile si graficele. Personal am vazut grafice in care linia cuplului nu avea nici o treaba cu linia puterii.

Aproape de tine ar fi Powertech Buzau, am inteles ca ar fi ok.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda...unii tuneri "ajusteaza" valorile si graficele. Personal am vazut grafice in care linia cuplului nu avea nici o treaba cu linia puterii.

Aproape de tine ar fi Powertech Buzau, am inteles ca ar fi ok.

 

 

 

Si eu am auzit lucruri bune de Powertech Buzau. Colaboreaza du Dragos de la CompleteChip.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.