Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Le-am comandat si eu insa negre cu fumuriu (e neagra masina). Nimeni nu mai are in tara, facui comanda la eMag ca intrasera in reducere de la 189 la 149 astazi si dupa ma sunara aia sa-mi zica ca nu au...acum facui alta comanda pe okazii la fel sa-mi zica ca nu au si etc...le comandai si eu de pe aliexpres.

 

Mersi Vlad!

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu le-am avut si le-am dat jos ,sunt prea mari ,imi plac mai mult modelul identic cu originalul dar cu led in interior in forma de sĂŁgeata >

 

Cristi ,aĂâ˘a este din spate este cel mai frumos dintre toate ,pare un portbagaj csl ,mai nasol din lateral ,oricum pe total superba maĂâ˘ina la toate aspectele ,motor ,estetic si ĂŽntretinere

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

Multumesc mult Daniel86.Am planuri mari cu ea,sa vad cand le voi pune ĂŽn practicĂŁ.

Cei de la MMP au scos un model de turbine cu manifolduri marite(galeriile) care duc pana la 850cp...evident ca nu ma intereseaza puterea asta,dar undeva la 550-600cp mi-ar surâde.Odata cu turbinele ar trebui sã upgradez ambreiajul(single mass)franele,diferentialul.Daca e sa fie,atunci va fi.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care si-a luat un e93 335i si la insistențele lui am zis sa vedem ce diferente sunt intre cele doua mașini,ma refer la upgarde-urile mele vs softul lui de 390cp.

A doua oara cand am mai facut asta(cu câteva sãptãmâni În urma) a fost cu un audi 3.0,benzina V6 quattro,cu soft de 420cp.Dupa prima Încercare,ma intreaba daca am cumva NOS pe ea,ptr ca plecam prea repede. :)Sincer sa fiu,nu ma asteptam sa il fac,mai ales cã avea si quattro...evident,plecarile le-am facut de la 100km/h,daca am fi facut de pe loc,sigur ma fãcea.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care si-a luat un e93 335i si la insistențele lui am zis sa vedem ce diferente sunt intre cele doua mașini,ma refer la upgarde-urile mele vs softul lui de 390cp.

A doua oara cand am mai facut asta(cu câteva sãptãmâni În urma) a fost cu un audi 3.0,benzina V6 quattro,cu soft de 420cp.Dupa prima Încercare,ma intreaba daca am cumva NOS pe ea,ptr ca plecam prea repede. :)Sincer sa fiu,nu ma asteptam sa il fac,mai ales cã avea si quattro...evident,plecarile le-am facut de la 100km/h,daca am fi facut de pe loc,sigur ma fãcea.

 

 

 

Cum ti-am mai zis, foarte tare masina, daca o duci la 550-600 WHP o sa fie tare misto. :)

 

Quattro ala pe reprize ii o besina, un RWD si cu un pic mai putin HP il taie ca maioneza.

 

Daca ajungi in zona de 5.5 - 6.0 sec pe 100 - 200 km/h e ce trebuie, nu stai la discutie cu foarte multe supercars. Cu 550-600 esti in zona aia.

 

 

Incredibil cu ce "suflu" trage si dupa 260km/h.

 

Pure stage 2 FTW! :))

 

Ma mananca foarte tare si pe mine sa dau balena F10 sa iau un N54 sau N55 pe seria 3. :)

 

Spor la treaba!

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Cum ti-am mai zis, foarte tare masina, daca o duci la 550-600 WHP o sa fie tare misto. :)

 

Quattro ala pe reprize ii o besina, un RWD si cu un pic mai putin HP il taie ca maioneza.

 

Daca ajungi in zona de 5.5 - 6.0 sec pe 100 - 200 km/h e ce trebuie, nu stai la discutie cu foarte multe supercars. Cu 550-600 esti in zona aia.

 

 

Incredibil cu ce "suflu" trage si dupa 260km/h.

 

Pure stage 2 FTW! :))

 

Ma mananca foarte tare si pe mine sa dau balena F10 sa iau un N54 sau N55 pe seria 3. :)

 

Spor la treaba!

 

Multumesc inca odatĂŁ.Daca vrei sa faci pasul asta nu cred ca vei regreta..acum depinde ce vrei,daca esti interesat de modificari,n54 e alegerea cea mai buna.Merge si n55 modificat,dar mai lejer.

Vad din ce in ce mai multa lume care se orienteazĂŁ spre single turbo,iar ca motive ar fi o putere mult mai mare fĂŁrĂŁ sĂŁ forțeze turbina,foarte usor de ĂŽnlocuit sau lucrat la ea datorita poziției.

 

 

@Cristy7610, de unde ai luat tipsurile pe care le-ai pus in iunie 2017?

 

Salut.tipsurile le-am luat de la cineva din Iasi +40 744 401 672 .M-au ajuns undeva la 1200 lei,partea nasola e cĂŁ trebuie sa astepti ceva timp si iti cere un avans de 500 lei.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult, bĂŁieți!

Eram interesat de acele prelungiri ptr praguri si le-am gĂŁsit pe un site de la noi din tara.Am fĂŁcut comanda si in maxim 3 saptamani ar trebui sĂŁ le primesc.

Am gĂŁsit pe ebay, fĂŁcute din carbon, dar si pretul era pe masura(2000 lei).

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

AstĂŁzi am incercat acest kit de reparație și restabilire a farurilor(Clear-Lights).Il cumpĂŁrasem de anul trecut, dar uitasem de el, asa ca azi am facut un test pe masina sotiei.

 

Ptr 55 lei, pot spune ca e de departe cea mai buna optiune ptr restabilirea strĂŁlucirii farurilor, iar toata operațiunea e ca o joaca de copil...adicĂŁ ĂŽn maxim 5 minute, schimbi total aspectul lor.

 

Ănainte:

post-51658-0-26420900-1518285776_thumb.jpg

 

post-51658-0-87283500-1518285795_thumb.jpg

 

post-51658-0-70822100-1518285809_thumb.jpg

 

 

Dupa:

post-51658-0-87112600-1518285862_thumb.jpg

 

post-51658-0-74953400-1518285888_thumb.jpg

post-51658-0-39337800-1518286142_thumb.jpg

 

Edited by cristy7610
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu te supara, dar eu nu vad nici-o diferenta, poate nu ai facut bine pozele, reda stralucirea lor, dar zgarieturile nu le "sterge", cat timp tine aceea solutie chimica pe ele e ok...ce se intampla dupa 1-2-3 luni...si asa mai departe

 

Eu mi-am polisat farurile profesional 80 lei, timp de durata 2:30 pentru cel care a facut, a folosit vreo 10-15 tipuri de smirghel si 3 tipuri de pasta de polish, da iti ia din lacul farului si posibil si din plasticul respectiv, depinde cat de zgariate/sablate/matuite sunt, dar dupa toata aceasta operatiune farurile chiar sunt ca noi, fara nici-o zgarietura pe ele, iar daca vrei sa ramana asa mai dai un 50 lei si pui folie pe faruri ca sa nu se mai matuiasca /zgarie/sableze.

 

Departe de a fi cea mai buna optiune, este o optiune daca vrei acuma sa arate mai bine farurile, doar sa arate, nu sa si rezolve toate zgarieturile, dar ce faci dupa 1-2 luni ca sa nu zic mai putin? Dupa ce o duci de 2-3 ori la spalatorie, faci cateva drumuri in exterior, o tii in soare, in praf, sunt curios cum vor arata acele faruri.

 

Nu te supara pe mine, insa e departe de a fi "cea mai buna optiune".

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu ma supĂŁr, absolut deloc.

Legat de ce am scris mai sus, pozele nu reflectĂŁ exact efectul de dupa lucrare, dar crede-mĂŁ cĂŁ este o diferenta foarte mare.

Poti da un search pe google ca sa vezi la ce ma refer.

 

DupĂŁ aplicarea stratului protector, acesta se lasĂŁ sĂŁ se usuce câteva ore.Eu am facut pozele imediat dupĂŁ aplicarea lui,poate din cauza asta nu se vede diferenta, dar inainte de asta am vazut opiniile multor clienti(romani) care au spus cĂŁ sunt super mulțumiți si recomanda acest kit.

Ii gĂŁsiți si pe farcebook, Clear-light.eu si vedeti acolo mai multe despre acest produs

Link to comment
Share on other sites

Stiu despre ce e vorba, este un fel de "infrumusetare" care nu tine mult si de fapt nu-ti rezolva problemele farurilor.

Las un link mai jos cu farurile mele, mi-e foarte ciuda ca nu am facut inainte sa se apuce, erau foarte zgariate si matuite, sablate de la pietre...deci imi zicea lumea ca nu rezolv si cu farurile alea, erau foarte invechite, iar pe marginea de la spranceana credeam ca nu are cum sa iasa zgarieturile...a iesit tot.Cand aveam farurile aprinse seara se vedeau ca niste pete.

 

https://imgur.com/a/v2Zbx

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Anul trecut am facut exact ca tine si totusi s-au matuit destul de repede, ptr ca nu am aplicat o folie de protecție, cum am facut la e92.

Am zis sa incerc si varianta asta mai ieftina si usor de realizat, rezultatul imi place,momentan...oricum,nu e paguba 55 lei.

 

La e90-ul pe care l-am avut,am apelat la un atelier de detailing auto din Cta(zona Bratianu) si deștepți aia mi-au "ars" farurile, adicĂŁ au folosit acea perie rotativĂŁ la o viteza mai mare decat normal si au lĂŁsat niste urme foarte urâte pe toata suprafata lor.Am fĂŁcut un scandal monstru acolo, dar degeaba, nu au recunoscut ca a fost din vina lor si singura solutie era sa cumpĂŁr alte faruri, asta dupĂŁ ce mai multe persoane autorizate si-au dat cu parerea.

Ănainte sĂŁ comand alte faruri,am zis sa incerc personal, sa le scot fata si m-am apucat de treaba..adicĂŁ mi-a luat 4 ore sa scot toate urmele "imposibile" si posibile lĂŁsate de idioți aia "profesionisti" adica la sfârșit arĂŁtau ca unele noi.

M-am dus la atelierul lui Dorel si le-am arĂŁtat farurile fĂŁcute de mine, iar rĂŁspunsul lor a fost:

- Astea sunt noi,nu?

- Nu, idiotilor! Astea sunt polishate de mine,fĂŁrĂŁ scule profesionale cum aveti voi, pe care nu stiti sa le folositi.

Evident,le-am mai zis ceva a de dulce,adicĂŁ le-am umplut congelatoarele de carne si apoi m-am oprit la protecția consumatorului, care le-a dat si o amendĂŁ pe masura.

 

Am fĂŁcut aceastĂŁ paralela deoarece stiu cum se face un polish in adevĂŁratul sens al cuvântului, dar metoda mai sus amintita e destul de ușoarĂŁ si la indemana oricui, evident daca farurile sunt usor matuite si nu mai au acel luciu.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, exact asta e descrierea pentru kit-ul respectiv si da ai dreptate, riscul este sa-ti "arda" farurile, dar din moment ce te duci si platesti la firma si se intampla ceva la ele, sa-si asume ce fac, stai linsitit ca stiu cum merge treaba in Romania..treaba la polish este ca trebuie sa ai rabdare pentru o treaba bine facuta, daca te-ai grabit si treci peste etape nu faci nimic, mai ales sa dai la maxim la aia si sa o tii nu stiu cat pe far.

 

La fel daca le polishezi si nu aplici folie de protectie mai bine le lasi asa cum sunt, aviz pentru cine nu stie.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare.

Azi am primit si prelungirile ptr praguri, iar maine urmeazĂŁ sĂŁ le montez.

 

Deja am montat un kit custom facut de Sese, inca de anul trecut, doar ca atunci cand am decis grosimea prelungirii pragurilor, am optat sa fie cat mai subtiri ptr a nu atinge la intrarea ĂŽn garajul blocului, care e destul de limitatĂŁ.

Astea sunt mai pline, adicĂŁ da impresia de volum,iar garda la sol e identicĂŁ.

post-51658-0-43098200-1519413382_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mi-am lĂŁsat mașina ptr douĂŁ recall-uri la Bavaria Cta, adicĂŁ ptr ĂŽnlocuire airbag sofer si un cablu de alimentare si cand sa o iau de acolo, mi se spune cĂŁ controlorul de la I-drive nu mai functioneaza...wtf!!

De cand I-am facut retofit-ul la navigatie, nu am avut nicio problemĂŁ cu ea, de aceea nu prea cred in conicidente, cum au ĂŽncercat sĂŁ mĂŁ convingĂŁ cei de la Bavaria.

Norocul meu a fost ca am gĂŁsit la cineva un controller si am rezolvat problema, iar cand m-am dus a doua zi la Bavaria, mi-au sugerat sa trimit un mail la Bmw România, ptr ca ei nu au cum sa rezolve aceastĂŁ situație.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.