Jump to content

Bmw e92 335i


cristy7610

Recommended Posts

Uita-te pe capacul de la rezervor, acum vreun an am cochetat cu ideea unui 335i si am inteles de la proprietar ca trebuie sa bage minim 98, s-ar putea sa fie altfel la tine fiind model SUA. Nici prin cap nu mi-a trecut ca ai bagat 95 pentru economie la buget, altfel trebuia sa fii putin diliu sa iti iei 335i :))

Eu am un A6 2.0 tfsi, la mine a fost constatat si pe dyno ca masina trage mai prost cu benzina de 95, iar de consum am observat in nenumarate randuri ca e mai mic cu benzina de 99/100. Pe langa asta, motorul e o idee mai silentios. Cu alte cuvinte, diferenta de pret o recuperezi prin consumul scazut si prin sentimentul de "impacare" ca iti tratezi masina cu ce e mai bun.

Legat de chinezarie, mie nu mi se pare atat de naspa, adica as prefera o chinezarie dasta in detrimentul unei navigatii oem din aia mica. Pana la urma, punctul forte al masinii e combinatie motor+cutie manuala, restul sunt accesorii care se schimba usor.

Sa o stapanesti sanatos! ;)

 

Spune ceva de minimum 91...Indicele acela nu imi spune nimic.

Inca ceva! Imi poate spune cineva ce ulei e recomandat ptr acest motor?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Astazi am reusit sa o inscriu pe numele meu,urmand ca in zilele urmatoare sa primesc si talonul.Mi-am pastrat vechiul nr,sa imi aminteasca de e90 -ul meu :)Am numai cuvinte de lauda la adresa motorului M47.Daca fiabilitatea acestui motor ar fi macar la jumatatea lui M47 as fi foarte multumit.

 

Multumesc mult ptr reply-uri legate de ulei..momentan are Castrol Edge 5w30.La o zi dupa ce am luat-o,am vrut sa verific nivelul la ulei si cautam joja :).E cam nasoala chestia asta,ptr ca daca senzorul care e responsabil de citirea nivelului se defecteaza,nici nu vreau sa ma gandesc la ce se poate intampla..

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

faina masina, sa o stapanesti sanatos ;)

 

@r0n1n: din filmuletele vazute pe net, nu prea are sanse m3 e46 in fata 335i-ului, cu atat mai mult unul softat...insa un M va avea mereu ceva aparte (look and feeling) :p

 

Multumesc Mikken.

Parca ai avut seria 5 cu o motorizare asemanatoare,daca nu ma insel?Am condus M3 e46,cutie SMG si intradevar...alta senzatie+ sound iar ca demaraj sunt pe acolo,ambele.

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Imi puteti enumera aici, cam ce probleme ar avea motorizarea asta si cum as putea sa le evit,daca e posibil :)La e90 pana in 2007 era turbina,iar dupa 2007 distributia,mai mult sau mai putin...Se stie foarte bine,ca masinile nu mai sunt ce au fost odata,ma refer la fiabilitate..Deocamdata masina a intrat la hibernare,pana la anul,cred... Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

Sigur.

 

335i-ul are 2 motorizari de baza : N54 si N55 . La N55 s-au rezolvat cam 60-70% din problemele N54-ului.

 

N54:

-sistem de injectie foarte sensibil, personal simt diferenta intre benzina de 95 si cea de 100, sau intre mol si omv.

bujiile si bobinele de inductie e recomandat sa fie schimbate cam la 40.000km, e intervalul la care eu nu am avut nicio problema, chiar daca le-am schimbat 1 singura data (masina mea are doar 70.000km) , am citit mult pe forumul din America si in jur de 30.000mile cam toti aveau probleme cu ele.

-pompa de inalta presiune la primele modele (anii 2007,2008 sigur, mai actual nu stiu pentru ca nu stiu daca acelasi cod de pompa) - este un recall general (recunoscut de BMW ca fiind un proiect dezastruos - se schimba pe gratis)

-la un moment dat, apare un joc la o asamblare nedemontabila (ca un nit) intre wastegate (de la turbo) si corpul turbinei, care face un zgomot metalic ca un ticait, in functie de presiunea din turbo (adica rot/min).

-injectoarele la modelele de inceput sunt un esec (cele facute de Siemens)(misfire dupa misfire, in America zicea un tip ca unele noi, originale l-au tinut 15.000mile), la modelul N55 este remediata problema. Din cate stiu pe anumite serii si pe astea exista recall.

-pompa de apa e sortita pieririi la un moment dat (e pompa de apa electrica, nu e comandata de sistemul de distributie auxiliar pe curea) , in America statistic, 70% din masini aveau probleme in jur de 100.000mile.

 

Cam astea sunt cele mai nasoale, daca imi aduc aminte va mai scriu.

Oricum, e un model care iti aduce f multe satisfactii, dar trebuie intretinut foarte bine pentru a marii intervalul de km pana la aparitia defectelor costisitoare, care la un moment dat tot vor aparea.

 

E genul de masina pe care neamtul o cumpara cu garantie.

 

Pentru cei interesati in plus, va indrum catre www.e90post.com/forum . E forumul Americanilor unde motorizarea asta e cea mai raspandita.

Numai bine,

Andrei

Edited by AndreiJOY
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.