Jump to content

E30 -CJ 25 LKB-pasiune...


Winnetou

Recommended Posts

ok,pune benzina,nu merge cu ea pe rezerva,in mod normal daca totul e ok porneste "la sfert" prioritati o sa ai intotdeauna la ea.

Fa-o sa mearga cat de cat ok,ulei filtre benzina ,bujii apoi gandeste-te ce vrei faci mai departe.

 

 

Stiu ca-mi spusese fostul proprietarul ca e pe "direct" pompa...n-are releu... ?! teoretic pe direct pompa se amorseaza cand pui contactul :) so incearca si ce am mai zis eu contact pus(chiar se aude cum bazaie daca pui contactul?)

edit:si ca sa continui e posibil ca regulatorul de presiune sa fie "obosit" si sa nu tina presiune in rampa de aia sa dai 2-3 chei la pornire.la temperaturi de -2/-3 grade cum porneste?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

ok,pune benzina,nu merge cu ea pe rezerva,in mod normal daca totul e ok porneste "la sfert" prioritati o sa ai intotdeauna la ea.

Fa-o sa mearga cat de cat ok,ulei filtre benzina ,bujii apoi gandeste-te ce vrei faci mai departe.

 

 

Stiu ca-mi spusese fostul proprietarul ca e pe "direct" pompa...n-are releu... ?! teoretic pe direct pompa se amorseaza cand pui contactul :) so incearca si ce am mai zis eu contact pus(chiar se aude cum bazaie daca pui contactul?)

edit:si ca sa continui e posibil ca regulatorul de presiune sa fie "obosit" si sa nu tina presiune in rampa de aia sa dai 2-3 chei la pornire.la temperaturi de -2/-3 grade cum porneste?

 

Filtru aer si benzina le-am schimbat, la fel si bujiile, mai am uleiul.

Nici macar nu trebuie sa incerc, stiu sigur ca nu functioneaza pompa cand e pus contactul, am incercat si ascultat mai demult.

Regulatorul de presiune e ok, zic asta pentru ca, daca desfac furtunul de pe filtru, e o presiune de te improasca cu benzina.

La temperaturi mai normale porneste la prima cheie.

Link to comment
Share on other sites

Azi o sa fie momentul adevarului...

M-am angajat, m-am imprumutat, ii bag benzina sa am cu ce merge la lucru...sa speram ca porneste...dupa 22 de zile in care a stat...spune-ti si voi o rugaciune, ceva :D

 

Urmeaza vremuri bune pentru ursache...

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

Azi o sa fie momentul adevarului...

M-am angajat, m-am imprumutat, ii bag benzina sa am cu ce merge la lucru...sa speram ca porneste...dupa 22 de zile in care a stat...spune-ti si voi o rugaciune, ceva :D

 

Urmeaza vremuri bune pentru ursache...

o sa porneasca... si cocina mea a pornit... fara nici un stres.

Link to comment
Share on other sites

Am bagat benzina...am desfacut in spate la pompa, am amorsat instalatia cu niste fire pe direct de pe baterie...i-am dat la automat si....moarte...era moarta bateria, nu putea sa invarta...s-a chinuit un pic si...am zis ca n-are rost...

 

Am impins-o afara din garaj, mi-am rugat vecinii (:))) sa ma ajute sa o pornesc impinsa...da' nicio sansa sa o impinga asa de tare...era franata...abea impingeau la ea...Al 2-lea vecin ne-a vazut chinuindu-ne si a tras masina lui in fata masinii mele, a scos cablurile de curent din portbagaj si asa am pornit-o...

 

De vineri ma duc si vin de la lucru cu ea, noaptea cand vin o mai tin si de-a latu...ii place...

Azi facand un drum, o parchez in garaj si vad ca a curs ceva pe jos...m-a luat cu ameteala...pun degetele in lichid, miros...antigel...buuun. Am pornit motorul, din vasul de expansiune nu curgea...dar era rece deja, nu mai circula apa prin radiator...sooo...maine vedem care e buba, ca deja se facuse intuneric si nici chef nu mai aveam. Sper din tot sufletul sa fie ori colierul, ori un furtun, numa' radiatorul nu...

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

O sa ma urati pentru ca o sa spun asta...dar...

Povestea cu ursul asta s-a incheiat.

 

Saptamana asta, marti, mi s-a spart vasul de expansiune. Fusese lipit inainte...romanisme.

M-am dus la niste mecanici...da, se poate face, dar nu sa se mai lipeasca vasul, ca n-o sa tina, ci schimbat, 250 lei alt radiator cu tot cu vas( ca asa vine la m40). Asta nu era o problema, eram pregatit sa scot banu'.

 

Dar m-am intalnit cu mai multi baieti cu ursi acolo...si mi-au spus si ei ce mi-a spus toata lumea care a vazut ursu' in realitate si a stiut cat de cat ce vorbeste: e praf la tabla, dezmembreaza-l. Baietii au fost calumea, incercau sa nu ma supere dar in acelasi timp sa-mi deschida ochii. Le-am zis sa-mi spuna-n fata ce-i mai pot face: nimic. "nu e de reconditionat, e de reconstruit". Pragurile varza, aripile la fel si problema cea mai serioasa: spatele ar trebuit tot taiat si pus de la alt urs. Si cu toata investitia asta, daca ar fi fost facuta, tot aparea ruginea mai apoi pe langa suduri. Asa se intampla, cei care se pricep stiu ce vorbesc. As fi bagat 1.000 de euro si tot nu era urs...

 

Intamplator am vazut acolo un urs coupe, tot alb, exact ca al meu...proaspat adus din germania. Am ramas prost, nu mai vazusem un urs asa de bun la tabla in realitate pana atunci. Punct de rugina n-am gasit...1300 cerea pe el...

 

Am venit acasa simtindu-ma violat anal, tot drumul simteam ca-mi pica ceru-n cap. Odata ajuns acasa, luasem deja o decizie. Il dau, imi iau masina de zi cu zi cu consum mic ca am mare nevoie si urs de pe germania mai tarziu. L-am si pus la vanzare, peste juma' de ora cineva tot din cluj imi oferea un Ford Ka...am vazut masina, n-am stat pe ganduri decat 2 zile, ieri seara am facut schimbul.

 

Acum pun pe linia de plutire buburuza, important e ca rugina n-are, restul sunt detalii. Intre timp strang bani pentru un urs nerulat in romania, adus de la mama lui, tot coupe, si care o sa fie o baza foarte buna.

 

Sper sa nu ma judecati si topicul se poate inchide, povestea se va continua cu alt urs.

Edited by Winnetou
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

O sa ma urati pentru ca o sa spun asta...dar...

Povestea cu ursul asta s-a incheiat.

 

Saptamana asta, marti, mi s-a spart vasul de expansiune. Fusese lipit inainte...romanisme.

M-am dus la niste mecanici...da, se poate face, dar nu sa se mai lipeasca vasul, ca n-o sa tina, ci schimbat, 250 lei alt radiator cu tot cu vas( ca asa vine la m40). Asta nu era o problema, eram pregatit sa scot banu'.

 

Dar m-am intalnit cu mai multi baieti cu ursi acolo...si mi-au spus si ei ce mi-a spus toata lumea care a vazut ursu' in realitate si a stiut cat de cat ce vorbeste: e praf la tabla, dezmembreaza-l. Baietii au fost calumea, incercau sa nu ma supere dar in acelasi timp sa-mi deschida ochii. Le-am zis sa-mi spuna-n fata ce-i mai pot face: nimic. "nu e de reconditionat, e de reconstruit". Pragurile varza, aripile la fel si problema cea mai serioasa: spatele ar trebuit tot taiat si pus de la alt urs. Si cu toata investitia asta, daca ar fi fost facuta, tot aparea ruginea mai apoi pe langa suduri. Asa se intampla, cei care se pricep stiu ce vorbesc. As fi bagat 1.000 de euro si tot nu era urs...

 

Intamplator am vazut acolo un urs coupe, tot alb, exact ca al meu...proaspat adus din germania. Am ramas prost, nu mai vazusem un urs asa de bun la tabla in realitate pana atunci. Punct de rugina n-am gasit...1300 cerea pe el...

 

Am venit acasa simtindu-ma violat anal, tot drumul simteam ca-mi pica ceru-n cap. Odata ajuns acasa, luasem deja o decizie. Il dau, imi iau masina de zi cu zi cu consum mic ca am mare nevoie si urs de pe germania mai tarziu. L-am si pus la vanzare, peste juma' de ora cineva tot din cluj imi oferea un Ford Ka...am vazut masina, n-am stat pe ganduri decat 2 zile, ieri seara am facut schimbul.

 

Acum pun pe linia de plutire buburuza, important e ca rugina n-are, restul sunt detalii. Intre timp strang bani pentru un urs nerulat in romania, adus de la mama lui, tot coupe, si care o sa fie o baza foarte buna.

 

Sper sa nu ma judecati si topicul se poate inchide, povestea se va continua cu alt urs.

 

pfffff

Link to comment
Share on other sites

O sa ma urati pentru ca o sa spun asta...dar...

Povestea cu ursul asta s-a incheiat.

 

Saptamana asta, marti, mi s-a spart vasul de expansiune. Fusese lipit inainte...romanisme.

M-am dus la niste mecanici...da, se poate face, dar nu sa se mai lipeasca vasul, ca n-o sa tina, ci schimbat, 250 lei alt radiator cu tot cu vas( ca asa vine la m40). Asta nu era o problema, eram pregatit sa scot banu'.

 

Dar m-am intalnit cu mai multi baieti cu ursi acolo...si mi-au spus si ei ce mi-a spus toata lumea care a vazut ursu' in realitate si a stiut cat de cat ce vorbeste: e praf la tabla, dezmembreaza-l. Baietii au fost calumea, incercau sa nu ma supere dar in acelasi timp sa-mi deschida ochii. Le-am zis sa-mi spuna-n fata ce-i mai pot face: nimic. "nu e de reconditionat, e de reconstruit". Pragurile varza, aripile la fel si problema cea mai serioasa: spatele ar trebuit tot taiat si pus de la alt urs. Si cu toata investitia asta, daca ar fi fost facuta, tot aparea ruginea mai apoi pe langa suduri. Asa se intampla, cei care se pricep stiu ce vorbesc. As fi bagat 1.000 de euro si tot nu era urs...

 

Intamplator am vazut acolo un urs coupe, tot alb, exact ca al meu...proaspat adus din germania. Am ramas prost, nu mai vazusem un urs asa de bun la tabla in realitate pana atunci. Punct de rugina n-am gasit...1300 cerea pe el...

 

Am venit acasa simtindu-ma violat anal, tot drumul simteam ca-mi pica ceru-n cap. Odata ajuns acasa, luasem deja o decizie. Il dau, imi iau masina de zi cu zi cu consum mic ca am mare nevoie si urs de pe germania mai tarziu. L-am si pus la vanzare, peste juma' de ora cineva tot din cluj imi oferea un Ford Ka...am vazut masina, n-am stat pe ganduri decat 2 zile, ieri seara am facut schimbul.

 

Acum pun pe linia de plutire buburuza, important e ca rugina n-are, restul sunt detalii. Intre timp strang bani pentru un urs nerulat in romania, adus de la mama lui, tot coupe, si care o sa fie o baza foarte buna.

 

Sper sa nu ma judecati si topicul se poate inchide, povestea se va continua cu alt urs.

Asta e si pasiunea se stinge cateodata.Ca fapt divers ceea ce ai tu am avut si eu chiar mai multe la tinichigerie.Altfel orice urs vei lua o sa arunci o gramada de bani in el.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu s-a stins deloc, visez noaptea ca-l conduc.

Dar nu poate sa-mi para rau dupa el...

Asta e, momentan nu aveam bani sa-l fac...nu dintr-un salar amarat. Am devenit realist si l-am dat inainte sa ajunga la fier vechi. Cred ca era mai rau asa.

 

Oricum urmeaza alt urs...nu mor eu inainte sa-mi realizez visul cum trebuie!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

N-am avut inca masina care sa nu ceara bani.

Ursu cere bani, mai ales ca e masina pe care o IUBESC din tot sufletul. Si am condus multe.

Masina pe care lucrez, de exemplu, e o Toyota cu abea 20.000 de km, si nu se compara cu ursu'...

 

As dori sa ramana deschis topicul asta. Anul asta cu siguranta o sa urmeze un alt urs, cu care continui topicul. Adus din germania, il inmatriculez, platesc taxa, nu ma intereseaza...

 

Si ca o sa bag bani in el...asta e clar...dar una e sa modifici masina...motor, suspensii, frane, etc, alta e sa incerci sa faci din rugina tabla, si oricum nu tine mult...

 

Cat despre invatat din aventura...invat din orice experienta proasta pe care o am. Din asta am invatat multe. In primul rand, cea mai importanta e caroseria. Daca caroseria e ok, motoarele sunt piese de schimb. In al 2-lea rand, niciodata nu-mi mai iau urs din ro. In al 3-lea rand, cu toate experientele neplacute cu ursu'....gen a stat mai mult decat a mers si doar probleme...tot il iubesc. Asta e pasiunea. Am aflat ca a murit pompa de benzina noua si originala pe care am dat 200 de euro la 3 zile dupa ce am dat masina. Daca era la mine, probabil ii dadeam foc.

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Daca mai vreti sa stiti ce s-a intamplat cu ursul LKB....

 

Baiatul la care l-am dat eu, sa-i zicem A., a tinut ursul vreo 2 saptamani dupa care nu a stiut ce sa faca sa se scape de el. L-a dat la alt baiat, pe care l-am cunoscut de asemenea, sa-i zicem B. B. a venit la mine acasa sa ma intrebe daca merita cumparat. I-am spus cat de frumos am putut ca NU.

 

Bineinteles ca nu m-a bagat in seama. B. cu planuri mari, ca-l reconditioneaza, in memoria lui bunicu-so, fan bmw, bla bla....

 

Dupa nicio luna a luat bata de baseball ( am vazut cu ochii mei) si i-a indoit portbagajul de nervi. L-a vandut cu 15 milioane a 2-a zi.

 

Sa NU mai vorbesc de acte, o intreaga harababura, nu gasea proprietara, a gasit-o, aia nu stia unde a ajuns masina si de ce plateste impozit si amenzi....

 

Zilele trecute l-am vazut in capat de Muncii, pe unde merg tramvaiele. Fara numere, parasit pe marginea drumului. Eu v-am spus ca am avut ceva motive sa-l dau.

 

Revenind la PASIUNE. Nu s-a stins. Am un Fiesta daily, 2001, masina mi-e tzipla mecanic. Deci problema deplasarii din A in B, rezolvata. N-am stat degeaba din vara, lucrez intr-un service acum, invat mecanica si tinichigerie sa-mi pot face urmatorul urs cu mana mea.

 

Poate ramane topicul, o sa-l continui cand incep proiectul.

Link to comment
Share on other sites

Cautati-va fratilor masini care sa le puteti pune pe numele vostru...eu unul nu m-as apuca sa investe sc nici macar 1 leu (inafara consumabilelor) intr-o masina care nu-i pe numele meu, al sotiei sau al cuiva apropiat din familie.

 

 

 

Ai perfecta dreptate.

Mi-am invatat lectia, daily-ul de acum e pe numele meu * nu am vrut sa-l pun pe numele lui bunica/mama/tata desi am doar 23 de ani.

Link to comment
Share on other sites

O sa fiu dur,v-ati batut joc de masina ma rog poate nu tu in special,personal daca as vedea acum fostul 2.3 pe strada cum zici tu m-ar apuca plânsul si in secunda 2 ar fi inapoi la mine in curte.mai multe nu spun ca nu are rost.bine macar ca ai invatat ceva din experienta asta.oricum masina arata destul de ok,macar in poze iar probleme avut erau absolut normale.ma rog iti spuni ce i-am zis si lui Catalin,urs fara rugina nu exista(sau sunt extrem de rari sa zicem asa) urs care sa nu haleasca minim 5 mil lunar nu exista.Sunt masini de aproape 30 ani iar unele piese nu au fost schimbate niciodata.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

O sa fiu dur,v-ati batut joc de masina ma rog poate nu tu in special,personal daca as vedea acum fostul 2.3 pe strada cum zici tu m-ar apuca plânsul si in secunda 2 ar fi inapoi la mine in curte.mai multe nu spun ca nu are rost.bine macar ca ai invatat ceva din experienta asta.oricum masina arata destul de ok,macar in poze iar probleme avut erau absolut normale.ma rog iti spuni ce i-am zis si lui Catalin,urs fara rugina nu exista(sau sunt extrem de rari sa zicem asa) urs care sa nu haleasca minim 5 mil lunar nu exista.Sunt masini de aproape 30 ani iar unele piese nu au fost schimbate niciodata.

 

Am masina din 2001, nerulata pana la mine in ro, doar in germanica si are rugina daca stai sa cauti. Clar ca un urs din 80 o sa aiba. Cat despre secunda 2 la tine acasa, ma indoiesc. Mi-am dat o lacrima cand l-am vazut, dar ce sa fac cu el radiat?

Momentan caut o caroserie de urs sa incep de acolo, are un prieten atelier si pot lucra la el

..

Edited by Winnetou
Link to comment
Share on other sites

urs care sa nu haleasca minim 5 mil lunar nu exista.Sunt masini de aproape 30 ani iar unele piese nu au fost schimbate niciodata.

Exagerezi putin. Daca e deja pus la punct cat de cat si ai grija de el, in afara de benzina nu ai in ce sa bagi banii aia lunar.

 

L.E: Nu includem investitii pe care le vrem noi :D Ci doar chestii care sa pice.

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.