Jump to content

2014-2015 BMW e39


paulpaul25

Recommended Posts

Buna seara

 

Este primul meu post si respectiv primul meu topic pe acest site. Am urmarit de ceva timp mai multe discutii aici pe forum cat si pe unele de dinafara, referitoare la modelul e39. Sunt pus in postura de a alege o noua masina si ma gandesc la un BMW 525d din 2002-2003.

Sunt sigur ca ma aflu in comunitatea perfecta pentru a putea pune intrebarea aceasta: mai merita acum, aproape de 2015 o astfel de masina?

As vrea sa stiu parerile voastre cu privire la ce trebuie sa ma astept odata cu cumpararea unuia.

Ma intereseaza cam care ar fi costul de intretinere in prezent al acestui model si mai ales ce presupune cumpararea unuia, la ce trebuie sa ma uit si de ce trebuie sa ma feresc?

 

Stau cu ochii de asemenea si pe comunitatea e39 din Romania, iar acolo baietii sunt majoritatea multumiti de masinile lor dar nu stiu daca nu cumva este vorba mai multe despre pasiune.

Bugetul meu este undeva la 5.000-6.000 de euro, deoarece vreau sa iau o masina intr-o stare buna si cat mai dotata, probabil asa cum vrea toata lumea.

Multumesc, astept parerile voastre.

Link to comment
Share on other sites

la 5-6000 euro poti lua una foarte foarte bine intretinuta si cu km putini (adica vreo 200.000 fac precizarea ca sa intelegi despre ce vbim) si foarte dotata. e un buget foarte ok pt e39, poate chiar prea mare.

 

intretinerea este scumpa, este o masina de clasa medie. e39 chiar a fost o masina foarte fiabila dar vorbind deja de o vechime de peste 10 ani mai mult conteaza norocul. poate cadea orice oricum si oricand.

daca iti permiti intretinerea ia-ti un e39 fara sa regreti, ca si calitate e o masina care e peste multe masini care in momentul asta se vand noi si costa si 15-20.000.

toata cheia este sa iti permiti intretinerea care nu este deloc ieftina dar ca peste tot in lumea asta calitatea se plateste.

Edited by CosminE46
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

M-am gandit si la un e60, nu stiu daca ar fi neaparat o problema de buget de achizitie cat o oarecare teama a mea de costurile mai mari de intretinere.

Nu stiu daca este asa, presupun ca fiind o masina mai noua, piesele sunt mai scumpe dar totodata ar fi sanse mai mari sa gasesc una mai bine intretinuta.

De asemenea am in vedere si modelul W211 de la Mercedes dar parca tot mai mult ma tenteaza seria 5-ul.

 

Ma aflu intr-o mare dilema..

Link to comment
Share on other sites

la 5-6000 euro poti lua una foarte foarte bine intretinuta si cu km putini (adica vreo 200.000 fac precizarea ca sa intelegi despre ce vbim) si foarte dotata. e un buget foarte ok pt e39, poate chiar prea mare.

 

intretinerea este scumpa, este o masina de clasa medie. e39 chiar a fost o masina foarte fiabila dar vorbind deja de o vechime de peste 10 ani mai mult conteaza norocul. poate cadea orice oricum si oricand.

daca iti permiti intretinerea ia-ti un e39 fara sa regreti, ca si calitate e o masina care e peste multe masini care in momentul asta se vand noi si costa si 15-20.000.

toata cheia este sa iti permiti intretinerea care nu este deloc ieftina dar ca peste tot in lumea asta calitatea se plateste.

 

Probabil ar fi util de mentionat ca intretinerea scumpa se aplica in cazul modelului 525, 530, ponderea mare fiind ocupata de impozit anual-aprox2500ron pt 3000cmc si 900 ron pt 2500cmc si asigurarea care pt 2500 cmcm poate ajunge si la 1500 ron. in cazul unui motor de 2000cmc preturile sint considerabil mai mici. Un model cumotor de 2000cmc nu are o intretinere cu mult mai maare , ca si costuri, fata de un model echivalent. audi a6, ford mondeo. Exista foarte multe mituti cum ca ar fi masini care manaca bani. este partial adevarat si toata povestea a plecat de la zecile de masini care nu sunt intretinute corespunzator(BMW ul fiins sensibil la piese, functionand in parametrii doar cu piese de origine ) si care sunt la fel de corespunzator alergatate, doar fiind un BMW, pe care nu poti sa l menajezi, e facut sa fuga. Dar un exemplar intretinut corespunzator si alergat doar pe drum drept-autostrada, dn( ce i drept avem cam putine), nu va avea mai multe problema fata de alte modele care si au capatat renumele de cela mai fiabile masini( ex vw). Din contra, probabil cine a desfacut BMW, poate comapra cu alte marci/ Ford, Audi. Evident exista diferente, BMW ul avand asupa amprenta inginereasaca, ca sa spunem asa, care se vede in cele mai mici detalii.

Link to comment
Share on other sites

Fost posesor de e39....520d si 525d...apoi a urmat e60 525dA si 530dA....

Sincer vreau sa ma intorc din nou la e39...

E60-ul nu ma convins deloc din nici un punct de vedere si nu te gandi ca au fost "troci"

Decizia iti apartine.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fost posesor de e39....520d si 525d...apoi a urmat e60 525dA si 530dA....

Sincer vreau sa ma intorc din nou la e39...

E60-ul nu ma convins deloc din nici un punct de vedere si nu te gandi ca au fost "troci"

Decizia iti apartine.

Din din cele spuse reiese ca ai avut o experianta ,,dubla ,, cu e 60. Poti sa descrii putin experientele si daca sunt diferente dintre feeling ul unui e39 si unui e 60? Personal nu am avut ocazia sa merg f mult cu e 60. Despre F10 por spune ca , de la volan se simte mai mult ca o masina de dimensiuni mici, sport.De e39 nu te mai intreb , caci se pare ca te a convins .

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt curios la ce capitole e superior e39 fata de e60.

Ca fost posesor de e39 si ocazional pasager de e60 pot sa spun ca suspensia e net superioara la generatia mai noua.

Este evident ca noul bate vechiul. Fara discutie. Inn alt topis spuneam ca am facut un test drive cu 520 xdrive 2014. Nu am putut spune insa ca este o mare diferenta intre e39 pe care il detin 2000 disel si cel nou. Comparativ cu ani in urma cand aveam ocazia sa conduc alta masina si reveneam la cea personala, de atunci, fiind evident desumflat. Acest lucru nu s a intamplat si acum.Totusi un e39 fie el si disel 2000cmc daca este in parametri iti ofera un confort pe care nu il gasesti decat la bmw.In topicul respectiv am facut cateva comentarii referitor la ce impresia mi a lasat modelul nou.

Link to comment
Share on other sites

Sunt fost proprietar de E39 520i(5 ani), actualmente proprietar de E90 325i si va spun sincer la toti ca as reveni cu mare placere la un E39 de forma asta, de exemplu:

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/525/vhc:car,cnt:de,pgn:33,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2003-01,prx:9001/pg:vipcar/201847616.html

.Mi s-au parut niste masini extraordinare din toate punctele de vedere. Cred cu tarie ca fiabilitatea acelor masinia este net superioara celor construite in ziua de azi. Numai bine!

 

P.S. SAU: http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/525/vhc:car,pgn:5,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2003-01,frx:2003-12,ful:petrol,ccn:2201,ccx:2600,vcg:limousine/pg:vipcar/198382809.html

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Sunt fost proprietar de E39 520i(5 ani), actualmente proprietar de E90 325i si va spun sincer la toti ca as reveni cu mare placere la un E39 de forma asta, de exemplu:

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/525/vhc:car,cnt:de,pgn:33,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2003-01,prx:9001/pg:vipcar/201847616.html

.Mi s-au parut niste masini extraordinare din toate punctele de vedere. Cred cu tarie ca fiabilitatea acelor masinia este net superioara celor construite in ziua de azi. Numai bine!

 

P.S. SAU: http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/bmw/model/525/vhc:car,pgn:5,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:525,frn:2003-01,frx:2003-12,ful:petrol,ccn:2201,ccx:2600,vcg:limousine/pg:vipcar/198382809.html

Am mers cu 525 sin 2003, nu pot sa spun ca pe langa confort, este liniste totala in masina.

Link to comment
Share on other sites

Fostul meu e39,pe care o sa il iau inapoi :-)

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/12b108bff0590a9c304798cab9523bad.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/491b4cae1e53dc81e1df2f1889ba8ccd.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/6f8f1ffa91c7edf6cfb957d94ac8348d.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/e0786d67a657713cee9d3650da6d5a52.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/815e83ba6c3af86b603fafdd03b699f7.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/27/da3be166d7be886ce62f9cc45c2103d5.jpg

Si mai stiu cateva foarte frumoase :-)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Moama ce tare e masina...pfu ce-mi place!!!daca E39-le meu arata asa si era asa de dotat nu-l dadeam veci pe E90...asta e...si eu am cautat mai noul dar asta nu inseamna ca mai noul inseamna si mai bun...Actualul proprietar al fostei mele masini mi-a arata cum se poate transforma acea masina intr-un extraordinar M5...Deci vreau sa spun ca am vazut masina pe strada acum cateva zile si daca nu vedeam numarul de inmatriculare(care e un pic indoit) nu-mi recunosteam fosta masina...baiatu si-a pus pe ea inclusiv tobe de M5, interior/exterior complet M5, un V8 benxen(cred ca 3,5 sau 4,4), Navi 16:9, DSP, oglinzi exterioare M5, ce sa mai o ragalie de bani cheltuiti...mama doamne si un sunet pe evacuarile alea de nu mi-a venit sa cred...mi-am zis atunci: pfai doamne sa vezi ca ma duc acasa si ma cert cu nevasta, pun E90-u la vanzare si-mi iau din nou E39 benzina evident...tui maica ma-sii... Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Nu e rea masina, daar mie unul imi place mai mult fostul tau e60.

Spune-ne si noua, ce iti place mai mult la e39?

In e39 simti ca tu conduci,esti una cu masina...calitatea plasticilor din interior...daca vreau sa dezactivez ventilatia la piept apas un buton si gata,(la e60 trebuia sa faci 10 operatiuni in idrive)...consumul(e60-ul fiind un motor e4 consuma mult)...probleme in plus datorita DPF-ului.La e60 trebuie sa ai in permanenta testerul cu tine...tot timpul apare cate o eroare.

La e60 daca vrei sa faci un retrofit trebuie sa codezi si iar sa codezi...are multa electronica si proasta(la e90 au mai restranso)...la e60 Lci sa schimbat treaba.

Poate o sa ma criticati dar asta vad eu...cand o sa am destui bani sa cumpar un BMW pana in 50 mi km o sa o fac...dar pana atunci o sa conduc doar modele BMW 2001-2003...sa nu ma intelegeti gresit,e60-urile mele nu aveau erori si erau puse la punct...dar aveam tot timpul un felling ca pica ceva.

 

Moama ce tare e masina...pfu ce-mi place!!!daca E39-le meu arata asa si era asa de dotat nu-l dadeam veci pe E90...asta e...si eu am cautat mai noul dar asta nu inseamna ca mai noul inseamna si mai bun...Actualul proprietar al fostei mele masini mi-a arata cum se poate transforma acea masina intr-un extraordinar M5...Deci vreau sa spun ca am vazut masina pe strada acum cateva zile si daca nu vedeam numarul de inmatriculare(care e un pic indoit) nu-mi recunosteam fosta masina...baiatu si-a pus pe ea inclusiv tobe de M5, interior/exterior complet M5, un V8 benxen(cred ca 3,5 sau 4,4), Navi 16:9, DSP, oglinzi exterioare M5, ce sa mai o ragalie de bani cheltuiti...mama doamne si un sunet pe evacuarile alea de nu mi-a venit sa cred...mi-am zis atunci: pfai doamne sa vezi ca ma duc acasa si ma cert cu nevasta, pun E90-u la vanzare si-mi iau din nou E39 benzina evident...tui maica ma-sii...

Masina a avut ceva dotari,dar multe au fost puse de mine...regret ca am dat masina exact cand am terminat de facut tot ce mi-am propus fara sa ma bucur de munca mea...am zis ca o dau si iau ceva mai nou,fara a lua in calcul ca un e60 cu dotarile e39-lui costa mult...de asta primul e39 a fost fara pak M si fara facelift...urmatorul a fost cum visam eu dar cu taxa recuperata... Nu regret ca am incercat,regret ca nu am ascultat prietenii care ziciau "un e60 dupa un e39 nu o sa te multumeasca" Cine trece la e60 dupa ce a condus o masina de la alt fabricant auto sau e36,e46 este "WOW"... Repet...poate gresesc,dar asa vad eu lucrurile.

Edited by blo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E39 este pentru multi (la fel ca E46) o masina potrivita.

Destul de simplu, nu foarte fiabil, insa piesele care pica nu costa enorm. Problemele electronice si electrice sunt foarte rare si au rezolvare destul de banala.

Fiind un model vechi se cunosc deja cam toate problemele comune si rezolvarea lor.

Link to comment
Share on other sites

Masina a avut ceva dotari,dar multe au fost puse de mine...regret ca am dat masina exact cand am terminat de facut tot ce mi-am propus fara sa ma bucur de munca mea...am zis ca o dau si iau ceva mai nou,fara a lua in calcul ca un e60 cu dotarile e39-lui costa mult...

Eu nu o dadeam in locul tau sincer sa fiu...pfuuu, pai DSP-ul ala de pe E39, din punctul meu de vedere, da clasa HiFi-ului(optiunea 676 nu 677) de pe E90-ul meu...cred ca daca ar fi de acord si familia cu miscarea asta, maine as da E90-ul 325i pe un E39 525i cu astfel de dotari...

 

E39 este pentru multi (la fel ca E46) o masina potrivita.

Destul de simplu, nu foarte fiabil, insa piesele care pica nu costa enorm. Problemele electronice si electrice sunt foarte rare si au rezolvare destul de banala.

Fiind un model vechi se cunosc deja cam toate problemele comune si rezolvarea lor.

Confirm si eu ca fost proprietar de E39...pot sa spun ca am avut cu masina aia, in 5 ani de folosinta, cel mult un sfert din problemele pe care le-am avut cu E90-ul pana acum in 2 ani si putin de utilizare...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Daca nu o sa iau masina inapoi o sa optez pentru un e46 320d M pak...ce as incerca ar fi e90 320d M pak lci,dar momentan depaseste bugetul alocat autoturismului.

Mai am 2 masini in familie,deci nu transportul este problema...vreau o masina sa i-mi si placa nu sa ma duca "de la moara la gara"

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca optiunile fac diferenta intre E60 si E39 si am sa enumar cateva care sunt cele mai importante :

 

- cutia automata in 6 trepte

-Active Steering

-Dynamic Drive

-scaune ventilate

-active headlights

-navigatia pozitionata mai bine plus varianta cu hdd si internet etc

-motorizarile mai puternice in special bi-turbo care nu sunt pe E39

 

Poate mai sunt dar nu imi vin acum in cap.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca optiunile fac diferenta intre E60 si E39 si am sa enumar cateva care sunt cele mai importante :

 

- cutia automata in 6 trepte

-Active Steering

-Dynamic Drive

-scaune ventilate

-active headlights

-motorizarile mai puternice in special bi-turbo care nu sunt pe E39

 

Poate mai sunt dar nu imi vin acum in cap.

Ai dreptate...dar aceste optiuni costa foarte mult...comparatia o putem face intre 2 masini cu optiuni apropiate...este net superioara tehnologia...eu ma refer strict la fiabilitate

 

Este superior e39 fata de e46 clar...dar nu prea mai gasesti ingrijite,de asta optez pentru e46 pe care il iau din D...asta in cazul in care nu iau e39-le meu inapoi :-)

Edited by blo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.