Jump to content

2014-2015 BMW e39


paulpaul25

Recommended Posts

Eu nu o dadeam in locul tau sincer sa fiu...pfuuu, pai DSP-ul ala de pe E39, din punctul meu de vedere, da clasa HiFi-ului(optiunea 676 nu 677) de pe E90-ul meu...cred ca daca ar fi de acord si familia cu miscarea asta, maine as da E90-ul 325i pe un E39 525i cu astfel de dotari...

 

 

Confirm si eu ca fost proprietar de E39...pot sa spun ca am avut cu masina aia, in 5 ani de folosinta, cel mult un sfert din problemele pe care le-am avut cu E90-ul pana acum in 2 ani si putin de utilizare...

 

Si eu am avut 6 ani un E39 535i. Mi-a placut foarte mult masina.

 

Parerea mea ca optiunile fac diferenta intre E60 si E39 si am sa enumar cateva care sunt cele mai importante :

 

- cutia automata in 6 trepte

-Active Steering

-Dynamic Drive

-scaune ventilate

-active headlights

-navigatia pozitionata mai bine plus varianta cu hdd si internet etc

-motorizarile mai puternice in special bi-turbo care nu sunt pe E39

 

Poate mai sunt dar nu imi vin acum in cap.

 

In afara de cutia automata cu 6 trepte, cele mai multe E60-uri din Romania nu au acele optiuni.

Navigatia originala BMW e o gluma proasta.

Navigatia pozitionata mai bine si cu Internet, HDD si sistem multimedia mai bine pus per total poti vedea pe F30 / F10 / F32 etc. Pe E60 nu te impresioneaza.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Teoretic cu cat e euro mai mare motorul este mai eficient si consuma mai putin, deci e60 nu ar trebui sa consume mai mult ca e39 cu motorizare similara.

 

Voi face si eu pasul la e60 in curand si sper ca nu voi fi dezamagit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca optiunile fac diferenta intre E60 si E39 si am sa enumar cateva care sunt cele mai importante :

 

- cutia automata in 6 trepte

-Active Steering

-Dynamic Drive

-scaune ventilate

-active headlights

-navigatia pozitionata mai bine plus varianta cu hdd si internet etc

-motorizarile mai puternice in special bi-turbo care nu sunt pe E39

 

Poate mai sunt dar nu imi vin acum in cap.

Cum spuneam intr un alt post ,, noul bate veciul,, si punctele in plus ale noului model 520xdrive pe care l am testat- cutia, volanul cu asistare alectrica, si senzatia de masina de dimensiuni mai mici( acestea si datorita volanulii asistat ).Dar cu toate astea nu am fost dat pe spate cum ma asteptam sa fiu , coborand din e 39 disel 2001. Daca maine as face schimbarea , pt un model echivalent ca dotari , punand in plus a spunem doar senzorii de parcare si spalatoare pt faruri ar trebui aprox 30mii in plus. Justificarea acestei sume nu o gasesc deocamdata .

Link to comment
Share on other sites

Treaba e simpla si depinde de buget. Cu cat esti tu dispus sa dai pe masina, categoric e39 este alegerea buna. Este o masina foarte frumoasa ca design, cu materiale de calitate in interior si acceptabila la intretinere zic eu. Cum spuneau si colegii depinde enorm cum a fost intretinuta, dar bugetul tau iti va permite sa iei ceva ok si sa-ti ramana si bani pentru reparatii neprevazute (care vor exista cu siguranta :p)

 

Un e39 intretinut bine inca intoarce capete pe strada, cel putin a celor carora le place BMW.

 

Nu te gandi la e60 la banii aia (sau poate putin peste) pentru ca o sa-ti iei probabil o cazatura rupta in gura, in care vei baga bani non-stop...si multi.

 

Referitor la comparatia e60 vs. e39, tine de gusturi cu siguranta...dar incearca odata cand ai ocazia sa conduci un e60 cum am avut eu, cu dotarile alea, sa vedem daca iti mai arde de intors la e39 :)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Referitor la comparatia e60 vs. e39, tine de gusturi cu siguranta...dar incearca odata cand ai ocazia sa conduci un e60 cum am avut eu, cu dotarile alea, sa vedem daca iti mai arde de intors la e39 :)

Acolo motorul conteaza. Majoritatea optiunilor sunt inutile in viata de zi cu zi.

Ma rog, exista anumite optiuni care sunt foarte utile in alte tari. Insa, in Romania, unde circuli mai ales in oras, majoritatea optiunilor nu prea au sens. Sunt mai mult pentru show off. Niste chestii in plus care sa se strice.

Nu spun ca sunt misto masinile fara optiuni, dar nici sa ai foarte multe optiuni nu e un lucru misto pe o masina sh care a iesit din garantie.

Gandeste-te ca daca ai distronic si ai atins un pic masina si nu ai casco, scoti din buzunar peste 2000 euro la prima strigare. Un senzor de parcare e 500 lei nou, totul e enorm de scump.

Sau cedeaza caseta de directie cu servotronic si scoti 7000 lei din buzunar.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hai sa zicem ca distronic nu e asa folositoar in viata de zi cu zi, dar servotronic, active steering, dinamic drive le folosesti mereu.

Eu as zice ca majoritatae optiunilor sunt utile, altfel omul care le comanda n-ar mai plati atatia bani in plus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Unele sunt utile, altele sunt doar mofturi.

 

Active Steering si servotronic sunt misto intr-adevar. Insa Head Up display e un moft. Si asa sunt multe altele. Multe gadgeturi menite sa-ti scoata mai multi bani din buzunar.

Oricum multe masini sunt configurate ciudat. Tot felul de optiuni foarte scumpe si nu foarte utile, dar in acelasi timp lipsesc unele super utile.

 

De exemplu, masini cu halogen si fara comenzi pe volan, dar care au scaune electrice din piele.

 

Dupa mine, xenon-ul, comenzile pe volan, clima automata si un sistem audio decent sunt optiuni de bun simt care nu trebuie sa lipseasca.

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Unele sunt utile, altele sunt doar mofturi.

 

Active Steering si servotronic sunt misto intr-adevar. Insa Head Up display e un moft. Si asa sunt multe altele. Multe gadgeturi menite sa-ti scoata mai multi bani din buzunar.

Oricum multe masini sunt configurate ciudat. Tot felul de optiuni foarte scumpe si nu foarte utile, dar in acelasi timp lipsesc unele super utile.

 

De exemplu, masini cu halogen si fara comenzi pe volan, dar care au scaune electrice din piele.

 

Dupa mine, xenon-ul, comenzile pe volan, clima automata si un sistem audio decent sunt optiuni de bun simt care nu trebuie sa lipseasca.

Confirm treaba cu Active Steering-ul...am pe masina si mi se pare o chestiune inginereasca extrem de utila...Legat de xenon am un mare of si anume faptul ca se putea gasi o varianta in asa fel incat, pe farurile astea cu bixenon, si cel de-al doilea set de becuri (cele dinspre interior) sa fi fost tot xenon sau macar HID, nu nenorocirea aia, rusinea aia de halogen...Combinatia bixenon-halogen mi se pare de mare prost gust si ca utilitate si ca look si deasemenea de un amatorism extrem. Adica duci o tehnologie destul de sus si te opresti la un rahat de halogen pus langa bixenon. Hmmm, hilar, semiprofesionist...Ma enerveaza la maxim faptul ca nu am xenon si pe interior ci doar pe cele din exterior cu functia bixenon (farurile sunt bixenon adaptativ)...grupul VAG, poate BMW nu poate...ma gândeam sa-mi pun niste becuri xenon sau niste HID-uri si acolo, dar nu vreau sa fac improvizatii cu tot felul de rezistoare sau condensatoare suplimentar instalate pe acolo si de miile de erori de bec ars aferente...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Cum spuneam intr un alt post ,, noul bate veciul,, si punctele in plus ale noului model 520xdrive pe care l am testat- cutia, volanul cu asistare alectrica, si senzatia de masina de dimensiuni mai mici( acestea si datorita volanulii asistat ).Dar cu toate astea nu am fost dat pe spate cum ma asteptam sa fiu , coborand din e 39 disel 2001. Daca maine as face schimbarea , pt un model echivalent ca dotari , punand in plus a spunem doar senzorii de parcare si spalatoare pt faruri ar trebui aprox 30mii in plus. Justificarea acestei sume nu o gasesc deocamdata .

 

Daca o luam asa cu 12-14k euro cumperi 7er,A8,etc din 2007-2008, dotate ff bine, de ce sa dai 25k euro pe un 3er aproape nou si mult mai slab dotat sau de ce sa dai inca 100k euro pe un 7er nou ?

 

Diferenta de pret nu sta doar in dotari, unii cu 12k euro cumpara Logan nou.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca o luam asa cu 12-14k euro cumperi 7er,A8,etc din 2007-2008, dotate ff bine, de ce sa dai 25k euro pe un 3er aproape nou si mult mai slab dotat sau de ce sa dai inca 100k euro pe un 7er nou ?

 

Diferenta de pret nu sta doar in dotari, unii cu 12k euro cumpara Logan nou.

Diferenta de care spuneam era pentru seria 5 , evident unul cu putini km si dotari de bun simt- necesare cum spunea colegul. Am vorbit strict din pct meu de vedere si am comparat e39 actual cu cel testat. Cum al meu este intr o stare f buna, nu am fost dat pe spate de cel nou. totusi e o diferenta de 13 ani. Eo masina noua si atat. Cum spuneam cutia este un real avantaj in trafic si directia asistata.

Edited by sorinn p
Link to comment
Share on other sites

Va rog sa-mi scuzati absenta dar am fost cam ocupat saptamana aceasta.

Am avut ocazia sa dau o tura cu un Mercedes e220 din 2004 si pot spune ca a cam cazut de pe lista. Mi se pare o masina mult prea banala, este comfortabila, are o pozitie buna pe sosea, dar cam atata, nu m-a convins cu absolut nimic.

La fel am renuntat si la gandul care ma ducea spre e60. Din ce am vazut, din ce ati discutat aici, nu are rost si oricum eram constient ca in bugetul meu nu se incadreaza in asa fel incat sa pun mana pe o masina decenta.

 

Deci spre bucuria mea, o sa raman indreptat spre un e39, cel mai probabil un 525d.

Marea intrebare ramane daca sa "risc" sa o iau din tara sau sa merg dupa ea in Germania.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer m-as uita si la un E34 in stare buna,intotdeauna am visat la un 530(M30)/540 :rolleyes:

Dar topicul e pentru E39 so mai degraba as merge pe un 525i sau daca ai bani de benzna si impozit 535/540i.

De riscat in principiu as zice Germania,dar cauta si in tara mai intai ,sunt cateva masini frumoase si la noi.

edit:Mercedes as lua W124 :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

@Sorin, pur si simplu nu ai cum sa compari F10 cu E39 si sa spui ca F10 este doar o masina noua. Noul seria 5 este cel mai bun seria 5 facut pana acum,la absolut orice capitol,probabil mai putin la fiabilitate. Diferenta ac de 30k euro este pe deplin justificata.

 

@Paul,uita de Germania, pur si simplu taxa este aberanta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

alex230ro E34 este deja cam prea vechi, o masina frumoasa dar prea veche.

Nu-mi permit un 535 sau 540i pentru ca nu vreau sa-mi bag ultimii bani in masina. Exista si alte cheltuieli pe langa masina.

Probabil intr-un 540i simti cu adevarat ca ai cumparat un bmw si iti dai seama de ce inseamna o masina puternica, dar nu este pentru mine si sincer nici nu stiu unde as putea folosi toata acea putere.

 

525d il vad ca pe un compromis ideal, cel putin pentru situatia mea.

 

ionut_marius

Asa este din pacate, taxa mult prea mare, dar din ce am vazut acolo ar fi mult mai multe sanse sa gasesc o masina asa cum o vreau eu.

O sa mai caut insa si pe aici, poate, poate se iveste una cat de cat in parametrii.

Edited by paulpaul25
Link to comment
Share on other sites

O masina foarte intretinuta,a unui coleg de pe "celalalt" forum,super intretinuta,ar vrea sa o dea deoarece a trecut la x5...e39 525d M pak.http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/41ae249fb28c1ac72c7c9b11a5ecfbce.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/38b7a8047b5be54c534d02808ecb748e.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/1da546a3732cedef08fb7b45b8aa3456.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/bc395e9a89c3b004f8e116ebe7717e3d.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/f39e6a703e9cf2fdac67460deb51a216.jpg Eu deja am negociat sa iau fostul e39 inapoi. Edited by blo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

O masina foarte intretinuta,a unui coleg de pe "celalalt" forum,super intretinuta,ar vrea sa o dea deoarece a trecut la x5...e39 525d M pak.deja am negociat sa iau fostul e39 inapoi.

cati bani vrea pe ea? Superba masina si oeste multe E60-uri cu aragaz in loc de clima automata, cu faruri din generatia e34 (fara xenon), nu sunet standard de 2 bani etc...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca in bugetul tau alegerea ideala este un e39-525d, am avut si eu unul.

 

Impozitul e inca in limite decente (desi e marisor), in comparatie cu 530d, insa ai avantajul major al celor 6 cilindri. E o masina echilibrata, cu consum bun si putere satisfacatoare pentru Romania.

 

Iar masina de mai sus a colegului este...wow, cel putin pe partea estetica. Nici la dotari nu sta rau deloc, iar daca si tehnic corespunde, aia e ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.