Jump to content

2014-2015 BMW e39


paulpaul25

Recommended Posts

@Sorin, pur si simplu nu ai cum sa compari F10 cu E39 si sa spui ca F10 este doar o masina noua. Noul seria 5 este cel mai bun seria 5 facut pana acum,la absolut orice capitol,probabil mai putin la fiabilitate. Diferenta ac de 30k euro este pe deplin justificata.

 

@Paul,uita de Germania, pur si simplu taxa este aberanta.

Ionut Marius, am cum sa compar , din acest motiv am facut si testul. In momentul cand ma lasa waw , atunci da.Nu s a intamplat lucrul asta, dar in acelasi timp am mentionat lucrurile care mi au placut, cutia, directia asistata ,etc.S nu uit de 4 x4 pe care n am avut ocazi a sal testex la modelul nou pe zapada. Acesta fiind aspectul decisiv care m ar face sa renunt la e 39.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ionut Marius, am cum sa compar , din acest motiv am facut si testul. In momentul cand ma lasa waw , atunci da.Nu s a intamplat lucrul asta, dar in acelasi timp am mentionat lucrurile care mi au placut, cutia, directia asistata ,etc.S nu uit de 4 x4 pe care n am avut ocazi a sal testex la modelul nou pe zapada. Acesta fiind aspectul decisiv care m ar face sa renunt la e 39.

 

 

Fara suparare,dar F10 este superior la absolut orice capitol, de la pozitie in scaune, calitatea plasticelor,marimea spatiului interior pana la dotari,tehnologie,tinuta de drum si mai ales siguranta.

 

Tu nu vrei sa vezi toate acestea pt ca inca nu iti permiti F10. Nu stiu cum poti compara doua masini ce au o fost concepute la o diferenta de 14 ani.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare,dar F10 este superior la absolut orice capitol, de la pozitie in scaune, calitatea plasticelor,marimea spatiului interior pana la dotari,tehnologie,tinuta de drum si mai ales siguranta.

 

Tu nu vrei sa vezi toate acestea pt ca inca nu iti permiti F10. Nu stiu cum poti compara doua masini ce au o fost concepute la o diferenta de 14 ani.

Ai ajuns unde vroiai , probabil.ai dreptate nu mi permit.Si aici ma voi opri cu comentariile despre modelul asta, cel putin cu tine. Dar daca tot ai deschis discutia de cat ne permitem si ce anume , imi voi expune cateva pareri care vor deranja pe multi. Si anume pe multi posesori de masini noi, de ce nu F10 care stau la bloc. Dupa cum se vede f clar in pozele postate de colegul cu E39 -negru , si din cele spuse de respectivul care a postat , proprietarul de e 39 doreste sa l schimbe si sa treaca la x5. Nimic neobisnuit pana aici .De aici , din poze, putem presupune , chiar sa fim siguri ca respectivul proprietar de E39 are si o casa f frumoasa( presupunand ca nu si ar poza masina in curtea unui amic).Nu e nevoie de calcule complexe sa ne dam seama ca o asemenea proprietate poate sari si de 300000 euro. Sa facem un scenariu pesimist si sa ne gandim ca omul a ramas fara bani , terminandu si casa si a mers cu batranul E 39 pana acum? Ar fi imposibil. Dupa cum arata masina si imprejurimile , proprietarul nu pare a fi dintre cei care ar purta lant , si nici cruciulite la oglinda retrovizoare( sau poate mi a scapat mie). Cu toate astea omul renunta cu greu la vechiul E39 pentru..... ei bine da. pt un banal si deja prafuit X5 . Nici macar F 10.Alegerea fiind facuta probabil in baza unor criterii de eficienta( 4 X4, etc).Deci probabil nici el nu si a permis un F 10.

Ceea ce vreau sa spun stimate ,, ionut marius ,, , este ca ma bucur enorm ca nu sunt singurul care nu isi permite un f10 si evident care inca este placut surprins in fiecare zi cand conduce acest model

 

p.s am vazut case la fel de frumoase , chiar cu porti electrice , care au in curte un Peugeot, sau un Passat. De aici deducem ca nu le place E 39, asta pe langa faptul ca mai mult ca sigur n ar avea bani nic de E 60.

Prin acest post am ofensat probabil multe categorii, probabil si pe cei cu X 5 care stau la bloc. Cei rezonabili , probabil vor combate subiectul. Restul vor aduce in discutie argumente subrede , sau injuraturi , evident nu voi replica la acestea , putend fii un shimb de replici interminabil.

Edited by sorinn p
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

un post total inutil al tau sorin.

cea mai mare tampenie este sa te apuci sa cataloghezi oamenii dupa masina pe care o au. ca ala sta la bloc, ala sta la vila, ala sta cu chirie si asa mai departe. ce treaba are chestia unde sta omul?

mi se pare asa o .. tiganie sa te apuci sa judeci aa ala sta la bloc, ala la casa ala nu stiu unde.

 

nu e problema noastra viata fiecaruia. ar trebui sa trecem peste prejudecatile astea total comuniste in care inca mai credem ca daca ala are x6 inseamna ceva. nu inseamna nene nimic. trebuie sa vedem un x6 asa cum este un x6. o masina buna. nu spune nici mai mult nici mai putin.

nu pot sa sufar oamenii care te catalogheaza in functie de ce masina, ce casa, ce haine, ce parfumuri detii. . toate aceste lucruri nu spun nimic despre un om!!

Edited by CosminE46
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare,dar F10 este superior la absolut orice capitol, de la pozitie in scaune, calitatea plasticelor,marimea spatiului interior pana la dotari,tehnologie,tinuta de drum si mai ales siguranta.

 

Tu nu vrei sa vezi toate acestea pt ca inca nu iti permiti F10. Nu stiu cum poti compara doua masini ce au o fost concepute la o diferenta de 14 ani.

 

+ 1

 

Un F10 este clar superior unui E39. O dam dupa cires cu stat la bloc si porti electrice.

 

Este absolut irelevanta locuinta, venitul sau pozitia sociala cand compari doua masini. Un F10 este mai eficient, mai dotat, mai sigur, mai fiabial (fiind mai nou) mai confortabil fata de un E39.

 

Sunt multi care si-ar permite un F10. Sunt chiar f multi cei care si-ar permite F10 sh. Depinde de prioritati.

 

Chiar astazi era un articol despre masinile din complexul studentesc din Timisoara. Erau poze cu Audi, BMW, Mercedes etc. Masiniile erau vechi, multe la pret de logan nou sau chiar mai jos. Erau masini "premium" chiar daca posesorii se kka la comun, la capat de palier. Ce mai conteaza?

 

Ar fi multe de spus aici insa multe tin de educatia omului, de prioritati si de gustul sau. Ramane insa ideea de baza: un F10 este peste un E39 la toate capitolele.

Link to comment
Share on other sites

+ 1

 

Un F10 este clar superior unui E39. O dam dupa cires cu stat la bloc si porti electrice.

 

Este absolut irelevanta locuinta, venitul sau pozitia sociala cand compari doua masini. Un F10 este mai eficient, mai dotat, mai sigur, mai fiabial (fiind mai nou) mai confortabil fata de un E39.

 

Sunt multi care si-ar permite un F10. Sunt chiar f multi cei care si-ar permite F10 sh. Depinde de prioritati.

 

Chiar astazi era un articol despre masinile din complexul studentesc din Timisoara. Erau poze cu Audi, BMW, Mercedes etc. Masiniile erau vechi, multe la pret de logan nou sau chiar mai jos. Erau masini "premium" chiar daca posesorii se kka la comun, la capat de palier. Ce mai conteaza?

 

Ar fi multe de spus aici insa multe tin de educatia omului, de prioritati si de gustul sau. Ramane insa ideea de baza: un F10 este peste un E39 la toate capitolele.

Stimabililor, daca urmariti posturile mele , cred ca am argumentat destul de simplu ce mi a placut si de ce anum nu m a surprins la modul waw, acel 520 , 2014. Mi s a spus ca nu imi permit , de aceea nu il laud. Atunci , subiectul fiind deschis am punctat ceea ce este evident. Nu am comparat doua masini prin prisma locuintelor. Dar cine a prins ideea , a inteles ce am vrut sa spun. Am mentionat ca vor fi oameni deranjati de acest post.

Bala a punctat f bine in legatura cu educatia si prioritatile. Comentariile sunt de prisos.

Cosmin E 46, nu am catalogat pe nimeni, doar mi am expus cateva pareri, dupa ce anume am vazut intr o poza postata.

Repet, as fi preferat sa combatem strict subiectul. Pe cei care suntt asa de contrariati cu faptul ca nu m a surprins 520, ii invit sa dea o tura cu batranul e 39 si probabil vor intelege de ce am afirmat cele de mai sus. In rest ,numai de bine .

Edited by sorinn p
Link to comment
Share on other sites

Chiar astazi era un articol despre masinile din complexul studentesc din Timisoara. Erau poze cu Audi, BMW, Mercedes etc. Masiniile erau vechi, multe la pret de logan nou sau chiar mai jos. Erau masini "premium" chiar daca posesorii se kka la comun, la capat de palier. Ce mai conteaza?

Mi-a placut asta! :laugh:

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Bai imi place asta cu "superior" de mor.Pe hartie multe lucruri suna bine dar cateodata viata bate filmul,si uite asa prefer sa iau o masina "inferioara" pentru simplul fapt ca ma simt mai bine la volanul ei.Pana la urma tine de preferintele fiecaruia ce cum isi ia.Faza tare e ca in final cand tragi linie vezi ca la cati bani ai bagat in cazan luai o "superioara" :) Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Sorinn, am un bmw destul de scump chiar si sh insa nu am cum sa recunosc ca modelele mai noi sunt clar superioare. Degeaba bati campii cu E39,sunt multi pe aici care s-au dat si cu E39 si cu F10, modelul mai nou este nava spatiala pe langa vechiul E39.

 

ionut marius, care i logica frazei si ce ai vrut sa spui, in afara de faptul ca bat campii( toti au sarit d fund in sus, sub pretextul ca nu am fost ud dupa ce am condus noul seria 5, dar nici sa cititi nu ati fost in stare , nici macar dupa ce am explicat a 5 a oara ce anume am vrut sa spun, de parca era nevoie de explicatii sa intelegi ce inseamna a nu te da pe spate o masina) si ca ai o masina scumpa un seria 5 nou , evident, ce ai vrut sa transmiti ?

Link to comment
Share on other sites

insist totusi sa discutam despre impresiile pe care ni le a lasat modelul nou seria 5, daca se poate si nu au fost toti ,,vrajiti,, de acesta naveta spatiala numita F10.

Incep eu, prin a fi dezamagit de prezanta vibratiilor mai ales la pornirea la rece , a motorului, pe o temperatura ambianta de 4-6 grade celsius.cu toata tehnologia nu au reusit sa elimine acele vibratii. ma refer la vibratiile care le simti in catroserie, evident antifonata si de aici senzatia de ,,urechi infundate,,, care se intalneste evident si la modelele vechi- E39 520D.Nu stiu daca amplasarea motorului -longitudinal sa fie de vina, spre deosebire de amplasarea transversala, unde la modelele cu acest amplasament vibratiile sunt mult mai putin resimtite.

Edited by sorinn p
Link to comment
Share on other sites

[...]

 

Ar fi multe de spus aici insa multe tin de educatia omului, de prioritati si de gustul sau.

[...]

ĂŽntr-u totul de acord ... mai ales ca-i frumos ĂŽntĂŽi sa-i spui sau scrii ceva de atentionare si pe urma sa-i dai peste degetele sau sa-i stergi ofuscariele

... daca nu se opreste ...

mda, chestie de educatie

:console:

Link to comment
Share on other sites

am avut un E39 si mi-a placut mult masina, la banii care ii dai pe ea, si asta pentru un E39 bine dotat spre varf de gama, merita din plin. Totusi la 6k Eur gasesti masini bune din generatia E39, cum este cea neagra care a fost postata mai sus din BT, chiar merita una ca aceea.

 

cateva din lucrurile care mi-au placut:

 

- calitatea asamblarii si a materialelor care dupa 13-14 ani si aproape 200k km era absolut impecabila

- nici macar un scartait sau zornait de plastic in ea, singurul lucru care facea zgomot era pielea care se mai freca in special la bancheta spate

- sasiu super rigid, nu simteai oricat ai fi tras de masina sau pe orice bordura ai urca cu ea ca se torsioneaza, cum se simte in multe altele, in Loganul de 12k Eur zici ca se rupe daca urci o bordura mai inalta, sau daca o ridici pe cric si vrei sa deschizi o usa, o auzi cum freaca si de abia o deschizi

- pozitia la volan joasa iti da impresia de kart, simti foarte bine masina

- insonorizarea cu geamurile duble, la orice viteza e super liniste in ea, nu auzi traficul de afara sau galagia, nu te deranjeaza zgomotul produs de rulaj pe asfalt mai prost sau piatra cubica

- confortabila chiar si cu suspensia sport, de fapt o recomand intrucat cea standard mi s-a parut prea barca

 

cateva care nu mi-au placut dar nu m-ar impiedica sa mai iau una, mai putin poate primul punct:

 

- scaunele nu ofera un suport lateral prea bun, am avut scaunele sport, cele normale sunt chiar jalnice la capitolul asta

- cutia de viteze putin cam lenta dar e ceva normal pentru generatia respectiva, no big deal

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am avut un E39 si mi-a placut mult masina, la banii care ii dai pe ea, si asta pentru un E39 bine dotat spre varf de gama, merita din plin. Totusi la 6k Eur gasesti masini bune din generatia E39, cum este cea neagra care a fost postata mai sus din BT, chiar merita una ca aceea.

 

cateva din lucrurile care mi-au placut:

 

- calitatea asamblarii si a materialelor care dupa 13-14 ani si aproape 200k km era absolut impecabila

- nici macar un scartait sau zornait de plastic in ea, singurul lucru care facea zgomot era pielea care se mai freca in special la bancheta spate

- sasiu super rigid, nu simteai oricat ai fi tras de masina sau pe orice bordura ai urca cu ea ca se torsioneaza, cum se simte in multe altele, in Loganul de 12k Eur zici ca se rupe daca urci o bordura mai inalta, sau daca o ridici pe cric si vrei sa deschizi o usa, o auzi cum freaca si de abia o deschizi

- pozitia la volan joasa iti da impresia de kart, simti foarte bine masina

- insonorizarea cu geamurile duble, la orice viteza e super liniste in ea, nu auzi traficul de afara sau galagia, nu te deranjeaza zgomotul produs de rulaj pe asfalt mai prost sau piatra cubica

- confortabila chiar si cu suspensia sport, de fapt o recomand intrucat cea standard mi s-a parut prea barca

 

cateva care nu mi-au placut dar nu m-ar impiedica sa mai iau una, mai putin poate primul punct:

 

 

 

 

- scaunele nu ofera un suport lateral prea bun, am avut scaunele sport, cele normale sunt chiar jalnice la capitolul asta

- cutia de viteze putin cam lenta dar e ceva normal pentru generatia respectiva, no big deal

 

de acord , ca suspensia standard , chiar daca este pusa la punct la viteze mari iti da senzatia de barca. Insa daca ramai pe jantele strandard de 15 nu ai ce sa schimbi la suspensie, poate daca mergi off road.

Edited by sorinn p
Link to comment
Share on other sites

Discutii vesnice si inutile! Parerea mea la fel ca si a altora ce-au mai postat pe aici este ca nici un producator atunci cand scoate o masina noua chiar si un facelift, niciodata nu se gandesc sa regreseze, nu zic ca nu-s cazuri in istoria tehnologica, dar cand vorbim mai ales de un producator auto premium gen BMW, treaba asta iese din discutie! Vorbind strict despre F10 vs E39, nici nu se poate aduce in discutie cum ca modelul cu doua generatii in spate, sa nu mai punem in discutie si facelifturile(E60, F10) este mai bun decat un F10! Faptul ca sunt unii impatimiti a modelelor mai vechi, deci au o parere subiectiva bazata exclusiv pe emotii, nu prea are relevanta in acest proces de benchmarking! Trebuie sa fim realisti si obiectivi a.i. sa putem vedea diferentele majore dintre aceste generatii de masini! Pana la urma ambele sunt dezvoltate de acelasi producator, doar ca in timpuri diferite cu tehnologii diferite, mai noi si mai bune in cazul lui F10, de unde prin urmare vine si progresul si castigul in raport cu E39! Singurul lucru la care poate castiga un E39 este fiabilitatea dupa un nr mai mare de KM, sa spunem dupa un 200k Km, unde dupa cum timpul a dovedit pana acum la E39, pare ca motoarele inca tin, desi e discutabil si acest lucru, sunt anumite variabile si aici! Vom vedea cum se descurca si un F10 in timp! Ca si avantaje as putea sa enumer: motoare mai puternice, confort sporit, optionale, xdrive, etc
Link to comment
Share on other sites

ionut marius, care i logica frazei si ce ai vrut sa spui, in afara de faptul ca bat campii( toti au sarit d fund in sus, sub pretextul ca nu am fost ud dupa ce am condus noul seria 5, dar nici sa cititi nu ati fost in stare , nici macar dupa ce am explicat a 5 a oara ce anume am vrut sa spun, de parca era nevoie de explicatii sa intelegi ce inseamna a nu te da pe spate o masina) si ca ai o masina scumpa un seria 5 nou , evident, ce ai vrut sa transmiti ?

 

Nu ai inteles si nici nu o sa intelegi. Cand o sa ajunga f10 la pret de e39,o sa spui ac lucru despre ultimul model de seria 5.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.