Jump to content

CE INSEMNA DEBITMETRU AER


Krebs

Recommended Posts

pai atunci te-ai scos :blink:

du-te cu el sa ti-l schimbe, e vina lor. in mod normal nu ar trebui sa te refuze, am fost de multe ori in situatia asta.

daca fac galagie, intreba-i unde au afisat in magazin numarul de la Protectia Consumatorului.

Link to comment
Share on other sites

pai atunci te-ai scos :blink:

du-te cu el sa ti-l schimbe, e vina lor. in mod normal nu ar trebui sa te refuze, am fost de multe ori in situatia asta.

daca fac galagie, intreba-i unde au afisat in magazin numarul de la Protectia Consumatorului.

214395[/snapback]

 

mi-a zis la Bavaria ca cica s-a prajit(la propriu) din cauza fitrului sport..

Link to comment
Share on other sites

am patit si eu ceva similar

am pus un debitmetru nou, compatibil BMW, care s-a prajit dupa 3 zile.

la inceput nu putea sa cred ca un debitmetru se poate duce cateva zile. ma gandeam ca ori merge, ori nu.

 

dupa asta am aflat ca nu era identic cu cel din fabrica, era un fel de debitmetru universal.

L-au schimbat gratis cei de la care l-am cumparat, pe motiv ca nu era ceea ce imi trebuia la masina.

Dupa ce am pus debitmetrul corect, identic cu cel care era inainte pe masina, nu mai am probleme.

 

Verifica daca debitmetrul cumparat are acelasi cod cu cel pe care l-ai avut inainte pe masina.

 

foloseste asta www.realoem.com

Link to comment
Share on other sites

de ce nu intelegeti ca filtrul ala sport nu are ce cauta pe diesel?.. asta o data.. si a doua oara, daca e montat pe bordura de nea gigi mecanic care il prinde acolo si gata la montat iti face varza si motorul usor usor..

treaba voastra.. asa schimbati debitmetrele..

Link to comment
Share on other sites

de ce nu intelegeti ca filtrul ala sport nu are ce cauta pe diesel?.. asta o data.. si a doua oara, daca e montat pe bordura de nea gigi mecanic care il prinde acolo si gata la montat iti face varza si motorul usor usor..

treaba voastra.. asa schimbati debitmetrele..

214448[/snapback]

 

nu e filtru d-ala ventuza e ca ala din fabrica doar ca are materialul facut de k&n cum sunt alea sport :blink:

Link to comment
Share on other sites

chir nu conteaza asa mult daca e filtru conic de admisie directa sau filtru pannel de pus in cutie.. filtrul ala trebuie uns.. daca il ungi prea mult nu mai trece asa mult aer, si particule de ulei ajung la debitmetru.. daca il ungi prea putin trec particule de praf si alte impuritati si iarasi ajung la debitmetru... intelegi?

s-a mai vorbit despre aceste filtre si in alt topic si am explicat acolo mai pe larg ce si cum e cu ele...

Link to comment
Share on other sites

chir nu conteaza asa mult daca e filtru conic de admisie directa sau filtru pannel de pus in cutie.. filtrul ala trebuie uns.. daca il ungi prea mult nu mai trece asa mult aer, si particule de ulei ajung la debitmetru..  daca il ungi prea putin trec particule de praf si alte impuritati si iarasi ajung la debitmetru... intelegi?

s-a mai vorbit despre aceste filtre si in alt topic si am explicat acolo mai pe larg ce si cum e cu ele...

214574[/snapback]

 

 

stiu ca eu l-am deschis :) :blink:

 

ai dreptate oricum...eu vreau sa invete si altii din prostia mea..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.