Jump to content

Arbore cotit rupt bmw e46 320


Recommended Posts

nu stiu cum de s-a intamplat ...am opit la un stop iar cand am pornit a inceput sa imi tremure tot motorul si sa imi vibreze ambreiajul foarte asa ca am dus-o la un mecanic care a zis ca este dusa volanta...totu bine si frumos pana a dat jos ambreiajul si a constatat ca volanta si ambreiajul sunt ok ...Au zis ca in acest caz e sigur arborele asa ca necrezand asa ceva i-am pus si au dat baia de ulei jos :D

 

:D capodopera

post-68841-0-24412500-1416689389_thumb.jpg

post-68841-0-56737800-1416689395_thumb.jpg

post-68841-0-28469500-1416689401_thumb.jpg

post-68841-0-04085700-1416689409_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca daca motorul tau era ok mai bine cauti un vibrochen de pe un motor care avea linia buna si cu un mecanic bun repari motorul tau.

Si varianta schimbarii motorului este buna dar sa nu te grabesti si sa iti cauti un motor bun din sursa sigura,eventual motorul sa fie pe masina si sa-l pornesti.

Cunosc multe cazuri cand au fost achizitionate motoare sh care erau mai ,,mucii'' decat motoarele de pe masina in cauza

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca doar atunci cand ai volanta terminata se rupe arborele

Frate eu am patit-o la fel. Cea mai buna varianta este alt motor, al tau e varza la pistonu unde sa rupt arborele, camasa, supape, posibil si chioloasa la acel piston. Am luat alt motor SH, dar cu accesorile mele.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt in momentul de fata la al doi-lea arbore rupt cu volante diferite,nu are nici o legatura volanta ,este o problema destul de bine cunoscuta la 2.0 d

al meu de de 150cp FL si in afara de bloc si chiulasa am totul nou in el de la primul arbore rupt si dupa 12000 km s-a rupt al doi-lea arbore si m-am hotarat sa schimb motorul cu totul pentru ca altfel e sac fara fund daca te apuci sa bagi bani in el eu am bagat 2000 euro in el sa ma tina 12000 km

post-23250-0-51331800-1417431054_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu sunt in momentul de fata la al doi-lea arbore rupt cu volante diferite,nu are nici o legatura volanta ,este o problema destul de bine cunoscuta la 2.0 d

al meu de de 150cp FL si in afara de bloc si chiulasa am totul nou in el de la primul arbore rupt si dupa 12000 km s-a rupt al doi-lea arbore si m-am hotarat sa schimb motorul cu totul pentru ca altfel e sac fara fund daca te apuci sa bagi bani in el eu am bagat 2000 euro in el sa ma tina 12000 km

 

problema este cunoscuta doar pentru modelul 320d nfl, de 136cp , la modelul fl nu se mai rupe arborele, cazul tau este o exceptie cred

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.