Jump to content

Probleme E46 320D 150 cai ( mai multe)


Mariusik123

Recommended Posts

Buna, vreau sa spun caci postez pentru prima oara si sper sa gasesc pe cineva care are sau a avut o problema asemanatoare cu a mea.

Deci masina mea este un BMW 320D 150 din 2004, 210 000km (pe bord, reali nu stiu daca sunt) si :

1. De cand a venit frigul, in urma cu o luna, intr-o dimineata la prima cheie a inceput sa bata si sa se auda un sunet ciudat la motor , o bataie, suntel vine din baia de ulei fiind localizat dupa ce am ridicat masina sus pe o rampa si dat scutul jos. Sunetul(bataia) se aude mult mai tare cand e motorul rece, iar apoi se aude constant la relanti ceva mai usor dar tot se aude destul de tare inauntru, si tremura destul de tare ambreiajul. Cum accelerez si trec de 1500 turatii bataia nu se mai aude asa tare. Ca idee eu zic sa nu fie acele pinioane de la pompa de ulei ce angreneaza contragreutatile, menctionez caci becul de la pompa de ulei nu se aprinde de nici un fel.

2. Mai nou se aude o bataie ca de rola descentratat in motor, ma gandesc sa nu fie ceva rola ce angreneaza lantul sau eu stiu...tin sa mentionez ca am schimbat fulia vibrochen acum 2 luni cu una noua de la febi( 700 ron).

3. Am observat ca atunci cand parchez, tot mai nou, se aude un zgomot ciudat la turatii mici, cand invart de volan se aude un carait sau ceva de genu...nu stiu sa explic exact.

4. O problema o mai am atunci cand calc pedala de ambreiaj (motor pornit) se simte foarte ciudat, ca si cum se zgarie de ceva si are joc...e o senzatia ca atunci cand freci fier pe fier acesta fiind plin de rugina, nu stiu mai exact sa explic, ca si cum se freaca de ceva si nar avea ungere.

5. Nu mai urca apa la 90 de grade decat foarrrrrteee greu. Azi de exemplu am facut un tur de timisoara , adica cca 20 de km si tot nu a urcat apa la 90 de grade....tin sa mentionez ca am schimbat termostatul mare cu unul nou acum 3 zile si degeaba...

6. Am observat cand ridic capacul de la ulei, dupa ce opresc motorul, iasa ca un abur sa zic asa...un fum alb. dar mai degraba abur nnu fum in sesnul dens, eu zic ca este normal acuma astept si o parere.

 

Daca e cineva care cunoaste cat de cat aceste probleme, v-as fi foaret recunscator. Pentru mine e prima masina diesel, pana acuma am avut doar benzinar. Deja imi este frica si sa mai pornesc motorul... Daca mai doriti alte detali va stau la dispozitie..am incercat sa explic cat am putut de bine.

Tin sa mentionez ca aceste probleme au inceput dupa ce a venit frigul, a picat fulia si de acolo suporti de motor, racord flexibil si apoi au inceput batai la motor, sau probabil i nacelasi timp dar nu miam dat eu seama. Masina am luato din Cluj din piata, fiind adusa din Germania. Multumesc frumos!

Edited by Mariusik123
Link to comment
Share on other sites

Pentru bataile ciudate care zici ca vin din motor si cand calci ambreiajul pot fi de la kitul de abreiaj (volanta, placa, disc, rulment);

Pentru zgomotul de la directie, schimba uleiul servo. Daca zgomotul nu se amelioreaza/dispare, ai nevoie de alta pompa servo.

Schimba si termostatul de la EGR daca vrei sa urce apa la 90 normal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
-VA ROG RESPECTUOS SA MA SPRIJINITI SI PE MINE CU UN SFAT IN CEEA CE PRIVESTE PROBLEMA MEA.... DECI, NU MAI PORNISEM MASINA (BMW E 46 FACELIFT DIN 2004)CAM DEMULT TIMP SI AM ZIS TOTUSI SA O PORNESC DESI AFARA ERA CAM FRIG.... CIRCA -15 GRADE A TREBUIT SA DAU CAM MULT LA CHEIE (ELECTROMOTOR)IN FINAL A PORNIT CAM INCET DAR A LUAT-O DIN CE IN CE PANA S-A STABILIZAT TURATIA MOTORULUI... MA ROG, FUM ALB.... CERT ESTE CA AM CONSTATAT FAPTUL CA NU MI SE MAI APRINDE BECUL DIN BORD (SUB FORMA DE SPIRALA)CARE INDICA INCALZIREA BUJIILOR.... AM MAI INCERCAT SI DUPA ACEEA INTR-O ZI CEVA MAI CALDA.... A PORNIT DAR BECUL SPIRALAT DIN BORD CARE INDICA INCALZIREA BUJIILOR INCANDESCENTE, NU SE MAI APRINDE. Va multumesc anticipat pentru amabilitatea si intelegerea dvs.!!! Cu respect !!!
Link to comment
Share on other sites

-VA ROG RESPECTUOS SA MA SPRIJINITI SI PE MINE CU UN SFAT IN CEEA CE PRIVESTE PROBLEMA MEA.... DECI, NU MAI PORNISEM MASINA (BMW E 46 FACELIFT DIN 2004)CAM DEMULT TIMP SI AM ZIS TOTUSI SA O PORNESC DESI AFARA ERA CAM FRIG.... CIRCA -15 GRADE A TREBUIT SA DAU CAM MULT LA CHEIE (ELECTROMOTOR)IN FINAL A PORNIT CAM INCET DAR A LUAT-O DIN CE IN CE PANA S-A STABILIZAT TURATIA MOTORULUI... MA ROG, FUM ALB.... CERT ESTE CA AM CONSTATAT FAPTUL CA NU MI SE MAI APRINDE BECUL DIN BORD (SUB FORMA DE SPIRALA)CARE INDICA INCALZIREA BUJIILOR.... AM MAI INCERCAT SI DUPA ACEEA INTR-O ZI CEVA MAI CALDA.... A PORNIT DAR BECUL SPIRALAT DIN BORD CARE INDICA INCALZIREA BUJIILOR INCANDESCENTE, NU SE MAI APRINDE. Va multumesc anticipat pentru amabilitatea si intelegerea dvs.!!! Cu respect !!!

verifica releul ce da comanda bujiilor si bujiile

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.