Jump to content

Problema caldura si consum ridicat


Recommended Posts

salut, detin un BMW E36, conduc masina zilnic in regim de oras 30 km, am schimbat filtru aer, ulei, filtru ulei, bujiile inca nu am apucat sa le schimb. Dar mi se pare ca, are un consum ridicat 13.5 litri / 100 km. In plus de asta motorul se incalzeste normal dar in habitaclu intra caldura doar daca apas mai puternic pedala de acceleratie undeva pe la 2500+ turatii, mentionez ca stilul meu de condus nu depaseste 2000 turatii, motorul cu care este echipata masina este 1600 cmc. Asta e consumul normal? Sau ar trebui sa scada dupa ce schimb si bujiile? Cu caldura ce sa fac, e iarna... Multumesc
Link to comment
Share on other sites

E pacat sa conduci un benzinar in 2000 de ture. Tureazo putin mai mult, referitor la caldura, temperatura apei e normala? Se ridica acu pana la jumate? Nu stiu ce consum ar trebui sa aibe motorul tau, dar cu cateva zile am avut in posesia mea un 320i e36, si iti spun ca 15% sigur lua! Bine dar adevaru e ca nici nu m'am uitat la consum! Cand auzi sunetul acela de 6 cilindri nu ai cum sa nu o duci pana in 7000 mi de ture, e paragonabil cu sexu :laugh: :laugh: :laugh: :hyper: :hyper: :hyper: ( avea sistem de evacuare pe el) Edited by Claudiu320d
Link to comment
Share on other sites

Bine... nu poti compara 1.6 4 cilidrii cu 2.0 6 cilindrii, acul de la temperatura lichidului de racire ajunge la mijloc da, am scris asta. Dar totusi 13.5 litri mi se pare un consum cam mare, plus ca, caldura vine efectiv cand accelerez, daca merg sa zic pe o panta, desi motorul e cald, in habitaclu vine doar aer rece. Eu consider ca e o problema, nu? Am uitat sa mentionez ca e schimbata finala de la esapament cu ceva "sport" oare influenteaza consumul? Edited by Bogdan2000
Link to comment
Share on other sites

Daca inserez un sistem de incalzire a aerului in filtru de aer, care sa fie tot timpul undeva intre 20 si 25 grade, respectiv un sistem de incalzire a agentului de racire, care sa ajunga la temperatura de regim inainte ca sa se incalzeasca de la "motor", ar trebui sa scada consumul corect?

 

oare merita efortul?

bucura-te de masina in loc sa te scarpini aiurea...

Link to comment
Share on other sites

Du-te si tu intr-un service si ia pe rand la verificat: Robinetul de caldura si caloriferul care este foarte posibil sa fie infundat(asta e banuaiala mea din ce povestesti tu)

Legat de consum, in primul rand fa-i o revizie cu bujii si toate cele si vezi dupa aia cum e cu consumul. De asmenea vezi si sondele lambda daca sunt in regula.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

GPL e o porcarie, plus ca instalatia pentru tipul asta de masina e destul de scumpa, si nu se amortizeaza decat intr-un timp destul de indelungat fiind nevoie de o instalatie secventiala.

 

GPL nu e o porcarie. Am eu - e adevarat, montajul a costat mai mult decat masina ta,insa nu asta e ideea - ca daca e scump , e o porcarie.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat electrovana de caldura, mi se pare a fi buna, deoarece sunt calde furtunele care o actioneaza, in schimb am descoperit altceva, termostatul nu deschide, am facut multiple drumuri in oras si in afara, in afara am facut 150 km. Totusi motorul nu se supra-incalzeste, indicatorul arata 90 grade. M-am uitat la aceasi masina la un prieten si la el sunt ambele furtune de la radiator calde, la mine e doar cel din dreapta (privire din fata motorului). Cum as putea verifica termostatul? Am modelul negru lung. Sa il pun in apa fiarta? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

la relanti injectoarele sunt mai zgomotoase, in rest e fix la fel.. efoarte putin sesizabil, depinde si de ala de a montat-o cum le-a potrivit pe sub capacul ala de plastic, Bineinteles asta se aude numai de afara, cu urechea ciulita si mai ales sa stii foarte bine cum se aude normal.

La peste 700 de ture deja nu e absolut nici o diferenta, iar in interior nu stii cand mergi pe gpl sau benzina numai dupa sunet..

 

 

Chiar si in afara masinii depinde si de modelul de masina.. de exemplu la seria 5 daca pui, care e mai bine insonorizata, probabil ca unul care nu stie nu aude nici o diferenta..

 

 

 

 

Boaska si-a luat diesel pentru "cuplu" :) , si orice bmw cu gpl in opinia lui e un fel de blasfemie, o improvizatie o nebunie etc...

Pacat ca e contrazis de realitate si deja multe marci vand de serie instalatii gpl, inclusiv BMW a facut asta prin anii 90, cand instalatiile erau chiar slabute.. nu ca astea moderne gen injectie secventiala/directa..

Oricum pun pariu ca daca il pui langa 10 masini jumate cu gpl jumate cu benzina sa le asculte probabil ca greseste la mai bine jumate din ele., doar din factorul random le nimereste..

 

si pentru tovarasul bogan, demonteaza si tu radiatorul ala de habitaclu ala de pe masina aia din 92, (deci are cativa ani saraca ) il cureti bine gen il lasi in ceva ce dizolva calamina gen otet, il mai speli cu ceva presiune nu prea mare, sa nu il gauresti si sa vezi ce caldura o sa ai..

Numai ca e ceva de munca si pe frigul asta daca nu ai garaj e cam nasol..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat termostatul si am observat ca surubul de jos de la corp e rupt am incercat sa-l scot afara si a iesit cu masina de gaurit dar s-a stricat filetul. Am pus antigel in masina si am pornit-o dar tot nu deschide termostatul, curge antigel pe acolo pe jos. Oare ce sa fac se poate schimba locul unde intra termostatul sau trebuie sa ii fac filet cu tarodul?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.