Jump to content

Ce amortizor sa aleg?!


Tochi

Recommended Posts

Uite aici (pe site-ul ZF) care este diferenta intre Super Touring si Advantage.

 

Super Touring sunt indicate pentru cei care merg zilnic cu mașina la serviciu și/sau la cumpĂŁrĂŁturi și nu fac mulți kilometri pe an (aprox. 15.000).

Iar tipul de mașinĂŁ este ĂŽn general una de familie Touring, Wagon, Break, Dric sau cum vreți voi sĂŁ-i ziceți la care predominant ar fi confortul.

Advantage sunt indicate pentru cei care au mașini Sedan sau Sportive (bĂŁnuiesc cĂŁ Coupe), ies din oraș ĂŽn fiecare week-end și depĂŁșesc cu mult 15.000 de kilometri pe an.

Cu alte cuvinte ar fi mai sportive, pentru un condus dinamic.

 

Ca o comparație, un fel de Bilstein B4 și Bilstein B6.

 

mersi, cred ca un fel de normal vs premium

 

Azi am facut comanda si sunt f happy. Am ales Bilstein B4 fata spate bitub. Flanse Sachs si kitul te protectie. Toata afacerea 1100 Ron. Intrebarea mea e urmatoare: e adevarat ca Bilstein face in Romania amortizoarele doar ca le ambaleaza in Germania? :frantics:

 

sa ne spui impresii dupa ce le montezi fata de cele oem ca sunt curios

Link to comment
Share on other sites

Pe cutie scrie made in germany iar pe ceva emblama scris made in EU. la prima incercare la apasare isi revine si pare sa fie ok. Sa vedem cum se simte sus. Inca o chestie la flansa pe spate garnitura e asa facuta dintr-u material de hartie ceva...sigur e ok?
Link to comment
Share on other sites

Bilstein sunt facute la Sibiu, am un prieten care lucreaza inginer acolo. Conditiile in care sunt fabricate sunt total diferite fata de ce era acum cativa ani. Aproape toata productia este trimisa in Gemania, unde sunt retestate si ambalate. Cand vine vorba de sesizari pe probleme de garantie atentia acordata este maxima. Cand am lucrat in service de la Sachs primeam multe turcisme in cutii, iar la testul de amortizoare erau ...
Link to comment
Share on other sites

Am reusit azi sa schimb spatele cu amortizoare noi...care erau cica mai "usor"de schimbat, 5 ore dar nu pot sa spun frate cate suruburi, cabluri...wai...multe detoate...nu stiu cum se schimba la berlina dar la touring ai ce desface...dar se simte diferenta si masina e teapana pe spate...urmeaza fata...sper ca acolo sa fie mai usor. Ca prima impresie a crescut garda la sol cu 3 cm fata de cea initila in spate plus distanta dintre aripa si roata si faptul ca e solida acuma. o chestie interesanta cu telescoapele cand le-am schimbat e ca telescopaele de pe spate se misca tija la iesire cu mult mai incet decat cele de pe fata...De ce oare? :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

am un 320 d sedan si am pus arcuri de pe un seria 3 coupe si masina a coborat ceva cm.vreau sa schimb telescoapele,ce telescoape imi recomandati?

 

Nu știu dacĂŁ ai postat la mișto sau nu, dar dupĂŁ 2 (douĂŁ) pagini ĂŽntr-un topic care se numește "Ce amortizor sĂŁ aleg" tu nu ai ĂŽnțeles nimic?

Sau vrei sĂŁ ne lungim pe alte 2 pagini și sĂŁ te tragem noi de limbĂŁ (probabil vrei sĂŁ faci postĂŁri) dacĂŁ vrei amortizoare mai dure sau mai moi, dacĂŁ vrei unele mai ieftine sau mai scumpe etc?

Sfatul meu este sĂŁ citești acest topic de la prima paginĂŁ, pentru cĂŁ ai deja rĂŁspunsul.

Link to comment
Share on other sites

Suntem aici sa ne ajutam si sa impartim opinii si idei! dar pentru colegul de mai sus am de spus doua lucruri daca e coupe logic ar fi sa pui ceva sport exista la bilstein varianta sport b6 dar daca nu mai cauta si alte marci...eu as fi curios daca am gasi un coleg care a folosit si are pe masina Kayaba! La preturi sa fi atent si sa intrebi in mai multe locuri pt ca difera pretu...ca ex eu am gasit bilstein b4 de la 460 la 250... Asa ca fi atent si mult succes ;)
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat pt ca masina a coborat cativa cm buni.m-am gandit sa pun sachs advance.nu are nici o problema daca am pus arcurile alea de coupe?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

DacĂŁ ai pus arcuri de coupe e indicat sĂŁ folosești și amortizoare tot de coupe.

Arcurile de coupe, dupĂŁ cum ți-ai dat seama sunt mai scurte.

Ține minte cĂŁ arcurile ĂŽți coboarĂŁ garda la sol, nu amortizoarele.

DacĂŁ vrei sĂŁ pĂŁstrezi arcurile de coupe le poți combina cu Sachs Advantage sau cu omoloagele lor, Bilstein B6.

Totuși, ĂŽnainte sĂŁ le cumperi nu uita sĂŁ ĂŽntrebi dacĂŁ au același cod amortizoarele de coupe (pentru arcurile de pe coupe-ul de la care ai luat arcurile) și sedan-ul tĂŁu.

DacĂŁ diferĂŁ codurile, alege amortizoarele de coupe pentru a evita uzura lor prematurĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Pt achizitionat nu stiu de unde esti tu dar in cluj diferenta de pret de la un magazin la altul e prea mare...asa ca intreaba in mai multe locuri iar cand le cumperi verifica pe internet inaitr sa dai banii dupa cod daca e pt masina ta si exista intradevar... De ex pe bilstein ce am luat eu era stantat marca bilstein si seria care era la fel cu cea de pe cutie plus fa cate verificari in sensu ca apesi pe ele si sa vezi dace revin la loc si sa nu fie curse iar inca o chestie care ti o recomandat cum mi au spus colegii mai sus e bine sa schimbi flasete si tot ca sa nu te trezesti cu surprize dupa ce le pui sus sa rupa...ale mele cand le am dat jos erau f uzate...deci manopera de doua ori...iar la final daca cumperi tot intreaba daca la o suma asa de mare nu iti face si discont...la mine am obtinut unu de 200 ron...Bafta ;)
Link to comment
Share on other sites

bilstein b4 m-technik e alegerea perfecta.eu am pus arcuri eibach pro kit , mi-a coborat masina cu 3cm si am bilstein b4 m-technik.se pupa perfect.le am de peste 6 luni si 15.000 km , nici o problema pana acum.atentie , amortizoarele de coupe nu cred ca se potrivesc la sedan.cred ca au tija de la amortizor mai groasa si nu intra in flansa.nu bag mana in foc ca asa este.
Link to comment
Share on other sites

bilstein b4 m-technik e alegerea perfecta.eu am pus arcuri eibach pro kit , mi-a coborat masina cu 3cm si am bilstein b4 m-technik.se pupa perfect.le am de peste 6 luni si 15.000 km , nici o problema pana acum.atentie , amortizoarele de coupe nu cred ca se potrivesc la sedan.cred ca au tija de la amortizor mai groasa si nu intra in flansa.nu bag mana in foc ca asa este.

 

Nu bãga mâna În foc cã te arzi sigur!

Flanșele de pe spate se potrivesc (pentru cĂŁ sunt identice) pe toate variantele de caroserie E36, E46 și Z3.

DacĂŁ este cineva (și sigur existĂŁ) care nu poate procesa ce ĂŽnseamnĂŁ "toate variantele de caroserie": Sedan, Coupe, Compact, Touring și Roadster (doar Z3).

Anumite amortizoare de Coupe se potrivesc și pe Sedan.

Un exemplu ar fi cazul de fațĂŁ: pe E46 320d Sedan s-au pus aceleași amortizoare ca și pe E46 316 și 318 Coupe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.