Jump to content

problema pornire E46 320d nFL


rain

Recommended Posts

Salut. Am ceva probleme cu masina, in sensul ca nu mai porneste. Totul a inceput miercuri, cand am vrut sa pornesc masina, evident nu a pornit, invartea dar nu pornea, ca si cum nu se alimenta. Seara i s-a facut o diagnoza cu inpa, o eroare de bujii si releu ... am reusit sa o pornesc, cu ajutorul unui mecanic si cu ceva spray de pornire, a pornit ff greu insa, dar a mers ok, am dat o tura cu ea, am turat-o, toate bune si frumoase. A doua zi dimineata a pornit imediat, la fel si seara. Ieri la pranz a pornit foarte bine, la fel si seara, insa azi dimineata NIMIC! Nu a mai vrut neam, am incercat si spray si tot, nimic. A pornit intr-un final tractata, dar nu se accelereaza deloc, sta in idle si cam atat, daca vreau sa accelerez da in nas si se opreste probabil, am desfacut putin conducta de la primul injector iar atunci cand dau la automat vine motorina dar putina, nu are presiune cum ar trebui, sa tasneasca ... in bord nicio eroare, nici check engine nici nimic. Mi s-a spus de catre diversi ca ar fi pompa de injectie .... ceva sfaturi in privinta asta? reconditionare/unde/cum/cat sau alta sh? sincer varianta sh ma cam sperie pentru simpul fapt ca poate functiona 1 luna si apoi ma intorc de unde am plecat. Varianta uneia noi este exclusa din cauza pretului prohibitiv de aprox. 8000 ron. Va multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru am patit si eu . Am oprit-o buna si cind am mers dupa 1zi la ea nu a mai pornit deloc . Orice am facut nu a mai pornit

 

La inj aceeasi figura , presiune mica. Mai se poate verifica in vreun fel inainte de a da jos pompa . Pe un tester a dat lipsa comunicare . multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o eroare, de la releu nu cred ca poate fi problema, totusi sunt temperaturi cu plus ... iar in final a pornit dar nu se tura deloc. Pompa din rezervor este buna deoarece am scos filtrul si cand pun contactul vine motorina in vasul filtrului de motorina ... de la filtru nu pooate fi vorba intrucat a pornit dar nu se accelera ... pe tester absolut nicio eroare in afara de releul de bujii ...

 

Acelasi lucru am patit si eu . Am oprit-o buna si cind am mers dupa 1zi la ea nu a mai pornit deloc . Orice am facut nu a mai pornit

 

La inj aceeasi figura , presiune mica. Mai se poate verifica in vreun fel inainte de a da jos pompa . Pe un tester a dat lipsa comunicare . multumesc.

si de la ce a fost? cum ai remediat problema?

Link to comment
Share on other sites

am cautat dar nu gasesc alt topic cu pornire greoaie.sper a nu se supere colegul.de cand a dat frigul e46-le meu 320d 136cp porneste foarte greu.aceeasi faza am patit-o si iarna trecuta dar am iesit asa cu ea din iarna...si na...vara porneste mult mai ok.deci cum scade temperatura sub 5 grade imi porneste din ce in ce mai greu.astazi de exemplu la - 1 C mi-a invartit vreo 6 -7 sec cred pana sa porneasca.aveti idee de la ce ar putea fi?bujiile sunt testate , sunt ok.pe tester nu am absolut nici o eroare in afara de o eroare pe la faruri care nu are nici o legatura.cineva imi spunea sa nu cumva sa fie pompa de injectie mai ales ca mai am si o alta problema.nu prea trage linear , de la vit a 3-a in sus se simte cel mai bine , acul de la consum variaza in functie de cum trage.o sa fac un filmulet ca sa va dati seama.astept niste pareri,multumesc
Link to comment
Share on other sites

contrar la ce zice kenbobo, pompa nu prea da eroare cand pica.....

la tine sigur e electronica de pe pompa dusa.

poti sa o repari fara sa o dai jos de pe masina, dai jos doar admisia + altele si poti demonta electronica de pe ea.

cauta pe net / youtube / google .... micuta piese de 30 RON care trebuie inlocuita ca sa o repari ... e simplu :D

bafta

 

altii te taxeaza cu sute de euro doar pentru asta si pentru un sablat.....zicand ca ti-au "reconditionat-o"

Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o eroare, de la releu nu cred ca poate fi problema, totusi sunt temperaturi cu plus ... iar in final a pornit dar nu se tura deloc. Pompa din rezervor este buna deoarece am scos filtrul si cand pun contactul vine motorina in vasul filtrului de motorina ... de la filtru nu pooate fi vorba intrucat a pornit dar nu se accelera ... pe tester absolut nicio eroare in afara de releul de bujii ...

si de la ce a fost? cum ai remediat problema?

 

 

 

La electrovalva de avans ai scurt sa dus izolatia de la fie si se ating si atunci nu se tureaza dar merge normal la relanti

Link to comment
Share on other sites

contrar la ce zice kenbobo, pompa nu prea da eroare cand pica.....

la tine sigur e electronica de pe pompa dusa.

poti sa o repari fara sa o dai jos de pe masina, dai jos doar admisia + altele si poti demonta electronica de pe ea.

 

altii te taxeaza cu sute de euro doar pentru asta si pentru un sablat.....zicand ca ti-au "reconditionat-o"

 

in jur de 200-250€ adica

 

ref. la bujii si releu M47

 

bujiile se verifica direct din mufa pin 9-8-2-3, daca este mai mult de 1buc arsa se recomanda schimbarea celor 4

releul sa nu aiba lipituri reci

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

in jur de 200-250€ adica

 

ref. la bujii si releu M47

 

bujiile se verifica direct din mufa pin 9-8-2-3, daca este mai mult de 1buc arsa se recomanda schimbarea celor 4

releul sa nu aiba lipituri reci

 

 

multumesc pt poze.maine am sa verific siguranta de 100 amp si releul de bujii sa nu cumva sa fie defect.bujiile sunt testate si 100% perfect functionale

Link to comment
Share on other sites

Acelasi lucru l-am patit si eu la un 320D , la inceput am crezut ca este releul l-am schimbat si dimineata tot nu pornea dupa care am zis ca or fi bujiile dar nici alea nu sunt pt ca le-am verificat la un mecanic insa cand am fost cu ea pe tester era pompa,pompa care este la reparat acum si ma costa 200 de euro iar la sh este 400 !
Link to comment
Share on other sites

deci daca dimineata porneste greu adica la a 2-4 cheie si dupa ce ati reusit sa porniti o opriti imediat si ai dati din nou o cheie si porneste la sfert clar e de la buji

Acest fenomen vine insotit in urma pornirii dupa cateva chei si de un fum alb cu miros intepator de motorina nearsa

Toate acestea le-am patit iar rezolvarea a fost schimbarea a tuturor celor 4 buji care erau arse si puscate(practic masina mie imi pornea la a 3-a cheie doar din compresie)

De atunci nu mai am nici o problema cu pornirea.

 

trebuie verificat im prima faza tot ce are legarura cu pornirea la rece: siguranta, releu bujii si desigur bujii.....apoi trecut la alte cele gen : pompa motorina din rezervor si siguranta pompa motorina ...daca nici astea atunci ce e mai rau: pompa injectie

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

astazi de dimineata m-am apucat de desfacut torpedoul pentru a ajunge la faimoasa siguranta de 100A.era arsa.am inlocuit-o si s-a ars din nou.mentionez ca acum un an si ceva , prin primavara am schimbat bujiile originale ca doua erau arse.am pus marca DENSO.sa fie vreuna din aceste bujii puse in scurt si sa imi arda siguranta de 100A?astept niste pareri de la cineva care chiar a mai trecut prin asa ceva.multumesc
Link to comment
Share on other sites

astazi am reusit sa dau bujiile jos.surpriza mare.una era pusa in scurt.ii sun pe ceilalti doi mecanici pe la care a mai fost masina mea si ii intreb cum au verificat bujiile , cica le-au verificat cum se verifica.unul a pus testerul pe masina si nu i-a dat nici o bujie arsa si celalalt le-a verificat continuitatea cu un bec.interesant.in fine...bine ca am gasit buba.am inlocuit din nou siguranta de 100 amp si maine astept sa asamblez motorul si sa ii dau o cheie sa vad cum porneste.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.