Jump to content

problema pornire E46 320d nFL


rain

Recommended Posts

Salutare ma poate ajuta cineva cu o schema elecrica de la releul pompei de motorina ? nu primeste curent si nu-mi porneste pompa de motorina ,siguranta este ok dar releul nu functioneaza .daca il alimentez cu un plus functioneaza perfect inclusiv pompa.Cu siguranta s-a inrerupt un fir pe undeva.(e46 318d )

Multumesc si astept si pareri daca a mai patit cineva asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Buna seara , am si eu o problema la masina mea , un E46 320D. de cand cu temperaturile astea de -10, -15 grade , masina nu a vrut sa mi mai porneasca ....invartea motorul si nimic .....pornea doar cu spray ....am tot citit pe forum potentialele probleme ....releu de la buji, siguranta de 100, am trecut la fapte ....am verificat siguranta de 100 si era arsa ...am schimbat-o , am pus contactul si bujiile se alimentau , bun , problema e ca nu se mai oprea alimentarea bujiilor si atat de tare s-au incalzit incat mi s-au indoit , dupa asta am schimbat releul si tot aceeasi chestie , nu se mai opreste alimentarea lor .....nu mai stiu ce sa ii fac ....va rog daca cineva a patit ceva asemanator si ma poate ajuta sa scap de aceasta problema care imi da batai de cap
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna seara , am si eu o problema la masina mea , un E46 320D. de cand cu temperaturile astea de -10, -15 grade , masina nu a vrut sa mi mai porneasca ....invartea motorul si nimic .....pornea doar cu spray ....am tot citit pe forum potentialele probleme ....releu de la buji, siguranta de 100, am trecut la fapte ....am verificat siguranta de 100 si era arsa ...am schimbat-o , am pus contactul si bujiile se alimentau , bun , problema e ca nu se mai oprea alimentarea bujiilor si atat de tare s-au incalzit incat mi s-au indoit , dupa asta am schimbat releul si tot aceeasi chestie , nu se mai opreste alimentarea lor .....nu mai stiu ce sa ii fac ....va rog daca cineva a patit ceva asemanator si ma poate ajuta sa scap de aceasta problema care imi da batai de cap

Releul cel mai probabil dar tebuie verificate si bujiile.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut baieti , din pacate inevitabilul s-a produs si la mine.BMW E46 320D an 2000 , 136cp , nu vrea sa mai porneasca deloc.Suspectez pompa de injectie.

 

Imi puteti recomanda pe cineva unde sa o reconditionez ? Cat mai aproape de Braila eventual , sau nu neaparat , pot trimite pompa si in alte orase , nu e problema.Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor,

 

Luna trecuta mi-a cedat si mie vestita pompa VP44. Dupa vreo 2-3 saptamani de stat pe dreapta, mi-am facut chef si am demontato personal saptamana trecuta, marti. Am tot cautat ( service iasi - sermecom parca, dar o trimit la Buc la testare si reparatie; service Buzau - autotest - repara pompa ta indiferent de defect si garantie 3 luni pret 1200-1300 ron parca; Diesel center Hemeius - reprezentat Bosch - au stand de testare;

Am ales Diesel center Hemeius fiind aproape si cu stand, am dus pompa miercuri si mi-au dat verdictul : calculator defect - eroare " 59 Begin pulse error" ; Am comandat calculator nou de la Bosch -600 E, a venit sambata prea tarziu. Astazi am fost la ei, sperand sa imi iau pompa: au montat calculatorul nou, au demontat capul hidraulic, fara uzura sau alte probleme interioare, pompa fiind foarte curata; s-au inlocuit toate garniturile -40E; au pus piston de avans nou (inca nu mi-au dat pret 150-200 E); dar la testul final pe stand, pistonul de avans nu misca.

Seful de acolo, mr Romeo, mi-a spus ca este posibil sa fie carcasa uzata sau nu reuseste sa o amorseze (are bule de aer). Capul hidraulic se pare ca este ok ( la 1250 rpm are solicitare de 55 mm cubi si pompa realizeaza 51-52 mm cubi la pistonul 1 si 53,5-54,5 mm cubi la pistonul 2, 3 si 4.

Voi aveti vreo recomandare? Eu m-am hotarat sa nu ii mai platesc nici o piesa pana nu imi face pompa functionala, astazi la 14:30 mi-a spus ca maine testeaza carcaca (pune una noua)-- ca si deviz de manopera a fost 150 E.

Voi ce spuneti? Pare cam lipsa de tehnica, deoarece au cam ramas fara idei!

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ma sunat dl Romeo si mi-a spus ca a inlocuit corpul pompei la ora 17 si pompa este functionala, dupa ce la ora 15 m-a trimis acasa spunandu-mi ca nu mai lucreaza la pompa mea astazi. Ceva suna curios sau nu? Maine dimineata ma duc sa imi iau pompa, sper sa gasesc aceasi parametri de lucru ca si la pompa mea. Avand in vedere ca eu am cumparat piese noi, i-am cerut sa mi le returneze pe cele defecte si nu este de acord. Vi se pare normal?
Link to comment
Share on other sites

Corpul pompei este schimbat fara acordul meu, eu astazi la plecare i-am spus ca nu ii platesc nici un corp, iar corpul montat cica este second si nu il poate vinde, mi-l lasa gratis. Imi da factura la calculator, garnituri si piston de avans - 18 luni! Imi cere piesele vechi la schimb ca cica asa este procedura Bosch! Si eu cred ca incearca sa fure, dar nu stiu cum pot testa corpul meu sa imi dovedeasca defectul ( el spune ca are gauri interioare infundate/cu depuneri si nu le poate verifica sau repara!
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu se intelege nimic,ai scris de sermecom,de Buzau,Bucuresti,pana la urma unde ai duso,iar daca inteleg eu bine ai dat 600+40+150+150=940euro?pai mai bine o cumparai noua,vinde cineva pe olix noua cu 3500lei...

Colegule, am scris clar in postul nr 60 - am ales serviceul din Hemeius!

Am platit in total 4200 ron pentru o pompa cu calculator nou, piston de avans nou, garnituri noi si inlocuita carcasa cu una second. Nu stiu unde crezi tu ca gasesti pompa noua la 3500 ron - eu la 3500-4000 am gasit doar pompe reconditionate iar una noua am gasit doar la peste 8000 ron!

Mare atentie ca sunt mai multe coduri : eu am cautat doar pe cod identic: 0470504005! Maine o montez, si apoi ma duc iarasi la Hemeius sa imi faca nu stiu ce avans electric - se conecteaza doar cu o interfata si ajusteaza ceva parametri!

Voi vedea in timp daca a meritat reparatia sau nu!

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu se intelege nimic,ai scris de sermecom,de Buzau,Bucuresti,pana la urma unde ai duso,iar daca inteleg eu bine ai dat 600+40+150+150=940euro?pai mai bine o cumparai noua,vinde cineva pe olix noua cu 3500lei...

 

 

Intr-adevar are cineva pe olx pompa noua cu pretul de aprx 4000 lei , nu mai tin minte exact , dar atentie , este pentru cutie automata.Stiu ca am vrut eu sa o cumpar dar eu am manuala.Asa am mai gasit pe la firme pompe noi dar costau in jurul a 8000 lei.Nu cred ca se merita , sincer.Asa ca am gasit un baiat pe olx care se ocupa cu reconditionari , este din Brasov , mi-a trimis o pompa reconditionata de el , i-am trimis-o pe a mea la schimb si 900 lei.Am montat-o ieri , merge super masina , porneste super bine , sper sa am parte de ea cat mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar are cineva pe olx pompa noua cu pretul de aprx 4000 lei , nu mai tin minte exact , dar atentie , este pentru cutie automata.Stiu ca am vrut eu sa o cumpar dar eu am manuala.Asa am mai gasit pe la firme pompe noi dar costau in jurul a 8000 lei.Nu cred ca se merita , sincer.Asa ca am gasit un baiat pe olx care se ocupa cu reconditionari , este din Brasov , mi-a trimis o pompa reconditionata de el , i-am trimis-o pe a mea la schimb si 900 lei.Am montat-o ieri , merge super masina , porneste super bine , sper sa am parte de ea cat mai mult.

Da, este ok si varianta asta, dar eu am de gand sa tin inca 5-6 ani minim masina, iar cine reconditioneaza la pretul asta nu ofera garantie si nici nu au banc de testare sa poti verifica avansul si debitul ( adica starea pompei si daca are uzura sau nu) - ca si idee, m-am convins ca daca o pompa nu face avans, nu este doar din cauza pistonului, poate fi si sita interioara de vina!

Ca idee la mine s-a intamplat asa: pompa avea sita infundata si bloca debitul de motorina catre pistonul de avans; pompa sesiza ca nu avea destul debit si marea avansl electronic, dar marea la infinit si nu reusea sa faca avansul cerut; asa mi s-a ars calculatorul de fapt!

Link to comment
Share on other sites

Daca partea electronica s- a ars pai atunci a fost dintr-un motiv si anume ca mecanica din pompa e varza

 

Va dau un ex. masina mea, cu pompa veche consum aratat in bord 8,5-9% , cu pompa noua 5.9-6.3% si nu mai zic cum trage acum....

 

Deci nu va recomand sa faceti lucrare de mantuiala, dati banul dupa ce va probeaza pompa pe stand bosch

Link to comment
Share on other sites

Eu am automata si am dat pe ea noua 4700lei,culmea este ca,codul pompei pentru manuala ...05,il gaseam pe toate drumurile,SH sau noua,pe cand ...020 este o raritate se gaseste pe E46 automat si e39,totusi raman la parerea ca te costa prea mult reparata,la cea noua pusa pe masina si cheie fara adaptari sau alte minuni...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor...din pacate vestile proate vin una dupa alta. Maina sta in service de vreo 2 luni, nimeni nu ii mai da de cap dupa ce mi-a murit vestita pompa. Acum pompa in INPA indica corectia pe injectoare asa cum ar trebui, dar am eroare de mai jos mereu si nu stiu de la ce ar putea fi. Masina da fum constant, consum undeva la 10% mers potolit (inainte lua 4-6 pe exterior si 8-10 pe oras), nu trage, uneori da in nas sau incepe sa vibreze in jurul a 2200 rpm!

Am facut urmatoarele: pompa reconditionata la Diesel center Hemeius (au stand de probat, pompa cica este in parametri) - masina nu a mers! Am trimi pompa la Sermecom Iasi - la fel, masina nici nu mai pornea cu pompa trimisa dupa verificarea lor. S-a constatat dupa 3 saptamani ca au montat de fapt axul pompei la 180 grade decalat si de aici alte probleme: reconditionat _chiulasa_ si supate (in special la pistonul 1 si 4)! S-a verificat distributia si este impecabila! Uzara camasilor este aproape inexistenta si s-au inlocuit 6 tacheti ce erau mai slabi decat restul!

Acum motorul este silentios, porneste ok (Doamne ajuta la iarna sa vad cum o fi....)dar consuma mult si da fum constant! Inclusiv in relanti papa mult, in treapta 1-2 consuma 14-20%. Nu mai stiu ce sa testez, parca nu as mai demonta pompa, este costisitor si a durat mult sa o puna la punct deoarece avem numai cretini prin serviceurile Bosch! Mecanicul meu a testat injectoarele pe banc si a spus ca deschid toate in jurul valorii 195-196 bari, fata de 204 cate este trecut la injectoare noi. Este posibil sa fie asta cauza consumului enorm si fumului negru??

Ceva recomandari?

post-58008-0-95375000-1496256932_thumb.jpg

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

ma bate gandul ca ti-au bulit senzorul de turatie, cum dreacu sa fie 0 rpm? cred ca e ceva legat de partea electronica, tranzistorii aia de rahat ....

 

intra in inpa in livetst, selecteaza turatie, avans, debitmetru, presiune , rpm, si vezi ce zice acolo.... dar e clar ca ai eroare pe dde

 

cu DIS ai optiune speciala, poti sa faci testul la pistonasul de avans si avans static, asta daca ai undeva un DIS , era la service test undeva, nu mai am programele din pacate si am cam uitat

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

ma bate gandul ca ti-au bulit senzorul de turatie, cum dreacu sa fie 0 rpm? cred ca e ceva legat de partea electronica, tranzistorii aia de rahat ....

 

intra in inpa in livetst, selecteaza turatie, avans, debitmetru, presiune , rpm, si vezi ce zice acolo.... dar e clar ca ai eroare pe dde

 

cu DIS ai optiune speciala, poti sa faci testul la pistonasul de avans si avans static, asta daca ai undeva un DIS , era la service test undeva, nu mai am programele din pacate si am cam uitat

Mersi frumos de sfaturi! Am dis-ul dar nu imi merge, o sa mai incerc sa il fac. Masina merge cu fiecare zi mai prost, de ieri a inceput sa dea in nas, creste si scade turatia intr-o secunda, iar in live cu inpa, avansul pompei ramane in urma! Cum naiba nu stiu, ca oricum ii baga motorina de o inebuneste!

Senzorul de turatie este ok, indica bine daca stau cu motorul pornit. Aceasta eroare se stocheaza si apare doar dupa ce iau si pun iarasi contactul, daca o sterg, nu reapare imediat, decat la urmatorul contact!

Senzorii si electronica pompei este noua, nu cred ca are ce sa fie din ea, decat ca mecanica nu este facuta bine!

Edited by Ciobanu George
Link to comment
Share on other sites

Ai fost tifnos cu mine cand ti-am spus sa cumperi pompa noua...eroarea ce o ai tu este calculatorul pompei sufletului bulit.,in Romania nu avem oameni care sa repare pompa sufletului,ei merg la plesneala cu o rezistenta de 3 lei si ii ia banii gastei,la noroc merge 1luna 2,3...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.