Jump to content

problema pornire E46 320d nFL


rain

Recommended Posts

Ai fost tifnos cu mine cand ti-am spus sa cumperi pompa noua...eroarea ce o ai tu este calculatorul pompei sufletului bulit.,in Romania nu avem oameni care sa repare pompa sufletului,ei merg la plesneala cu o rezistenta de 3 lei si ii ia banii gastei,la noroc merge 1luna 2,3...

Gica, am precizat mai sus: electronica completa de pe pompa este noua ! Pistonul de avans nou, senzorii noi, garnituri noi! Desigilata si montata in fata mea! Inainte sa faci acuzatii, citeste ce postez!

Link to comment
Share on other sites

Tot la Prodiesel Hemeius am reconditionat si eu o pompa. Cost final 700 euro. Ba am dus si masina de 2 ori la ei pentru ca uneori in mers dadea fum alb si nu mai tragea. Cu tot cu testerul lor KTS nu au facuto cum trebuie. Pana la urma am rezolvato cu DIS-ul. Nu sunt profesionisti. Singurul avantaj e standul de verificare.

Iar la capitolul comunicare, sunt sub orice critica. Parca ti-ar face gratis lucrarea. Nu recomand.

 

Si cu cei de la Buzau am avut o experienta neplacuta. Am trimis pompa la ei (inainte de a o repara la Prodiesel Hemeius) si m-au tot amanat ca ba azi, ba maine e gata si trecuse o saptamana. Am avut drum spre Bucuresti si m-am oprit pe la ei. Bineinteles, pompa mea nici nu era scoasa din ambalajul in care fusese impachetata si trimisa prin curierat rapid. Neseriosi. Nu mai spun parerea lasata de ,,meseriasiiȚ care executau diverse lucrari in interiorul service-ului....

 

Mai sunt cativa prin Cluj care repara dar nu am avut incredere cand unul dintre ei mi-a spus ca modulul electronic (calculatorul pompei), nu se arde.

 

Cred ca doar cei de la Bosch Bucuresti sunt in masura sa repare cum trebuie o pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nici o idee despre ce as mai putea sa incerc? Ieri am gasit o pompa second ce arata decent - marti voi merge sa o montez pe motor, sper sa functioneze ok si sa tina, iar cu cei de la Bosch voi alege calea instantei, alta sansa sa imi recuperez banii nu vad!

 

Pe marti daca poti trage o fuga la Piatra Neamt, punem DIS-ul pe masina si vedem ce valori apar in special pe avansul static. Dupa orele 16. In eventualitatea in care esti dispus, da-mi un PM.

 

Le: dupa tot ce povestesti cu avansul vizualizat in Inpa, am impresia ca pompa nu este montata corespunzator.

Spun asta pentru ca si daca tragi pompa la punct cu ceas comparator, blochezi motorul cu SDV 7 la volanta, dupa montajul pompei masina NU va functiona cum trebuie. Se fac ajustari dupa valorile din DIS pana se incadreaza intre 1,5 si 3 grade.

Zic ca se poate rezolva fara sa fii nevoit sa cumperi alta pompa.happy.png

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Pe marti daca poti trage o fuga la Piatra Neamt, punem DIS-ul pe masina si vedem ce valori apar in special pe avansul static. Dupa orele 16. In eventualitatea in care esti dispus, da-mi un PM.

 

Le: dupa tot ce povestesti cu avansul vizualizat in Inpa, am impresia ca pompa nu este montata corespunzator.

Spun asta pentru ca si daca tragi pompa la punct cu ceas comparator, blochezi motorul cu SDV 7 la volanta, dupa montajul pompei masina NU va functiona cum trebuie. Se fac ajustari dupa valorile din DIS pana se incadreaza intre 1,5 si 3 grade.

Zic ca se poate rezolva fara sa fii nevoit sa cumperi alta pompa.happy.png

Salut,

 

Nu stiu cum sa fac, insa marti sunt programat sa iau alta pompa. Daca poti azi, maine sau luni ar fi minunat!

Pompa a fost pusa cu ceas comparator si motorul blocat in punctul "0". Masina mergea ca un trabant, scoetea fum ingrozitor si nu tragea deloc. Am verificat cu INPA si am dat pompa inapoi de 3 ori, pana am facut ca avansul in relanti sa fie -1.5 (initial era +10). Acum in INPA, valorile de avans realizate corespund cu cele cerute (-1.5 in relanti la 90 grade si maxim 11 sau 12 cu pedala la fund). Ideea este ca masina merge din ce in ce mai prost, ramane des blocata in 2200 rpm si incepe sa vibreze, nu se mai ridica neeam de acolo - am observat ca face doar in treapta 4 si 5! In primele zile a mers mai ok, acum a luato iar aiurea si scoate fum ingrozitor! Citeam pe un forum din Polonia ca daca carcasa pompei este uzata si pistonul de avans nou are prea mult joc, trece motorina in spatele lui si incepe sa vibreze + ramane blocat - ma gandesc sa nu fie acelasi lucru si la mine!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut tuturor,

 

Mi-am rezolvat problema: injectoarele nu mergeau ok, ramaneau blocate in mers! Pe stand arata 190-195 bari. Cei de la Hemeius au schimbat injectoarele cu unele second si acum merge masina ok - le voi reconditiona pe cele 3 simple la ei (diuza si supapa, etc ) cu piese noi, iar cel cu fir il mai tin pana il voi lua nou. Se pare ca nu pompa era de vina pentru mersul haotic si consumul mare, i-am invinuit degeaba!

Sper ca intr-o saptamana sa rezolv cu injectoarele reconditionate si apoi le scot la vanzare pe cele actuale daca le vrea cineva!

 

Mult succes tuturor!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.