Jump to content

MAI MULTI CP


MIRCEAMIRCEA

Recommended Posts

Salutare la toti bmw-isti

 

 

Stie cineva la un BMW 525 d 163 cp an 2002 cati cp mai pot obtine in plus doar prin rescrierea soft-ului ,un tip care a lucrat la BMW Timisoara zicea ca pot ajunge la 190 200 cp dar nu am cunostine in legatura cu problema asta ,fapt pentru care va cer ajutorul.

Mentionez ca nu vreau sa fac nici o schimbare la motor( ca de ex schimbarea ambreajului sau mai stiu eu ce ) si ce efecte are asupra motorului marirea de putere, daca are pe termen lung sau scurt.

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Salut

 

Cat de repede se duce ambreiajul sau turbina ,la cati km de la cipuirea motorului.

Multumesc ptr informati

215159[/snapback]

 

nu se duce sefu nici un ambreiaj si nici o turbina ...decit daca esti bolnav si rupi masina in 2' ..cum fac unii .... chestia cu dat scirtzuri pina crapa motorul nu o mai fac decit astia de 18' ani care se cred baieti adevarati .....

 

puterea masinii o simti si te folosesti de ea in mers .... la 100 la ora cind bagi piciorul in ea si te baga in scaun ..nu la dat scirtzuri la semafor..sau mai stiu eu ce alte basini ....

 

 

asa ca e discutabila treaba cu ambreiajul si turbina... ambreiajul il strici oricum daca rupi masina '

 

bafta .... si sa stii ca nu o sa ti vina sa crezi ce diferentza e de la 163 de cai la 190 ...

 

 

sper sa nu se supere pe mine cei ce "cocoseaza" masinile :blink:

Link to comment
Share on other sites

al padrino te rog sa te abtii de la comentarii daca nu te pricepi. Nu mai vorbiti doar de plictiseala. Omu vrea sa isi faca chiptuning, iar principalele urmari sunt cele de mai sus: se duce turbina si ambreiajul.

Toate patesc asta, indiferent de marca.

221213[/snapback]

corect fiindca turbina se forteaza cu maxim 8-10 % , iar ambreiajul trebuie sa reziste unor forte mai mari de cuplu , nu am bani dar sincer mi-as face si eu un chip :blink:

Link to comment
Share on other sites

ma am si eu un 530D si vreau sa ii pun un cip , e din 2002 cu 193 de cp. sunt curios daca cipul se poate pune sa fie folosit doar cand trec pe modul sport (am cutie steptronic) , ca nu vreau sa distrug motorul ci doar asha sa am de o joaca. si la ce putere ajunge. mersi Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

Salut izy

Din cite m-am interesat ptr mine am inteles de la mecanici care au ceva experienta ca in general masinile cu motoare mai mari se pot cipui cu 30 40 cp fara a face shimbari majore la motor numai din soft, dar ai si dezavantaje cum ar fi turbina sau ambreajul etc, in cazul tau scapi cu ambreajul ca nu ai ramane turbina,pe majoritatea mecanicilor care i-am intrebat ziceau ca depinde mult de stilul de condus.Eu aici ti-am scris ce am aflat si eu inainte de a face cipul ptr mine sunt multumit, ramane de vazut daca se duce ceva sau nu la motor.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut flash la a mea,ajunesesem de la 163 la 195 CP,cu niste cresteri serioase de cuplu,dar s-a dus turbina dupa vreo 45-50.000,iar masina avea 97.000 in momentul flashului.Nu sunt genul care pleaca cu scrasnete,dar nici nu te poti abtine sa nu dai in masina.Turbina a fost stock un KKK,si am schimbat-o cu un Garett de Sprinter si cu niste admisii un pic modificate a iesit la 210 CP.

Revenind la tema topicului intra-adevar se duc mai repede ambreiajul si turbina deoarece sunt mai solicitate.Ambreiajul din cauza ca se mareste cuplul iar turbina pentru ca intra in sarcina de la turatii mai joase,deci voletii de la variabila se deschid mai devreme ,coloana de aer fierbinte de evacuare este la temperaturi mai inalte la turatii joase...efectul se vor arde voletii si palele pe partea de foc a turbinei,mai devreme.Evident depinde foarte mult de stilul de condus.

Link to comment
Share on other sites

ma am si eu un 530D si vreau sa ii pun un cip , e din 2002 cu 193 de cp. sunt curios daca cipul se poate pune sa fie folosit doar cand trec pe modul sport (am cutie steptronic) , ca nu vreau sa fut motorul ci doar asha sa am de o joaca. si la ce putere ajunge. mersi

221382[/snapback]

Flash-ul se face motorului,nu are treaba cu cutia de viteze,deci va fi permanent.Pentru ce vrei tu exista BOX Tuning, este un fel de calculator intermediar care se ataseaza langa calculatorul de motor,si va merge la buton,adica il poti folosi daca si cand vrei.

Link to comment
Share on other sites

Turbina a fost stock un KKK,si am schimbat-o cu un Garett de Sprinter si cu niste admisii un pic modificate a iesit la 210 CP.

221438[/snapback]

Teoretic si aia stock, tot Garett o aveai.

(teoretic adica nu stiu daca pe toate E39 au folosit Garett, pe E60 cel putin e numai Garett).

Link to comment
Share on other sites

al padrino te rog sa te abtii de la comentarii daca nu te pricepi. Nu mai vorbiti doar de plictiseala. Omu vrea sa isi faca chiptuning, iar principalele urmari sunt cele de mai sus: se duce turbina si ambreiajul.

Toate patesc asta, indiferent de marca.

221213[/snapback]

 

 

depinde de stilul de mers asta' era ideea :blink:

 

depinde de stilul de mers  asta' era ideea  :)

221997[/snapback]

....si scuza mi intrebarea .. daca eu nu ma pricep... :) ...te pricepi tu ?

 

sau vorbesti si tu tot din auzite? :)

 

nu vreau sa discutam in contradictoriu ..ca nu are sens... e cit de cit logic ceea ce spun eu... :)

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Pe scurt lasa-ti-le dracu de chip-uri ! Vrei mai mult i-ati 530d. Vrei mai mult i-ati 530i. Vrei mai mult, i-ati 540i samd...

221848[/snapback]

 

de acord cu tine si Alex86 ! nu mi se par sanatoase chip-uirile astea; ar fi fa-

cut-o inginerii proiectanti daca era cazul dar fiecare e liber sa experimenteze ce vrea pe masina lui.

Link to comment
Share on other sites

inginerii proiectanti... ce-or fi aia?

daca inginerilor le era de sanatatea masinilor noastre, nu le-ar fi facut sa depaseasca 50 kmh si mai mult de 100 cp la motoare de 5 litri. asa ar fi fost mult mai fiabile. probabil ca nici nu am mai fi avut ambreiaj, ca asta se strica :blink:

 

evident ca daca se face flash tuning se uzeaza mai repede turbina, ambreiajul, pompa de injectie, motorul, ce vreti voi.

 

dar astea se uzeaza oricum.

 

nu are rost sa mai discutam despre turbine duse la 40 000 km, la masini fara chiptuning. sau de kit de ambreiaj schimbat dupa 6 luni la masini noi, fara chip.

 

am schimbat pompa de injectie la o masina chip-ata la 160 000 km . dar stiu pompa schimbata la acelasi tip de motor sub 65 000 km - vorbesc despre Peugeot

 

tuningul e un risc pe care ti-l asumi si viata masinii depinde de cum o folosesti si o intretii.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.