Jump to content

Eliminare pdf + catalizator pe un E90 din 2005


Recommended Posts

Acum 2 saptamani am avut probleme cu turbina, nu mai tragea deloc, masina era moarta fara turbina si Logan-ul era mai sprinten decat mine. M-am dus la service si ce sa vezi, turbina distrusa atat mecanic cat si partea electronica Auctonicu, am urmat intreaga procedura propusa de service printre care si eliminarea fizica a filtrului de particule (dpf+ catalizator), copierea softului original de pe masina inainte de a scoate filtru si punerea lui pe masina dupa eliminare.

Problema este ca dupa aceasta operatiune masina scoate un fum destul de dens la rece pentru cateva minute cca. 3-4 min, mi s-a spus ca este de la condens si este normal, ce ziceti??? plus multe noxe care ies destul de puternic si asta nu numai la rece.

 

O alta problema este ca a crescut destul de mult consumul in medie cu 3-4l la 100 de km, de la un consum de 7-7,5% mixt am ajuns la un 10-11%, va rog imi puteti da cateva sugestii care ar fi cauza, ca sa nu pierd nici timp si nici bani aiurea, sa stiu exact ce anume sa verific.

 

Mentionez ca masina este un e90 320 diesel din 2005, masina avand aprox. 220.000 km.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

atunci cand o pornesti s-ar putea sa faca regenerare pt filtrul de particule care nu mai este acolo. de acolo simptomele, fum negru o sa scoata de acum nemaiavand acel filtru, consumul a crescut cam mult spre foarte mult, sa nu fie vreo problema pe la soft. bafta!
Link to comment
Share on other sites

Si la mine scoate abur la pornire cu motorul rece pentru 2 minute depinde cat de frig e

Si cu noxele la fel

Am lasat-o vreo 10 min pornita pana am reusit sa curat gheata de pe geamuri si ma usturau ochii de imi venea sa plang

 

Din cauza eliminarii catalizatorului ...noxe la greu,practic aveti masini non-euro,cred...

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu cat este de normal, inainte sa fac operatiunea asta avea un consum normal, acuma de ce consuma cu 3-4l mai mult, ca doar am mai trecut prin iarna si altii ani?

 

Nu inteleg exact.. softul a fost modificat? Daca da, poate nu a fost modificat cum trebuie.. nu are voie sa-ti creasca atat de mult consumul. Eu zic ca e de la soft.

 

Nu soft-ul, nu a fost modificat deloc, inainte sa se elimine filtrul de particule, se copiaza soft-ul de pe masina, iara dupa ce a fost golit filtrul de particule se copiaza la loc pe masina acelasi soft, practic masina vede filtrul de particule functional si face regenerarea la cat era programata ea sa se faca, el fizic e acolo decat ca e gol pe dinauntru, nu mai opreste nimic in el.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si la mine a crescut consum cu frigul asta . E normal . Isi revine in primavara ;)

 

Pai nu stiu cat este de normal, inainte sa fac operatiunea asta avea un consum normal, acuma de ce consuma cu 3-4l mai mult, ca doar am mai trecut prin iarna si alti ani? Ma gandesc ca de la golirea filtrului de tot, scos si catalizator si pdf, se produc turatii mari la turbina si pe evacuare, nu stiu... sau poate de la injectoare, dar doar nu se stricau chiar acuma imediat, or fi sarit din valori.

 

atunci cand o pornesti s-ar putea sa faca regenerare pt filtrul de particule care nu mai este acolo. de acolo simptomele, fum negru o sa scoata de acum nemaiavand acel filtru, consumul a crescut cam mult spre foarte mult, sa nu fie vreo problema pe la soft. bafta!

 

 

Ok, sunt de acord cu fumul scos repet il scoate la pornire cat este motorul rece atat si asta de la eliminare pdf, noxele la fel eliminare catalizator, dar consumul aici e problema mea, de ce a crescut atat demult?? Soft-ul ce problema ar fi de la soft??, ca doar a fost copiat inainte de a fi scos filtru si golit, s-a pus filtru la loc s-a copiat acelasi soft care afost pe masina, practic masina vede filtul acolo ca fiind functional si face regenerarea la cat o facea si inainte...

 

probabil din cauza softului masina isi face regenerari ale DPF (chiar daca acesta nu mai exista). Eu zic sa te duci la cineva mai priceput (gasesti si aici pe forum un baiat care pare ok)

Cu siguranta se fac regenerarile in filtru la fel ca inainte ca doar masina vede filtrul acolo, decat ca el fizic e gol pe dinauntru, e acelasi soft pe masina, copiat ianite sa se goleasca filtru si pus pe masina dupa. Regenerarea banuies ca se produce la cat se facea si inainte.

 

probabil din cauza softului masina isi face regenerari ale DPF (chiar daca acesta nu mai exista). Eu zic sa te duci la cineva mai priceput (gasesti si aici pe forum un baiat care pare ok)

 

Pai e normal sa faca regenerarea in filru ca doar masina il vede acolo ca fiind functional, e acelasi soft pe masina copiat inainte de a elimna filtru si pus pe masina dupa.

 

In schimb consumul nu are voie sa creasca

 

Eu am e90 320d fara dpf din fabrica

 

 

ok, problema cu fumul si noxele e explicabila si am inteles, problema mea este consumul care a crescut foarte mult cu 3-4l la suta. Din ce cauza oare?

Injectoarele iesite din valorile lor, dar de ce exact acum, ianinte de eliminare filtru si probleme la turbina consumul era absolut normal, acuma dintr-o data sa sara asa mult.

 

Oare regenerarile in filtru se fac mai des si de aici si consumul mare..

 

Ceva sugestii legate de consum?

Link to comment
Share on other sites

Asa patesti cu, consum cand te crezi ai bun ca zeci de ingineri de la BMW.

 

nu este vorba de asta...cei de la bmw recomanda schimbarea filtrului cu unul nou.

dar daca e vorba de eliminarea lui, suntmulti care chiar stiu sa faca treaba asta ca la carte.

totul este sa te documentezi inainte.nu sa te duci la nea vasile cizmarul.

 

ca sa functioneze masina cum trebui, este nevoie deeliminarea filtrului de particule si din soft.nu numai fizic.ceea ce ei nu au facut...daca e asa cum spui tu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu soft-ul, nu a fost modificat deloc, inainte sa se elimine filtrul de particule, se copiaza soft-ul de pe masina, iara dupa ce a fost golit filtrul de particule se copiaza la loc pe masina acelasi soft, practic masina vede filtrul de particule functional si face regenerarea la cat era programata ea sa se faca, el fizic e acolo decat ca e gol pe dinauntru, nu mai opreste nimic in el.

 

Lol. Nu, cine ti-a spus asta e total pe dinafara! Softul trebuie modificat! DPF trebuie eliminat din SOFT ca sa functineze masina cum trebuie. Pai explica-mi si mie de ce s-a copiat softu de pe masina inainte de eliminare fizica si apoi s-a pus inapoi? Sa nu vada softu ca elimina DPFu si sa se sperie? sau ce?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Lol. Nu, cine ti-a spus asta e total pe dinafara! Softul trebuie modificat! DPF trebuie eliminat din SOFT ca sa functineze masina cum trebuie. Pai explica-mi si mie de ce s-a copiat softu de pe masina inainte de eliminare fizica si apoi s-a pus inapoi? Sa nu vada softu ca elimina DPFu si sa se sperie? sau ce?

 

😂😂😂

post-51253-0-79831500-1417519451_thumb.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca de cele mai multe ori dpf infundat iti face backpressure mare si bubuie turbina

CIND AI PDF INFUNDAT TE ANUNTA MASINA

pina cind ajunge sa se duca turbina(din cauza PDF-ULUI) trebuie sa fii gufy sa nu iti dai seama ca masina nu mai trage!!!!

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

si cum iti explici ca sunt atatia care o paradesc ?

la intrare si la iesire din PDF sunt 2 senzori de presiune diferentiala care iti spun gradul de colmatare al PDF-ului .Acesta se poate citi cu testerul si se afiseaza in procente.

Daca se duce turbina cel mai logic o inlocuiesti si verifici gradul de colmatare al pdf-ului ,eventual se face o regenerare cu testerul ,si nu il lasi pe DOREL sa iti arunce pdf-ul la gunoi ,,ASA PREVENTIV,,sau ca asa a auzit el pe la altii.

Edited by alexwrc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.