Jump to content

Vreau sa-mi iau seria 5.Ce ma sfatuiti?


Guest mar33

Recommended Posts

Guest mar33

Salut! Ma numesc Marian si sunt nou pe forum.Am intrat aici sa va intreb si eu cate ceva,si anume: peste cam o luna o sa am 5000 euro si vreau sa-mi iau masina.Am avut vectra din '92 si audi 80 din '90.Acum vreau altceva si anume stau in dubii: CALIBRA sau BMW 520i.Eu inclin catre bmw,voi ce ma sfatuiti?Multi mi-au zis ca sunt vechi...ca consuma mult...ca sunt scumpe piesele....ca are tractiune spate si iarna tre sa stau cu ea in garaj...etc.Nimeni nu zice: IA-TI BA CA E MISTO! Vreau si eu niste sfaturi de la voi,eu nu am avut bmw si nu stiu nimic despre bmw,vreau doar unul simplu,fara tunning sau briz briz-uri,simplu si elegant,sa nu consume mult,o vreau de plimbare...nu curse...nu de astea.Vreau sa am grija de ea.Ce ma intereseaza cel mai mult este camce consum are in oras si in afara,daca se gasesc piese,si daca sunt asa mari probleme cu tractiune spate...ca nu am condus niciodata cu tractiune spate.Astept niste sfaturi daca sa imi iau bmw sau calibra...si daca ziceti de bmw...spuneti-mi la ce sa fiu atent cand o cumpar si sfaturi care credeti voi ca imi sunt de folos.Ajutati-ma sa iau o decizie buna!

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Guest mar33
Dar frate, dar consumul si piesele si serviceul sunt mai scumpe decat la opel nu?Daca imi iau bmw si ma rupe la benzina?Si daca s-a dus o piese si ma costa milioane?Ce fac?
Link to comment
Share on other sites

Dar frate, dar consumul si piesele si serviceul sunt mai scumpe decat la opel nu?Daca imi iau bmw si ma rupe la benzina?Si daca s-a dus o piese si ma costa milioane?Ce fac?

22180[/snapback]

 

 

Este posibil ca BMW-ul sa fie mai scump la intretinere decat Opelul.Cat despre consumul de benzina,depinde de motorizare.

Daca masina nu are controlul tractiunii ,este posibil sa nu iti placa foarte mult(iarna :blink: ).

 

Nu stiu ce probleme au cei de la Opel cu Calibra.Nu stiu cat de fiabila este.

BMW-urile sunt destul de fiabile avand in vedere starea drumurilor si calitatea benzinei.

 

Din pacate, nimeni nu iti poate spune sa iti iei BMW ca nu o sa ai niciodata probleme cu el :)

Link to comment
Share on other sites

Dar frate, dar consumul si piesele si serviceul sunt mai scumpe decat la opel nu?Daca imi iau bmw si ma rupe la benzina?Si daca s-a dus o piese si ma costa milioane?Ce fac?

22180[/snapback]

 

Pai Opel-urile au probleme mari cu tabla.Cam toate Calibrele sunt super forjate,si iti spun eu ca un BMW tine mai bine la forja ca un Calibra.Consumul e apropiat de BMW,pentru ca si Calibra are motoare de 2.0 cu 16v.Iar optiuni,cam slabute,adica clima rar de tot am vazut,airbag-uri,piele la fel.

Daca arata interesant,asta nu inseamna ca si e o masina buna.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce e bun pentru tine oricum o masina mai veche de 5 ani incepe sa ceara anumite lucruri si e normal o masina buna are si piese scumpe si poate necesita si specialist care costa.Nu se poate si bun si ieftin iar consumul,cine cumpara un 5 trebuie sa se si gandeasca la bani din pacate.Incet va trece si treaba cu masinile ieftine sau care se pot repara oriunde si ieftin e normal in ziua de azi.Eu unul imi cumpar masina noua atunci am numai probleme cu benzina dar ultimele modele de BMW nu consuma mult mai mult ca o Dacie,am facut si noi progrese.Si in cele din urma alegerea este a ta si banii la fel.M-ar bucura sa-ti cumperi un BMW e oricum alta clasa.
Link to comment
Share on other sites

cat despre iarna, daca esti rezonabil nu o sa ai probleme. eu cu BMW-uri incaltate cu anvelope de iarna am ajuns unde Opel, Daewoo, Dacia, Vw, etc ajungeau numai cu lanturi.

si eu nu iteleg, cum poti sa-ti propui o chestie asa diferita? inteleg daca ai spune seria 3 si Calibra.

stiu ca parca la Calibra e o problema ca e dezvoltat pe sasiul lu Omega si are o problema de stabilitate.

Link to comment
Share on other sites

calibra este o masina care doar arata bine. atat. am prieteni cu calibre si le vad problemele.

iar cine zice ca-s mari probleme cu bmw-ul iarna .....inseaman ca nu stie sa conduca iarna sau a mers cu vreunul cu cauciucuri slick pe spate. eu iarna asta nu am avut nici o problema cu el(iarna trecuta am avut pt ca aveam slickuri pe spate :blink: )

consum.....cat crezi sau vrei sa consume. al meu 520 pe CARBURATOR ia 16 forjat in oras si 14 normal, iar afara 10 in mers constant 140-160. daca tu gasesti calibra care sa consume mai putin in regimul meu de mers o mananc cu table cu tot.

dezavantaje..

calibra o masina care nu se mai fabrica de ceva timp. nu gasesti neforjate. si la bmw-uri cam la fel dar ...motoarele de bmw suporta mai multe si mai mult. tractiune spate = fara probleme la planetare. la bmw in general unele piese se potrivesc foarte bine de la un model la altul. mai ales la motor.

Link to comment
Share on other sites

confirm si eu treaba cu mersul iarna. absolut nici o problema cu un set de cauciucuri winter si ... daca se poate control al tractiunii, da nu neaparat, am prieteni care nu au asa ceva si se descurca iarna

22233[/snapback]

si eu confirm mersul iarna cu cauciucuri winter ,nici o problema,am mers cu 524 td automat si acum cu 535i,ce-a mai buna recomandare este sati iei un 525i deoarece consuma mai putin ca un 520i(in regim de mers normal)il gasesti si cu accesorii(aer,trapa,geamuri electrice,comp de bord poate) cu iti e noroku

uite niste consumuri din cartea BMW E34:

90km/h 120km/h in oras

520i 7,4 8,8 13,5

525i 6,8 8,3 13,1

535i 7,6 9,6 15,8

consumurile sint pt cutie manuala si motoare cu catalizator

Link to comment
Share on other sites

hmmmm, nu prea-mi vine sa cred ca 525 ia doar 6,8 la 90/h. Stai sa vedem ce zice barrriton, ca ea are un 520 E34 iar in oras parca ii consuma doar 12.

Recomandarea mea? B M W. E mult mai fiabil si chiar daca piesele sunt(?) mai scumpe, tot merita din plin.

Link to comment
Share on other sites

hmmmm, nu prea-mi vine sa cred ca 525 ia doar 6,8 la 90/h. Stai sa vedem ce zice barrriton, ca ea are un 520 E34 iar in oras parca ii consuma doar 12.

Recomandarea mea? B M W. E mult mai fiabil si chiar daca piesele sunt(?) mai scumpe, tot merita din plin.

22252[/snapback]

 

Pai e vorba de motoare diferite.Motorul M50 consuma mai putin ca cel M20.Din cate stiu,Barriton are 520 cu motor M20,care e cam sugativa.

Link to comment
Share on other sites

Guest mar33

Trebuie sa recunosc ca nu sunteti baieti rai...nici nu ma asteptam sa primesc atatea raspunsuri...Dar ma bucur ca toti ati spus acelasi lucru: CLAR BMW.

Bine....sunteti si fun bmw toti si probabil si asta e un motiv...Sunt sfaturi care cu siguranta ma ajuta,dar eu nu inteleg cum vine asta: 525 sa consume mai putin decat 520.Eu stiu ca consumul creste odata cu capacitatea motorului.Poate ma lamuriti un pic.AAA..si inca ceva,nu inteleg nimic despre E-34, M-20, M-50?Ce sunt astea?Motoare...de la ce vine asta?

Link to comment
Share on other sites

Guest mar33

Pret: 5,000 EURO An fabricatie: 1991 Carburant: Benzina

Rulaj: 160,000 km Capacitate: 1,800 cmc Putere: 120 CP

Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO

Dotari:

CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; COMPUTER BORD; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

LINIE PIONEER +6 BOXE MASINA ESTE IMPECABILA ,ACTE LA ZI ,PROPIETAR ,RAR 2007 ,ASIGURARE ,MOTORUL NU PAPA ULEI ACCEPT SI SCHIMBURI CU AUTO MAI VECHI+DIFERENTA CONSUM MIC 10% PRET USOR DISC

 

L-am gasit pe autovit.Ce parere aveti? Si e 1.8....consuma mai putin ca 2.0....?

Link to comment
Share on other sites

mar33, dat fiind ca abia peste o luna planuiesti sa-ti iei masina, fa-ti ceva timp si informeaza-te cat mai mult (Net-ul este o sursa foarte buna) despre diferitele modele de BMW si motoarele care au fost disponibile.

Exista si pe bmwclub.ro o lista de modele (click aici pentru link), dar este la nivel pur informativ, nu te va ajuta prea mult. Totusi, iti va fi utila in a verifica daca anunturile de vanzare (cum este cel pe care l-ai gasit pe autovit) sunt reale sau umflate. Spre exemplu, puterea reala a 518i de care spui este 113 CP, nu 120 CP.

 

Poate ca acest link este un bun inceput pentru a intelege ce motoare au fost utilizate de BMW pana relativ recent si cum sunt ele codificate.

 

Poate nu ar fi rau sa consideri, ca alternativa, sa cumperi un Serie 3 E36, 320i sau 325i cu motor M50 - in ideea ca acorzi o mare importanta unui consum cat mai redus.

E34 518i nu este o optiune - e mult submotorizat.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor!!! Cam asa ceva vreau eu: E unul pe autovit 520...6.300 euro.Arata superb.Uitati-va si spuneti-mi ce parere aveti? :blink:

22258[/snapback]

 

Parerea mea.Din tot ce am vazut pe Autovit,nimic nu merita sa fie cumparat.Mai ai rabdare.Eventual fa ceva drivetest cu diferite modele.Si mai aprofundeaza problema.Eu cand mi-am luat prima masina,520 din 89,aveam 2000km cu Dacia lui tata,nu deschisesem niciodata capota sa vad cum arata un motor,si ca urmare,peste cei 5000$ pe care i-am dat pe masina,am mai bagat inca 3 mii si ceva,in doar jumate de an.Am schimbat tot incepand de la motor si pana la baterie.Daca il chemam si pe tata sa vada masina,poate nu ma pacaleam,dar fiind banii mei,am zis ca sunt destept rau,si uite ce am patit.

Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca masinile astea sunt de mult in tara, cauta una cu o atitudine cat de cat buna si orienteaza-te ca pretul sa fie cat mai mic si astfel sa ai o rezerva cand apar surprizele.

dintre BMW-uri cea mai fericita varianta, parerea mea, e un 525i/24 supape/an 94. eu stiu unul de 94/individual/350k-400 mii km/jante M5/piele/clima/care s-a vandut la 4900euro . desigur, trebuia luat la mana dar in momentul vanzarii functiona total si avea totul original pe el.

O Calibra de 350000 km cred ca nu o mai faci sa arate bine nici in poza .

PAREREA MEA !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.