Jump to content

Pornire la rece cu trepidatii


Recommended Posts

Salut pe toata lumea,

Am o problema cu un bmw 520d,n47 2008.La pornirea la rece,fie vara sau iarna,motorul porneste foarte usor(la a doua,a treia rotire a motorului),apoi dupa 4-5 sec.incepe si tremura aprox.10 sec.Daca in momentul in care incepe sa trepideze ating usor acceleratia(pana la max.1200-1300 rot),trepidatia dispare.Pe tester mi-a dat bujie piston 1 arsa.Am schimbat bujiile intre ele,aceeasi eroare.Am schimbat toate bujiile(cu altele originale noi,respectiv Bosch 7v).Rezultatul este acelasi.Am verificat fisele si am observata-mi vine curent pe ele astfel 1si2 -ascileaza de la 1,5 la3,4v, apoi 3si4 la fel,dar toate astea fara contact pus.Cand am capota sau portiera deschisa,lainterval de cateva minute se aud din cand in cand niste zgomote de cuplaj si decuplaj niste relee sau electrovalve.Curent pe bujii imi vine exact in momentul in care se aud acele zgomote,timp de cateva sec,apoi revin la 0v si apoi iarasi se reia ciclul.As dori sa-mi spuneti daca s-a mai intalnit cineva cu aceste ,,anomalii,.Mentionez ca bateria nu o descarca.Totusi nu cred ca releul este de vina pt.ca si la +35 grade si la -5grade simptomele sunt aceleasi.Cei de la reprezentanta mi-au spus ca zgomotul de relee si tensiune pe bujii sunt normale cand dezarmezi masina si deschizi portiera pt. ca se pregateste incalzirea camerei de ardere.

Multumesc pentru eventualele pareri

Link to comment
Share on other sites

Salut pe toata lumea,

Am o problema cu un bmw 520d,n47 2008.La pornirea la rece,fie vara sau iarna,motorul porneste foarte usor(la a doua,a treia rotire a motorului),apoi dupa 4-5 sec.incepe si tremura aprox.10 sec.Daca in momentul in care incepe sa trepideze ating usor acceleratia(pana la max.1200-1300 rot),trepidatia dispare.Pe tester mi-a dat bujie piston 1 arsa.Am schimbat bujiile intre ele,aceeasi eroare.Am schimbat toate bujiile(cu altele originale noi,respectiv Bosch 7v).Rezultatul este acelasi.Am verificat fisele si am observata-mi vine curent pe ele astfel 1si2 -ascileaza de la 1,5 la3,4v, apoi 3si4 la fel,dar toate astea fara contact pus.Cand am capota sau portiera deschisa,lainterval de cateva minute se aud din cand in cand niste zgomote de cuplaj si decuplaj niste relee sau electrovalve.Curent pe bujii imi vine exact in momentul in care se aud acele zgomote,timp de cateva sec,apoi revin la 0v si apoi iarasi se reia ciclul.As dori sa-mi spuneti daca s-a mai intalnit cineva cu aceste ,,anomalii,.Mentionez ca bateria nu o descarca.Totusi nu cred ca releul este de vina pt.ca si la +35 grade si la -5grade simptomele sunt aceleasi.Cei de la reprezentanta mi-au spus ca zgomotul de relee si tensiune pe bujii sunt normale cand dezarmezi masina si deschizi portiera pt. ca se pregateste incalzirea camerei de ardere.

Multumesc pentru eventualele pareri

Releul se schimba impreuna cu bujiile se pun noi toate

Edited by roscatu m3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Problema s-a rezolvat prin schimbarea releului.Motorul si-a schimbat complet mersul si aici vreau sa spun ca nu mai este zgomotos si nu mai tremura nici la cald (bujiile 7v lucreaza si la cald),nici la rece.La rece relantiul sta undeva la 1100rot/min aprox 1 min,apoi scade usor.Pana sa schimb releul relantiul la rece era sub 900 rot/min.Interesant este faptul ca si cu releul defect pornea la -10gr.C foarte usor,mai exact dupa o rotatie a motorului.Probabil ajuta si compresia destul de mult.Multumesc pentru sfaturi...
Link to comment
Share on other sites

salutare, aceeasi problema o am si eu numai ca mie nu imi apare nimic pe tester! bujiile le-am schimbat anul trecut si am pus beru. problema este ca dupa ce o pornesc si incepe sa tremure, aceste simptome se mentin o perioada destul de mare pana cand motorul se incalzeste bine. cat a costat releul???
Link to comment
Share on other sites

salutare, aceeasi problema o am si eu numai ca mie nu imi apare nimic pe tester! bujiile le-am schimbat anul trecut si am pus beru. problema este ca dupa ce o pornesc si incepe sa tremure, aceste simptome se mentin o perioada destul de mare pana cand motorul se incalzeste bine. cat a costat releul???

 

eu am schimbat de curand releul, cam la fel facea si la mine si problemele au disparut. Releul a costat 410 lei original.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

salutare, aceeasi problema o am si eu numai ca mie nu imi apare nimic pe tester! bujiile le-am schimbat anul trecut si am pus beru. problema este ca dupa ce o pornesc si incepe sa tremure, aceste simptome se mentin o perioada destul de mare pana cand motorul se incalzeste bine. cat a costat releul???

450 ron cu montaj si diagnoza.Vorbeste cu cei de la service sa ti-l monteze de proba sa vezi daca au disparut simptomele.Eu asa am facut,altfel il montam eu(fara 70 ron manopera).Succes...

Link to comment
Share on other sites

salutare, aceeasi problema o am si eu numai ca mie nu imi apare nimic pe tester! bujiile le-am schimbat anul trecut si am pus beru. problema este ca dupa ce o pornesc si incepe sa tremure, aceste simptome se mentin o perioada destul de mare pana cand motorul se incalzeste bine. cat a costat releul???

 

Salut problema ta poate fi de la galeria de admisie.Clapetele cred ca pina se incalzeste motorul stau pe simideschis deoarece sunt pline de mizga din aia cu ulei, in momentul in care se incalzeste motorul mizeria se inmoaie si acestea se inchid mai bine,astfel si motorul merge rotund.Verifica galeria de admisie plus furtunul gros ce iese din EGR sau cel de iese din intercooler cel de jos, sa nu fie copt, dar putin probabil sa fie din cauza asta deobicei acestea se aud, plus ca la accelerate masina scoate fum.

La mine asta a fost a durat 2 ani pina i- am dat de capat, poti sa incerci sa anulezi clapetele,daca dispare o poti lasa asa, dar o sa ti se regenereze mai des DPF si o sa duca la incarcarea acestuia, cel mai sigur este sa schimbi galeria de admisie.

Sper sa iti fie de ajutor informatia.

Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare o am si eu la un E46 320d common rail. Am schimbat bujiile si releul ( toate marca Beru), dar pe tester imi apar defecte bujiile de la cilindrii 1,3 si 4. Releul vechi l-am desfacut si sub un strat de gelatina transparenta( sau ce e aia) este o placa de circuite si sunt 4 fire pe care le-am gasit intrerupte. Am incercat sa le lipesc, dar nu a tinut. Asa ca am luat alte bujii si releu nou, dar problema persista. Masina porneste bine pana pe la -2grade, mai jos se simte lipsa bujiilor. Trepidatii am si eu pana se incalzeste motorul bine. Exista posibilitatea ca releul nou sa fie defect?
Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare o am si eu la un E46 320d common rail. Am schimbat bujiile si releul ( toate marca Beru), dar pe tester imi apar defecte bujiile de la cilindrii 1,3 si 4. Releul vechi l-am desfacut si sub un strat de gelatina transparenta( sau ce e aia) este o placa de circuite si sunt 4 fire pe care le-am gasit intrerupte. Am incercat sa le lipesc, dar nu a tinut. Asa ca am luat alte bujii si releu nou, dar problema persista. Masina porneste bine pana pe la -2grade, mai jos se simte lipsa bujiilor. Trepidatii am si eu pana se incalzeste motorul bine. Exista posibilitatea ca releul nou sa fie defect?

verifica cablul de inalta tensiune ce intra in releu daca baga curent.

Link to comment
Share on other sites

despre ce cablu de inalta tensiune vorbesti?acolo intra doar 12-14 volti.verifica daca ai tensiune la intrare in releu si daca nu ai verifica siguranta ce alimenteaza releul.nu stiu la tine dar eu la e46 320d nfl am siguranta de 100 amperi in torpedou sub tabloul de sigurante.si eu am avut-o arsa , am schimbat-o si tot se ardea mereu.cauza : o bujie era in scurt circuit si ardea siguranta mereu.succes
Link to comment
Share on other sites

Despre cablul 2 din poza cred ca vorbeste.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=12_1167&hg=12&fg=29

El face legatura dintre releu si electromotor. O sa verific si tensiunea de intrare in releu, daca nu siguranta aceea de la releu,in cazul in care o am, daca nu cred ca este defect cablul.

Edited by andrei1991
Link to comment
Share on other sites

Despre cablul 2 din poza cred ca vorbeste.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=12_1167&hg=12&fg=29

El face legatura dintre releu si electromotor. O sa verific si tensiunea de intrare in releu, daca nu siguranta aceea de la releu,in cazul in care o am, daca nu cred ca este defect cablul.

 

Salut !

da acel cablu de inalta tensiune asa ii zice eu am zis in cazul meu deoarece problema am avut-o la un e60, dupa care poti verifica si siguranta daca o ai , la e60 stiu ca ea nu exista . Si inca ceva, verifica daca ti-a bagat mufa la cablu in releu deoarece dac nu a bagat-o bine in timp o sa iti faca scurt, si o sa prajesti si mufa si releul , in cazul acesta o sa necesite schimbarea acestora

Edited by bmwbv
Link to comment
Share on other sites

nu exista cablu de inalta tensiune la releu bujii.acolo trec doar 12 volti amarati.in afara de xenon nu stiu daca este pe undeva inalta tensiune.

 

 

Exista plusul mare de putere la releu care iti vine de pe alectromotor si prin care trec 12V si 100 A si care daca nu e in perfecta stare la mufe nu iti duce toata puterea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.