Jump to content

My dream came true


RedCap

Recommended Posts

E chestie strict de gusturi aici, mi-a placut enorm de mult E92-ul la vremea lui, insa F82-ul mi se pare mult mai agresiv cand le compar. Cat despre V8, e iar chestier subiectiva, eu prefer L6-le asta twin turbo care trage de rupe din ture mici si nu se simte lesinat ca V8-ul aspirat de pe generatia anterioara, dar repet, e doar o chestie de gusturi aici.

 

Multi s-au plans ca V8-ul era lesinat in ture mici asa ca BMW le-a dat cuplu demential din ture mici cu noul motor, acum lumea suspina dupa vechiul V8... :)

 

@edit: Pentru o parere personala, spusa din propria experienta dupa ce le-am condus pe ambele, ploua cu minusuri... si la mai multe, ce pot spune altceva?

Edited by RedCap
  • Like 8
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

E chestie strict de gusturi aici, mi-a placut enorm de mult E92-ul la vremea lui, insa F82-ul mi se pare mult mai agresiv cand le compar. Cat despre V8, e iar chestier subiectiva, eu prefer L6-le asta twin turbo care trage de rupe din ture mici si nu se simte lesinat ca V8-ul aspirat de pe generatia anterioara, dar repet, e doar o chestie de gusturi aici.

 

Multi s-au plans ca V8-ul era lesinat in ture mici asa ca BMW le-a dat cuplu demential din ture mici cu noul motor, acum lumea suspina dupa vechiul V8... :)

 

@edit: Pentru o parere personala, spusa din propria experienta dupa ce le-am condus pe ambele, ploua cu minusuri... si la mai multe, ce pot spune altceva?

Imi place M4, e o masina care depaseste la performante modelul anterior de M3, de aceea a si fost creeat, dar pe langa aceste aspecte, M3 V8 este o masina care nu o sa demodeaza prea curand. Daca stam bine sa urmarim istoria, orice M clasic atrage atentia. Ca o paranteza, pentru mine un M care imi place foarte mult este M5 E60. Sunetul e bestial.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Intre timp masina a ajuns la 6364 mile (10,241.87 km), avand un consum de 20.7 mpg (11.36 l/100 km) pe ultimele 2491.8 mile (4,010.16 km) parcurse de la ultima resetare conform computerului de bord. Momentan masina e ok, exceptand vreo 3 erori pe care le-am avut pana acum, de doua ori sa verific sistemul de injectie, eroare ce a disparut dupa ce am oprit si repornit motorul si o data eroare de faruri arse, eroare ce la fel a disparut odata cu repornirea motorului.

 

http://s5.postimg.org/e98w8rzdj/IMG_0769.jpg

http://s5.postimg.org/616yns7h3/IMG_0770.jpg

http://s5.postimg.org/6rzotk9uf/IMG_0771.jpg

 

Avand in vedere ce consumuri vad pe aici la 335-uri pot spune ca a mea consuma decent de bine. :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La naiba sa o ia ca ii bag numai Shell de 93, Premium, nu ii pun Regular sau Mid Grade ( maximul de la mine, Premium, care este echivalent cu un 97-98 din Europa conform Wikipedia)... o sa vad cand ma duc la revizie, mai am vreo 4300 de mile parca pana atunci, sa vad ce imi spun la service. Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu ar trebui sa fie probleme cu benzina, sistemul de alimentare e calibrat pentru benzina mai proasta calitativ din US, deci nu asta ar trebui sa fie cauza, decat daca ai avut tu ghinionul sa nimeresti ceva in neregula cu statia respectiva de alimentare. Media la consum in ce regim de trafic e facuta? E super buna, ai start/stop mereu activ? Dinozaurul meu ia cam 10mpg in oras si cea mai buna medie e de 14.7 si asta in conditii de cam 70-80% extra-urban.
Link to comment
Share on other sites

http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1863/14616700/6/926939331170894672.jpg

 

In caz ca-ti vin idei :rolleyes:

http://www.promotor.ro/masini-noi/tuning-auto/bmw-m4-a-fost-facut-sa-fie-modificat.-iar-tag-motorsports-s-a-conformat-14616700

In dreptul aripilor spate e groaznic. Se elimina continuitatea liniilor care pleaca din fata si trebuie sa ajunga in spate.

Link to comment
Share on other sites

nu ar trebui sa fie probleme cu benzina, sistemul de alimentare e calibrat pentru benzina mai proasta calitativ din US, deci nu asta ar trebui sa fie cauza, decat daca ai avut tu ghinionul sa nimeresti ceva in neregula cu statia respectiva de alimentare. Media la consum in ce regim de trafic e facuta? E super buna, ai start/stop mereu activ? Dinozaurul meu ia cam 10mpg in oras si cea mai buna medie e de 14.7 si asta in conditii de cam 70-80% extra-urban.

 

Benzina de 93 pe care o pun eu aici este echivalentul benzinei de 97-98 din Europa deci nu ar trebui sa fie probleme. Media de consum e facuta in regim de mers zi de zi la munca, mai exact vreo 3 mile dus intors, si in rest iesit in weekend si cand mai am chef/timp si prin alte locuri la plimbare. Nu folosesc start/stop-ul, aia e media mea dupa cum am precizat de la ultima resetare facuta. :)

 

Uite aici o discutie despre RON si AKI, RON fiind pentru Europa si AKI pt Canada si SUA.

 

http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1863/14616700/6/926939331170894672.jpg

 

In caz ca-ti vin idei :rolleyes:

http://www.promotor.ro/masini-noi/tuning-auto/bmw-m4-a-fost-facut-sa-fie-modificat.-iar-tag-motorsports-s-a-conformat-14616700

 

Hmmm...pas, prefer masina asa cum e momentan.

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Maine plec la drum, New Orleans scrie pe mine pe timpul weekend-ului prelungit pe care il am datorita zilei muncii ( Labor's Day care e luni). In total voi face peste 1.1k km, sper sa nu se apuce masina sa imi faca figuri, desi au fost extrem de putine cazurile despre care am citit cu probleme la M3/4 fata de vechea generatie care la inceput cam dadea posesorilor batai de cap cu unele probleme dupa care masina intra in "limp mode". Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc negativist, dar nici nu sunt genul sa schimb uleiul la 10k km si tot asa, cand imi arata computerul de bord programez revizia si aia e, in rest apa, paie si bataie, la drum. :) Se intampla ceva, road assistance si aia e.

 

Totusi e o masina din primul an de fabricatie si cateodata mai apar diverse probleme la masinile din primii ani de fabricatie pana sa apara LCI-ul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc negativist, dar nici nu sunt genul sa schimb uleiul la 10k km si tot asa, cand imi arata computerul de bord programez revizia si aia e, in rest apa, paie si bataie, la drum. :) Se intampla ceva, road assistance si aia e.

 

Totusi e o masina din primul an de fabricatie si cateodata mai apar diverse probleme la masinile din primii ani de fabricatie pana sa apara LCI-ul.

 

Da, la primii ani e mai cu cantec, insa e in garantie inca, presupun, deci daca se strica ceva, o sa vina dupa tine.

Bucura-te de masina, deaia ai luat-o de noua !

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt deloc negativist, dar nici nu sunt genul sa schimb uleiul la 10k km si tot asa, cand imi arata computerul de bord programez revizia si aia e, in rest apa, paie si bataie, la drum. :) Se intampla ceva, road assistance si aia e.

 

Totusi e o masina din primul an de fabricatie si cateodata mai apar diverse probleme la masinile din primii ani de fabricatie pana sa apara LCI-ul.

 

Wat... dar la cati km schimbi uleiul?

Link to comment
Share on other sites

Primul schimb a fost la 1.2k mile parca, urmeaza urmatorul pe la vreo 10k.

 

Da, la primii ani e mai cu cantec, insa e in garantie inca, presupun, deci daca se strica ceva, o sa vina dupa tine.

Bucura-te de masina, deaia ai luat-o de noua !

 

4 ani sau 50k mile e in garantie, schimba ei pana si placutele si discurile de frana, deci... repet : apa, paie si bataie! :D

 

@edit: jeezy, e mai usor de raportat acum numarul meu decat a fost data trecuta. :p

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.