Jump to content

My dream came true


RedCap

Recommended Posts

Da, am dat M4 si mi-am luat un F16 35i cu, care abia am ajuns la vreo 5400 de mile din Decembrie 2016 pana acum. :)

 

Adica cum ai reusit acolo...personal m-am saturat de romania ca de mere acre....

 

E offtopic intrebarea, dar iti raspund simplu si la obiect. M-am saturat de Romania si cand am considerat ca am suficienta experienta ca sa fiu atractiv pentru angajatorii Americani, m-am pus pe aplicat si mi-a iesit repede manevra. Lucrez in acelasi domeniu in care lucram si in RO, doar ca pe salariu de State. Cand am aterizat in State aveam viza de munca, angajator, nu am stat sa gafai ilegal pe aici.

 

Sper ca te-am lamurit, si cu asta terminam cu offtopic-ul sper.

Edited by RedCap
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cand vad, sau aud de M4, parca ceva se activeazĂŁ ĂŽn mine,zĂŁu :)

Nu vreau sa fiu cârcotas, dar daca mi-aș permite una, jur ca mașina asta as pastra-o pana la adânci bĂŁtrâneți, cu atât mai puțin sĂŁ o dau si sa iau X6, indiferent de motorizarea pe care o are.

Nu ma intelege greșit, imi place noua ta achizitie, dar parca M4 e cĂŁ o dragoste la prima vedere.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa am zis si eu, ce mult am visat la M4, l-am luat chiar in primul an de la aparitia lui dar dupa ce l-am luat...parca a disparut din entuziasmul ala, pe zi ce trece scadea din ce in ce mai mult. :( Oricum am in gand un alt M, revin la ele, sper sa nu se intample la fel si cu asta. :)

 

Dar sincer acum, de ce naiba sa imbatranesti cu o masina? Da-o in ma-sa ca nu e de colectie, e un bun de consum, acum depinde si cat anume vrei/poti sa dai pe bunul ala. Ma rog, asa gandesc eu, fiecare le stie pe ale lui mai bine.

Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Aduc topicul asta la viata. Imi amintesc cu nostalgie de vremea cand aveam M4 și ma trezeam in dreptul meu la semafor cu, câte-un Camaro, Mustang sau vreun Corvette care aveau chef de o liniuta. Ca sa ma bag ĂŽn jocul lor, puneam cutia in "N", acceleram de cateva ori in sensul hai sa vedem care pe care cand se face verde si cand se facea semaforul verde...eu plecam normal in timp ce musteriul isi lasase jumatate din gume pe asfalt. Ce de injuraturi cred ca mi-am luat asa... :)

 

Iar culoarea, sa ii ia dracu pe BMW ca au scos-o, ca era super ca anti praf, nu se vedea praful pe ea.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Posted (edited)

Mda... aduc topicul asta la viata. Odata ce ai avut un M tot la M vei reveni se pare. Asta cel putin in cazul meu.

Am urmatoarele variante:

  1. BMW M3 Competition xDrive comandat de nou dupa ce apare facelift-ul ca tot are si vreo 20 de CP in plus fata de non facelift
  2. BMW M4 Competition xDrive comandat de nou
  3. BMW M5 Competition sh, an 2021-2022
  4. BMW M8 Competition Coupe sh, an 2020-2022

Noul model de M5 va fi greu ca naiba cu hibridul lor cu tot si nu ma prea incanta designul noii serie 5.

Sa iau un M8 de nou... deja prea ard bani ca nebunul, nu ca nu as arde oricum la toate variantele expuse de mine mai sus.

M3... e mai practica teoretic ca are 4 usi dar fie vorba intre noi nu am treaba oricum cu usile din spate.

Si parca ma tot mananca palma sa imi comand una cum vreau eu ca de, mirosul ala de nou, sa stiu ca am pus eu fix ce am vrut pe ea, etc.

Deci... M4? 😄 

Edited by RedCap
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Nu am vazut topicul cu M4 cabrio... mi-a scapat oare? Facelift e acum pe modelul 2025, anii trecuti a fost parca navigatia noua din ce retin eu. E posibil totusi sa ma insel, nu am mai stat de masini in ultima vreme.

Legat de M3 touring nici sa vreau si nu imi pot lua ca nu e disponibil. 🙂 

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu asta. De exemplu acum tot cautam un M5 Competition dar zau ca nu gasesc si plin de optionale, si cu interior inchis si exterior deschis, si fara cute pe scaunul soferului... etc.

Asa ca imi bag picioarele si imi comand iar una de noua cum am tot avut in ultimii ani si gata. Acum am un 540i luat sh ca aveam nevoie de o masina si una doua ma plang ca nu are te miri ce optionale.

Astept un raspuns de la un dealer local legat de o alocare pentru un M4 2025 daca are ori ba si dupa partea cea mai importanta, discount-ul. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RedCap said:

Am o problema cu asta. De exemplu acum tot cautam un M5 Competition dar zau ca nu gasesc si plin de optionale, si cu interior inchis si exterior deschis, si fara cute pe scaunul soferului... etc.

Asa ca imi bag picioarele si imi comand iar una de noua cum am tot avut in ultimii ani si gata. Acum am un 540i luat sh ca aveam nevoie de o masina si una doua ma plang ca nu are te miri ce optionale.

Astept un raspuns de la un dealer local legat de o alocare pentru un M4 2025 daca are ori ba si dupa partea cea mai importanta, discount-ul. 🙂 

Pt vreo 30-40k de euro in minus, mai faci un compromis ici colo.

Eu unul stiu ca as face.

Link to comment
Share on other sites

Am facut unul cu 540i-ul asta si de anul trecut ma tot oftic ca am facut asta.

11 hours ago, Sayanu said:

Sincer, M3/M4 X-drive second hand cu faruri laser / scaune bucket carbon pe la 70k $ +/-, o rupi 1-2 ani, nu se va devaloriza asa rau si  nu vei regreta 🙂

Acum am vazut abia, sa nu aud de scaunele alea, vreau scaune comfortabile, de.... am imbatranit. 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, RedCap said:

Am o problema cu asta. De exemplu acum tot cautam un M5 Competition dar zau ca nu gasesc si plin de optionale, si cu interior inchis si exterior deschis, si fara cute pe scaunul soferului... etc.

Asa ca imi bag picioarele si imi comand iar una de noua cum am tot avut in ultimii ani si gata. Acum am un 540i luat sh ca aveam nevoie de o masina si una doua ma plang ca nu are te miri ce optionale.

Astept un raspuns de la un dealer local legat de o alocare pentru un M4 2025 daca are ori ba si dupa partea cea mai importanta, discount-ul. 🙂 

Dacă bugetul îți permite parca e și păcat sa nu o iei noua. O configurezi cum vrei, ai garanție etc. Părerea mea, care este.. 🤣

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Lospaa said:

Dacă bugetul îți permite parca e și păcat sa nu o iei noua. O configurezi cum vrei, ai garanție etc. Părerea mea, care este.. 🤣

A aparut deja facelift-ul, in 2026 mai mult ca sigur lanseaza urmatorul model. Pana la livrare se face 2025 si cu masina de 1 an te uiti ca a aparut noul model, care culmea e acelasi pret (+/-).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Părere personală, aș merge pe M3. Nu știu de ce am senzația ca îmbină designul old school BMW cu liniile moderne. Am un soft spot pt modelul G20, arată ca o mașină mai bărbătească. 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, mada_linn said:

Părere personală, aș merge pe M3. Nu știu de ce am senzația ca îmbină designul old school BMW cu liniile moderne. Am un soft spot pt modelul G20, arată ca o mașină mai bărbătească. 

Mie mi se pare invers.

M3 e mai de baietash, mai moderna, pe cand M5 mai barbateasca, mai serioasa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

M3/4 daca esti mai race-er si vrei ceva mai driver focused si o idee mai dinamic, M5 daca vrei si ceva spatiu si un minim de comfort... dupaia vine in schema bugetul... daca e loc, masina noua clar, ca M urile nu se iau pt mers la consum, mai vad si batjocora...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, raduron10 said:

Mie mi se pare invers.

M3 e mai de baietash, mai moderna, pe cand M5 mai barbateasca, mai serioasa.

Ai dreptate.
Am omis eu să spun ca alegerea asupra căreia am expus punctul de vedere a fost între M3 și M4 deoarece colegul @RedCap a exclus M5-ul deoarece nu a găsit un exemplar SH care să-l satisfacă.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
19 hours ago, Lospaa said:

Dacă bugetul îți permite parca e și păcat sa nu o iei noua. O configurezi cum vrei, ai garanție etc. Părerea mea, care este.. 🤣

Garantie oricum am ... acum insa am o problema existentiala: imi vibreaza volanul la frane la viteza mare si mai mult ca sigur sunt discurile fata de inlocuit. Dar decat sa inlocuiesc discurile cu placute cu tot mai bine schimb masina cu totul si gata. 😄 Nu de alta dar dupa cine stie ce mai imi vine sa inlocuiesc si uite asa arunc cu banii intr-o masina care oricum nu imi place din punct de vedere a dotarilor. A fost un compromis bun la vremea cand am luat-o dar e vremea sa o las altuia.

8 hours ago, Sayanu said:

A aparut deja facelift-ul, in 2026 mai mult ca sigur lanseaza urmatorul model. Pana la livrare se face 2025 si cu masina de 1 an te uiti ca a aparut noul model, care culmea e acelasi pret (+/-).

Vor lansa iar una hibrida cum va fi si G90-ul, hibrida si grea de mori. Asa ca macar pe un G80/82 sa pun mana daca pe un F90 nu am reusit pana sa iasa din fabricatie.

5 hours ago, mada_linn said:

Părere personală, aș merge pe M3. Nu știu de ce am senzația ca îmbină designul old school BMW cu liniile moderne. Am un soft spot pt modelul G20, arată ca o mașină mai bărbătească. 

G80 e M3-ul.... parca ala imi face si mie cu ochiul. 

5 hours ago, raduron10 said:

Mie mi se pare invers.

M3 e mai de baietash, mai moderna, pe cand M5 mai barbateasca, mai serioasa.

Cam asa imi pare si mie M5-ul dar.... momentan nu e vreun M5 disponibil de comandat. 😞 Si ca sa revin, hibridul ala greu parca nu ma incanta atat de tare incat sa astept G90-ul sa fie lansat.

4 hours ago, sskkaa said:

M3/4 daca esti mai race-er si vrei ceva mai driver focused si o idee mai dinamic, M5 daca vrei si ceva spatiu si un minim de comfort... dupaia vine in schema bugetul... daca e loc, masina noua clar, ca M urile nu se iau pt mers la consum, mai vad si batjocora...

Al naibii seria 5 imi place mult mai mult din punct de vedere al spatiului, am avut un G20 330i ca loaner si parca imi parea cam mic, m-am invatat cu spatiul interior al 5-ului. Legat de consum, sunt intr-un grup pe Faceshit de G30-uri si zau ca au oamenii aia niste consumuri la 540-uri de cred ca doar gadila acceleratia. 😄 Eu efectiv nu ma pot abtine si nu am mediu nici macar cat spune BMW ca ar fi consumul de oras. 😄 

2 hours ago, mada_linn said:

Ai dreptate.
Am omis eu să spun ca alegerea asupra căreia am expus punctul de vedere a fost între M3 și M4 deoarece colegul @RedCap a exclus M5-ul deoarece nu a găsit un exemplar SH care să-l satisfacă.

Sincer am cam gasit ceva M5-uri dar la cat costa cu f putine mile la bord... mai bine ma abtin ca sigur gasesc ceva uzura care ma va face sa stramb din nas. Era o vorba mai misogina printre barbati.... "macar masina sa fie noua". 

Edited by RedCap
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.