Jump to content

My dream came true


RedCap

Recommended Posts

Suna frumos de tot. Sau frumos rau. Cum se spune?

 

Ca si paranteza acum, ai avut dreptate cu soselele. Nu au ele gropi dar rosturile alea de dilatatie se simt ceva...

 

Si am mai remarcat traficul care nu prezinta urme de isterie, asa ca pe la noi si chiar in unele zone din vest. Pare totul se desfasoare calm, asa este? Si spatiile largi, spatii nene :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai sa pun si cele cateva filme...

 

 

Erau mai multe dar neinteresante, scuzati calitatea, sunt inca incepator cu GoPro-ul, si cu masina, mai mult de atat nu am putut pana acum. :)

 

 

 

Da-l dracu, ca era lesinat fara cuplu... trebuia sa ii dai ture multe ca sa aibe si el ceva cuplu, asta nou are cuplu de tractor din ture mici. Eu nu as lua M3 E92, i-am dat odinioara pas, i-as da si acum fara discutii.

 

 

Sa il stapanesti sanatos, frumoasa masina.

Totusi la partea cu cuplu nu sunt de acord cu tine. Vrei cuplu? iti iei motor dizal si ai rezolvat problema. M3 e92 pana la momentul actual ramane ultimul M3 cu adevarat drivers oriented. V8-ul ala dupa 4000 rpm explodeaza pur si simplu.

Edited by AlexChris
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Suna frumos de tot. Sau frumos rau. Cum se spune?

 

Ca si paranteza acum, ai avut dreptate cu soselele. Nu au ele gropi dar rosturile alea de dilatatie se simt ceva...

 

Si am mai remarcat traficul care nu prezinta urme de isterie, asa ca pe la noi si chiar in unele zone din vest. Pare totul se desfasoare calm, asa este? Si spatiile largi, spatii nene :)

 

Traficul nu e asa cum parea in filmarile mele conduc astia ca niste cizme, nu semnalizeaza de multe ori cand schimba benzile, iar nesemnalizatul combinat cu faptul ca e legal sa depasesti pe dreapta devine periculos. Majoritatea au truck-uri si nu prea au treaba cu, condusul. Se fac blocaje din nimic la iesirile de pe autostrazi (freeways de fapt ca highway sunt altceva) datorita faptului ca sunt multi bizoni care nu se incadreaza din timp, vrand sa bage cat mai in fata restului...nu e traficul asa roz cum pare in filmarile mele, eu am prins un moment de traffic foarte relaxat, atata tot.

 

 

Sa il stapanesti sanatos, frumoasa masina.

Totusi la partea cu cuplu nu sunt de acord cu tine. Vrei cuplu? iti iei motor dizal si ai rezolvat problema. M3 e92 pana la momentul actual ramane ultimul M3 cu adevarat drivers oriented. V8-ul ala dupa 4000 rpm explodeaza pur si simplu.

 

Nu, daca vreau cuplu nu inseamna ca trebuie sa imi iau diesel,fiecare cu parerile lui, insa V8-ul ala era lesinat pana la 4k ture. Mie asta mi-a placut, p-asta l-am luat. Din punct de vedere al designului, vorbind strict din punctul meu de vedere, M4 e mult mai agresiv decat vechiul M3 si pare venit din alta galaxie.

 

Mergi cu vechiul M3, mergi si cu un M3/4 din generatia noua si dupa spune-mi daca mai esti atat de convins ca vechiul V8 era atat de orentat spre sofer. Daca deja ai mers cu ambele si tot de aceeasi parere esti, ce pot spune, fiecare cu gusturile si preferintele lui. :)

Edited by RedCap
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pai... nu o spun numai eu... o spune toata lumea. Vechiul m3 e92 era si va ramane masina de condus. Nu ma intelege gresit, si eu as alege m4 deoarece este mai confortabil, mai docil si le impaca pe toate mult mai bine decat e92-ul insa referitor la zambet... cand am ajuns la 8500 rpm cu e92 si am apasat clapeta + si iar a inceput orgia aia de sunete si de impins in scaun, am zis ca asa ceva nu se poate, am coborat din masina aia razand ca un idiot. Cand am bagat pedala in m4 doar am zambit de modul cum m-a bagat in scaun si feelingul de instant torque. Edited by AlexChris
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pai... nu o spun numai eu... o spune toata lumea. Vechiul m3 e92 era si va ramane masina de condus. Nu ma intelege gresit, si eu as alege m4 deoarece este mai confortabil, mai docil si le impaca pe toate mult mai bine decat e92-ul insa referitor la zambet... cand am ajuns la 8500 rpm cu e92 si am apasat clapeta + si iar a inceput orgia aia de sunete si de impins in scaun, am zis ca asa ceva nu se poate, am coborat din masina aia razand ca un idiot. Cand am bagat pedala in m4 doar am zambit de modul cum m-a bagat in scaun si feelingul de instant torque.

 

"Despre gusturi nu se discuta".

 

Frumos Redcap, asa mai merge, hai ca se aude ok :) eu cred ca e cam greu sa mergi usor cu atatia caluti :)

 

Cam e magnet, iar zgomotul motorului la accelerare face lumea sa sune la politie in traffic cum am povestit acum ceva pagini intr-o poveste nemuritoare. Ca sa nu mai pomenesc si de faptul ca atrage Nissan-uri, Mustang-uri, si alti raceri care au senzatia ca trebuie sa iti demonstreze ceva. Toata stima pentru posesorii de Corvette in schimb, nu am prins pe vreunul care sa vrea sa intreaca, poate e si din cauza ca e din alta liga comparativ cu Mustang-urile Mazda si alte masini de raceri din punct de vedere al pretului. :)

 

Ce bine ca nu am problemele astea :LMAO: :LMAO: :LMAO:

 

Ferice de tine, ce pot spune altceva? :)

Link to comment
Share on other sites

Multam de edit, nu stiam de faza. Dar ce s-a intamplat de nu mai sunt toate filmele in acelasi post, acum apar si prin alte posturi nu doar cum le pusesem eu ... ?!? Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.