Jump to content

Chip Tuning E90 LCI 184 CP


pss

Recommended Posts

De cand a iesit motorul de 177 CP ce ne-a dat lumea peste cap cu problema distributiei etc. nu stiu ce sa mai fac. Am avut modelul de 177 CP nu i-am facut chip tuning desi toate masinile detinute de mine au avut chip tuning ( asta tinand cont ca imi intretin masina corespunzator si imi place acel plus de putere).

Acum detin un superb, doar e masina mea, E90 LCI cu motorul de 184 CP. Mai are cineva acest motor si a facut chip tuning? De vreo doua ori in trecut, acum aproximativ 6 luni l-am sunat pe Rabane si a refuzat politicos sustinand ca este un motor cu probleme. La fel am patit si la cel de 177 CP. Ce naiba? Este un user aici la care o sa apelez pentru chip tuning si as vrea sa stiu daca se merita sa fac chip tuning sau mai bine stau in banca mea.

Masina are aproximativ 200000 Km reali si este din 2010. Momentan are 163 CP (Power reduction din fabrica).

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Presupun ca ar trebui sa il anulez din soft cat si fizic? Daca este o idiotenie corecteaza-ma. :)

Si daca trebuie, de ce?

Acum am vazut ca este deja un topic dedicat chip tuningului si o sa dau un ochi pe acolo dar ma intereseaza expres pentru acest model. A facut cineva??

Link to comment
Share on other sites

Poti apela la George( 320i e36)) si iti explica tot ce inseamna o remapare ptr motorizarea ta.

Daca nu ai dpf-ul infundat se poate face remaparea fara probleme.La e90 M47din 2006 ,aveam 12mbar presiune intre turbo si dpf si nu am avut probleme.Banuiesc ca la masina ta presiunea va fi mult mai mica.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poti sa faci linistit remaparea ! iti recomand totusi sa ii faci DPF OFF indiferent de situatie ! ca si castig de putere o sa ajungi in jur de 220 de cai !

 

Citeste aici cateva randuri si sper sa te ajute cu hotararea https://www.farcebook.com/completechip.iasi/posts/500895166719934 ! eu nu pot sa il recomand decat pe Dragos Stancescu.. tot acolo si a facut softul si userul C_O_S_M_I_N si eu pe masinile personale ... iar pe 20 ma mai duc cu un 320d de 184 de cai ... dar cu power reduction pentru DPF OFF si resoftare ! In poza ai atasat un grafic dyno pe un 320xd ... cu motor ca al tau ! o sa revin si eu cu fisa dupa resoftare !

post-30210-0-49207100-1418823284_thumb.jpg

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Eu am pe acest motor si pachet Performance deci imi e teama ca nici gaia nu poate citi/ scrie pe acolo... cu alte cuvinte am intercooler si racire mai buna plus alt computer de injectie (vechiul computer il am si il vand)... masina mea are si cutie automata deci am si un convertor de cuplu pus tot de BMW... in consecinta cred ca acum am sub capota vreo 199 CP si 410 Nm... nu am fost la Dyno cu ea dar poate o rezolv si pe asta... oricum, ideea e ca studiam ce sa ii mai fac fara sa distrug motorul, masina, etc... nu o sa dau toate detaliile planurilor mele ca sa nu poluez discutia de aici insa chiar sunt curios cine poate intra intr-un computer Performance si cam ce se poate face acum cu masina... ce recomand eu, conectat cu chiptunningul este si schimbarea intercoolerului, preferabil de pe 323D sau 325D... exista si varianta noua si ca lumea, dedicata, dar e 1100 USD (http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=020301&product=FMINT320D)... Desigur, asta aduce ceva caluti in plus... In consecinta, pentru a ajunge pe la vreo 200 CP, e deajuns sa pui acest Intercooler si sa schimbi evacuarea cu DPF off... o evacuare custom made cu turbo back de la Kline (sa zicem) te costa si aia in jur de 1000 Euro, include si DPF off si programarea motorului ptr ignorarea situatie dar din punct de vedere al solutiei dauneaza cel mai putin motorului... oricum, inainte de orice o sa il sun pe Rabanne si mai vad ce zice lumea... as prefera sa afectez cat mai putin masina cu aceste schimbari si alte chestii care imi trec prin cap...

 

Si totusi, ca sa avem si alte teme in discutie, studiati si schimbarea turbinei eventual a injectoarelor... Tot am cautat o turbina mai mare sau injectoare diferite si nu am dat de nimic care sa fie OK... sunt idei pe care le-am gasit si pe alte forumuri dar implicau modificari ale turbinei/ motorului... deasemenea, m-ar interesa ce frane sa pun, a mea e xdrive si toate kitturile Brembo sau alte chestii gasite, nu sunt pentru xdrive...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Eu am pe acest motor si pachet Performance deci imi e teama ca nici gaia nu poate citi/ scrie pe acolo... cu alte cuvinte am intercooler si racire mai buna plus alt computer de injectie (vechiul computer il am si il vand)... masina mea are si cutie automata deci am si un convertor de cuplu pus tot de BMW... in consecinta cred ca acum am sub capota vreo 199 CP si 410 Nm... nu am fost la Dyno cu ea dar poate o rezolv si pe asta... oricum, ideea e ca studiam ce sa ii mai fac fara sa distrug motorul, masina, etc... nu o sa dau toate detaliile planurilor mele ca sa nu poluez discutia de aici insa chiar sunt curios cine poate intra intr-un computer Performance si cam ce se poate face acum cu masina... ce recomand eu, conectat cu chiptunningul este si schimbarea intercoolerului, preferabil de pe 323D sau 325D... exista si varianta noua si ca lumea, dedicata, dar e 1100 USD (http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=020301&product=FMINT320D)... Desigur, asta aduce ceva caluti in plus... In consecinta, pentru a ajunge pe la vreo 200 CP, e deajuns sa pui acest Intercooler si sa schimbi evacuarea cu DPF off... o evacuare custom made cu turbo back de la Kline (sa zicem) te costa si aia in jur de 1000 Euro, include si DPF off si programarea motorului ptr ignorarea situatie dar din punct de vedere al solutiei dauneaza cel mai putin motorului... oricum, inainte de orice o sa il sun pe Rabanne si mai vad ce zice lumea... as prefera sa afectez cat mai putin masina cu aceste schimbari si alte chestii care imi trec prin cap...

 

Si totusi, ca sa avem si alte teme in discutie, studiati si schimbarea turbinei eventual a injectoarelor... Tot am cautat o turbina mai mare sau injectoare diferite si nu am dat de nimic care sa fie OK... sunt idei pe care le-am gasit si pe alte forumuri dar implicau modificari ale turbinei/ motorului... deasemenea, m-ar interesa ce frane sa pun, a mea e xdrive si toate kitturile Brembo sau alte chestii gasite, nu sunt pentru xdrive...

 

 

Nu am inteles absolut nimic din ce ai zis tu aici :) ... in general 2.0d de 184 de cai [ inclusiv cele cu power reduction de 163 de cai ] ... ajunge extrem de usor la 215-220 de cai si aproape 500 de nm ! faza cu "ecu-ul" nu mai este valabila ! se poate citi si rescrie fara probleme... sa inlocuiesti turboul si injectoare? pentru ce? Pentru calculatorul tau il recomand pe Dragos [ completechip iasi ].... pe e92 [ bmw 320d 2011 cu power reduction si Bosch EDC17C41, similar celor de pe BMW-urile F10 ] din poza s a facut un soft "light" + dpf off ... daca e sa optimizeze complet softul... masina e capabila de 220 de cai aprox :)... si asta fara sa afecteze fiabilitatea motorului in vreun fel :).... poate ma insel... dar intercolerul de 320d nu e acelasi ca si de pe 330/325? evacuarea este INUTILA in cazul de fata...la fel ca si schimbatul turboului sau injectoarelor..... merita inlocuite doar daca faci upgrade sanatos de putere .... dar automat ai nevoie de un ambreiaj mai sanatos !

post-30210-0-23123300-1419535324_thumb.jpg

post-30210-0-90780800-1419535333_thumb.jpg

Edited by DEVIL's Style
Link to comment
Share on other sites

Ok, deci, cazul meu, sa recapitulam:

 

1. Masina mea e 320d xdrive automat

2. Am pachet performance la motor de la BMW. Asta implica,intercooler schimbat, ventilator racire mai puternic, convertor de cuplu, calculator nou pentru injectie si restul (adica ECU nou diferit de ce au masinile cu acest model in mod standard).

3. Am intrebat deja in pe la niste tunneri din UK si mi-au zis ca nu pot sa lucreze pe motorul meu din cauza acelui calculator schimbat.

 

Pana acum am fost clar?

 

Revenind la tunning si restul cea mai mare problema e cuplul marit care in cazul unei cutii automate face praf treaba (detalii depsre cutiile automate instalate pe 320d aici: http://www.zf.com/media/media/document/int_print_catalogs_documents/usa_4/6HP_19-21_Catalog.pdf ). Chestia e dezbatuta pe larg si aici: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=647463 ... In plus nu stiu cata experienta au tunerii de pe aici cu masini care au deja pachetul performance pe ele si un alt calculator (ECU) decat cel standard... astea erau dilemele mele... Nu stiu ce cuplu suporta cutia mea acum ca sa stiu cat sa cresc cuplul si nu stiu cine stie sa lucreze pe acest ECU din pachetul performance... In rest, pentru ca masina e xdrive, nu gasesc nici frane performance pentru ea si nici kit de la Brembo (big brakes kit) nu gasesc... Pana si arcurile de la Eibach din pachetul Pro-kit si amortizoarele sunt diferite... in sfarsit, astea sunt dilemele mele... in plus nu vreau sa scot DPF de pe masina pentru ca sunt eu mai ecologist :D

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Problema e ca nu sunt sigur de cutie pentru ca unii spun ca de fapt din ianuarie 2010 s-a pus pe masini GA6HP21Z care duce si 450 Nm... si atunci de ce am avut nevoie de convertor de cuplu la pachetul performance? uite aici datele: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=756228 . Totusi pe realoem la masina mea apare: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PP31&mospid=52073&btnr=24_1108&hg=24&fg=05 adica, cutie de viteze GA6HP19Z cu convertor de cuplu S 126... Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt nou pe aici pe forum. Am si eu un BMW 320 de 184cp... de vre-o doua luni imi facea figuri dpf-ul si am zis sa renunt la el si sa ii fac si o resoftare .

a venit mos craciun cu banii si am facut operatiunea . 350euro a costat

Merita fiecare banut. masina are undeva la 210-215cp acum si DPF OFF. Trage ireprosabil si nu da gram de fum.

Sunt foarte multumit de ea si a scazut si consumul cu aproximativ 1L.

Daca vreti detalii sau pareri nu ezitati sa ma intrebati.

Link to comment
Share on other sites

Salut, sunt nou pe aici pe forum. Am si eu un BMW 320 de 184cp... de vre-o doua luni imi facea figuri dpf-ul si am zis sa renunt la el si sa ii fac si o resoftare .

a venit mos craciun cu banii si am facut operatiunea . 350euro a costat

Merita fiecare banut. masina are undeva la 210-215cp acum si DPF OFF. Trage ireprosabil si nu da gram de fum.

Sunt foarte multumit de ea si a scazut si consumul cu aproximativ 1L.

Daca vreti detalii sau pareri nu ezitati sa ma intrebati.

 

La cine ai facut resoftarea si DPF Off?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.