Jump to content

Bujie Blocata N42B20


Recommended Posts

Deci de la alex ai plecat cu o recomandare . Nu inteleg ce implicare au in caz asta . Ai comandat singur montat singur. Cu robert e montaj gresit dar el nu admite asta deci mai mult decat sa traga fiecare propria concluzie nu vad ce ai putea sa faci .
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Mihai, faptul ca ai avut o bujie infiletata gresit(acolo nu pare defect de fabricatie) este real, la fel cum este real faptul ca daca ai fi vizitat 5 service-uri diferite ai fi avut 5 opinii diferite, si diverse constatari, mai mult sau mai putin fericite si mai mult sau mai putin costisitoare.Asa cum vei intalni persoane mai mult sau mai putin pregatite, cu atitudini de la binevoitoare pana la arogante.....si asta se intampla in toate tarile.

 

La tine s-au amestecat problemele....de la bujie infiletata prost la diverse constatari, poate ai avut si ceva ghinion. Cam asta este riscul cu masinile second hand, pe langa problemele tehnice,cheltuieli si imobilizarea vehiculului, mai apare si consumul nervos......nu inseamna ca trebuie sa inghiti orice, insa nu trebuie sa te radicalizezi.

Link to comment
Share on other sites

+1

Daca am invatat ceva de cand am tot reparat masini si pe la service in romania, si pe afara, si in garajul personal e ca daca nu ai deviz semnat de reparatii de ambele parti, practic nu poti emite nici un fel de pretentii. Si devizul ala se face cu cap.

 

In deviz, sau formular sau cum vrei tu sa ii spui se trece fix ce ai tu impreisa ca face sau nu face masina, (literalmente ma umfla rasul cand vedeam devize de prin DE), un scria proprietarul cu mana lui masina face hirr vrmm cand virez spre dreapta, service-ul confirma si apoi puneau diagnosticul lor mai stintific, gen "flansa amortizor uzata, propunem inlocuirea urma lista de piese, se semna de ambele parti etc.. si asa era toata lumea acoperita , garantia pe lucrare exista, adica daca veneai dupa 1 saptmana si masina facea hrr vrmmm la viraj dreapta, din momentul ala tu ca proprietar te puteai culca , service-ul o baga pe maneca si indiferent de cost trebuiau sa o repare.

Din cauza asta si costurile erau mia mari, prin vest se face fix cum ti-au propus ei, adica schimbi tot, nu iti convine faci pe raspunderea ta, si cu garantie 0 cum ai facut si tu.

La orice carteala gen de ce inlocuiti prea multe piese, da, ok semnati aici, dar noi nu mai avem raspundere..

Asa ca ori faci cum zic ei si ai semnate toate hartoagele, deviz, facturi, garantie clara la ce si cat, ori altfel nu poti emite nici un fel de pretentii..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@DOMI- sa fim seriosi fiecare isi face afacerea cum vrea,stiu oameni cu service unde se face constatarea si se inlocuieste ceea ce este uzat si la aia se da garantie.in rest se recomanda schimbare,ma rog discutia a ajuns in alta zona.de ex la mine am schimbat un rulment spate,pe logica ta ar fi trebui sa schimb ambii rulmenti :)

edit:altfel da ,daca nu ai constatare semnata respectiv deviz nu prea ai ce pretentii sa ai.

Edited by alex230ro
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

clar ca fiecare isi face cum vrea afacerea, dar legal si chiar si moral, mai ales la nivel de forum unde nu te cunoaste nimeni decat ca nick.. nu poti marai fara acte..

Ca pe unii ii cunosti personal, si sunt ok, si dau ei garantie poate doar verbal, dar e mai tare decat una scrisa, si te ajuta, da ei exista si pot spune ca am gasit si eu asa ceva, dar sunt rari..

Referitor la ce zici tu de rulment, eu nu am dat nici un exemplu concret, dar din ce am observat pe afara exista tendinta, de multe ori corecta si cu ratiuni clare sa schimbi chiar si piese aparent "inca in viata " sa spunem.. :)

In cazul tau concret si afara iti schimba doar un rulment, nu toti.. ) ca nu cred ca ar accepta nimeni asa ceva, nici macar in vest. in primul rand ca manopera la un rulment pleaca de la vreo 400 de euro in sus.. :)

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ok, stiu ca tu esti exceptia la tot ce se intampla in Germania,.

Daca zici ca te pricepi, afla ca poti sta si 6h la un rulment lejer., dupa cum poate iesi si in 30 de min. Tariful practicat de un service la asa ceva nu poate fi decat o medie, ca daca cuiva ii ia 100 de euro si la altul 600 ca a stat cu ea 10h, nu mai vine nimeni la el.

Daca il cunosteai tu pe ala, ai facut ceva la negru, ai avut noroc si te-ai inteles cu el la mica ciupeala e treaba ta. Pot sa iti spun ca stiu unii de au cautat in 4 tari ce spui tu si nu au gasit, ca si asa stateau si ei la granita dintre DE,Franta, Luxemourg si Belgia, nu era greu sa se duca sa intrebe sau sa puna mana pe un telefon, erau toate pe raza de 30 de km..

Poate sunt aia mai tampiti si nu stiu sa se descurce.

chiar te rog sa imi spui si mie adresa la service ala, sa ma duc si eu, ca pentru cateva sute de km la mine nu e bai, decat sa dau 400 de euro ca prostul dau doar 150 si de diferenta fac si eu un city -break, stau la un hotel bun, un scurt in gara si trag si o betie pana e masina gata, decat sa ii dau ca prostul in service..

L,E

 

imi pare rau, asta e chiar ghinion sa nu iasa bujiile la o masina pe benzina, e ceva foarte naspa..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am specificat ca in orice reprezentanta pretul de catalog este undeva la 80€/h manopera, timpul de lucru la un rulment spate este 1-2 ore max, preturile la piese sunt la jumatate fata de romania, deci nu ai cum sa dai 400€, si daca generalizam un rulment pe spate la o tigaie de masina are o piulita si un splint, deci in 30 min nu ai ce face.....:thumbsup:

 

ce ghinion frate, cineva si-a batut joc de masina lui

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

am specificat ca in orice reprezentanta pretul de catalog este undeva la 80€/h manopera, timpul de lucru la un rulment spate este 1-2 ore max, preturile la piese sunt la jumatate fata de romania, deci nu ai cum sa dai 400€, si daca generalizam un rulment pe spate la o tigaie de masina are o piulita si un splint, deci in 30 min nu ai ce face.....:thumbsup:

 

ce ghinion frate, cineva si-a batut joc de masina lui

 

Asa este ai dreptate...lol

Si mie imi cereau la Atu 380 de euro sa imi schimbe un burduf la e46 :))

Edited by bmi_blue90
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am discutat cu cei de la Bimmer la telefon, le-am expus problema din nou si am ajuns la urmatoarea solutie:

 

Ma duc dupa sarbatori, pentru ca nu am acum timp, ei mi-au propus oricand, incearca sa scoata bujiile celelalte, daca se rup si astea imi schimba _chiulasa_ ei pe manopera si cheltuiala lor.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am discutat cu cei de la Bimmer la telefon, le-am expus problema din nou si am ajuns la urmatoarea solutie:

 

Ma duc dupa sarbatori, pentru ca nu am acum timp, ei mi-au propus oricand, incearca sa scoata bujiile celelalte, daca se rup si astea imi schimba _chiulasa_ ei pe manopera si cheltuiala lor.

 

in sfarsit un pas inainte :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pai de ce zici ca n-au constatat corect?

Ai zis ca ti-au spus sa schimbi toate bobinele si toate bujiile. Facand abstractie de pretul lor, asta nu ti-ar fi rezolvat problema?

 

Fara sa o iei personal, destul de oportunista atitudine. Te duci la un atelier sa platesti o constatare. Aflii cum se poate rezolva problema, dar te gandesti ca jumatate din constatare este aiurea (bujiile de 15 000 km), asa ca-ti comanzi singur piesele si ti le schimbi. Apoi cand vezi ca nu s-a rezolvat asa, te superi pe aia de la service si le faci reclama negativa.

+1 :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

@Keth

Nu mi-au provocat nici o dauna, doar ca m-au pus sa schimb bobinele degeaba si a fost nevoie de doua vizite la ei pentru a putea face constatarea. Pana la urma cel mai elementar lucru pe care poti sa il faci sa vezi daca bobina este defecta este sa o schimbi cu alta care functioneaza. Asa vezi daca problema vine de la bobina sau altceva.

 

Gresit, recomandarea lor a fost sa schimbi toate bujiile si toate bobinele conform manualului.

S-a facut asta ? Nu. Deci de unde si pana unde ai tu pretentii de la ei ?

Link to comment
Share on other sites

Gresit, recomandarea lor a fost sa schimbi toate bujiile si toate bobinele conform manualului.

S-a facut asta ? Nu. Deci de unde si pana unde ai tu pretentii de la ei ?

 

conform manualului cred ca bobinele se masoara si se inlocuiesc cele care nu corespund, tu daca te duci cu o roata sparta si te pune sa schimbi 4 plus rezerva ti-ar conveni? sau sa te duci sa schimbi un rulment si sa te oblige sa schimbi toti 4?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

conform manualului cred ca bobinele se masoara si se inlocuiesc cele care nu corespund, tu daca te duci cu o roata sparta si te pune sa schimbi 4 plus rezerva ti-ar conveni? sau sa te duci sa schimbi un rulment si sa te oblige sa schimbi toti 4?

strict la bobine de fiecare data cand am schimbat doar una , la scurt timp au inceput sa pice si restul . Deci e ceva cu ele , cand trosnesc le apuca pe toate ulterior .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam bujiile in garantie, doar nu eram idiot sa le schimb pe banii mei daca s-au defectat si erau in garantie. Din aceast motiv a fost foarte important sau aflu piesa defecta, bujia sau bobina.

Oricum si daca te duci la reprezentanta si ai doar o bujie arsa si sunt in garantie, sigur nu iti schimba toate bobinele si bujiile pe banii lor.

 

Dupa schimbarea bujiei si refacerea filetului masina merge, asta e cel mai important.

 

In schimb parca simt ca e mai zgomotoasa cateodata pe la 3000 rpm, nu stiu de ce.

Este posibil ca din cauza trepidatiilor, atunci cand am mers cu masina in 3 pistoane sa se fi dereglat ceva la motor ? Sa se fi miscat distributia sau alte chestii ? Oricum in ianuarie o sa ma duc la Bimmer sa vedem si cu celelalte bujii.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.