Jump to content

Problema turatii 318i M43


Recommended Posts

De exemplu azi am sters adaptarile dimineata, am mers vreo 5 km prin oras cu ea si deja a inceput din nou sa faca urat. Inainte de pornire bateria are intre 12,3 si 12,4v. Nu are nici o problema cu pornirea.

 

Am intrebat penttu cu totul altceva, injectoarele au un grad de uzura diferit,la fel si compresia pe.fiecare piston e diferita,. asa ca adaptarile se fac pentru fiecare injector in parte,sonda lambda este cea care citeste cantitatea de oxigen pentru fiecare injector, si astfel softul masinii readapteaza valorile primite de la sonda lambda. Daca tensiunea din baterie e mai mica de 12v, atunci si partea electronica nu va merge chiar bine. Partea frumoasa e ca Ecu nu stie daca motorul are fluctuatii la relanti si din ce cauza, vezi aici nemtii nu sau gandit la asa ceva.De aceea spuneam daca ai putea deconecta sonda lambda imediat dupa stergerea adaptarilor, ( de proba ,nu permanent)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai 2 sonde ar trebui incercat cu cate una pe rand, programul de diagnosticare verifica daca sonda functioneaza in anumite limite, nu are de unde sa stie ca sonda e afumata la fel ca bujiile.Atunci cand sonda nu mai trimite semnal deloc, va apare ca eroare la diagnosticare. Mai poti verifica si daca lantul de la distributie e slab, dupa ce desfaci capacul de la _chiulasa_ (are 10 suruburi), iei o lanterna mica ,mai potent a, o legi cu o sfoara si te uiti de-a lungul ei , sa vezi daca e slab lantul sau are patina rupta,
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e de la sondele lambda pentru ca am mai citit ca unii cu aceeasi probleme le-au schimbat, fara nici un rezultat. Si cu lantul de la distributie, nu trebuia sa faca vreun zgomot daca era slab sau sa fie ceva rupt? Si oricum, problema se manifesta doar pana ajunge motorul la anumita temperatura. Ma gandesc ca daca era un defect mecanic facea tot timpul...
Link to comment
Share on other sites

Nu ti-am cerut sa schimbi sondele lambda, am explicat in mare cum functioneaza sonda lambda, daca nu vrei sa-ti verifici componentele de pe masina ta si te iei dupa ce spune unul si altul, e decizia ta , dar sa stii ca vorbele de pe forum ,nu vor face minuni prin telepatie cu masina ta.. Pe acest link vei vedea cum si cu ce merge masina mea,

Iar aici e prima parte pentru problemele ce nu apar la mine chiar daca:

Te rog incearca si la tine, si spune-mi daca cumva la tine motorul fluctueaza la relanti, ca in conditiile date de mine.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Nu ma astept sa mi se repare masina prin telepatie, dar nici nu mai vreau sa schimb piese degeaba. O sa incerc sa ii scot mufele de la sonde cumva. Sunt cam deznadajduit si nu am prea mari sperante. Nu sunt genul care pune doar benzina si se asteapta sa mearga masina perfect, iar cand apare o problema pana nu o rezolv piticul de pe creier nu imi da pace :)
Link to comment
Share on other sites

La un service daca ar fi sa te duci, cei de-acolo ar trebui sa-ti rezolve problema , intreaba tu pe forum ,cauta pe unde vrei, intreaba pe cine vrei, nimeni de la vre-un service nu cauta pe internet strict de la ce ar putea fi problema cu fluctuatia de la relanti, ci pune mana si verifica componentele cele mai importante ale masinii, Diagnoza nu face minuni nu te ia de maneca si-ti spune : vezi ca de la lantul de dristributie e patina sparte si trebuie inlouita si apoi 100% o sa-ti mearga sigur, asa ceva deocamdata nu exista, tot omu cu mana lui verifica partea mecanica. Apropo ai incercat cumva la tine la masina sa vezi daca iti merge mai bine la relanti ca in videoclipurile mele? Ai observat vre-o modificare /imbunatatire la tine la relanti?
Link to comment
Share on other sites

Daca as avea un service unde sa ma duc sa stiu ca mi se rezolva problema fara ca cei de acolo sa mearga pe ghicite si sa imi schimbe jumatate de masina pe banii mei, m-as duce fara probleme. Dar in Galati nu exista asa ceva. Joi am fost cu ea in service sa schimb un rulment. L-as fi schimbat eu, dar nu am presa. A fost nevoie sa le spun eu ce si cum sa faca. Pe ei ii depasise problema, se tot invarteau 3 "mecanici" pe langa roata si nu stiau de unde sa inceapa si ce sa desfaca. Chiar si asa, am stat 3 ore pentru un amarat de rulment. Deja la probleme mai serioase incep sa se scarpine in cap si sa te ghideze spre tester.

Am fost cu ea in doua locuri si le-am spus despre problema mea. Rezultatul a fost ca au pus-o pe tester, nu a avut nici o eroare si s-a constatat ca masina merge perfect. Cam asta e cu service-urile de aici. Toti au spus ca probabil e de la regulatorul de relanti. L-am schimbat, am schimbat si senzorul ala de pozitie, am curatat toata clapeta de acceleratie. Am schimbat inclusiv toata evacuarea cap coada ( cand am luat masina avea catalizatorul scos si toba finala era sport) inclusiv sondele lambda. Din dezmenbrari ce-i drept, dar care erau sansele ca pe masina de pe care le-am luat sa mearga si pe a mea, nu. Nu stiu ce ar mai fi de facut si de schimbat. Poate doar motorul cu totul, sau masina cu totul.

Legat de ce am vazut in videoclipuri. Daca ii scot busonul de la ulei sau joja, isi modifica foarte putin comportamentul. Scade putin turatia. Daca ii scot furtunul ala care duce in valva pcv, se tureaza un pic mai tare pentru ca incepe sa traga aer pe acolo. Busonul de la antigel nu l-am scos. Dar asta vara cand am schimbat termostatul si i-am facut aerisirea, am facut acelasi lucru ca in videoclip. Nu a dat pe afara, doar se vedea jetul ala care venea pe recirculare.

Link to comment
Share on other sites

uite cateva postari de pe un alt forum..se vorbeste tot despre problema ta, poate te ajuta si vezi ceva ce tu nu ai verificat deja:

 

 

 

"TM-22-HIT

29-05-2013, 05:50

problema asta am rezolvato de 1 an numai ca nu am revenit cu raspuns.Da tot jos admisie furtune bujii tot ce se poate da jos si schimbale.Eu le-am schimbat pe rand pana am ajuns la unu din senzorii Knock care era defect.Tragea putin aer fals si pe la admisie pe la garnitura.Asa ca daca vrei relantiu perfect.iti trebuie rabdare si mecanic bun.Acum nu mai oscileaza mai mult de 5 rot\min.PERFECT.:clap: (pe test nu dadea nimic inainte)"

 

 

 

 

"kshu 09, on 26 March 2012 - 21:28, said:

Eu am avut problema asta cu ceva timp in urma.Problema ere un furtun copt de la supapa recirculare gaze.Am mai schimbat preventiv senzorul de axa cu came si s-a simtit o schimbare in bine,masina tragea mai bine si se tura mai repede.Ai mai putea verifica furtunasele de vacum."

 

 

"Azi am rezolvat si eu aceasta problema deosebit de enervanta:RALANTIUL.Am aceeasi motorizare 1.8,M43 si dupa ce era gata sa schimb mai mult de jumatate din motor am gasit problema...cotul de la admisia de aer!!!!!avea mai multe gauri mici si tragea aer fals!Puteti controla si dumneavoastra acest "cot". "

Link to comment
Share on other sites

Sub galeria de admisie sunt 2 senzori(la mine la M43) unul duce la ECU celalalt la computerul de bord, senzorii sunt diferiti ca valori, si nu se pot interschimba intre ei, , ca sa afli care e cel care duce la computerul de bord, , il incalzesti cu un feon si vezi de la care creste temperatura, Eu am pus o versiune mai veche a lor, in care in aceeasi capsula sunt 2 senzori, i-am legat printr-o cupla de la un calculator mai vechi , si iata ca de 5 ani, nu am mai avut probleme,circuitul e modificat putin ,la fel ca si momentul in care porneste motorul, o mica modificare care face sa deschida pentru foarte scurt timp , regulatorul de relanti, sper sa am tim diseara sa pun o mica postare cum porneste la mine motorul la rece, si nu necesita prezenta soferului.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.