Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

nu mai trage la 180km


mardeiasu

Recommended Posts

Buna seara . Am si eu o problema cu un e61 din 2006. Masina are vreo 400.000 km reali. Merge ok nu am nicio eroare in bord, filtrele si uleiul schimbat acum 2000 km. Dar totusi de vreo 2 saptamani am sesizat ca nu mai trece de 180km/h. Adica pedala la podea si nu mai vrea. Inainte se ducea constant de la 100 al 210 fara sa se opreasca. Penultima oara cand am iesit pe autostrada parca mi-a facut figura si la 140-160 adica nu tragea. Dar acum am pragul de 180 pe care nu-l mai trece. Masina nu are nicio modificare la motor sau evacuari.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna seara . Am si eu o problema cu un e61 din 2006. Masina are vreo 400.000 km reali. Merge ok nu am nicio eroare in bord, filtrele si uleiul schimbat acum 2000 km. Dar totusi de vreo 2 saptamani am sesizat ca nu mai trece de 180km/h. Adica pedala la podea si nu mai vrea. Inainte se ducea constant de la 100 al 210 fara sa se opreasca. Penultima oara cand am iesit pe autostrada parca mi-a facut figura si la 140-160 adica nu tragea. Dar acum am pragul de 180 pe care nu-l mai trece. Masina nu are nicio modificare la motor sau evacuari.

Masina i diesel? Daca da posibil sa fie EGR-ul sau filtrul de particule. Am patit si eu la fel, dar nu pe bmw. Cel mai bine ar fi sa i faci o diagnoza si acolo iti spune ce are.

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la o tura pana la Valcea si am sesizat urmatorul aspect. La turatie mica are vana in ea, dar cu trece de 3000-3200 ture senzatia este ca parca as calca si frana in timp ce accelerez, are niste momente de opintire. Nu conteaza ca e deal, vale sau drum drept. Eu cand am schimbat uleiul am bagat castrol 5w30 FST , cel cu TITANUM. Inainte bagam castrol 5w30 normal adica cel cu norma DPF. Sa fie aici vreo problema? Edited by mardeiasu
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat turbina cand a fost "treaba" cu actuatorul. Am sunat pentru reparatie dar fiind o turbina mitsubishi de pe m47 nu s-a bagat nimeni la vremea aia (acum 2-3 ani). In cuvinte mai simple mi s-a zis asa, turbina e buna, partea electronica sau ce tine de partea electronica (actuatorul) nu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by pss
Link to comment
Share on other sites

Hai sa va spun cum am procedat ieri. Am pus masina pe tester ca sa vedem ce ne spune despre problema asta. Problema pe care a dat-o a fost un senzor aflat sub filtrul de aer in care intra un furtunas ce venea de la turbo (din ce am inteles). Tot din ce am inteles , acest senzor ii comunica masinii cand sa faca regenerarea filtrului de particule. Apoi mi-a imprumutat un prieten de pe masina lui un 530d senzorul acesta, iar azi am bagat un drum pana la Bucuresti pe A1. La ducere nu a fos nicio schimbare, din contra parca era mai infundata pentru ca nu mai trecea de 148-149km/h. Iar in momentul cand acceleram la blana viteza de la 149km incepea sa scada in loc sa creasca. La fel si acul care arata consumul de motorina, in loc sa se duca spre 20, incepea sa se duca spre 0, semn ca se cam ineca. Ok , ajung in Bucuresti o mai frec pe acolo vreo 40km si reintru pe autostrada. Primii 30 km cam la fel dar uneori cu mici semne de resuscitare. Apoi am simtit dintr-o data ca parca incepe sa se infiga ca inainte. Mentionez ca cei 30 km i-am facut cu 140-150, dar eu tot fortam treptat mai mult, fara a o brusca ca sa nu o inec. Eii si apoi am vazut ca incepe sa ajunga la 170-180-190 si chiar la 190 incepusem sa simt cand accelerez, lucru care inainte cu o saptamana era vis. Si asa am ajuns la Pitesti si am incheiat seara. Sper sa-si fi revenit.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.