Jump to content

CumpĂŁr 320D an 2006+


severin31

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
M-am mai documentat. Nici în jurul sumei de 11.000 euro (noul buget) nu găsesc anunțuri cu mașini berline, înmatriculate, cu taxa nerecuperată, care să îndeplinească următoarele criterii: an 2009+,comenzi pe volan, xenon, navigație, km aproximativ 100.000. Edited by severin31
Link to comment
Share on other sites

cred ca la 11.000 sunt ceva sanse, dar doar daca faci abstractie de km, acei 100.000 sunt o utopie.

nu gasesti e90 320d, 2009+, nici cel mai chel la 11,000 si sa aiba doar 100.000 daramite sa mai aiba si toate dotarile dorite :)

nu te speria prea mult de cele neinmatriculate, taxa este ff mica la euro5.

Edited by CosminE46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am vĂŁzut câteva Bmw-uri, unele din 2005 sau 2006, dar vânzĂŁtorii puneau anunțul cu 2006, respectiv 2007. Ce modĂŁ! DacĂŁ e mașina din luna 10, 11 ei considerĂŁ cĂŁ e produsĂŁ ĂŽn anul urmĂŁtor!!! Fantastic!!!!

Am gĂŁsit oferte ”interesante”: ĂŽn anunțuri scriau cĂŁ vând 320d, dar la verificĂŁrile dupĂŁ ultimele 7 cifre din WIN am descoperit 2 cĂŁ erau 318, altele cĂŁ au dotĂŁri mai puține.

Ca neposesor de Bmw mĂŁ minunez cum unii cer 7400/7600 e pe mașini de 10 ani cu câte ceva dotĂŁri.

Cea mai mare dezamĂŁgire nu a fost prețurile exagerate, faptul cĂŁ lipsea vopseaua de pe șuruburile aripilor, capotei, una era revopsitĂŁ total, altele cu telescoape curse sau cu burdufurile telescoapelor rupte, una avea ușa dreaptĂŁ fațĂŁ care nu se ĂŽnchidea bine (fusese bușitĂŁ, dupĂŁ cum a recunoscut ulterior), ci inflexibilitatea vânzĂŁtorilor.

Oamenii vor prețul pe care-l au ĂŽn cap, indiferent de vechimea, defectele descoperite de mine și neinformate de ei.

Inițial credeam cĂŁ, cei care au avut Casco, au avut grijĂŁ de mașinile pe care acum le vând. Vizionându-le și vorbind cu aceia, am realizat cĂŁ ĂŽși cunoșteau propriile capacitĂŁți de conducĂŁtori auto și doar au avut precauția sĂŁ o ĂŽncheie sĂŁ și le repare pe propria asigurare.

Link to comment
Share on other sites

Am vĂŁzut câteva Bmw-uri, unele din 2005 sau 2006, dar vânzĂŁtorii puneau anunțul cu 2006, respectiv 2007. Ce modĂŁ! DacĂŁ e mașina din luna 10, 11 ei considerĂŁ cĂŁ e

Oamenii vor prețul pe care-l au ĂŽn cap, indiferent de vechimea, defectele descoperite de mine și neinformate de ei.

Inițial credeam cĂŁ, cei care au avut Casco, au avut grijĂŁ de mașinile pe care acum le vând. Vizionându-le și vorbind cu aceia, am realizat cĂŁ ĂŽși cunoșteau propriile capacitĂŁți de conducĂŁtori auto și doar au avut precauția sĂŁ o ĂŽncheie sĂŁ și le repare pe propria asigurare.

ia ceva timp sa gasesti un bmw in mintile lui . 2 luni am cautat actuala . Oricum acum e o perioada cam proasta , poate in primavara mai apar .

Link to comment
Share on other sites

M-am gândit sĂŁ am o rezervĂŁ de 100.000 km sau mai puțini pânĂŁ ĂŽn problematica limitĂŁ de 200.000 km când trebuie sĂŁ te gândești la investiții costisitoare: filtrul de particule, turbina, poate distribuția ș.a.
Link to comment
Share on other sites

1420483307[/url]' post='2217695']

M-am mai documentat. Nici ĂŽn jurul sumei de 11.000 euro (noul buget) nu gĂŁsesc anunțuri cu mașini berline, ĂŽnmatriculate, cu taxa nerecuperatĂŁ, care sĂŁ ĂŽndeplineascĂŁ urmĂŁtoarele criterii: an 2009+,comenzi pe volan, xenon, navigație, km aproximativ 100.000.

 

Era și culmea sĂŁ gĂŁsești.

Link to comment
Share on other sites

Acesta zice cĂŁ are mașina din iul 2014, cĂŁ a parcurs doar 5000 km, are carte service din DE și nu lasĂŁ niciun cent. Motorul, dupĂŁ ultimele 7 cifre ale VIN-ului e N47T, mașina fiind produsĂŁ 26.09.2011 n-ar trebui sĂŁ aibĂŁ probleme cu distribuția, nu?

Ce pĂŁrere aveți?

http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-11-2011-21000349.html#current_image

 

 

rder options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

 

1CB CO2 CONTENT

 

1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

 

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

 

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

464 SKIBAG

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

 

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

521 RAIN SENSOR

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

540 CRUISE CONTROL

 

6AA BMW TELESERVICES

 

6AB CONTROL TELESERVICES

 

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

 

6NF EXT.CON.OF THE MUSIC PLAY.I.MOBILPH

 

6VC CONTROL COMBOX

 

606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS

 

612 BMW ASSIST

 

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

 

616 BMW ONLINE

 

620 VOICE INPUT SYSTEM

 

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

 

698 AREA-CODE 2

 

7KA NAVIGATION PACKAGE BUSINESS

 

7RS COMFORT PACKAGE

 

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

 

8SP COP CONTROL

 

8TN DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU

 

801 GERMANY VERSION

 

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

 

 

 

Series options

No. Description

2AT 16"LM WHEELS STREAMLINE STYLE 306

 

240 LEATHER STEERING WHEEL

 

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

 

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

 

4CG INT.STRIP SATINSILVER

 

520 FOGLIGHTS

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Link to comment
Share on other sites

Vad ca exista o conceptie ca dupa 200.000 masinile trebuie casate direct.

Am vazut E61 3.0dA cu 540.000. Schimbase doar motorul "abia" la 450.000 de km. Cutia OK. La interior si la exterior arata mai bine decat cele cu 100.000 de pe autovit.

 

Eu am momentan 280.000. Am schimbat ambreiaj, pompa de apa, maruntisuri si consumabile dar am dat pe masina un sfert din cat costa de noua. La cumparare mi-am alocat o suma acoperitoare pentru cea mai costisitoare reparatie mecanica posibila si am stat linistit.

Edited by mmneg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BMW iti alegi cu inima, Mazda iti alegi cu capul. O Mazda 6 full e 30k euro noua. O seria 3 cheala e 30k noua.

Mazda e mai mare, mai dotata de fiabilitate nu stiu, toti zic ca e mai fiabila decat BMW...logic ar fi sa iti iei Mazda, dar BMW_ul are acel ceva.

 

PS: Mazda 6 arata chiar foarte bine

Edited by pku82
Link to comment
Share on other sites

Asta cu "full" mai trebuie vazuta si din alta perspectiva: iti spun din experienta proprie ca una e sa ai anumite dotari pe BMW, alta e sa ai dotarile respective de la alti producatori (mai ales din clasa inferioara). Se vede imediat diferenta de calitate (chiar daca ambele au xenon, de exemplu sau interior din piele, etc)
Link to comment
Share on other sites

BMW iti alegi cu inima, Mazda iti alegi cu capul. O Mazda 6 full e 30k euro noua. O seria 3 cheala e 30k noua.

Mazda e mai mare, mai dotata de fiabilitate nu stiu, toti zic ca e mai fiabila decat BMW...logic ar fi sa iti iei Mazda, dar BMW_ul are acel ceva.

 

PS: Mazda 6 arata chiar foarte bine

Trebuie sa recunoastem ca BMW face masini praf in ultima perioada in comparatie cu cele japoneze indiferent de marca!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E hai, ca nu e chiar asa.

Zilele astea am mers cu un Mitshubishi Lancer (e adevarat, nu e o masina premium) din 2009, "full option", in stare foarte buna. Nu are nicio treaba cu BMW, te simti ca in caruta.

Tot zilele astea vorbeam cu cineva cu o Honda Accord cu motor pe benzina (2,4 parca) - imi zicea ca nu are nicio sansa sa coboare consumul in afara orasului sub 10. Asta in conditiile in care a mea (e60 motor N53 3000 benzina, automata si 4x4) nu ia 10 nici cand merg sportiv in afara.

Edited by MaQ
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa recunoastem ca BMW face masini praf in ultima perioada in comparatie cu cele japoneze indiferent de marca!

 

 

Crede-ma ca esti intr-o mare eroare. Masinile japonze sunt niste plastice ieftine chinezesti in comparaie cu orice marca premium Germana. Am avut, am si acum japoneze si pur si simplu sunt masini care te duc din a in b si atat. Un fel de logan mai rasarit.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Cum aș putea afla despre un 320d, care are pe cartea service ultima revizie la reprezentanțĂŁ ĂŽn 2011 la 70.000 de km, dacĂŁ are alte intrĂŁri la Bmw? Caut o variantĂŁ fĂŁrĂŁ a ajunge cu ea la reprezentanțĂŁ la verificarea care costĂŁ 400 lei.

Care ar putea fi motivul pentru care nu are pe cartea service urmĂŁtoarele revizii? Motivul evident ar fi cĂŁ nu a mai fĂŁcut schimburile la reprezentanțe, ĂŽnsĂŁ ar putea fi altul motivul? De exemplu, faptul cĂŁ dintr-un anumit an nu se mai ĂŽnscriu astfel de detalii ĂŽn cartea service, ci se ține evidența online (un fel de carte service electronicĂŁ)?

Precizez cĂŁ respectivul autovehicul provine din Belgia.

Link to comment
Share on other sites

posteaza aici seria sasiu

WBAPP51000F067875

 

Faptul cĂŁ azi mi-a trimis poze cu cartea service care se oprește subit la anul 2011 și cam 70.000 de km, mi-a tĂŁiat entuziasmul de ieri.

Ăn anunț scrie cĂŁ are cartea service la zi, realitatea diferĂŁ.

Știu și eu sĂŁ verific dupĂŁ ultimele 7 semne din WIN pe bmwarchive și pe bmwin.

Una e sĂŁ dai 12.000 e pe un bmw cu 180.000 km certificați și alta e pe altul care are n km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.