Jump to content

Nou posesor de E 46 1.9 benzina cu probleme la motor


Recommended Posts

Scuze daca o deschid acest topic din greseala,dar am cautat problemele masinii mele si nu gasesc.Am intrat in posesia unui Bmw 318,an 1999, motor 1895 benzina-defect,pe scurt nu porneste.Am schimbat senzorul de pe volanta si cel de la axul cu came,am verificat pompa benzina ( care merge),dar nu da schateie decat la 1 si 4 ( am schimbat si fise noi).Daca ma poate ajuta cineva? Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Buna ziua.Am schimbat bobina si fisele si acelasi rezultat,curent doar la 1 si 4....Nu mai stiu ce sa schimb,am verificat masa,toate sigurantele,mufele de la calculator si nimic. Calculatorul este BOSCH 0 261 204 420-DME 1 430 940.Astept o parere. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Nu am avut electrician,dar am scos calculatorul ,am verificat contactele,am verificat continuitatea firelor ce duc la bobina. Am pus masina pe tester si nu a dat nici o eroare,am incercat sa pornesc ,dar nimic....nu vine scanteie din NOU la 2 si 3.Astest pe cineva care a mai patit.A fost foarte frig si nu am reusit sa verific mufa de la senzorul volanta... Stima
Link to comment
Share on other sites

Am scos fisele cu bujiile si am dat la automat

Daca demarorul nu invarte destul de repede ,deasemenea poti avrea erori de la senzorul volanta,pur si simplu daca ai

posibilitatea cu o manivela mica cu o cheie care sa se potribeasca pe axul motor, incearca sa invarti mai sanatos

de axul motor dar cu cheia in a 2-a pozitie,(sa nu dai la demaror)

Era bine sa te ajute un electrician auto , de aceea te-am intrebat e verificat alimentarea calculatorului in acel moment,

cat si impulsurile pe care le trimitesenzorul de la volanta cat si cel de la axa cu came.

Apropo cumva ai schimbat lantul de distributie, ceva schimbari la axa cu came, ceva reglaje in ultima vreme la axa cu came?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfat.Hai sa o va explic povestea masinii pe scurt. Masina a functionat perfect de la Resita la Cluj si retur pana la Lugoj unde a patinat discul de ambreaj.Persoana care a condus masina a venit asa cat a mers si am fost sunat sa-l remorchez.Masina nu a mai pornit la automat....si eu am cumparat asa masina -defecta.Oare volanta nu este un factor pentru care nu porneste-nu da impuls corect la senzor.Scuze pentru povestea lunga dar am vrut sa specific acest fapt.Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Probabil nu discul de ambreiaj e problema , ci nu porneste.

Nu volanta da impulsuri, de aceea ti-am sugerat sa cauti un electrician priceput, altfel o sa tot incerci fel de fel de piese pana o sa le schimbi pe toate si tot nu o sa porneasca..

In cazul tau e greu de diagnosticat fara un aparat de masura si un osciloscop si mai ales fara schema electrica.

Problemele mai delicate se rezolva doar cu schema in fata dar..... sa stii ce cauti si unde, de incercat cu diferite piese, e foarte costisitor, si dureaza foarte mult.

Ai incercat macar ce ti-am sugerat putin mai sus?

Link to comment
Share on other sites

Probabil nu discul de ambreiaj e problema , ci nu porneste.

Nu volanta da impulsuri, de aceea ti-am sugerat sa cauti un electrician priceput, altfel o sa tot incerci fel de fel de piese pana o sa le schimbi pe toate si tot nu o sa porneasca..

In cazul tau e greu de diagnosticat fara un aparat de masura si un osciloscop si mai ales fara schema electrica.

Problemele mai delicate se rezolva doar cu schema in fata dar..... sa stii ce cauti si unde, de incercat cu diferite piese, e foarte costisitor, si dureaza foarte mult.

Ai incercat macar ce ti-am sugerat putin mai sus?

Multumesc mult.Azi este -14 si nu ma duc la garaj si o caut pe autodata schema electrica (daca gasesc) si totusi ai dreptate-electricianul.Am constatat ca a mai fost umblat la mufele de la calculator,am gasit fire intepate (de la aparatul de masura).Stima

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult.Azi este -14 si nu ma duc la garaj si o caut pe autodata schema electrica (daca gasesc) si totusi ai dreptate-electricianul.Am constatat ca a mai fost umblat la mufele de la calculator,am gasit fire intepate (de la aparatul de masura).Stima

Am gasit pe autodata cum se masoara,valori,pini...cred ca am duc la garaj....

Link to comment
Share on other sites

mai pune o data pe tester vezi ce erori da

Am veni de la garaj. Am masurat alimentarea ecu,valori impulsuri,tensiunea de la calculator la bobina-buna 12 volti,am masurat valorile in intrepini 2-5,2-7,2-3...si imi da valori de 0,65 ohmi-autodata da 0,8.Am pus bateria la incarcat azi-si vad maine. Pe tester -din nou nici o eroare.Am verificat la ufa obd2,maine imi vine mufa de 20 pini sa vad atunci.Stima

 

Am veni de la garaj. Am masurat alimentarea ecu,valori impulsuri,tensiunea de la calculator la bobina-buna 12 volti,am masurat valorile in intrepini 2-5,2-7,2-3...si imi da valori de 0,65 ohmi-autodata da 0,8.Am pus bateria la incarcat azi-si vad maine. Pe tester -din nou nici o eroare.Am verificat la ufa obd2,maine imi vine mufa de 20 pini sa vad atunci.Stima

Scuze ortografia-din viteza..........

Link to comment
Share on other sites

Trimite-mi si mie te rog pe PM acel autodata,doar cu aparatul de masura poti masura

doar curent continuu sau poti verifica cuohmetrul rezistenta senzorilor ,cu aparatul de

masura nu poti verifica impulsurile ce vinde la senzori (ca nivel),

Tensiunile in autodata sunt valori orientative pentru o masina care merge normal

in parametrii de fabrica,acele valori se modifica in functie de turatia motorului,si

le poti vedea foarte bine.cu un osciloscop,dar......trebuie sa nterpretezi foarte bine

ceace vezi,astfel nu ai nevoie de diagnoza.Acolo sunt stocate erori ale masinii,iar

deasemenea.trebuie sa.interpretezi fbine acele erori.

Erorile.apar.doar cand sunt depasite valorine nominale ale componentelor.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit asta :$02(real 'freeze frame' data) este utilizat pentru a afla parametrii inregistrati de calculatorul de injectie in momentul in care apare un defect.Cantitatea de informatii stocate depinde de performanta calculatorului.

$03(read stored fault codes) returneaza codurile DTC(coduri de eroare) inregistrati,un astfel de cod fiind alcatuit dintr-o litera si 4 cifre.

 

Nu sunt sigur daca raspunde ECU si daca totusi este defect.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.