Jump to content

bmw 316 ,nu porneste


police

Recommended Posts

Salut,am o pisica din 1996, 1,6 motor, am mers pana aacum foarte bine , in dimineata aceasta cand am vrut sa plec de la servici, am pus contactul, sau stins luminile , si cand am dat sa pornesc , sa auzit un clanc, am zis ca e bateria , am dat din nou , Dar nici clanc nu sa mai aauzit,apoi I am dat current de la alta masina, am impins o,si nimic, nici pompa nu se aude ca amorseaza, deci se aprinde tot in bord, cand invart cheia, nimic , dark mi o idee va rog,
Link to comment
Share on other sites

Pompa de benzina porneste printr-o sigiranta de 15 A,dar pompa nu se aude cand se amorseaza asa cum spui tu ,doar daca instalatia electrica e modificata ( care face sa se

atraga releul pentru a porni pompa de benzina ).

Langa cutia cu sigurante lipita de ea e o cupla mare rotunda care face si legatura intre cheie si demaror adica firul galben-negru gros, pleaca din contactul de la cheie

trece prin acea cupla rotunda (strange bine acel capac), si ajunge la releul care porneste demarorul.

Oricum ai face ai nevoie de un aparat de masura, si in primul rand curata foarte bine bornele care vin montate pe baterie, cat si firul negru care e intre minusul bateriei

si caroserie.

Vezi ca in dreptul rotii din stanga( daca stai in fata masinii ) exista i tresa groasa care face legatura intre caroserie si blocul motor,pe acolo,minusul bateriei ajunge la

demaror.desfa acea tresa si curat-o foarte bine si monteaz-o la loc.

Pompa de benzina e comandata de catre calculator, si nu porneste cu cheia in treapta a 2-a, doar daca circuitul electric a fost modificat,( asa e la mine)

Link to comment
Share on other sites

Am pus alta baterie, am verificat si sigurantele, si tot la fel, sti ce am obs , ca Daca invart volanu fata cheie in contact nu se mai blocheza volanul, as fie asta problema?contactul

 

Volanul se blocheaza mecanic, nu are treaba cu demarorul, si nici cu pompa de benzina.

Masina ai cumparat-o recent ?

Link to comment
Share on other sites

A mea e frate, am verificat, si ieri si azi, sigurantele pe toate pe alea care nu se vede rezistenta le am scos, ce nu am spus eu e , ca eu am Cheie briceag, facuta de celalt propietar, doua chei am , una care am folosit o ,si una de rezervã si amândouã au un fel de plãcuta cu integrate si cip cred, ala sa fie de vina , singer eu nu stiu care e cipul, pun cateva poze, lamuritima ,
Link to comment
Share on other sites

Un prieten a avut aceeasi problema cu un e39. Azi i pornea si mergea perfect, maine nu i pornea deloc, tot asa, a dus-o pe la mai multi mecanici si nici unul nu a stiut sa i spuna ce are. A dus-o la cineva care se pricepea la bmw-uri, i-a schimbat senzorul de impulsuri de la arborele cotit. De atunci nu are nici cea mai mica problema la pornire. Incearca si asta......sfatul meu
Link to comment
Share on other sites

deci tu acum ca ai schimbat bateria, bordul se aprinde, insa la automat nu da si nici pompa nu se amorseaza? Si eu cred ca tot imobilizatorul ar fi de vina sau cheia, nu o mai impinge ca o faci degeaba...parca exista o metoda de reinitializare a cheii fara a apela la INPA...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.