Jump to content

seria 7 G11


bmi_blue90

Recommended Posts

Mie-mi place . Chiar daca nu sunt diferente vizuale mari intre clase .fiecare cumpara ce i se potriveste . Spatele seamana f mult cu seria 6 nu stiu ce aveti cu kia . Iar interior sa fim seriosi a chitait lumea si la e90 ca blablablabla .
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E ciudata masina asta eu sper sa fie doar o copie chinezeasca foarte grosolana.

 

Nu are fluiditate si finite, bine nici E65 nu a excelat la capitolul asta dar a fost un model iesit din tipar, mai altfel si au scos-o "basma curata" pana la urma.

 

Fata de noul S-classe e greu sa aduci un concurent redutabil dar daca seria 7 va fi cel din poze chiar au o problema serioasa.

 

Noroc ca eu nu am in plan sa imi iau masina de lux in urmatorii 5-6 ani.

Link to comment
Share on other sites

Bmw a copiat vw. Toate modelele au aceeasi fata si acelasi spate.

La mercedes fiecare clasa are personalitatea ei.

Ti se pare ca designul exterior intre c si s difera foarte mult? Momentan asta e trendul la merc/bmw/audi, o linie de design care sa se regaseasca la toate clasele.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Toata povestea a inceput cu audi acum cativa ani.

Oricum trebuie sa o vedem live sau in niste poze care ii fac dreptate. La fel am avut impresia ca au dat-o in bara si cu noul x5, dar dupa ce l-am vazut in realitate nu mai e asa rau.

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

probabil ca seamana intre ele nu numai din considerente economice pentru fabricanti, dar si pentru clientii care vor sa se identifice cu masinile scumpe ale respectivei marci, si cum evident nu toti isi permit un S-klasse merge si un C-klasse 180 care aduce a S-klasse :). Doar ca la Merc vine de sus in jos, cum e si normal, clasa de top da tonul in randul ierarhiei, pe cand la BMW pare sa fie invers, adica noul 7 are elemente preluate de la clasele inferioare., aducand mai mult a face-lift decat un model cu totul nou care sa seteze o noua linie de design pentru urmatorii ani.

 

Probabil de abia in 2020 vom vedea ceva cu adevarat nou in materie de design la BMW, pana atunci rumega F10-le si il mai framanta si scot variatiuni pe tema lui, asta a fost marele breakthrough al lor in design dupa E65/60.

Edited by mik15
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

probabil ca seamana intre ele nu numai din considerente economice pentru fabricanti, dar si pentru clientii care vor sa se identifice cu masinile scumpe ale respectivei marci, si cum evident nu toti isi permit un S-klasse merge si un C-klasse 180 care aduce a S-klasse :). Doar ca la Merc vine de sus in jos, cum e si normal, clasa de top da tonul in randul ierarhiei, pe cand la BMW pare sa fie invers, adica noul 7 are elemente preluate de la clasele inferioare., aducand mai mult a face-lift decat un model cu totul nou care sa seteze o noua linie de design pentru urmatorii ani.

 

Probabil de abia in 2020 vom vedea ceva cu adevarat nou in materie de design la BMW, pana atunci rumega F10-le si il mai framanta si scot variatiuni pe tema lui, asta a fost marele breakthrough al lor in design dupa E65/60.

 

 

Speranta ar fi sa vina seria 9 pina in 2020 :-)

Link to comment
Share on other sites

Asa este, actualul S nu va fi intrecut niciodata iar acest seria 7 nu are nicio sansa... dar pana atunci actualul seria 7 desi are o varsta inca se joaca cu marea minune inginereasca numita S klasse:

http://www.auto-bild.ro/stiri/lupta-titanilor-comparativ-mercedes-s-500-bmw-750-li-porsche-panamera-4s-executive-26392.html

 

Mai are rost sa vorbim de noua seria 7 cum se va descurca? Asta ca sa nu mai zic ca oricat carcotim noi ca Bmw nu mai e ce a fost si bla bla bla, asa s-a spus de fiecare data si se va spune mereu deoarece lumea nu este obisnuita cu schimbari. Cand a aparut E60 a fost jihad pentru fani, toti spuneau ca e cea mai infecta posibila masina si ca Mercedes E klasse w211 este o bijuterie pe langa cinciar. Ei bine hai sa vedem cine mai considera in ziua de azi w211 o bijuterie pe langa cinciar care pare atat de invechit pe langa BMW. Nici mie nu imi convin anumite decizii pe care Bmw le ia gen masini cu tractiune fata si mai nou viitorul M5 care s-ar putea sa aibe tractiune integrala, se pare ca calca pe tot ce inseamna traditie dar totusi cred ca ei stiu mai bine ca noi ce fac.

Inainte il injuram toti pe Bangle, acum ne e dor de el, niciodata nu e bine oricum o dai. Vrem nu vrem, Bmw cauta sa inoveze in continuu, amintiti-va cand a aparut prima oara sistemul I drive. Toti imbecilii din presa au sarit ca arsi ca sistemul este o poracarie si l-au hulit ani intregi pana cand a aparut generatia precedata de S klasse w221 care a copiat bordul la indigo cu tot cu sistemul I drive dupa seria 7 e65, dupa aia a urmat Audi si tot asa. Culmea e ca la ceilalti doi sistemul este mult mai dificil de folosit decat cel de la Bmw dar pana sa ajunga un standard genul asta de infotainment Bmw a fost cel care a deschis calea unui astfel de sistem. Este greu sa fi deschizator de drumuri si sa inovezi in continuu.

Edited by AlexChris
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca orice critica e binevenita mai ales din partea fanilor e constructiva oarecum.

 

Seria 7 e o masina eleganta dar daca pui pe ea crom in cantitati "asiatice" sigur o sa obtii contrariul.

 

BMW a fost din todeauna limuzina sportiva, nu atat de eleganta ca un S, poate nici confortabila dar sigur mai sportiva. Masina celor care desi isi permit sa angajeze un sofer nu vor sa renunte in ruptul capului la locul din spatele volanului.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru calitatea pozelor dar conduceam si chiar ma grabeam sa ajung undeva. Masina mi s-a parut masiva si cred ca era varianta L. Avea numere de germania si un x5 in spatele ei. Farurile din ce am observat erau led si nu laser.

post-68338-0-72770600-1422092195_thumb.jpg

post-68338-0-78127100-1422092196_thumb.jpg

post-68338-0-08592700-1422092197_thumb.jpg

post-68338-0-44019100-1422092197_thumb.jpg

post-68338-0-71810200-1422092197_thumb.jpg

post-68338-0-99440100-1422092206_thumb.jpg

Edited by bomb3009
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In seara asta l-am vazut in Munchen.

Era tot camuflat, dar mult mai "dezgolit" decat cel vazut la Oradea.

Am putut observa exteriorul. Stopurile sunt cele din poze, la fel si evacuarile. Era ceva motor pe benzina la cum a sunat la pornirea de la semafor.

Farurile Laser. Interiorul nu am apucat sa il vad.

Link to comment
Share on other sites

In seara asta l-am vazut in Munchen.

Era tot camuflat, dar mult mai "dezgolit" decat cel vazut la Oradea.

Am putut observa exteriorul. Stopurile sunt cele din poze, la fel si evacuarile. Era ceva motor pe benzina la cum a sunat la pornirea de la semafor.

Farurile Laser. Interiorul nu am apucat sa il vad.

 

 

Daca il mai vezi fa poze cu interiorul. Avind in vedere ca dezvaluirea oficiala va fi peste 6 luni probabil ca au destul de multe prin circulind prin Munchen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wooow, pe seria G farurile LED sunt standard. Optional, faruri cu laser :eek:

Detalii aici: http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/laser_light.html

Descarcati si filmuletul de pe pagina de mai sus, e foarte sugestiv despre cum functioneaza si care sunt performantele comparativ cu LED.

 

PS

Optiunea "Laser lights" va costa £8,000. :oops:

Edited by D_A_N
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.