Jump to content

BMW 325Xi vs Audi 2.0tfsi quattro


Cumnatu

Recommended Posts

Buna ziua !

Apelez la voi caci dincolo mi-au inchis usa in nas.

Sper sa gasesc mai multa deschidere si receptivitate pe acest forum.

Rugamintea e sa cititi ce scrie in poza si sa va dati cu parerea avizata ca si posesori de BMW si poate fosti ( sau actualmente ) posesori si de Audi.

 

Multumirile sunt imense !

post-10328-0-80111000-1420292182_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Si bine ti-au facut dincolo..tu vrei sa ia cineva decizia in locul tau sau ce vrei mai exact?

 

Daca nu ai nevoie de quattro des, iti recomand doar tractiune spate/fata dupa caz, in rest decizia e a ta. In bugetul tau m-as orienta catre un A4 2.0tfsi cu tractiune fata, e un motor mult mai viu/potent decat 2.5-ul de pe Bmw.

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Ok.. destul de pertinet. Sa zicem ca motorul, da , are mai multe usi deschise.

Eu intrebam de costurile de intretinere ale pieselor de sub capota si respectiv de sub podea.

Asta pt ca n-am detinut BMW si nah, gura lumii spune ca sunt fragile la articulatii.

N-am de gand sa fac cerculete, nici nu stiu cum si nici nu ma pasioneaza. Dar nici sa trebuiasca sa schimb articulatii dupa cine stie ce groapa sau linie de tramvai.

D-asta mi-e teama si cred ca voi sunteti cei mai avizati sa imi raspundeti concret, din experienta ce o aveti ca si posesori de BMW.

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

@ Darius, nu ma intereseaza daca in zilele noastre quattro mai e ce a fost, daca vroiam super 4x4 ma duceam la subaru .

ideea e ca nu vreau tractiune spate de unde rezulta Xi.

Si ca sa pot compara ( nu mere cu pere ) compar Xi cu quattro, doar nu vom analiza acum o masina cu tractiune fata iar alta cu tractiune spate, n-ar avea senes.

Atat Quattro cat si Xi fac fata cu brio la ce am eu nevoie, intrabarile si grijile se duc spre articulatii si motoare ( si cutii evident ) nu spre fata/spate/4x4

Link to comment
Share on other sites

Am deja 30+ ore de cand studiez tot netul dupa info ( cu doar 3 ore de somn ).

Pana la urma singura solutie care sa ma indrume spre varianta finala este sa merg cativa km macar cu ambele variante adica BMW 325xi respectiv A3 2.0tfsi quatro astfel incat sa pot sa imi dau seama pe poponeata mea cum ma simt in ambele masini.

A3 am avut dar era 2.0tdi dsg tractiune fata, nu am cum sa o compar cu 2.0tfsi manual quattro. BMW n-am avut.

Am ajuns insa la concluzia ca sunt un om prea pasional ca sa ma intereseze daca dau cu 50 % in plus pe reparatii la una versus cealalta, trebuie sa imi placa feelingul over all.

Estetic clar BMW castiga, ca si feeling, ramane de vazut, unde dracu gasesc eu masinile astea in .ro sa merg cu ele nu stiu dar nah..

Se poate inchide / sterge cu multumirile mele sau il lasati deschis si cand voi gasi masini cu echiparile de mai sus cu care sa fac test drive voi reveni cu impresii ( evident subiective )

 

Editat : @alex este si var 2.5xi pe e90 chiar si la noi 1 bucata cu siguranta lovita dar asta e alta discutie

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

Audiul e ceva mai rapid cred,altfel ca si rafinament/feeling M54/N52 ar trebui sa fie in fata.mai multe nu stiu sa zic.am mers cu un 330xi E46 al unui coleg acum multi ani(masina era noua) si era absolut spectaculos :).Personal as merge pe E90 2,5-urile nu au avut probleme de chiulasa din ce stiu,articulatiile sunt mai bune,si masina sta mai bine pe sosea decat E46.

PS:pentru feeling absolut si 4x4 recomand 325ix E30 :rolleyes:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Aceleasi articulatii fragile le vei gasi si la A4 (sistem multilink fata) - set lemforder = 500eur. Motorul 2.0Tfsi e in alta liga fata de m54b25: putere mai mare (200hp sau 220hp la varianta DTM stock, 240-250remapat), consum mai mic, cuplu mai mare (280nm stock, 350nm remapat). E insa mai fragil si te pot lasa turbina, pompa benzina (4-500eur), ambreiajul. Daca ai de gand sa tii masina stock si n-ai chef de surprize = BMW, daca ai de gand sa bagi bani in ea pt upgrade putere = A4 2.0T. Sau si mai bine iti iei BMW 3.0L. Edited by lowlife
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Darius au pus si astia femeie la volan, e clar

Esti misogin sau nici tu nici aia de Audi nu au prins trendul femeilor la volan in SUV

 

Personal nu am o atractie pentru Audi(poate un a5 in 4usi), nu sunt mort nici dupa e46(mai ales daca e sedan FL), dar daca e musai as alege e46 325xi.

Link to comment
Share on other sites

daca vrei Audi ia-l Quattro, asta e clar, altfel nu merita dupa parerea mea mai ales cu motorul asta si pe caroseria lui A4. 2.0TFSi e un motor foarte bun cu mult potential si cuplat cu un Quattro e o reteta buna de upgrade in viitor daca te plictisesti. Cum a zis si Razvan, 2.5-ul trebuie sa il lucrezi sa scoti ce e mai bun in el si asta vine cu un consum mai mare, desi suna mai bine 6L decat 2.0TFSI si iti da o senzatie de mai multa sportivitate pentru ca trebuie sa il turezi sa scoti caii aia din el, va fi usor de depasit de 2.0 turbo.

 

Cat despre cele 2 masini overall, asta depinde de fiecare, si una si alta au minusuri si plusuri, sfatul meu e sa o iei pe cea mai buna dintre cele pe care le gasesti in bugetul tau, nu dai gres oricare dintre cele 2 ai lua :thumbsup: .

Link to comment
Share on other sites

Am deja 30+ ore de cand studiez tot netul dupa info ( cu doar 3 ore de somn ).

Pana la urma singura solutie care sa ma indrume spre varianta finala este sa merg cativa km macar cu ambele variante adica BMW 325xi respectiv A3 2.0tfsi quatro astfel incat sa pot sa imi dau seama pe poponeata mea cum ma simt in ambele masini.

A3 am avut dar era 2.0tdi dsg tractiune fata, nu am cum sa o compar cu 2.0tfsi manual quattro. BMW n-am avut.

Am ajuns insa la concluzia ca sunt un om prea pasional ca sa ma intereseze daca dau cu 50 % in plus pe reparatii la una versus cealalta, trebuie sa imi placa feelingul over all.

Estetic clar BMW castiga, ca si feeling, ramane de vazut, unde dracu gasesc eu masinile astea in .ro sa merg cu ele nu stiu dar nah..

Se poate inchide / sterge cu multumirile mele sau il lasati deschis si cand voi gasi masini cu echiparile de mai sus cu care sa fac test drive voi reveni cu impresii ( evident subiective )

 

Editat : @alex este si var 2.5xi pe e90 chiar si la noi 1 bucata cu siguranta lovita dar asta e alta discutie

Eu am E90 325i (nu XI) dar nu te sfatuiesc sa dai banii pe BMW...Cumpara mai bine Audi!

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vin-o cu argumente...de ce nu iti place 325?

1. Fiabilitate sub nivelul Logan-ului;

2. Impozit de 1000 de lei/an platit aiurea;

3. Motor placut, dar in ture inalte;

4. Consum...hoho fara numar, daca vrei ceva de la motor sau pui jante mai mari de 17 pe ea;

5. Imi place, dar daca as alege din nou acum, as da 10 000 de Euro, CLAR, pe altceva nu pe BMW.

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ai nimerit tu un cazan..

Mda? Si daca stiu oameni care se plang la fel de tare de halul in care pleaca aceste masina de pe linia de productie ce zici, cel putin cele produse in ultimii 8-10 ani? Sa vorbim despre pacientul numit N47 (iti iei masina noua de 55 000 de Euro si in 3 luni arunci motorul la gunoi cu totu ca de, la BMW motoru e consumabil nene) sau despre CCC sau despre cutiile de viteze automate care, cu totate service-arile posibile, tot pica sau despre Valvetronic sau despre modulul Bluetooth...huuu...si ar mai fi: pompe, galerii de admisie sau de evacuare pe la M57 etc...Insemana ca toate ies din fabrica ”cazane”...sa-mi fie scuzat, dar toate acestea insumate se cheama țeapa sau bătaie de joc la adresa fraierilor care cheltuie zeci sau poate chiar sute de mii de euro pe astfel de masini atat la achizitie cat si de-a lungul duratei de viata a ”cazanului”...O masina care tine fix cat garantia sau poate, in cele mai multe din cazuri, mai putin nu se cheama premium ci asa cum spui tu ”cazan”...

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 5
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Mda? Si daca stiu oameni care se plang la fel de tare de halul in care pleaca aceste masina de pe linia de productie ce zici, cel putin cele produse in ultimii 8-10 ani? Sa vorbim despre pacientul numit N47 (iti iei masina noua de 55 000 de Euro si in 3 luni arunci motorul la gunoi cu totu ca de, la BMW motoru e consumabil nene) sau despre CCC sau despre cutiile de viteze automate care, cu totate service-arile posibile, tot pica sau despre Valvetronic sau despre modulul Bluetooth...huuu...si ar mai fi: pompe, galerii de admisie sau de evacuare pe la M57 etc...Insemana ca toate ies din fabrica ”cazane”...sa-mi fie scuzat, dar toate acestea insumate se cheama țeapa sau bĂŁtaie de joc la adresa fraierilor care cheltuie zeci sau poate chiar sute de mii de euro pe astfel de masini atat la achizitie cat si de-a lungul duratei de viata a ”cazanului”...O masina care tine fix cat garantia sau poate, in cele mai multe din cazuri, mai putin nu se cheama premium ci asa cum spui tu ”cazan”...

 

da? atunci ia explica-ne tu de motoarele TSI de la vw care crapa la 40.000 km si sunt puse pe toate audi-vw-seat si skoda :goodjob:

 

bune motoare, excelente :pardon:

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.