Jump to content

BMW 325Xi vs Audi 2.0tfsi quattro


Cumnatu

Recommended Posts

Boaska, e altcineva initiatorul topicului ;)

Ionut, nu te-am luat la nici un misto, vezi ca ai inceput 2015 cam nervos, bea un ceai. Nu trebuie sa imi explici nimic mie, esti off-topic, initiatorul acestui topic a pus in balanta doar 2 motorizari, il doare in cur pe el de problemele de la N47 fiindca nu asta cauta. REPET, bea un ceai ca esti cam agitat!

 

LE: ca fost posesor de 325ci si actual posesor de 2.0tfsi (dar pe A6), pot sa spun ca ambele masini au avut puncte forte si puncte slabe. Acceptand ideea ca nu exista masina perfecta si ca orice ai alege va consuma niste bani (multi, putini, depinde si de noroc) poti sa dormi linistit cu orice ai alege!

Edited by B-490-RZV
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

prietene, daca ai venit cu atitudinea asta ostila si tot o dai cu audi, du-te frate pe forum la audi care ti-au dat jet din mers si explica-le lor ce prost este motorul la bmw

 

lasa fiabilitatea lui n47 ca nu are logica in contextul de fata, tu de fapt nu stii ce vrei, nu poti sa compari a3 sportback cu 3-ar coupe

 

si la bmw sunt motoare aspirate si turbo, v8 samd...... te cramponezi aiurea de n47, si audi-vw are o gramada de motoare copate

 

ai pus o intrebare , ai primit cateva raspunsuri mai mult sau mai putin avizate....:pardon:

Hmm...nea BOASKA...hai mai fii serios. Citeste cu atentie topicul si lasa tu ”jetu”...”jet” auzi...nu mi-a dat nimeni jet dom profesor vad ca tu dai jet pe aici interesantule.

 

P.S. Iti reamintesc: sunt proprietar de E90 325i N52 2497cmc.

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Boaska, e altcineva initiatorul topicului ;)

Ionut, nu te-am luat la nici un misto, vezi ca ai inceput 2015 cam nervos, bea un ceai. Nu trebuie sa imi explici nimic mie, esti off-topic, initiatorul acestui topic a pus in balanta doar 2 motorizari, il doare in cur pe el de problemele de la N47 fiindca nu asta cauta. REPET, bea un ceai ca esti cam agitat!

 

LE: ca fost posesor de 325ci si actual posesor de 2.0tfsi (dar pe A6), pot sa spun ca ambele masini au avut puncte forte si puncte slabe. Acceptand ideea ca nu exista masina perfecta si ca orice ai alege va consuma niste bani (multi, putini, depinde si de noroc) poti sa dormi linistit cu orice ai alege!

 

Sunteti culmea mai fratilor...acum mai iei cu ceaiu...hmm...eu nu am mai nene nimic de ales, eu sunt deja proprietar de E90 325i N52 asa ca te rog lasa-ma cu ceaiu si cu aroganta asta ca nu esti deasupra nimanui si nu esti in concurenta cu mine omule...Este incredibila aroganta unora dintre voi! Uite domne cum ma pune el la punct cu ceaiu! Pfu...sa traiesti!

 

P.S. Este extrem de buna Întrebarea initatorului topicului: De ce ai trecut de la BMW la Audi? Ai gandit poate atunci, când ai facut alegerea, ca mine? Numai bine!

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

la bmw n47 ... rezolvi problema cu 1000 de euro odata si bine... la audi 2.0 tdi dupa 2009... schimbi volante de iti vine rau [ daca ai ghinionul sa nimeresti una de aia pe mana ] si tot cam 1000 de euro costa kitul de ambreiaj ! revenind strict la subiect acum !

 

Vrei tractiune pe o singura punte atunci mergi pe bmw.... vrei 4x4... atunci quattro e alegerea ideala ! eu de bmw cu motoare n52 nu o sa ma apropii din cauza problemelor care le au din cauza uzurii [ ca deh.. doar nu le cumparam de noi ] : axe cu came "ciupite" din cauza ungerii proaste... iar motoarele pierd compresia relativ repede [ am facut testul pe 2 325i n52 si un 330i n52 ] , compresie de 7-8-9 bari pe fiecare cilindru e RUSINOS ! Eu as merge pe b7 ... sunt sanse mai mici sa pice ceva la ele... iar daca te bate gandul sa faci upgradeuri... un 2.0 tfsi e mai flexibil ... singura lui problema [ la unele ] este pompa de inalte , sufera si aia de o mica problema de proiectare care poate fi remediata definitiv !

 

@mofo a punctat foarte bine esentialul : sunt doua masini ce se conduc diferit ... restul ramane o chestiune de gusturi ! ca fiabilitate merg pe audi [ vorbind strict de cele 2 modele ] !

 

In final : depinde ce prioritati ai tu si cum nimeresti masina , oricare din variante e buna, atata timp cat a avut grija proprietarul anterior de ea !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

poti sa ai audi, mercedes si bmw pe rand sau toate 3 odata, adica poti sa bei un ceai dimineata, o cafea la amiaza si un expresso la jet in parcare seara :thumbsup:

Hm...BOASKA...oi fi proprietar de N47 de te doare asa de tare aceasta problema. Uite ceva aici, poate te mai linistesti: https://secure.avaaz.org/en/petition/BMW_N47_engine_recall/?cMogJcb

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da? atunci ia explica-ne tu de motoarele TSI de la vw care crapa la 40.000 km si sunt puse pe toate audi-vw-seat si skoda :goodjob:

 

bune motoare, excelente :pardon:

Ne referim la 1.2 TSI da? Vorbim despre masini de 12-15 000 de euro asa-i? Ei, eu vorbesc aici despre masini cu mult mult mai scumpe intelegi?

Link to comment
Share on other sites

Hm...m-ai facut sa rad sincer...ma gândeam ca-ti poate face ceva bine petitia aia facuta de altii privind un potential recall, in ideea ca-ti frige cumva buza de sus...deh, la noi nu tine treaba asta pentru ca nivelul de trai este cu mult peste al europenilor cu adevarat civilizati si nu se impune ideea de a corecta pe banii lor, ai celor care gresesc flagrant, defecte de fabricatie comise cu premeditare, in scopul umplerii buzunarelor etern neumplute...totu e normal la noi...

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Hm...m-ai facut sa rad sincer...ma gândeam ca-ti poate face ceva bine petitia aia facuta de altii privind un potential recall, in ideea ca-ti frige cumva buza de sus...deh, la noi nu tine treaba asta pentru ca nivelul de trai este cu mult peste al europenilor cu adevarat civilizati si nu se impune ideea de a corecta pe banii lor, ai celor care gresesc flagrant, defecte de fabricatie comise cu premeditare, in scopul umplerii buzunarelor etern neumplute...totu e normal la noi...

 

eu am un 320d cu m47, daca tot vrei sa stii ce conduc acum, tu esti ca un vecin de-al meu cu haudi 2.0tdi , spunea ca el nu deschide portiera de cate ori ridic eu capota la bmw, s-a dus pana la frankfurt si a venit cu ea pe platforma, axele polizate, i-am spus ca urmeaza si vestita chiulasa si de atunci nu mai rade de masina mea :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Prea suparata lumea pt inceput de an...e pacat...sunt masini complet diferite cu motoare complet diferite...clase dierite, unu aspirat altul turbo...fiecare cu plusuri si minusuri...iar cand vine vorba de masini second hand tine strict de norocul fiecaruia...ce faci daca sa zicem ca te iei dupa cei care iti recomanda 325 si dupa 2-3 sapt iti pica ceva...le spui ca nu stiu despre ce vorbesc si ca te-au indrumat gresit dar despre cei care iti zic ia Audi...same story...daca te hotarasti pe Audi ar fi pacat sa nu fie quattro...
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Doamne ce fericit si mandru sunt de cazanelul meu de 2500€. Cand aud ce probleme au unii colegi de forum cu masini de zeci de mii de euro,si care nu fac mare lucru de banii aia...tehnologia si inovatia in industria auto au adus multe lucruri bune,dar si probleme pe masura.
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am un 320d cu m47, daca tot vrei sa stii ce conduc acum, tu esti ca un vecin de-al meu cu haudi 2.0tdi , spunea ca el nu deschide portiera de cate ori ridic eu capota la bmw, s-a dus pana la frankfurt si a venit cu ea pe platforma, axele polizate, i-am spus ca urmeaza si vestita chiulasa si de atunci nu mai rade de masina mea :thumbsup:

Departe de mine gândul de a rade de tine pentru asta, sincer, in schimb as rade când vad cu cata inversunare iei apararea unor ”baieti” care gresesc urat de tot pe banii nostri ai tuturor (N47 e doar un exemplu) intr-o chestiune care da gaura inutil in buzunarele multora si pe care ar putea tot aceia sa o rezolve pe cheltuiala lor...ar fi just nu? eu unul am incheiat discutia asta, cu toate ca atunci când m-am bagat in ea m-am bagat ca un actual proprietar de N52 si implicit de 325i (recunosc nu xi) E90...atata tot...numai bine! :thumbsup:

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

@B-490-RZV

De ce ai trecut ( ca multi altii ) de la BMW la Audi, te rog ?

Pentru ca mi-a placut si pentru ca nu am gasit nici un Bmw in bugetul meu atunci. Am bagat bani buni in piese, mare parte preventiv fiindca am vrut sa ma bucur de masina, daca stai sa te gandesti la bani o iei razna.

Ionut, chiar te rog sa vb pe un ton civilizat, tu ai inceput cu aluzii de cacat la adresa mea. REPET, topicul este despre altceva, nu despre n47, nu despre masina ta, in nici un caz despre tine.

 

Revenind la Audi vs Bmw, conduc saptamanal masina prietenei mele, un 320d cabrio, masina mea este un A6, iar masina cu care iesim din Bucuresti este un ML..la toate 3 iti pot spune chestii care imi plac si chestii care nu imi plac, pentru mine A6 este un compromis ideal in momentul de fata, asta e si motivul pentru care il am de 3 ani. Pune si tu in balanta ce conteaza mai mult, vezi ce gasesti, mergi cu masina si o sa simti singur daca e ce trebuie.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am tacut un timp pt a lasa emotiile sa se potoleasca si sa decid mai cu capul.

Partea proasta e ca eu de fel sunt foarte feelingos si am nevoie de feeling, am nevoie sa ma uit pe geam de doua ori pe zi dupa masina mea :p

Sunt aproape 100 % convins ca Audi 2.0tfsi este o masina buna, poate foarte buna, dar nu ma atrage si punct. Am la servici parcate doua A3-uri si 2 seria 3 pe o raza de 100m si nu pot, pur si simplu nu pot sa imi scot din cap bmwul.

Capul spune, ia dracu' un ceva sa iti faci treaba cu el, sufletul vrea feeling.

M-am patat rau pe BMW, dar rau.

Si imi lipseste mult feelingul de motor mare cum avea Cryslerul 300m ( 3.5L )

In proportie de 99.9% o sa fie deci BMW 330 nu 325.

Stiu, toate taxele sunt mai mari insa suportabile.

Deranjante devin la 335 si ma strezeaza 50+ mil / an pt impozit, insa 22mil cat vine impozitul la 330 , ei bine e acceptabil. Mai e diferenta si la asigurare samd, dar nah, ce te faci cu sufletul care vrea.

Dpdv al intretinerii banuiesc ca sunt absolut identice sumele.

Mi-ar place o cutie automata dpdv confort dar stresul dat de cat de sensibile sunt cutiile automate bmw cu vecime ( caci masina o sa aiba ceva ani ) ma duce clar spre manuala. Asta e, amestec in ea atunci cand n-am chef dar macar nu omoara din puterea transmisa, teoretic scoate si consum mai bun si mai ales nu stau cu frica de a ramane in drum pe undea.

 

Nu conduc mult, cam 1000km / luna mediu dar acel condus, de banii care ii dau pe benzina, taxe asigurari samd chiar vreau sa ma simt bine.

Nu puteam sa am si eu satisfactie din vreun 1.5dci sau ceva... of of

Asa cum am avut mercedes 2.0diesel aproape full, masina excelenta precum si altele care clar isi meritau banii,dar dupa ani si ani eu plang dupa motorul de 3.5L si consum 18% de la Chrysler.

 

Intrebarea care apare evident, tinand cont de taxe mai mari, consum mai mare, chiar da 330-ul atat de mult feeling in plus fata de 325 incat sa merite acizitia ?

 

( Am inceput sa incep sa ma conving ca , atata timp cat are totul in mintile ei si cauciucuri bune, cel putin la nivel de Bucuresti, m-as putea descurca si iarna doar cu tractiune spate, nu neaparat 4x4. Gresesc ? )

Link to comment
Share on other sites

Deranjante devin la 335 si ma strezeaza 50+ mil / an pt impozit, insa 22mil cat vine impozitul la 330 , ei bine e acceptabil. Mai e diferenta si la asigurare samd, dar nah, ce te faci cu sufletul care vrea.

335-ul are tot motor de 3000 dar este biturbo. Impozitul o sa fie identic cu 330-ul.

Edited by Unknovvn
Link to comment
Share on other sites

N-am bani de 335.

Inteleg acum ca 335 nu inseamna seria 3 cu motor de 3.5l

Multumesc pentru precizari, nu sunt foare bun cunoscator bmw !

 

35i are motor tot de 3L, 6cilindrii in linie! La diesel, dar e la fel si la benzinar, cel de 2,5L este in fond tot motorul de 3L cu 6cilindrii in linie, doar ca impozitul este la jumatate fata de un 3L ori un 3,5L care ajunge la 2000RON! Un M54 poate fii de 2.2L, 2.5L si 3L, acelasi motor, 6 cilindrii in linie, doar ca impozitul va fii diferit! :) La fel este si la M57, 2,5litrii si 3litrii!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt lamuriri !

N-am bani de 335 si sincer, evident chestie de gusturi, stiu ca sunt masini mai bune decat E46 dar nu ma atrag estetic.

Sunt indragostit de E46.

 

Acum buba vine in alegerea motorizarii si a tractiunii.

Teoretic m-as descurca iarna si cu tractiune spate, asta dandu-mi mai multe optiuni din care sa aleg masina dar mi-e sa nu dau cu ea in gard, mi-e frica, probabil nu sunt eu indeajuns de sofer, nu stiu.

 

Si deci cam trebuie sa fie XI iar aici sunt ffff putine exemplare de vanzare probabil tocmai pt ca daca fac fata si vara si iarna cu brio nu prea ai motiv sa le vinzi.

 

Apoi mai e cutia, sunt oarecum speriat de problemele ce pot aparea la cutia steptronic sau cum se cheama, pe de alta parte, am inteles bine ca maxim cat poate sa coste repararea unei cutii automate de acest gen e 1000 euro ? Daca asa e, e ok pt ca o data reparata, la cat merg eu adica max 1000km / luna , ma mai tine o viata "noua cutie"

 

Si la final motorizarea, as vrea 330 dar sunt incredibil de putine 330XI de vanzare plus ca aduce diferenta de asigurare + impozit + rovinieta cam 1000 euro / an, diferenta intre 330 si 325

Mi-e insa sa nu plang in 325 ( aici fiind cateva exemplare relativ atractive pe net ) ori de cate ori vad un 330.

 

Intentionez sa gasesc masina pe la 4-6000 euro , mai e inmatricularea, functie de an si de mtorizare cam 2000-3000 euro, mai mananca reparatii la defectele ascunse in primul an sa zicem minim 2500 euro ( vorbesc de chestii strict mecanice si de functionare, nu de ordin estetic ) si astfel sa iasa in 11-13000 euro masina care mecanic sa fie aproape perfecta, estetic imi place si dupa primul an pot daca e nevoie sa fac eventuale upgradeuri vizuale sa le zicem asa.

 

N-am curajul sa iau din start o masina de 10k euro pt ca oricat aparent si-ar merita banii in prima faza, la anii ei ( 2001-2005 ) oricum apar probleme in primul an de care, daca o iau cu 10k nu mai am bani. Prefer sa o iau de 5k si sa o tin in fata blocului rezolvand incet incet problemele. NU voi lua o coaja, adica ok, poate ca da soc cutia, spre exemplu, poate ii bate nu stiu ce pe sub ea dar sa fie cat de cat ingrijita, sa aiba linie ca sa zic asa.

 

In concluzie sperand ca a avut cineva rabdare sa citeasca toata polologhia de mai sus :

1. Sa imi fie frica de cutia automata dpdv costuri de intretinere ? Daca are bube si la anii ei cu siguranta are ceva ceva bube, costa mai mult de 1000 euro sa o aduci la zi ?

2. Daca masina are spre exemplu scaune din carpa, punerea scaunelor sport, incalzite si eventual reglabile electrica costa cam .. cat ?

3. Aceeasi intrebare si pt volan, daca e model vechi, schimbarea lui cu un volan model nou costa cam cat ?

- nu va intreb de celelalte probleme mecanice pt ca ele, oricat ar costa trebuiesc rezolvate si aia e.

4. Daca iau 325 o sa plang rau dupa 330 ? Merita 330 sacrificiul financiar anual + asteptarea cine stie cat pana gasesc una cat de cat pe piata ?

 

Multumesc din suflet pentru raspunsuri pertinente !

Spre exemplu exista pe autovit acum aceasta dubios de frumoasa si evident dubios de ieftina masina : http://www.autovit.ro/bmw-325-C35886715.html

Sunt foarte constient ca ceva pute destul de rau la ea dar la 2500 achizitie, 1500 inmatriculare ( aproximativ ) tinand cont de cum arata estetic si de ce optiuni are pe ea, imi raman indeajuns de multi bani sa ii refac trenul de rulare de la 0, teoretic ) Singurele ei "minusuri" sunt ca are motor de 2.5 si nu de 3.0 ( ceea ce e si bine si rau ) plus ca e cutie automata si nu manuala deci clar vor intra niste bani acolo. IUBESC automata dar stiu ca la varsta ei o sa crape probabil repede.

Adica, poate masina asta dpdv tehnic sa manance pt aducerea la zi dpdv mecanic mai mult de 5000 euro ?

 

PS : trebuie sa beau mai putina cafea !

O dimineata superba tuturor, multumesc pentru indulgenta !

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

nu te supara , ai inceput topicul de 3 luni , de Paste nici nu se pune problema , dar pana de Craciun iti cumperi masina ? Vrei sa faci 100pagini aici pe topic pana strangi baniii de masina ? Ai vazut pana acum vreo masina ? banuiesc ca nu. Ori te plictisesti acasa , ori esti obsedat , ori nu imi dau seama.
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.