Jump to content

La ce ajuta?


DohoDragos

Recommended Posts

La multi ani in primul rand!

Am o mica curiozitate... la ce ajuta treaba cu pornitul motorului fara cheie(nu ma refer la keyless go ca nu am aceasta functie), daca pornesc motorul normal cu cheia in contact dupa care il opresc si scot cheia din slot este o perioada de timp(10 sec cred)in care daca apesi iar Star masina porneste fara a avea cheia in slot.

Daca s-a mai pus aceasta intrebare imi cer scuze dar nu am gasit in alte topic'uri.

Seara faina!

Link to comment
Share on other sites

Ajuta la faptul ca nu mai tre sa faci manevra cu prima pornire din cheie. Va porni oricand fara cheie, cu conditia sa fie la tine cheia.

Pai aia e ideea ca nu porneste de fiecare data fara cheie, doar daca fac iar operatiunea( bag cheie pornesc, opresc motor, scot cheie si dupa ii pot da start fara sa aiba cheia in contact) daca intru in masina si nu bag cheia in contact pot sa apas de 100 de ori start ca nu porneste.

Uite ca aici :

Link to comment
Share on other sites

Masina porneste si fara sa bagi cheia in slot.

 

- te urci in masina

- pui cheia langa slot

- apesi si tii apasat start timp de 10 sec

- motorul porneste

 

Asta e o functie care face ca si cu slotul defect, sa poti sa-ti continui calatoria.

Link to comment
Share on other sites

Chiar voi incerca maine cu cheia langa slot si cu apasatul 10 secunde :rolleyes: si voi revenii cu "efectul".

Eu am incercat cu cheia in habitaclu si apasand normal Start..fara nici un efect...dar probabil ca pentru asta am nevoie de "keyless go"

Ms de lamurire! :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Pt a porni la o apasare scurta, ai nevoie de keyless go.

 

Daca vrei sa pornesti fara sa introduci cheia in slot, atunci apesi lung 10 sec insa cheia trebuie sa stea cat mai aprape de gura clotului. LF-ul "bate" doar vreo cativa cm.

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu la ce foloseste ca am testat .

 

1 . Faci manevra asta , inchizi masina si pleci , revii cand e calda :) Sau rece dupa caz vara ,iarna

2. Dai masina cuiva sa o duca undeva , i-o pornesti si la revedere , sa nu opreasca pana la destinatie , sau te duce cineva la aeroport , masina pleaca unde ai stabilit , cheia la tine .

Astea sunt situatii testate de mine . Cea mai practica e varianta 1 dar nu stii cand ai nevoie si de varianta 2 .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am E90lci, poate daia nu merge. Merge fara cheie doar daca am pornit odata cu cheia si cand o opresc sa tin piciorul pe ambreaj.

Asi si la mine merge, daca intru in masina direct si tin apasat 10 sec start cu picioru pe ambreiaj si cu cheia langa slot nu imi porneste...

Link to comment
Share on other sites

Merge si la mine, motiv ptr. care tin sa le multumesc userilor @DohoDragos si @Myx ptr. info! Chiar mi se pare utila incalizirea/racirea masinii (dupa caz), inainte de a porni la un drum lung (de ex. nu imi place sa conduc prea imbracat cand merg la un drum lung iarna, asa ca trebuia mai mereu sa ma opresc si sa-mi scot geaca, motiv ptr. care atunci cand o sa merg la schi o sa le mai multumesc inca o data in gand!:drinks:).

 

Aseara am incercat si varianta 2. si am mers cu ea dupa ce am pornit-o fara cheie in slot cativa km. Am observat ca atunci cand am oprit motorul, bordul a ramas aprins, asa ca oricum trebuie sa mai bagi o data cheia in slot si sa o scoti ca sa se stinga. Nu am mai avut rabdare sa vad daca o las asa un timp sa va opri de la sine, ptr. ca oricum mi se pare mai utila cealalta optiune. Insa de mers a mers fara probleme.

Edited by drrond7
Link to comment
Share on other sites

Aseara am incercat si varianta 2. si am mers cu ea dupa ce am pornit-o fara cheie in slot cativa km. Am observat ca atunci cand am oprit motorul, bordul a ramas aprins, asa ca oricum trebuie sa mai bagi o data cheia in slot si sa o scoti ca sa se stinga. Nu am mai avut rabdare sa vad daca o las asa un timp sa va opri de la sine, ptr. ca oricum mi se pare mai utila cealalta optiune. Insa de mers a mers fara probleme.

 

Uneori se poate defecta mecanic slotul. Este o masura mai mult de siguranta (pentru a ajunge acasa) cu un slot defect, cheie sparta etc.

Link to comment
Share on other sites

Merge si la mine, motiv ptr. care tin sa le multumesc userilor @DohoDragos si @Myx ptr. info! Chiar mi se pare utila incalizirea/racirea masinii (dupa caz), inainte de a porni la un drum lung (de ex. nu imi place sa conduc prea imbracat cand merg la un drum lung iarna, asa ca trebuia mai mereu sa ma opresc si sa-mi scot geaca, motiv ptr. care atunci cand o sa merg la schi o sa le mai multumesc inca o data in gand!:drinks:).

 

Aseara am incercat si varianta 2. si am mers cu ea dupa ce am pornit-o fara cheie in slot cativa km. Am observat ca atunci cand am oprit motorul, bordul a ramas aprins, asa ca oricum trebuie sa mai bagi o data cheia in slot si sa o scoti ca sa se stinga. Nu am mai avut rabdare sa vad daca o las asa un timp sa va opri de la sine, ptr. ca oricum mi se pare mai utila cealalta optiune. Insa de mers a mers fara probleme.

Nu ai pentru ce, multa zapada si spor la ski!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.