Jump to content

Power reduction


Recommended Posts

La multi ani tuturor,

 

Anul 2015 a inceput prost pentru mine din moment ce mergeam catre munte si la Ploiesti pe centura am simtit ca si cand treci peste o denivelare si a aparut eroarea Power reduction urmata de oprirea motorului. Masina nu a mai pornit, a fost nevoie de platforma pentru a o aduce la Bucuresti.

Masina in cauza este un x5, 3.0sd, 2008.

Erorile stocate in urma interogari modulelor cu INPA au fost:

Pe JBBF: A6CF

DME: 452A

3EC0

3EC1

4590

4507

EGS: 507D

507B

VGSG:54C6

CAS:A0B1

A126

GWS:A82D

KOMBI:A559

MOSTGW:E18F

E18C

FRM:9CC5

A8C6

A8C5

9CB6

RFK:A80D

 

Dupa ce am sters erorile au ramas cele bolduite si subliniate. Masina nu porneste, invarte dar nu porneste. Astazi urmeaza sa o duc in service, dar sunt curios la ce sa ma astept. Am vazut un senzor ax cu came, dar sa fie doar senzorul sau sa fie distributie, pompa de alimentare carburant? Curios, din moment ce nu a prezentat nici un simptom suspect( zgomot de distributie, sau lipsa de putere).

Multumesc,

Edited by kathalin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum cred ca ai vazut la mine...si eu am intampinat aceeasi problema...dar dupa 10-15sec de oprire mi-a pornit...mai greu dar a pornit iar a doua zi nu a mai avut nimic...de atunci am facut 2300-2400km si nu a mai aparut nimic iar pe tester nu a dat absolut nici o eroare...in afara de lipsa lichidului de parbriz :)))...dar dupa cum s-au pronuntat cei de acolo dupa ce le-am spus de pornirea mai greoaie dupa aparitia erorii, ar fi vorba de "senzorulde la camshaft" de carevzici si tu... Bafta si un An nou fericit!
Link to comment
Share on other sites

Ce bine ar fi fost Mike sa fi fost doar atat, dar din pacate mecanicul sustine ca s-a rupt distributia. :angry2:

 

Asta e, mergem mai departe. Urmeaza sa revin cu detalii asupra costurilor de reparatie si eventual poze.

 

Ciudat este ca masina nu prezenta nici un fel de zgomot suspect! Zgomotul ar fi fost usor de identificat din moment ce distributia este in fata la tipul respectiv de masina.Asta dovedeste ca se poate intampla orice si oricand.

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Sa mai zica lumea ca doar N47 e "etalonul" :)

Si chiar zicea cineva recent pe topicul de distributie ca astea nu au cum sa pice si eu i-am raspuns ca stiu cazuri de genul. Si uite inca un caz.

Pacat. Sa speram totusi ca n-a busit rau motorul.......

Asa ca o concluzie : te caci in ele de diesel-uri, noi si moderne cum or fi ele. Scuze de expresie.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Update astazi, 09.01.2015, motorul este praf, s-a rupt si lantul de la pompa de ulei iar pompa este gripata.

 

 

Prin urmare solutiile sunt:

 

1) Vanzarea masinii asa cum este.

2) Achizitia unui motor sh + inlocuirea componentelor de pe motorul donor cu piesele noi comandate pt motorul defect. Cost estimativ 4500 euro, cu mentiunea ca nu stiu unde gasesc motor biturbo de vanzare.

 

Deocamdata nu sunt hotarat ce sa fac.

Link to comment
Share on other sites

Catalin, dar din ce am inteles prima data mergea reparat si ieseai mai ieftin? Acum nu se mai poate?

Motorul ala de 286cp biturbo il gasesti pe ebay la vreo 4300euro cu tot cu transport si 0km la activ. Se da pe piese.

Uite aici ce am gasit eu http://www.ebay.de/itm/BMW-E92LCI-335d-306D5-M57N2-286PS-Diesel-Motor-Engine-Triebwerk-uberholt-/121432469672?pt=DE_Autoteile&hash=item1c45f070a8

Link to comment
Share on other sites

2) Achizitia unui motor sh + inlocuirea componentelor de pe motorul donor cu piesele noi comandate pt motorul defect. Cost estimativ 4500 euro, cu mentiunea ca nu stiu unde gasesc motor biturbo de vanzare.

 

Pai de ce sa mai pui piese noi daca iei un motor sh? te apuci sa repari un motor luat de la dezmembrari care oricum e functional? Care-i logica?

 

Sa-i schimbi intinzatoarele de la distributie merita. Dar daca schimbi motorul, ce rost are sa-l desfaci complet? Repari ceea ce este functional?

 

Catalin, dar din ce am inteles prima data mergea reparat si ieseai mai ieftin? Acum nu se mai poate?

Motorul ala de 286cp biturbo il gasesti pe ebay la vreo 4300euro cu tot cu transport si 0km la activ. Se da pe piese.

Uite aici ce am gasit eu http://www.ebay.de/itm/BMW-E92LCI-335d-306D5-M57N2-286PS-Diesel-Motor-Engine-Triebwerk-uberholt-/121432469672?pt=DE_Autoteile&hash=item1c45f070a8

 

Anuntul ala e o tampenie.

 

Pe ce vor banii aia daca e de reconditionat?

 

Oricum acolo sunt preturi foarte mari. Un motor il aduci direct de la dezmembrari din Germania sau de la cei care dezmembreaza aici. Pe eBay sunt preturi si preturi. Uneori poti sa iesi mai ieftin de aici.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Pai da...dar automat la vanzare scade pretu cu diferenta asta...si atunci ce a facut...oricum tre sa puna banii sa isi ia alt X5 35-40d, iar acte iar impozite, alti bani bagati in masina etc...asa mai bine isi ia un motor nou mai pune pt distributie si stie macar ce masina are in curte...

 

P.S. Imi pare rau ca asa ti-ai inceput anul...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pt inceputul tau de an, din pacate din poze nu pare sa se mai poata recupera motorul (si nici nu merita la costuri). Din cate am inteles de la tine s-a gripat pompa de ulei, s-a rupt lantul ei si a rupt si distributia ? Sau gresesc ? Edited by DarkSun
Link to comment
Share on other sites

Ordinea in care s-au rupt lanturile nu o cunosc. Se putea sa se fi rupt lantul de la distributie intai sau la fel de bine cel de la pompa de ulei.

Motorul se poate inlocui, nu este un capat de tara. Fie ca se repara acesta sau se pune altul, important este ca omul sa fie sanatos!

 

:)

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

Ordinea in care s-au rupt lanturile nu o cunosc. Se putea sa se fi rupt lantul de la distributie intai sau la fel de bine cel de la pompa de ulei.

Motorul se poate inlocui, nu este un capat de tara. Fie ca se repara acesta sau se pune altul, important este ca omul sa fie sanatos!

 

:)

pocnitori de motoare , merita sa faci un mare baner in fata la Bavaria cu lantul vietii . ...cum facea ala cu M6 prin De .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ordinea in care s-au rupt lanturile nu o cunosc. Se putea sa se fi rupt lantul de la distributie intai sau la fel de bine cel de la pompa de ulei.

Motorul se poate inlocui, nu este un capat de tara. Fie ca se repara acesta sau se pune altul, important este ca omul sa fie sanatos!

 

:)

 

kathaline, si eu am patit-o cu x5-u meu, tot 2008 3.0d...

S-a rupt distributia, dar eu am scapat mai ieftin, nu am avut asa daune ca la tine..

Astea-s masinile din ziua de azi.. Al meu sincer, de cand il am de nou (decembrie 2008 pana acum) nu am bagat bani in el, inafara de distributie.. si acuma are 340.000 km masina.. nu ma plang.Am prieten care la 80.000 km tot x5 3.0sd, a patit-o ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.