Jump to content

e90 revizie 145.000 km


Jinx

Recommended Posts

Salut tuturor,

 

Sunt mai nou printre voi si e cazul sa fac prima revizie (la 145.000 de km) la un bmw seria 3 e90, 2010 (facelift).

 

Nu am cartea masinii/carte de service si as vrea sa va intreb in afara de clasicele filtre daca mai trebuie inlocuit ceva. Deja am fost semnalat in bord ca ar trebui sa inlocuiesc uleiul si placutele pe spate.

 

As vrea sa va mai intreb si daca:

1. Exista serviceuri in Bucuresti (si ce recomandati) in afara de reprezentante BMW in care dupa revizie sa se faca si setarile de soft in computerul de bord (ca au fost inlocuite X,Y etc).

2. Martorii si alte alerte din meniu->vehicle settings pentru placute.. etc sunt setate sa rasara la un anumit numar de km sau exista senzori pe placute etc?

 

Mersi frumos,

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa schimbi uleiul si filtrele(aer, ulei, clima, motorina)! Ulei, mergi pe BMW Original 5W30 LL04, doar ca recomandarea mea este sa-l schimbi pe la 10 - 15000 Km si nu dupa cum zice in iDrive la 30 000Km! Ca si filtre poti merge pe MAN ori Mahle!

 

1. Sunt o sumedenie de serviceuri specializate pe BMW in Bucuresti, probabil sunt cele mai multe din toata tara! Ai ce sa alegi Sunt cativa care sunt de aici de pe forum, cauta si vei gasi! Evident ca-ti vor putea reseta intervalurile de service din moment ce schimbi uleiul spre ex!

 

2. Pentru placutele de frana, acestea au senzori de uzura si in functie de stilul de mers, intervalul scade incepand de la 50 - 60 000 km

Link to comment
Share on other sites

Da. Si vezi sa nu resetezi intervalul la placute inainte de a schimba si senzorul, altfel in bord vei vedea permanent o eroare.

Din cate stiu .. senzorul de placute nu trebuie schimbat decat daca il atinge (roade) discul (sau apare si martorul aprins in bord).

Resetarea nu e dependenta de schimbatul senzorilor de frana. Pur si simplu se schimba placutele si se reseteaza.

La mine cel putin, model 2005 am putut muta senzoul de pe un set de placute pe altul.

 

Senzori de placute de frana nu am decat in fata pe o parte si in spate pe cealalta. Cred ca e standard.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa a facut un prieten la E90. A schimbat placutele dar senzorul nu. A venit la mine ca nu stia sa reseteze din bord intervalul insa nu mi-a spus ca n-a schimbat si senzorul, eu credeam ca da. Zis si facut, dupa aia eroare in bord si intervalul in loc de 2000km cat avea inainte acum aparea cu minus (-1000). M-am prins de faza si l-am pus sa se duca sa schimbe si senzorul, am resetat din nou si a fost ok.

Asa ca schimba senzorul si dupa aia resetezi.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa a facut un prieten la E90. A schimbat placutele dar senzorul nu. A venit la mine ca nu stia sa reseteze din bord intervalul insa nu mi-a spus ca n-a schimbat si senzorul, eu credeam ca da. Zis si facut, dupa aia eroare in bord si intervalul in loc de 2000km cat avea inainte acum aparea cu minus (-1000). M-am prins de faza si l-am pus sa se duca sa schimbe si senzorul, am resetat din nou si a fost ok.

Asa ca schimba senzorul si dupa aia resetezi.

 

 

Eu n-am probleme de-astea. Resetez (schimb datele reviziilor) ce vreau, cand vreau in bord.

 

Nu vreau sa insist, dar ce este senzorul ala daca nu doua cabluri care intra in contact cu discul (o data, suficient sa semnalizeze in bord..?).

Pe de alta parte, de unde stie ECU-ul daca am conectat UN SENZOR NOU in circuit sau NU!?

As putea ... sa deconectez si sa reconectez senzorul vechi, nu?

 

Si, DE CE sa schimb un senzor NEATINS? ...Au senzorii astia vreo limita de km parcursi? Nu cred. Singura limita e GROSIMEA sau UZURA sub limita admisa (eficienta) a franarii...

 

Scuzati, dar refuz sa inteleg altceva decat ce e logic! ;)

Iar senzorii aia nu sunt chiar ieftini...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu n-am probleme de-astea. Resetez (schimb datele reviziilor) ce vreau, cand vreau in bord.

 

Nu vreau sa insist, dar ce este senzorul ala daca nu doua cabluri care intra in contact cu discul (o data, suficient sa semnalizeze in bord..?).

Pe de alta parte, de unde stie ECU-ul daca am conectat UN SENZOR NOU in circuit sau NU!?

As putea ... sa deconectez si sa reconectez senzorul vechi, nu?

 

Si, DE CE sa schimb un senzor NEATINS? ...Au senzorii astia vreo limita de km parcursi? Nu cred. Singura limita e GROSIMEA sau UZURA sub limita admisa (eficienta) a franarii...

 

Scuzati, dar refuz sa inteleg altceva decat ce e logic! ;)

Iar senzorii aia nu sunt chiar ieftini...

 

Faci cum vrei pana la urma! E masina ta! Daca te zgarceti la 70RON pentru un sensor din ala....ce sa mai spui de altele! TI-au spus baietii mai sus ca daca ai schimbat placutele cu altele noi, trebuie sa schimbi si senzorul de uzura! Nu poti refolosi senzorul invechit pe placutele noi, sa resetezi in bord si sa-i dai s-o ia din nou de la capat! Daca nu ma insel, nici nu poti reseta fara ca acel sensor sa fie inlocuit! Poate ca vei reusi dar in timp o sa-si dea seama ca ceva nu e in regula si o sa-ti dea erori, Acela fiind deja uzuat si nu prea impusca cu faptul ca tu ii spui ca e neuzat in bord! :p

Link to comment
Share on other sites

argumentele de genul : "faci cum vrei " , "te zgarcesti" , "doar 70 ron" sunt absolut inutile . COlegul beemer_owner a spus clar ca i se pare ilogic ca un senzor neatins sa nu poata fii refolosit sau "recodat" pe masina . Daca ai un argument TEHNIC ar fii de folos si bine de stiut . Ce ai transmis tu sunt niste ironii ieftine.
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Uite aici argument tehnic:

 

- senzorul nou are o anumita rezistenta (f mica - 0 )

- dupa prima frana, trece la "nivelul 2" unde are o alta rezistenta (470 ohmi)

- cand placutele sunt uzate complet, senzorul se deschide complet. (infinit)

 

deci, sunt 3 nivele: nou, ok si uzat. Nu poti reseta in mod normal decat atunci cand ai pus un senzor nou.

 

O sa caut si nivele reziestentei si o diagrama a lui.

 

L.E.

 

sensor_design.jpg?version=1&modificationDate=1278071441887&api=v2

 

Ca sa poti reseta, trebuie sa ai "scurt" intre contacte, nu 470ohmi sau infinit (cand e uzata complet placuta)

Link to comment
Share on other sites

argumentele de genul : "faci cum vrei " , "te zgarcesti" , "doar 70 ron" sunt absolut inutile . COlegul beemer_owner a spus clar ca i se pare ilogic ca un senzor neatins sa nu poata fii refolosit sau "recodat" pe masina . Daca ai un argument TEHNIC ar fii de folos si bine de stiut . Ce ai transmis tu sunt niste ironii ieftine.

 

Poate n-am citit eu bine de la inceput, dar am crezut ca vrea monteze un senzor "deja folosit" impreuna cu placute noi! My bad! Daca senzorul n-a fost folosit deloc(NEATINS), atunci mai mult ca sigur ca poate fi folosit in compania unor placute complet noi! Whatever!

Link to comment
Share on other sites

Uite aici argument tehnic:

 

- senzorul nou are o anumita rezistenta (f mica - 0 )

- dupa prima frana, trece la "nivelul 2" unde are o alta rezistenta (470 ohmi)

- cand placutele sunt uzate complet, senzorul se deschide complet. (infinit)

 

deci, sunt 3 nivele: nou, ok si uzat. Nu poti reseta in mod normal decat atunci cand ai pus un senzor nou.

 

O sa caut si nivele reziestentei si o diagrama a lui.

 

L.E.

 

sensor_design.jpg?version=1&modificationDate=1278071441887&api=v2

 

Ca sa poti reseta, trebuie sa ai "scurt" intre contacte, nu 470ohmi sau infinit (cand e uzata complet placuta)

 

nu stiu ce sa zic,dar cum poate un "senzor" sa isi modifice rezistenta dupa ce apesi pe frana odata?

Link to comment
Share on other sites

Pai n-a zis Bala mai sus ca la prima frana se rupe prima rezistenta. Asa stie calculatorul ca ai pus placute. Se deduce ca senzorii-rezistente sunt in placute..

cum sa se rupa doar nu atinge senzorul nicaieri,se poate doar electric dar nu cred ca face asa ceva calculatorul masinii.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu s-a citit de la inceput..

Pai aici e vorba de E90.. Nu de E46.. nu s-au pus mai multe sisteme de siguranta de atunci?

 

Pe de alta parte unii stiu ce spun (cei mai batrani p-aci) si ca sa amestece borcane au pus o poza de la ultimile modele, ultima moda :goodjob: ca sa ne faca sa gandim.

 

Daca cititi de la inceput, chiar eu spun ca in octombrie 2005 INCA au mai pus senzori pe placuta nu in placuta.

Mai, mai.. :first: :worthy: :smoke: :fpc:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.