Jump to content

530d GT


gelus

Recommended Posts

Gelus incerca sa vezi daca poti reconditiona injectoarele, iar pompele trebuie sa le cumperi noi, restul se curata.

 

Total Diesel din Bucuresti sau Sermecom din Iasi ( lucreaza cu Bosch si importa pompe), au preturi foarte bune.

 

Am trecut prin asa ceva cu o alta masina la care au gasit span in circuitul de alimentare. Cost reparatie reprezentanta undeva pe la 180 mil si am iesit pe la 85 mil in regim propriu cu garantie 1 an.

 

 

Pe de alta parte baietii din service sustinea ca de vina pentru problema mea (span) ar fi fost motorina prea uscata (doar omw) in combinatie cu nu stiu ce elemente din pompa prea firave care s-ar eroda.

Edited by kathalin
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta am si facut.

Am luat o pompa la mana a doua de pe o masina avariata care avea doar 50 mii km.

Si restul incearca mechanicul sa curete,incepand de la rezervor pana la capat.

A mai facut asta si a fost totul ok.

Daca o sa reuseasca ma ajunge la 50 mil cu tot cu manopera.

Kathalin tu ai mai schimbat ceva in afara de pompa si filtru motorina?

Link to comment
Share on other sites

Asta am si facut.

Am luat o pompa la mana a doua de pe o masina avariata care avea doar 50 mii km.

Si restul incearca mechanicul sa curete,incepand de la rezervor pana la capat.

A mai facut asta si a fost totul ok.

Daca o sa reuseasca ma ajunge la 50 mil cu tot cu manopera.

Kathalin tu ai mai schimbat ceva in afara de pompa si filtru motorina?

 

Din pacate la masina in cauza (vw) am inlocuit ambele pompe ( sau erau 3, nu mai retin...), filtru de motorina si am reconditionat injectoarele (Bosch piezo- electrice). Am facut toate lucrurile amintite ca sa pot beneficia de garantie si pentru ca spanul contaminase tot sistemul.

 

Daca imi permiti o sugestie, cred ca ar fi ok sa verifice injectoarele si rampa. Pot sa ma insel, nu sunt mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare incredibil cum la BMW este mereu combustibilul de vina.

 

Nu sunt motoarele lor proaste - NU. Este motorina prea "uscata".

 

Cum rahat orice prostie de KIA merge fara probleme - doar BMW nu merge pe motorina "uscata".

 

Si la mine cand au picat injectoarele - tot benzina era de vina. Nu e motorul gandit prost. BENZINA domle'!

 

Aveam impresia ca doar la benzina sunt problemele astea - dar daca si la 3.0D apar astfel de evenimente renunt la BMW.

 

Cati KM avea masina cand s-a intamplat treaba asta?

Edited by MoFo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina are 280 mii km, destui.

Am inteles ca la masinile mai vechi pompa este facuta din alt aliaj si este mai rezistenta.

La asta este din aluminiu si se mananca in timp.

 

Nu prea a stat locului masina.

La km astia nu e chiar o surpriza defectiunea.

Edited by 525cmi
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Exista un singur standard un UE pentru motorina. Cifra cetanica de 51 este minimul cerut de standardul UE. Eu am alimentat ani de zile de la Lukoil, la un E39 si nu am avut probleme. In generel nu va recomand sa alimentati carburanti superiori, doar daca statia are rulaj mare. Carburantul superior se vinde greu si sta pe stoc, in rezervor, pana la 6 luni, pentru ca atat are termenul de valabilitate. Oricand este mai buna o motorina normala, decat o motorina aditivata care sta de 3-4-5 sau 6 luni in rezervor. In legatura cu uleiul, eu nu cred ca face rau la motor insa sunt sceptic in ceea ce priveste beneficiile. Iarna nu as recomanda pentru ca poate schimab temperatura limita de filtrabilitate al carburantului si daca prinzi un -20 s-ar putea sa nu mai pornesti.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu la E46 320d nfl ii pun ulei 2T de 1 an. La inceput puneam 100-200 ml la plin. Apoi din greseala am scapat toata sticla la un plin si masina se comporta ok. Asa ca am decis ca la fiecare plin ii bag 500 ml de ulei 2T. Nu am avut probleme pe parte de alimentare pana acum si nici cu pompa/puterea masinii. Motorul este mai silentios, dupa cateva utilizari se poate observa diferenta. Recomand la toata lumea sa faca la fel, 0.5 l ulei in 50 litri motorina nu au ce sa afecteze, iar daca lubrifiaza mecanismele cu atat mai bine. Edited by Ciobanu George
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.