Jump to content

BMW E90 325i


Daniels13

Recommended Posts

Am fost la masina si am pus testerul pe ea si mi-a dat 3 erori pe module.Atasez poza.

 

http://s30.postimg.org/z5lpt77od/image.jpg

 

Dupa ce le-am sters,au aparut cu galben pe computer bord martorii ABS si presiune roti insotit de sunetul acela de avertizare,au disparut si dupa o re-verificare de erori ,toate era cu "okay". Pana aici e bine.

Am scos cheia,am pus contactul ,am pornit motorul si am verificat iar erorile. Doar o eroare a reaparut si anume :

"56 FZD 1 eror "

 

Cheia functioneaza ok ,masina la fel,etc. Ma gandesc ca d.p.d.v mecanic este problema,adica slotul acela care prinde" cheia atunci cand o introduci. (Am pus clipul mai sus)

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

cum spuneam ai 2 erori relative la problema cu cheia: hall sensor key lock (trebuie schimbat slotul de cheie cat mai curand, nu mai vede cheia introdusa in slot) si elv fault...aici probabil o sa ai din ce in ce mai multe probleme...

 

l.e. pe fzd ai erori deoarece ai pus led-uri in plafoniera, la alarma ai bateria din sirena descarcata,

Edited by zeronoo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

cum spuneam ai 2 erori relative la problema cu cheia: hall sensor key lock (trebuie schimbat slotul de cheie cat mai curand, nu mai vede cheia introdusa in slot si elv fault...aici probabil o sa ai din ce in ce mai multe probleme...

Astea fiind cele 2 erori de la CAS ,de aici si problema cu cheia. Bun. O sa comand slotul

Piesa 1 ,nu?

http://s21.postimg.org/ahhkljitf/image.jpg

 

Asta ar fi una.

50 SINE 9D12 11. - de la ce sa fie?

56 FZD A669 22. - ?

A66E 22. - ? Sa fie din cauza la lumini? Cand am avut becul de la angel eyes ars?

A670 68 - cica ar fi condensation sensor failure oare sa fie si de aici problema la faruri ca se aburesc?

 

L.E: da,am leduri la plafoniera.

56 SINE 9D12 - solutia schimbare baterie la sirena. Cica ar avea 4 suruburi si se afla la roata din spate stanga pe la arc ,pe acolo. O rezolv si pe asta.

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Cum ai terminat cu masina veche de rezolvat din probleme.. ai luat-o de la capat cu asta... mult noroc sa le rezolvi ca altfel iti mananca zilele:))

Daca si astea sunt probleme....

Important este ca gasesc rezolvarea,schimb slotul de cheie si termin cu problema". Costa 310 ron. Chiar acum am dat comanda la dangroza si cu ocazia asta imi iau si consola din spate.(e cam zgariata a mea)

Daca unii nu posteaza cand au o problema,asta nu inseamna ca nu au si ca masina le merge ceas:)).

 

Dar stii cum sunt eu,daca nu rezolv tot,nu ma simt bine. E mai ok sa nu stiu de ele:))

 

P.s: inca sunt necunoscator pe e90,mai ales pe module/electrica etc...m-au depasit putin :)) dar ii multumesc lui Zeronoo ca m-a linistit :D :thumbsup:

Edited by Daniels13
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca astea nu sunt probleme,apar odata cu trecerea timpului si in functie de uzura masinii.Le poti trece la capitolul intretinere nu la probleme. Oricum se vede clar calitatea din ce in ce mai slaba a componentelor,asta este,le luam ca atare.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca astea nu sunt probleme,apar odata cu trecerea timpului si in functie de uzura masinii.Le poti trece la capitolul intretinere nu la probleme. Oricum se vede clar calitatea din ce in ce mai slaba a componentelor,asta este,le luam ca atare.

Da,asa este.

Problemele vin inevitabil si se duc cu rabdare.

Citeam pe forumurile din afara(sua) cum ca ar fi o problema comuna asta cu slotul cheii. S-au interesat de re-call uri..si se zicea de o petitie etc.

Ce-i drept,in sua s-au facut mai multe re-call uri decat in Europa.

 

In alta ordine de idei...o sa schimb slotul acela(igntion remove key) sau cum se zice si termin balciul. Costa 310 ron,nu-i o avere. :twitch: noi sa fim sanatosi.

Stresant este ca nu stii cand merge sau nu si risc sa plec cu ea si sa am surprize:))

 

L.E: apropo,am o curiozitate. Se poate sa fac retrofit la keyless go?

Daca da,cam in ce consta? (din toate punctele de vedere)

Am citit acum putin despre. Cica ar fi mult de furca si costisitor,unii zic ca ar fi chiar imposibil..

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

daca e sa faci o cheltuiala mai bine pui confort access, fata de keyless go mai ai de cumparat 3 antene si 2 manere (fata), dar un extras usor de facut si foarte util e FLA - te costa mai putin decat keyless go si e chiar util

 

Subscriu cu mancatul de ulei...din revizie in revizie imi papa 1l...deci la 10.000km... cam asa imi manca si 750i-ul....

 

In owner manual imi si zice sa nu plec la drum lung fara 1l ulei la mine...

 

ce ulei folosesti?

Link to comment
Share on other sites

Nice, doar unul?

L.E: ce s-a intamplat cu trimul acolo langa scrumiera?

Sunt doua. Celălalt era sub el.

http://s13.postimg.org/ybxtchczn/image.jpg

Trimul nu are nimic,sunt doar colantate si de la căldură au mai ieșit la iveală mici defecte ale autocolantului.

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.